YB HUSAM MUSA MULA JELAJAH KELANTAN DAN BERAKHLAK WALAUPUN DISERANG

Kehadiran Husam selepas menyertai Amanah dilihat mendapat sambutan hangat masyarakat Kelantan.Kehadiran Husