Tiada guna Pakatan Harapan dan PPBM menunggu Pas Yang dipimpin Hadi Awang

Pakatan Harapan dan PPBM tidak perlu membuang masa mengajak Pas menyertai pakatan pembangkang.Pakatan Harapan dan PPBM tidak perlu membuang masa mengajak Pas menyertai pakatan pembangkang.
Ahli akademik mempersoalkan kewajaran Pakatan Harapan dan Parti Peribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang dilihat masih menanti Pas untuk bekerjasama dengan mereka.
Pensyarah Universiti Utara Malaysia, Prof Dr Mohd Aizuddin Mohd Sani dilapor berkata, tiada guna Pakatan Harapan dan PPBM menunggu Pas jika parti diterajui Datuk Seri Abdul Hadi Awang itu tidak sudi bekerjasama.
“Buat apa tunggu lagi? Setiap parti mempunyai matlamat perjuangan masing-masing. Pembangkang (Pakatan Harapan-PPBM) boleh 'move on',” ujarnya dipetik dari Sinar Harian semalam.
Menurut penganalisis politik itu, gabungan Pakatan Harapan dan PPBM harus meneruskan perjuangan mereka tanpa penglibatan Pas walaupun kesepakatan semua parti pembangkang dianggap lebih baik.
“Bagaimanapun ia bergantung kepada Bersatu dan Pakatan Harapan untuk membentuk serta menentukan gabungan tersebut,” ujarnya sambil menegaskan tidak perlu bergantung kepada Pas.
Walau bagaimanapun, Aizuddin mengakui masalah pecahan undi akan berlaku jika wujud pertembungan kerusi tiga penjuru pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) nanti.
“Ini terbukti pada PRK (Pilihan Raya Kecil) Sungai Besar yang lalu. Pas telah memecahkan undi pembangkang,” tambahnya lagi.
Dalam hal berkaitan, akhbar rasmi Pas, Harakah Edisi Jumaat Bil 2218 (27-29 Januari 2016) dilihat sarat menempelak DAP ekoran penasihat parti itu, Lim Kit Siang baru-baru ini mengajak Pas berdamai dalam usaha menjatuhkan Umno-BN.
Semakan Malaysia Dateline hari ini mendapati sekurang-kurangnya enam halaman penuh laporan berupa reaksi pemimpin Pas Pusat dan analisis menyerang DAP juga pada masa sama memperlekeh Amanah yang digelar sebagai 'Pan'.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for ramai berjaya dengan tone excel
Previous
Next Post »

76 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2017 3:36 PTG delete

Siapa yang suruh tunggu PAS?

Bodoh dan bahalol dan tidak tahu bahasa ke?

Dah nak mampus dah haprak ni.

Beribu kali dah PAS bagi kenyataan tapi masih lagi benggong dan bahalol.

Biarkan PAS dengan blok ketiga, kalau betul berminat tak payah tunggu la bahalol masuk saja blok ketiga.

Kalau nak tumpang kekuatan jentera PAS dan nak undi penyokong PAS elok saja dibubarkan pakatan haprak jadikan blok ketiga satu pakatan yang kuat.

Dah nak mampus baru nampak PAS, sanggup jilat ludah yang berkarat.

Bahalol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2017 5:36 PTG delete

Mmgla tgu pas sbb kalau blh biar pembangkang bersatu tumabangkan umno...ajer bangang walataik pas ni. Kalau semua pembangkang Bersatu mudah kalahkan bn.. Xfaham ke peribahasa Bersatu teguh bercerai roboh....tu la dulu org suruh sekolah belajar rajin2 tp pemalas ponteng sekolah..bila dah bodoh salahkan dap pulak.kahkahkahjahjahjahjahahjagjahag

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2017 7:10 PTG delete

Bila haprak menang...maka wujud kembali penyamun besar sikuku besi mamak kerala mendiktator pemerintahan negara dgn kapir dapigs.Belum lagi klu peliwat tua tu lepas dari penjara maka cacamarba malaysia dgn gelagat2 mrk.Skrg bolehlah mrk mengampu rakyat marhaen tapi bila dah berkuasa maka kaliPah jadi sampah..perjanjian2 bodo dan bangang menguntungkan anak..waris..proksi dan kroni wujud kembali.Pelaburan2 bodo yg merugikan akan berleluasa.Konsesi tol dan ipp yg menjadikan mrk kaya akan hidup kembali.ISA akan hidup kembali utk menutup mulut rakyat..tahanan tanpa bicara.Maka sial jadinya negara.
Hanya lgbt dan pengelap bontot dapigs merasa sukaria krn mrk adalah hamba abdi kapir dapigs dulu kini dan selamanya..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2017 8:38 PTG delete

What a stupid and baseless comment

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2017 9:51 PTG delete

Nak tumbangkan umno mudah je, bubar PAN dan Pakatan Haprak dan semua parti pembangkang sertai blok ketiga yang diketuai oleh PAS, mudah dan berkesan.

Kafir najis DAPigs kena tunduk dan patuh dengan pemimpin mukmin bukan mukmin yang kena tunduk dan patuh pada kafir najis DAPigs.

Itu jalan penyelesaiannya, mudah dan cepat.

Kalau tak mahu tunduk dan patuh dengan mukmin tunggu sajalah saat-saat kemampusan dan pupusnya Pakatan Haprak.

Nak mampus baru nak berbaik dengan PAS.

BAHALOL.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Januari 2017 10:58 PTG delete

Perangai huduh mcm sial boleh suka2 mengaku mukmin konon...tunggu pru 14 nanti kita tengok setakat mana gahnya pascai ni...ko ingat ni pas zaman arwah nik aziz ker...tolong jgn perasan sgt...simpan sikit bongok tu utk hari esok...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 7:31 PG delete

Bahalol, kalau tunduk dan patuh dengan kafir najis DAPigs baru dikira perangai mulia dan baru dikira mukmin?

Bodoh, kau ingat kau siapa? Kau ingat orang PAS hanya sanjung ATGNA? Kau ingat dengan tiadanya ATGNA maka penyokong dan ahli PAS akan beralih arah?

Walaupun kami ketiadaan ATGNA, perjuangan kami masih sama, tidak berubah masih selari dengan dasar dan prinsip yang dibawa PAS dan sentiasa istiqamah.

Kesilapan ATGNA dulu kerana beliau terlalu lembut dengan kafir najis DAPigs, disebabkan kelembutan beliau lah maka kafir najis DAPigs sanggup mempergunakan ATGNA, macam kau la tolol.

Pemimpin haprak dah nampak dah PRU 14 nanti mereka akan mampus kekerasan. Tunggu lah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 2:13 PTG delete

Hek eleh.dapigs konon najis konon..tp masih dok dlm kerajaan selangor xrasa najis ker...kahkahkahkahkah.walataik buat lawak lg....p la saman dulu SR baru la bkn cakap itu ini...ini sr pun kecut telur nak saman lagi mau labun kuat hebat boiboyboi..kahkahkahkah. Pandai walataik buat lawak vanggang...(nak gelak..tahan jer)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 2:15 PTG delete

Yeah...walaunggas pas all stupid....

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
28 Januari 2017 4:50 PTG delete

Yg kalah pemilihan kehilangan jawatan kemudian ambik langkah singkat utk dapat kembali jawatan dan ditambah pula tunduk serta layu di depan dap (barua dap lah katakan) yg selayaknya digelar the ultimate stupid person..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 5:38 PTG delete

Dlm haprak...kepala mrk semua bawah tapak kaki kapir dapigs.Tu yg pasti.Betul tak wahai hamba abdi kapir dapigs...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 7:04 PTG delete

Weeiii walaunta kau ni asyik duk ratib dap dap dan dap...habis mca tu jawa ke apa? Mca tu terima islam ke? Umngok tu sendiri betul2 ke nak islam? Konon berprinsip dan istiqomah jubak ko...mengata dan menuduh org sedap mulut dan tanpa bukti, x berani nak saman sr, mungkir janji dgn letak calon pru bertindih...itu kau kata mukmin yg baik...jubak ko lahhh...baser walaunta buta kayu...

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 10:50 PTG delete

Salam en x-reformis,

Maki hamun nampak???

Hadi sial masih sokong syiah mutaah perogol dan pembunuh umat islam ke???

Patutlah Allah tak tolong pas sekarang sampai kena laknat sebagai babi!!!

Lagi satu siapa tokoh lgbt???

Hisham hussien!!!

Hisham hussien tu pwmimpin umno!!!

Patutlah di kl ada pusat gas dan lesbian, rupa2nya kena cover dengan tokoh umno!!!

Lagi satu tak payah cerita pasal perjanjianlah sengan hadi sial!!!

Hadi sial tu kuat ponteng kerja, lepas tu nak kebas duit rakyat kelantan kes lombong mangan!!!

Memang dasar hadi sial kuat makan suit haram hahaha!!!

Apasal??? Kau tu bodoh sangat parti makan duit haram yang kau sokong!!!

Patutlah Allah laknat sebagai babi!!!

Babi punya hadi!!!

X-pas sial kaki maksiat makan duit haram 2014

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:01 PTG delete

Kalau kami bahalol sebab nak selamatkan malaysia, kau lagilah bahalol, cina kafir laknat daripada negara china yang kau sembah!!!

Kau tak tahu ke etnik uighur di china kena bunuh dengan komunis china kau pergi ikut umno sembah diorang!!!

Pas pulak sembah kafir laknat syiah iran perogol dan pembunuh umat islam!!!

Eloklak parti2 korang memang nak jahannam!!!

Pemimpin korang kan kuat makan duit haram!!!

Nik aziz tak silap sebab dia tak makan duit haram!!!

Sebab tu tahu dap jauh lagi baik daripada umno!!!

Lagipun berapa banyak orang islam dalam dap???

Hadi sial tu biarlah dia jadi sial!!!

Berapa kali kena scan otak pun masih bodoh jugak!!!

Aku ingat kau pun elok scan otak!!! Bodoh sangat!!!

Eloklak hadi marang kau mereng hahahhah!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 11:03 PTG delete

Ko kutuk dan fitnah hj hadi tapi anwar bin ibrahim yg kaki liwat dan pemuki sampai ada video besi tu apa mcm..tolol?hehehe
Patutlah korang ada sial memanjang krn mendamba bontot korang dgn pelaku maksiat.Cubalah pilih pemimpin yg elok sikit tolol oi...
Susah klu ada pemimpin yg tak pandai jaga kemaluan nie.Betul2 menyusahkan para pengikut lgbtnya jer...hehehe
Dalam penjara tu belum tentu dia boleh berubah krn tak ada keberanian pon dia nak bersumpah laknat.Hanya yg ada...tolol2 dia yg bersusah payah mengeluarkan fatwa lgbt utk menyelamatkan batang bengkoknya yg tak peduli lubang taik...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:05 PTG delete

Hadi sial dah nak kena buang kesatuan ulama sedunia mulalah ambil langkah singkat mutaah dengan kafir laknat syiah iran perogol dan pembunuh umat islam!!!

Barua syiah kafir laknatlah katakan!!!

Hadi sial tulah sejijik2 manusia!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:26 PTG delete

X reformis,

Siapa sahkan video besi tu tulen???

Pernahkah vi

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
28 Januari 2017 11:29 PTG delete

Terang2an lagi fitnah barua dap si nobody ni.. boleh bagi bukti tghh dah dibuang oleh KUS..

Kalau betul pun aku yakin ustaz Ahmad awang tetap tak layak utk menggantikan beliau.. takkan ulamak yg tunduk layu kpd dap nak dilantik oleh yusoff qardawi kut?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Januari 2017 11:31 PTG delete

Relaks lah tolol...
Yg ko sakit hati sangat dgn hj hadi apasal?Kenapa tak salahkan kapir dapigs yg sombong dan bongkak tak hormati prinsip rakan?Kenapa tak salahkan anwar dan pondan rapiji yg buat langkah kejang tanpa bermuafakat dgn rakan2?Yang nyata skrg...tapak kaki kapir dapigs dah melekat dkt muka anwar brahem..mat sabun dan mahdey si mamak kerala.TU YANG PASTI.Tak dpt disangkalkan lagi.Nampak jelas pemimpin2 korang dah kena buli oleh kapir dapigs dlm menentukan hala tuju haprak.Dlm masa yg sama 3 abdul cuba berkokok tapi malu dgn jelingan tajam kapir dapigs.Nampak gayanya jadi pm boneka jer puak 3 abdul tu..hehehe
Mcm nie jerlah...ko tazkirahkan sikit anwar berahim..mat sabun dan mahdey tu agar jangan jadi mangsa buli kapir dapigs.Mentang2 kuasa penentu di tangan mrk...hehehe
Malu lah klu jadi pm yg angguk2 dgn arahan di sebalik tabir...hehehe
Apa2 pon...pandai2 lah bawa diri sebagai hamba abdi tu krn mgkin dah ditakdirkan dari dulu kini dan selamanya...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:36 PTG delete

Pernahkah video tu dibawa ke mahkamah???

Macam tu senanglah!!! Ada video je kira meliwat dan memuki!!!

Kalau macam tu dato mustafa ali bekas setiausaha agong pas pun memuki china doll lah sebab ada video???

Mokhtar senik confirm memuki janda sebab ada gambar telanjang dada???

Lepas tu mokhtar senik dewan ulama pas pahang tunjuk gambar kote dia dalam fb suruh si ika tu kulum bagi panjang lagi jadi xondirm memuki janda lah mokhtar senik tu???

Lepas tu nasrudin.hassan at-tantawi dan wartawan harakah kantoi tengok porno, jadi mereka semua kaki memuki dan memantatlah kalau macam tu???

Islam apa kau??? Kau tahu tak dalam suruh Annur ayat 4 Allah larang sial macam kau memfitnah!!!

Kau nak lawan Allah ke???

Ataupun kau dah sembah saidin ali macam syiah, sebab tu memfitnah tu dah macam air putih kau togok je???

Apa bukti anwar liwat dan memuki???

Mokhtar senik dan mustafa ali tak memuki juga ke??? Ada video dan fb gambar telanjang tunjuk kote!!!

X-pas parti sial ketua dewan ulama pahang tunjuk kote dalam fb

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:40 PTG delete

Dalam pas ... kepala semua bawah kafir laknat syiah dan kafir laknat cina negara china.

Betul tak wahai hamba abdi syiah laknatullah iaitu hadi sial presiden pas dan hamba abdi hadi macam kau???

Umno pulak hamba abdi china jual negara kau pulak sokong umno pergilah jadi sial kat negara sendiri hahahha!!!

Sebab sial macam kau habis anak cucu melayu jadi sial sebab negara dah kena jual!!!

Bodoh punya sial macam kau!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:44 PTG delete

Terang2lah kau sedang fitnah aku wahai ir anonymous yang bodoh!!!

Kau tak reti baca ke???

Kau yakin ke tak siapa peduli budak bodoh kuat fitnah macam kau!!!

Aku tulis kat atas tu pun kau nak spin!!!

Belum lagi kes2 lain!!!

Janganlah kau bodoh sangat tara tu!!!

Orang boleh baca lah!!!

Kau dah ikut hadi sial eh memfitnah ke sana sini???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
28 Januari 2017 11:55 PTG delete

Relekslah bahlol yang bangang serta pemfitnah sial!!!

Yang kau bela hadi sial makan duit haram tu apasal???

Kenapa kau tak salahkan kafir syiah laknatullah yang mempengaruhi hadi sial tu sampai bersekongkol merogol dan membunuh umat islam??

Apasal kau tak salahkan kafir china pembunuh etnik uighur yang sedang merembat harta anak cucu malaysia yang dibenarkan najib dan disokong hadi sial???

Suka hatilah anwar dan rafizi nak buat langkah kajang bukannya diorang bersekongkol dengan syiah merogol.dan mbunuh umat islam!!!

Aku tak nampak pun tapak kaki dap, yang aku nampak hadi sokong syiah laknatullah najib pulak jual negara kepada china hadi sial sokong najib!!!

Memang masalah islamlah kalau hadi tu sokong syiah!!!

Setahu aku dap tak pernah buli pun, hadi yang cuba buli parti lain, baguslah dia tal ada dalam pakatan harapan, kaki makan duit haram tu!!!

Tak payah kau cakap.pasal 3 abdul atau tazkirah, baik kau mengucap sebab aku rasa kalau saudara seislam kau kena rogol dan bunuh hadi sial tu sokong kau pulak sokong hadi memang kau tu babi!!!

Allah dah beri tanda parti paa parti babi apasal pulak aku nak tazkirah anwar???

Baik aku tazkirah kau kot2lah bertaubat daripada memfitnah!!!

Kau tu bodoh sangat!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 12:02 PG delete

Kau tak payahlah cerita pasal tazkirah!!!

Kau reka hukum kafir tu najis dah bertentangan dengan rasulullah apa cerita kau???

Belum lagi kau kata sesetengah ulama kata sentuh kafir batal.air sembahyang, aku tanya ulama mana kau tak cakap!!!

Cakap jelah kau menipu!!!

Aku cakap terang2, yang kata kafir tak najis ialah imam shafie dan imam bukhari!!! Dan ada lagi ulama lain yang aku boleh senaraikan!!!

Kau punya penipu sampai kau dah tak tahu malu, kau dah tahu kau tu salah bertaubatlah jangan ikut hadi sial!!!

Dia tu dulu tak layak pergi sekolah orang putih sebab bodoh!!!

Sebab tu bodoh sampai sekarang!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
29 Januari 2017 5:07 PG delete

Mana bukti tghh dah nak kena buang dari KUIS? Hebat nobody ni sebiji mcm husam yg boleh tahu jika arwah tgna masih hidup akan masuk pan.. barua dap bolehlah nobody kelentong keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 7:15 PG delete

Bahalol2 kat sini sebenarnya dah jadi tolol, meroyan tak tentu pasal.

Mereka dah mula rasa cemburu dengan kemasyhuran PAS yang dipimpin oleh TGHA ketika ini.

Semua ludah yang dulunya diludah pada PAS dah jadi najis dan mereka sanggup jilat dan melahap semula najis mereka dengan begitu bacul dan tidak bermoral.

Woi Bahalol2 semua, kau tak nampak ke kehebatan PAS pimpinan TGHA?

Kafir najis DAPigs pun sanggup melutut dan merayu pada TGHA korang masih lagi dibuai mimpi.

Pemimpin haprak korang masih menunggu kerjasama dari PAS, sebabnya mereka tahu pakatan haprak akan mampus tanpa PAS.

PAS bertambah masyhur dan dilihat mempunyai pendirian dan prinsip yang tinggi. Begitu mahal perjuangan yang dibawa oleh PAS dibawah pimpinan ulamak hebat TGHA. Syabas TGHA.

Bubarkan saja PAN dan Pakatan Haprak dan semua pembangkang sertai blok ketiga yang diketuai oleh PAS. Senang, mudah dan cepat.

Bukan tunduk dan patuh pada kafir najis DAPigs.

BAHALOL

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
29 Januari 2017 7:58 PG delete

Alhamdulillah.. tahniah Tghh! Teruskan memimpin kami dan sebahagian besar umat Islam di dunia di bawah payung KUIS.. Islam pasti dipelihara oleh Allah.. kita kena yakin..

Ikutlah Islam dari kacamata ulamak bukan dari kacamata lks spt yg dipraktikkan oleh G18 selama masih berada di dalam pas dan kini bersama pan pula..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 11:26 PG delete

Relaks la tolol...
Asal jer sentuh ttg video besi anwar berahim....ko gerenti meroyan sakan
Dah jadi tontonan jutaan org dah dan 100% mengakui ia adalah datuk seri anwar bin brahem kecuali penjilat tegar.Video yg lain aku tak kesah sgt krn tak sekecoh video batang bengkok anwar brahem nie..hehehe
Bukan jer dlm vcd malah tersebar seluruh dunia dlm internet dan dicetak dlm majalah porno...ptuiihh
Yang heran...ada juga para mangkuk ayun puak lgbt menangis melihat pelaku maksiat dipenjarakan.Klu tak gila mgkin mrk nie penyokong setia lgbt malaysia...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 12:37 PTG delete

Rilekslah bahlol,

Apa salahnya aku membela orang yang teraniaya dari penyebar fitnah macam kau yang meroyan sana sini sebab bodoh nak mampos belajar tak tinggi pelajaran tak ada sebab tu merepek tak ada fakta!!!

Mana statistik yang menunjukkan 100% orang percaya kecuali penjilat tegar???

Kau reka cerita lagi???

Samalah macam kau kata video lucah terlaris di jepun video vip malaysia sampai sekarang kau tak boleh tunjuk bukti!!!

Kau tambah lagi anwar beraksi dalam majalah lucah aku tanya majalah lucah apa apasal kau tak boleh jawab???

Sebab kau memfitnah!!!

Kalau betul anwar beraksi dalam majalah lucah tentu dah bersepah cybertrooper umno masukkan dalam blog siap publish lagi no siri, jilid ke berapa, tarikh dan muka depan sekali!!!

Aku tanya kau sekarang, kenapa kau memfitnah???

Kau tak takut azab Allah???

Kau tahu tak dosa kau tercatat dalam alquran???

Lepas tu, kau tak rasa ke kau tu bangang yang tunjukkan diri kau sendiri bangang???

Kau nak menipupun biar cerdik sikit!!!

Apasal kau memfitnah ni???

Parti babi bagi kau sebahagian duit rm90 juta ke yang kau sanggup tukar dengan azab Allah???

Ke hadi sial tu bagi duit haram sikit pada kau sebab tu kau sanggup memfitnah tu???

X-pas parti babi penyokong syiah perogol dan pembunuh umat islam laknarullah 2014

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 12:49 PTG delete

Hehehe...sesapa pon takut dgn azab Allah swt.Yang heran kenapa anwar brahim takut sangat bersumpah laknat?Atau dia gerun krn menipu dgn kalimah Allah swt.
Buruk2 yahudi zaman nabi di madinah lagikan gerun melanggar sumpah setelah bersumpah laknat dgn tuhan yg satu iaitu Allah swt.Mgkin anwar brahem sedar dia mmg sah pendubut dan pemuki ttp msh ada kesedaran dlm hatinya jika menipu dlm sumpah laknat tersebut.
Nobody aka tolol..
Selagi datuk seri anwar bin ibrahim bapak kpd nurul dan suami kpd wan azizah gagal bersumpah laknat menafikan dia pendubur dan pemuki...sejarah akan mewartakan yg dia adalah pemimpin melayu dan islam sipelaku maksiat paling terkutuk pernah hidup di dunia ini.
Tu jer...ko nak balas hujah nie balik..silakan krn ko mmg penjilat tegar bontot kapir dapigs...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 12:54 PTG delete

Terima kasihlah kerana tarik balik fitnah kau kepada aku!!!

Kan kau fitnah aku tadi aku dakwa hadi sial tu dah kena buang daripada kuis!!!

Memang kau kaki fitnah!!!!

Desakan untuk memecat hadi sial pro syiah tu dibuat oleh prof dr abdel fattah al-awaissy dan beberapa lagi!!!

Dr yusuf alqaradhawi dan dr ali qaradhaghi iaitu presiden dan setiausaha kuis (no 1 dan no 2 dalam kuis, hadi no 5 je itupun anwar recommend) telahpun mengecam hadi!!! Jadi hayat hadi dalam kuis takkan lama hahaha!!!

Kita orang beriman kalau saudara seislam menerima musibah kita pun terasa.

Hadi sial tu umat islam kena rogol dia peluk dengan perogol pulak!!!

Lagipun ulama apa kalau dah kaki makan duit haram!!!

Ulama2 muktabar tak pergi ke tehran walaupun dijemput!!!

Itulah tahap hadi presiden parti babi hahaha!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 1:06 PTG delete

Siapa kata semua orang takut azab Allah???

Kau tak takut pun!!!

Aku cabar kau sumpah laknat dakwaan kau video lucah terlaris di jepun video seks vip malaysia pun kau taknak sumpah laknat!!!

Apasal, kau gerun ke kerana menipu menggunakan kalimah Allah???

Ala kau memang tak ada bukti lah, kau tu kaki memfitnah!!! Dah kau tak ada bukti kau tambah fitnah kau lagi dengan mengatakan anwar beraksi dalam majalah lucah!!!

Sebab tu kau cakap semua orang takut dengan azab Allah kau tu menipu diri sendiri!!!

Kau sendiri pun tak takut!!!

Kau tu bodoh ayat AlQuran kata amat besar kemurkaan Allah kepada orang yang kata tapi dia tak buat!!!

Kau supah laknat dulu aku nak tengok???

Apasal kau tak berani??? Kau pun tahu kau tu memfitnah je dah tu kenapa kau nak memfitnah??,

Sumpah laknat tu wajib pun tak, sunat pun tak yang kau bising benda tu apasal???

Kau memfitnah tu haram!!!

Hadi sial tu makan duit haram dah tentu2lah haram!!!

Mokhtar senik tunjuk gambar kote dalam fb suruh ika tu kulum tentulah haram!!!

Kau sekolah mana dulu bodoh sangat ni???

Kau memang penjilat tegar bontot china pembunuh etnik uighur yang tak basuh tu hahaha hakkkktuiiii!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 1:30 PTG delete

Hadi sial presiden parti babi tu memang masyhur dan wajar dicemburui!!!

Harakah dah nak bankrap!!! Masyhur tu!!!

Semua ulama muktabar taknak pergi tehran sebab membantah kekejaman syiah kepada umat islam, dia pergi berpeluk dengan perogol yang mengatakan umat islam syria tu kafir!!! Masyhur tu!!!

Zaman hadi pemimpin pas kantoi tengok porno dengan staf2 harakah sekali kantoi!!! Masyhur tu.

Memanglah pas bawah hadi masyhur, tapi masyhur secara negatif la!!!!

Aku pun tak tahu kenapa kena cemburu!!!

Tak ada bagusnya hadi ni!!! Harakah pun nak bankrap!!!

Tak ada siapa nak baca!!!

Habis tu nak cemburu apa???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 1:40 PTG delete

Alhamdulillah, tahniah hadi!!!

Sebab kaulah harakah dah tak ada duit nak bankrap sebab tak laku!!!

Sebab kaulah aku sedar ulama pun ada kaki makan duit haram!!!

Sebab kau aku nampak ulama pembela perompak duit negara bukan bela rakyat!!!

Kerana kau aku kenal ulama as'su' iaitu sejahat2 manusia!!!

Hadi, kau tak payah memimpinlah, orang terengganu pun tak suka dengan kau sebab tu kau memerintah sepenggal je!!!

Tuan guru nik aziz orang suka, memerintah banyak penggal!!!

Dato fadzil noor orang suka, daripada pas tinggal 1 kerusi parlimen sampai jadi ketua pembangkang!!!

Kau pergi mencandat sotong lagi baiklah hadi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 2:10 PTG delete

Tolol aka nobody...
Aku sedikit pon tak takut bersumpah laknat krn 4 tahun yg lepas mmg ada klip2 gambar petikan dpd video besi anwar berahi terpampang dlm majalah lucah jepun.Berdasarkan emel dari kwn dan dlm internet serta blog2 pro bn n pro haprak.Kwn yg translate majalah porno jepun tu menyebut pelakunya adalah ds anwar bin ibrahim.So...nak sangkal apa lagi???
Hanya manusia yg takut dgn azab Allah swt jer yg cuak berbohong dgn kalimah Allah swt.Maka anwar sedar jika dia mempermainkan sumpah laknat tersebut dia akan diazab dgn lebih teruk lagi sehingga dia sampai ke penjara tak berani langsung utk melafazkannya.
Anyway...aku rasa seronok krn dulunya ko memperlekeh sumpah laknat hingga minta mcm2 ayat..hadis dan sunah dan akhirnya ko mengiyakan sumpah laknat atau mubahalah yg disarankan oleh mufti perlis memberi pengertian yg mendalam dlm hidup seseorang jika ia benar atau bersalah.
Lain kali jangan kata hebat dgn tesis hingga ke luar negara ttp benda yg mudah pon tak mampu ko nak suruh anwar lakukan...
Mmg patut pon tapak kaki kapir dapigs melekat dkt muka ko dari dulu kini dan selamanya....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 2:39 PTG delete

Woi bodoh,

Sudah2lah kau ni nak menipu.

Klip mana??? Majalah mana??? Kau beri nama majalah tu dengan tarikh sekali aku nak check!!!

Alah, adik aku memang kerja di jepun aku nak suruh dia check!!!

Dahlah takpayahlah kau nak tegakkan cerita fitnah kau tu!!!

Kau tu dah beberapa kali kantoi buat benda bodoh!!!

Kau cakap aku siapa yang sahkah video tu tulen??? Pengurus kilang jepun kau??? Hahahhahah bodohnya kau ni!!! Siapa pengurus kilang kau tu nak sahkan video tu tulen ke tak??? Dia pakar fotografi ke????

Kau tak payah cerita translate2 majalah tu adik aku boleh cakap jepun. Kau beritahu majalah apa aku pergi cari. Sebab aku memang pantang penipu dan pemfitnah macam kau!!!

Mana majalah tu??? Kalau tak ada kau jangan sebarkan fitnah!!!

Lagi satu kau copy paste email kawan2 kat sini bahasa jepun pun tak apa nanti aku minta orang translate!!!

Blog mana umno dan pembangkang yang kau kata tu???

Kau beri aku link2 blog tu aku nak semak!!!

Kau tak payah tulis macam2lah kau tak boleh beri aku tahu!!!

Kau kan bacul memfitnah je kerja kau bila orang minta bukti mana bukti kau??? Tak boleh beri kan???

Lepas tu pusing sana sini tapi satu nama majalah pun kau tak boleh beri untuk mengesahkan dakwaan kau!!!

Kalau kau tak boleh beri tu maksudnya apa???

Itu maksudnya kau fitnah!!!

Sebab tu dalam islam sumpah laknat kau tu tak terpakai untuk jatuh hukum kena ada bukti!!!

Kenapa kau ni bodoh sangat???

Kalau kau dah salah tu bertaubat dan tak payah panjang2 cerita. Buat tambah dosa kau memfitnah buat apa???

Sekarang kau tak payah pusing2 apa nama majalah jepun tu dengan tarikh dia atau keluaran ke berapa!!!

Apasal takut nak beritahu???

Cakap jelah kau memfitnah!!!

Aku bukan kenal kau pun. Kau pun pondan pakai nama anomymous, aku memang pakai nama nobody, gentle lah siapa pun boleh cari, buat apa nak takut!!!

Kalau kau tak boleh beri nama majalah tu aku nasihatkan kau pergi bertaubatlah daripada kau tambah dosa kau kepada keluarga anwar!!!

Mana bukti???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 3:39 PTG delete

Kata hebat...google jer lah
Bodoh jugak rupa nyer...
Skrg kan zaman samrtphone...
Sebodoh anwar brahim yg cuak bersumpah laknat...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 4:04 PTG delete

Anwar ibrahim tu ketum kpd parti seks sedunia pgayR.Hanya babi lgbt jer yg mghuni dlmnya.Termasuk sitolol nobody.Patut pon sial memanjang..dah ada bini pon msh gila memuki chinadoll dan main lobang taik!!!
Kemudian ada hati nak jadi peeM.
Simahafiraun mamak kerala pon dah kata yg anwar tak layak jadi peeM krn kemaluan pon tak terjaga.Klu dah kemaluan sendiri pon tak terjaga...mcm mana nak jaga negara!!!
Hanya bodoh tolol jer yg ambik dia jadi ketua.Spt kata nallakarupan..siang atas mimbar..mlm jadi sundal!!!!
Woi nobody tolol..ajar siket nuat tu bersumpah laknat!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 4:07 PTG delete

Ko pegi belajar agama dlm penjara tu lagi baiklah wahai anwar ibrahim!!!!
Takyah memikir buat maksiat slps kluar nanti.Buat malu keluarga..bangsa dan negara jer!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 5:01 PTG delete

Kenyataan tu pun dah tunjukkan kau tu memfitnah tak ada bukti!!!

Dah tau ada smartphone takkanlah satu link pun kau tak boleh bagi???

Nama majalah lucah kau fitnah anwar beraksi pun kau tak boleh nak sebut nampak sangat lah kau tu kaki fitnah penipu tak sedar diri!!!

Sebab ada google semua orang boleh carilah beribu2 maklumat!!!

Beban pembuktian ada pada penuduh macam kau!!! Kau tak tahu undang2 kan???

Untuk orang bodoh macam kau kalau tak boleh beri bukti jangan sebarkan fitnah!!!

Kau cakap kau berani sumpah laknat tu bila kau nak sumpah laknat????

Bukti yang kau kata beribu2 dalam google satu pun haram kau tak boleh tunjuk nak sumpah laknat!!!!

Kalau orang bodoh macam kau kaki tak pergi sekolah lepas tu boleh dakwa kafir tu najis apa cerita kau???

Dah kantoi pusing pulak kafir dzimmi kafir harbi!!!

Kau tau tak rasulullah pernah tambat tawanan perang kafir dalam masjid, dah tentu2lah bukan dzimmi!!! Kalau najis dah tentulah rasulullah tak tambat dalam masjid bahlol!!!

Kau cerita apa nak membohong je kerjanya!!!

Sekarang mana bukti kau???

Google jelah apa masalah kau????

Nama majalah lucah tu jangan lupa bagi, aku nak suruh adik aku yang kerja kat jepun tu check!!!

Kalau kau nak sebar fitnah pergi tempat lain, kau dah kantoi memfitnah tak ada bukti mahu pusing2 pulak!!!

Mana maruah kau wahai babi!!!

Tak cukup ke dosa kau selama kau nak tambah lagi dosa???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 5:17 PTG delete

Tuduh lagi!!!

Mana bukti kau wahai sial???

Sebab tu Allah laknat kau sebagai babi!!!

Babi macam kau tak ada bukti tak kenal halal haram sondol je!!!

Kan babi???

Kau fitnah aku pulak???

Kau kan tolol sampai sekarang kata bukti bersepah haram tak boleh bagi pasal apa???

SEBAB KAU KAKI KENCING!!! KAU KAKI FITNAH!!! ALLAH LAKNAT ORANG MACAM KAU!!!

ORANG MACAM KAU PEROSAK ANAK BANGSA KAU SENDIRI!!!

MUSTAFA ALI TAK MEMUKI CHINA DOLL KE???

DIA PUN ADA VIDEO!!!

MOKHTAR SENIK TUNJUK GAMBAR KOTE DALAM FB TU TAK MEMUKI DAN MEMANTAT IKA JANDA TU KE???

APASAL KAU TAK JAWAB???

BAIK AKU SERAHKAN NEGARA KAT ANWAR LAGI DARIPADA HADI SIAL PRO SYIAH LAKNATULLAH PEROGOL DAN PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!

BAIK AKU SERAH NEGARA PADA ANWAR DARIPADA NAJIB HABIS DIGADAI MALAYSIA KEPADA CHINA!!!

ANWAR BOLEH JAGA KEMALUAN DIA!!! KAU YANG TAK BOLEH JAGA MULUT KAU MEMFITNAH SANA SINI!!! NAK SERAH NEGARA PADA KAU JABIS TERSEBARNYA FITNAH MERATA-RATA!!!

MANA BUKTI??? Kalau kau tak boleh tunjuk satu bukti pun kau memang babi!!!

KAU CERITA PANJANG2 PUN TAK GUNALAH BABI MANA BUKTI KAU???

AKU TAU KAU TAK ADA BUKTI KAKI FITNAH AMATUR MACAM KAU MANA TERFIKIR NAK SEDIAKAN BUKTI YA TAK???? KAU HIDUP DENGAN ORANG BODOH SEBAB TU KAU PUN BODOH!!!

SEMUA ORANG TAHU KAU TAK BOLEH BAGI BUKTI SEBAB KAU MEMFITNAH!!!

AKU NASIHATKAN KAU BERTAUBAT JELAH KAU DAH BANYAK BERDOSA DENGAN KELUARGA ANWAR!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 5:23 PTG delete

Anwar Ibrahim memang belajar agama dalam penjara!!!

Yang terpenjara dalam diri sendiri tu kau sebab kau memfitnah sampai tak tahu malu!!!

Kau suruh orang jangan buat maksiat kau tak rasa ke kau memfitnah tu maksiat???

Memang kau tu kaki maksiat!!!

Kau kaki reka hukum agama!!!

Kau boleh kata sesetengah ulama kata bersentuh dengan kafir batal wudhu'???

Kau ni biul sangat ke sampai perkara yang membatalkan wudhu' pun kau tak tahu lepas tu jual kata sesetengah ulama???

Ulama mana yang kau cakap tu???

Takkan satu nama pun kau tak boleh beritahu???

Memang kau ni kaki fitnah kan!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 6:15 PTG delete

Ko suruh anwar brahim tu bertobat dulu baru nak kutuk org lain.Klu dia tak bersalah...dia tak akan cuak bersumpah laknat.
Bukan aku yg memalukan keluarga dia..mahdey dah lama memainkan isu liwat dia dan mahdey masih kata anwar tak layak jadi peeM krn dia tak pandai jaga kemaluan....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 6:23 PTG delete

Kalau anwar bin ibrahim bapak nurul suami wan jijah tu belajar agama dlm penjara...kenapa dia takut bersumpah laknat????!!!!!!
Kenapa tak ada pengakuan atau sumpah laknat antara mahdey dan anwar ttg isu liwat slps bercomolot????!!!!!
Adakah mahdey sengaja buat fitnah atau anwar mmg pendubur dan pemuki????!!!!
Selagi tak ada pengakuan dan sumpah laknat...2 org manusia tua tu akan sentiasa dikenang sebagai munafik..
BOLEH TAK TUNJUK VIDEO PENGAKUAN MRK BERDUA TU....HEHEHE

Ada ker wahai si nobody tolol...
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 6:37 PTG delete

Apasal aku nak suruh Anwar bertaubat???

Yang memfitnah tu kau!!!

Kalau kau tak memfitnah tentu2lah kau tak cuak bagi bukti!!!!

Apasal kau cuak???

Kaulah yang memalukan dia dan keluarga dia!!!

Mahathir dah minta maaf Anwar dah maafkan dah cukup!!!

Mahathir terpengaruh dengan pemimpin2 umno macam rahim tambi chik lah!!! Itupun dah minta maaf!!!

Kau masih nak sebarkan fitnah apahal???

Kau yang tak pandai kaga kemaluan kau!!!!

Kalau kau ada kemaluan kalau salah kau minta maaf!!! Kalau benar kau tunjuk bukti!!!

Kalau kau benar kenapa sampai sekarang kau tak boleh tunjukkan 1 buktipun dakwaan kau???

Kau tak payah menegakkan benang basahlah, kau tu penipu, kau tu pemfitnah!!!

Kalau betul kau tak fitnah mana bukti????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 6:50 PTG delete

Sebab dia belajar agamalah dia tahu hukum wajib, sunat ke atau haram!!!

Kalau setakat harus tu suka hati dia lah!!!

Yang kau tu kalau tak tahu memfitnah tu haram kau tu memang haram jadah!!!

Dah tau kau tak ada pelajaran, pelajaran agama lagilah tak tahu, sampai perkara membatalkan wudhu' pun kau tak tahu apasal kau tak pergi belajar agama???

Orang dah bermaafan tu ok bagi aku, mahathir pun tak pernah lagi burukkan anwar bukan macam kau, reka fitnah sana sini, tergelak besar pulak tu memfitnah, memang tempat kau dalam neraka jahannamlah kalau kau tak minta maaf dengan keluarga anwar!!!

Yang kau keriau pasal orang yang bermaafan buat apa, kau dari dulu fitnah anwar beraksi dalam majalah lucah kata kawan email lah, suruh google lah, blog harapan dan umno lah, satu bukti pun kau tak boleh bagi apa cerita???

Apa masalah kau ni???

Kau dah jadi kafir syiah ke???

Kalau kau dah jadi syiah aku tak hairanlah ummul mukminin saidatina aisyah r.a pun kau kata perempuan lacur dan zina bukan ada bukti pun, kau tuduh dan fitnah anwar tanpa bukti apa sangatlah ya tak???

Mana bukti kau???

Kalau kau tak ada bukti bertaubat dan minta maaf kepada keluarga anwar!!!

Semua orang tahu kau memfitnah!!!

Semua orang tak apa, nanti kau akan berdepan dengan Allah Azzajawalla apa kau nak cakap!!!

Kau nak suruh Allah google ke???

ALLAH TAHU KAU MEMFITNAH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 7:00 PTG delete

Aku pun hairanlah dengan kau ni!!!

Mokhtar senik ketua dewan ulama pas pahang tunjuk kote dalam fb kau tak suruh dia sumpah laknat!!!

Dato mustafa ali ada video memuki china doll kau tak suruh pun dia sumpah laknat kenapa ya???

Kalau kau orang beriman kau mesti berlaku adil!!!

Mestikau ni dah tak beriman kan, sebab kau dah ikut syiah memfitnah sana sini????

Kau kata anwar tu bukan pasal islam sangat, kalau tak kenapa kau tak libatkan mokhtar senik sekali???

Sebabnya kau bermotifkan politik!!!

Kau wayang je nak tunjukkan kau anti zina sebenarnya kau tak kisahpun!!!

Kau sanggupkan sebab politik masuk neraka Allah!!!

Kau kan tahu kau sebenarnya memfitnah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 9:09 PTG delete

Woi bahlol...mana video mahdey n anwar bermaaf2an...
Mana buktinya???
Klu dah bermaaf2an kenapa mahdey msh mengulang pendirian mengatakan anwar TAK LAYAK jd pm krn terbabit dgn salahlaku seks dgn kata lain gagal menjaga kemaluannya.

Ko ingat senang2 jer rakyat nak lupakan kisah mrk berdua tu????
Tak payahlah ko bawa cerita dongeng konon mahdey dipengaruhi sedangkan dia masuk haprak pon msh mengulangi pendirian bahwa anwar mmg tak layak.Kenapa tak layak???Sebab anwar homoseks gay...
Bukti???
Demi Allah aku percaya dgn sumpah laknat yg dilafazkan oleh Datuk Eskay berkenaan dgn anwar memuki chinadoll dan aku percaya dgn sumpah laknat si saiful yg diliwat oleh anwar...NOKTAH

Ko nak berhujah jugak ker dgn sumpah laknat mrk wahai sitolol nobody...
Terpulang andai datuk seri anwar bin ibrahim slps keluar dari penjara dan bersumpah laknat tak pernah mendubur dan memuki!!!!

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 9:14 PTG delete

Elehhh...anwar belajar agama dan tahu hukum wajib..sunat dan haram?!
Mgkin puak lgbt tak ada istilah haram sampai gila main lobang taik...ptuiihhh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 9:16 PTG delete

Tak sangka...dunia dah akhir zaman kot..
Pendubur dan pemuki nak diangkat sebagai pemimpin..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 9:34 PTG delete

Sebenarnya apa masalah kau???

Ada gambar dia bermaafan dan bersalaman di mahkamah cukuplah!!!

Anwar dah maafkan dia seperti dilaporkan dalam sinar harian 1 may 2013. Selain itu ketika mereka mengeluarkan kenyatan bersama menentang mkn tahun lepas!!!

Kau tak payah nak cerita mewakili rakyatlah!!!

Rakyat bukan nak dengar cerita dongeng kau memfitnah anwar sampai sekarang pun tak boleh bagi bukti!!!

Apasal???? Kalau kau tak fitnah kau boleh beri bukti!!!

Rakyat sekarang perlu tahu kenapa hadi sokong syiah!!!

Rakyat juga nak tahu kenapa hadi sokong pencuri harta negara!!!

Rakyat nak tahu kenapa hadi kuat kencing!!!

Kalau kau percaya rahim tambi chik dan eskay kau punya pasal tapi anak saudara eskay pun cakap pakcik dia menipu!!!

Kau tak payah nak bising2 kes anwar konon nak mewakili rakyat!!!

Kalau kau betul mewakili rakyat mana bukti fitnah kau anwar beraksi dalam majalah lucah jepun???

Aku pun rakyat juga!!!

Takkanlah aku nak telan kata2 fitnah kau macam tu je???

Lagipun alquran dan suruh aku berhati2 dengan berita orang yang fasik!!!

Dah kau berapa banyak kali kantoi memfitnah mereka hukum agama takkanlah kau ni orang baik2 ya tak???

Mesti kau fasik ni kalau tak pun kafir syiah???

Mana bukti kau bahlol????

Kau dah kena kenan babi ke sampai sekarang tak boleh beri bukti????

Dah berapa bulan aku tanya bukti kau tak boleh beri???

Apasal bukti tak ada ke???

Dah tak ada bukti kau bertaubat!!!

Macamlah semua orang taktahu kau memfitnah!!!

Tak payah tulis panjang2lah tambah dosa kau je!!!!

Mana bukti????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 9:48 PTG delete

Kau ludah konon bukan kena kat aku pun hahahhaha!!!

Memanglah anwar belajar agama bukan macam kau aku pun kau fitnah lgbt apa cerita????

Kau tak tahu dosa ke fitnah aku????

Ayat alquran suran annur melarang mangkuk ayun macam kau menuduh oramg berzina dan meliwat tanpa saksi dan bukti!!!

Mana bukti kau aku lgbt????

Sudahlah kalau kau nak jadi babi sangat pergilah join pas aka pigs aku tak kisah!!!

Tapi kau fitnah orang!!! Sampai sekarang kau tak boleh beri bukti apa lagi yang kau nak tunjuk???

Perangai macam babi???

Orang dah tahu!!!

Reka hukum agama kafir tak boleh masuk masjidil haram???

Aku dah tunjuk hadis pada kau hari tu kau tak tahu malu ke???

Sampai sekarang ni kau fitnah anwar beraksi dalam majalah lucah jepun haram jangankan details pasal majalah tu nama majalah pun kau tak boleh beri kau nak reka fitnah apa???

Orang tahu kau memfitnah!!!

Apa nak jadi kau ni???

Orang beriman tak adanya macam kau memfitnah sana sini!!!

Orang cerdik pun tak ada macam kau, aku cabar kau beri bukti, nama majalah lucah tu pun kau tak boleh beri ke???

Kalau kaki kencing dan fitnah macam kau tak payah sembanglah!!!

Aku cabar kau, nama majalah lucah tu dan detailsnya termasuk keluaran???

Kalau kau tak boleh jawab kau memang bapok sial!!!

Ada berani??? Takkan kau tak ada telur kot???? Jangan pusing2lah!!! Orang tahu kau bacul!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 9:56 PTG delete

Tak sangka dunia dah akhir zaman koy... orang baik2 difitnah pendubur dan pemuki!!!

Reka sendiri fitnah pulak tu!!! Apa nama majalah lucah jepun tu???

Yang confirm pemimpin sial berpeluk dengan syiah laknatullah perogol dan pembunuh umat islam diangkat jadi ketua!!!

Perompak duit negara dibela oleh pemimpon parti islam bukannya bela rakyat!!!

Dunia dah akhir zaman kot hahahhaha!!!!

Mana bukti kau sial??? Aku dah penat nak layan ni!!!

Takkan kau tak malu kot tak boleh bagi bukti???

Tak boleh bagi bukti maksudnya kau pemfitnah sundal!!!

Tak payah tulis banyak2!!!

Kau sundal ke????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 10:00 PTG delete

Dunia dah akhir zaman kot... parti islam semalaysia dah tukar nama jadi pigs(para babi)!!!

Dunia dah akhir zaman kot!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 10:14 PTG delete

Sorry aku tak perasan komen kau nallakaruppan kata siang atas mimbar malam jadi sundal!!! Bila komen tu dibuat???

Nallakaruppan pada 16 mac 2016 menafikan dan menuduh media memutarbelitkan kenyataannya!!

Sekarang kau beritahu aku nallakaruppan cakap ke kau reka sendiri kata nallakaruppan cakap???

Tapi kau memang kaki fitnah apa kau peduli kan???

Sampai sekarang tak boleh beri nama majalah lucah jepun tu apa cerita kau wahai sundal pemfitnah???

Kalau kau cuba tipu aku kau silap oranglah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Januari 2017 11:10 PTG delete

Yang tahu hanyalah yang empunya diri, DSAI tahu, Madey pula masih percaya DSAI adalah seorang peliwat dan mereka yang pernah mengaku diliwat pun juga tahu.

Korang semua tak tahu sebenarnya, lagak je macam tahu segalanya.

Rakyat pun masih keliru, tiada siapa yang berani buat bancian mengenai tanggapan umum terhadap DSAI.

Perkara ni bukan boleh dianggap simple macam nasi lemak.

DSAI bukan pembaca berita atau individu yang tak dikenali, semua rakyat tahu bahawa beliau pernah jadi TPM dan Menteri Kewangan Malaysia, apa jadi dengan DSAI?

Sejarah nak cakap apa?

Siapa nak bersihkan maruah DSAI dan keluarga macam yang pernah dilakukan oleh Nabi Yusuff.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 11:37 PTG delete

Pergi mamposlah kau!!!

Itu je kau mampu tulis???

Kau ni dah bebal sangat ke???

Mereka dan bermaafan demi negara!!!

Yang kau nak persoalkan keikhlasan mereka apahal???

Yang sebar2 fitnah lagi tu kau!!!

Sampai sekarang aku tak dapat nama majalah lucah tu!!!

Kalau tak ada bukti confirm kau memfitnah!!!

Tak payah cerita panjang2lah. Kau tu budak bodoh aku tahu. Tulis ikut suka sekarang dah terbelit. Kau konon nak buat fitnah lawak anwar beraksi dalam majalah lucah bila orang persoalkan fitnah kau mula pusing2. Cakap jelah tak ada. Aku pun tahu tak ada!!!

Ingat aku macam kau ke bodoh tak buat homework sebelum tulis!!!

Kau pergi tidurlah lagi bagus malam karang sembahyang sunat taubat dosa kau memfitnah tu banyak!!!

Lagi banyak kau tulis lagi banyak dosa kau buat!!!

Jangan jadi celaka lah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
29 Januari 2017 11:51 PTG delete

Aku cakap dengan kau bagi kau cerdik sikit!!!

Sekarang apa masalah malaysia???

Rakyat malaysia ramai tak ada kerja!!!

Hutang keliling pinggang, gaji kecil, rumah mahal, budak2 u keluar hutang ptpn kerja tak dapat lagi, nak business tak condusif, matawang jatuh, pekerja asing bangla masuk sebab pemimpin umno dapat komisyen kalau bawa masuk pekerja!!!

Apa lagi kau nak tahu??? Balak kena rembat, gst lagi hutang negara dah menimbun!!! Kau ingat kerajaan bayar hutang pakai apa??? Cukailah!!! Lagi banyak hutang kutip banyak cukai!!!

Di felda tu, pengarah2 dan pegawai2 melayu yang bagus2 kena buang!!! Apa jadi??? Felda pun melingkup!!! Warga felda pun bukannya untung saham fgvh lagi kena bayar hutang!!!

Yang kau sibuk memfitnah jaja ceriya seks rekaan kau sana sini!!!

Apa manfaat kepada rakyat malaysia termasuk melayu islam???

Kau beritahu aku kenapa kau bukan bangsat!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 12:31 PG delete

Bahalol,

Bermafaan kepala hotak kau, bilamasa DSAI dan Madey bermafaan?

Adakah Madey mengakui kesilapan beliau? Jangan tunjuk bodoh.

Kau tak tahu sebenarnya apa yang berlaku keatas DSAI, jangan nak tunjuk kau tahu lah bahalol.

Siapa yang fitnah DSAI?

Siapa yang menzalimi beliau.

Bermaafan konon, Bahalol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 12:37 PG delete

Pasal tu kena ada pakatan yang kuat yang boleh menghasilkan kejutan terbaik, bubarkan PAN dan Pakatan Haprak semua boleh sertai Blok Ketiga yang diketuai oleh PAS.

Kalau PH menang pun sama je, kaki rasuah ramai, akhlak rosak.

Belum tentu lagi boleh aman seaman sekarang.

Ada jalan mudah dan cepat tak nak ikut, mampus dan lantak kau lah haprak.



Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
30 Januari 2017 12:44 PG delete

Kau lah babi tonyok!!!

Kau tu kalau memfitnah minta bukti tak boleh bagi sebab memang kau fitnah!!!

Wooi babi, sinar 16 mac 2013 tu apa???

Kalau akhbar tu salah pergilah saman!!!

Woi khinzir, kalau kau dah dilaknat Allah sebagai babi, kau tak payah jaja cerita seks rekaan kaulah!!!!

Babi macam kau mana ada maruah!!!

Woi babi laknatullah!!!! Malaysia sekarang dah teruk tanah pun dah digadai, hadi sial tu sokong najib, anak tiri najib biaya filem lucah, terang2 riza punya apasal kau tak persoalkan???

Sudahlah babi, kau bukan ada agama!!!

Kalau kau ada agama kau tak reka fitnah!!!

Sekarang anak tiri najib buat filem lucah terkenal seluruh dunia kenapa kau tak bising???

Itu maksiat lagi besar!!!

Rompak duit rakyat buat filem lucah mana ada berkat!!!

Woi babi!!! Komen sikit islam beri ke curi duit buat filem lucah???

Babi sial bacul punya budak!!!

Bapok sundal tak sedar diri!!!

Woi bapok babi!!! Pergi mamposlah dengan fitnah kau!!!!

Rakyat tak perlukan babi macam kau!!!

Kau dah dilaknat Allah sebagai babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
30 Januari 2017 1:15 PG delete

Pakatan kepala botak babi kau!!!

Selagi hadi sial makan duit haram tu ada selagi tu tak ada pakatan!!!!

Si sial tu dah sedap makan duit haram kau ingat dia nak sibuk pasal rakyat???

Kepala hangguk lah kau!!!!

Lim kit siang tanya nak tak dia selamatkan malaysia daripada menjadi negara yang gagal yang walaun babi macam kau tanya je ingat berlutut!!!@ apa kau dah bodoh sangat ke perasan macam tu sekali???

Siapa ph yang rasuah???

Kalau ph kaki rasuah dah jadi macam kelantanlah balak rembat tak cukup2!!!

Kwsp kakitangan dan guru yik tak bayar!!!

Tabung tok kenali korang seleweng rembat!!!

Tabung memali apa cerita??? Berjuta hangus!!!

Kohilal apa jadi??? Lingkup semua duit2 pelabur pas!!!

Pengebas duit ada dalam pas lah babi!!!

Sebab tu Allah laknat korang sebagai babi!!!

Korang pakai serban tapi kaki makan duit haram!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
30 Januari 2017 1:28 PG delete

Babi laknat!!!

Mereka dah bermaafan dalam sinar 16 mac 2013 ada cerita!!!

Yang menzalimi anwar sekatang najib razak!!!

Selain najib yang menganiayai anwar termasuk kau sendirilah babi!!!

Kau fitnah reka cerita sampai sekarang tak ada bukti, apa babi lagi yang babi macam kau nak cerita???

Kau babi sial haaram jadah kaki fitnah laknatullah sebab kau sial berjangkit sial kau pada pas jadi parti babi!!!

Hei bacul sial!!!

Kau memfitnah anwar kau ingat kau boleh selamat ke dunia akhirat!!!

Kau nak sumpah laknat konon!!!

Sumpahlah sekarang!!!

Sumpah kau tak ada makna lah sial pasal kau bukan orang beriman!!!

Kau sial sundal babi haram jadah pemfitnah sana sini semoga kau kena laknat di hadapan Allah lelak!!!

Kau pun tahu kau memfitnah, babi macam kau dah tak ada bukti pusing2 pun kau tahu!!! Tapi memang kau tu babi!!!

Sama juga dengan hadi sial presiden para babi!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
30 Januari 2017 5:59 PG delete

Kan aku dah kata dulu kalau nak org ramai selain pan percaya, suruh aje tun m buat kenyataan yg tun m telah memfitnah dsai selama ini..

Kepada nobodoh bahalol tak payah nak paksa org terbaik dgn rekaan cerita fantasia kau tu.. hanya org pan yg sebodoh kau je nak percaya.. jangan buat malu generasi kamu kalau akhir nanti mereka dapat tahu bahawa kejayaan mutlak kamu hanyalah menjadi barua dap shj..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 8:19 PG delete

Najib Razak mewarisi fitnah ni dari siapa bahlol?

Berita tu hanya kata Madey dan DSAI bersalaman je, bukan majlis bermaaf-maafan.

Permohonan maaf dalam perkara ni kena buat satu pengumuman tergempar, kau ingat rakyat bodoh macam kau?

Bukan dengan DSAI je rakyat keseluruhan pun terlibat sama la ngok, bermaafan kepala hotak kau.

Pemimpin yang memperbodohkan rakyat demi keperingan diri kau ingat rakyat boleh lupa?

Yang kau fitnah Najib kau ada bukti?

Hanya golongan LGBT dan G25 je yang boleh terima seorang peliwat atau seorang pereka fitnah terhebat sebagai pemimpin.

BAHALOL



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 8:32 PG delete

Bahalol, oleh kerana kehebatan TGHA lah menyebabkan pemimpin haprak jadi cacing kepanasan.

Lim Kit Sial dah macam orang mabuk walaupun sebenarnya dia memang mabuk, salam perdamaian manusia hipokrik, bacul dan tidak bermaruah, macam badut.

Mereka semua mengharapkan PAS la bahalol, tanpa PAS mereka semua mampus kekerasan.

Lim Kit Sial nak selamatkan Malaysia dari siapa? Keluar mulut buaya masuk mulut harimau, sama je.

PH pun apa kurangnya, semua ada perasuah ada, peliwat ada, pereka fitnah terhebat pun ada, LGBT, G25 dan yang sealiran dengannya, semuanya merosakkan.

Belum tentu Malaysia boleh aman seaman sekarang.

Kau tak payah nak sebut tabung la, jangan jadi lidah syaitan yang menabur fitnah.

PAS lah sayu-satunya harapan rakyat untuk menyelamatkan Malaysia dari umno/ bn dan pakatan haprak.

Syabas PAS dan tahniah pada TGHA.


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 8:47 PG delete

Bahalol,

Kau nak bukti apa bodoh?

Siapa yang fitnah? Kau tak berani sebut siapa yang fitnah?

Siapa yang menzalimi DSAI?

Siapa pula yang nak membersihkan maruah DSAI dan keluarga macam yang pernah Nabi Yusuff lakukan?

Babi sial, bacul, bapok sundal, apa semua ni?

Macam biasa dengar je makian macam ni, lembut diluar keras didalamnya, jiwanya lembut tapi hatinya keras.

Golongan macam ni adalah golongan manusia yang tidak berpendirian, semua boleh, simple macam makan rojak dan semuanya boleh digaul sekali.

BAHALOL



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 11:10 PG delete

Sitolol nobody kata anwar org yg baik2....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Melaung2kan diberi gaji rm1 sebln sebagai punaisihat ekonomi selangor.Slps langkah kejang dan tski digulingkan anwar sebenarnya membuat tuntutan berjumlah purata rm200k sbln utk menarik pelaburan ke selangor.Tapi yg ditarik adalah rmh2 sundal yg semakin maju tumbuh di slgor.

Air mani anwar terbenam dlm lobang taik mangsa sedlm 4cm.Gagal dijwb oleh anwar dan peguamnya kenapa?

Video anwar memuki chinadoll disahkan 99.99% tulen dan disahkan datuk eskay dgn bersumpah laknat. Yg bodoh dan bangangnya wan jijah sanggup bersekongkol dgn maksiat suami dgn mengiyakan jam omega ada dgn mrk sedangkan ia ada di tangan pihak polis.HANYA KRN KUASA DUNIA.

Bertahun2 anwar dan keluarga berseteru dgn mahdey si mamak kerala ttg isu moral anwar.Hanya gila dgn kuasa dunia..prinsip dan pengorbanan diketepikan.Malang mahdey msh mengulang kenyataan bhw anwar TAK LAYAK jd pm krn gagal jaga kemaluan.Betapa murahnya maruah anwar dan warisnya di hadapan seteru utama mrk.

Betapa bodohnya ahli keluarga dan para pengikut demi mengangkat pendubur dan pemuki sebagai ketua mrk.
"Orang yg baik" konon....
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

X-REFORMIS 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 1:14 PTG delete

Demi undi dari kafir najis sanggup pemimpin islam bercakap dan sembah ayam putih.

Kecelaruan yang amat nyata, bodoh dan bahalolnya pemimpin haprak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 1:19 PTG delete

Salam perdamaian ditolak oleh TGHA menyebabkan Lim Kit Sial hilang arah.

Oleh kerana cinta ditolak Lim Kit Sial nak saman pulak TGHA.

Saman la woi kafir najis, kami tunggu.

Jangan jadi bacul cakap tak serupa bikin.

Mampus lah kau nanti Kit Sialan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 1:39 PTG delete

Nampak sgt kit sial merasakan negara ini dia yg genggam.Blm lagi menguasai putrajaya.Cakap ikut selera babi.Memang sial bapak tokong!!!!
Semuanya krn kebodohan anwar..mahdey dan mat sabun.
Gila dgn kuasa dunia hingga kapir dapigs memijak muka2 mrk mcm najis....ptuiiihhh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 3:24 PTG delete

Mereka semua sanggup jadi najis kepada kafir najis DAPigs, setiap bulan balun RM15 -RM 30 k, sebab tu mereka sanggup sembah haiwan dan bercakap dengan haiwan.

Mampus lah mereka tak lama lagi.

Ucap tahniah pada ayam putih, kahkahkahkah,,,,bodoh dan bahlol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Januari 2017 10:34 PTG delete

Komen2 walataik pas low class....xda fakta melainkan mencarut je diorg tau...xyah layan lah...buang masa je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Januari 2017 2:13 PTG delete

Kiranya komen korang paling hebatlah....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Februari 2017 12:04 PTG delete

syiah eran sedang menunggu hadi dpt sikit kuasa
jika dpt pengaruhi najib lebih bagus
senang syiah nk menyusup atas nama kesatuan ummah

senanglah kita nk mutaah ramai2... meleleh peluh klepet dgr mutaah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Februari 2017 4:38 PTG delete

Kasiian mat sabu. korang asyik kaitkan org lain selain dia dgn syiah. keh keh

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng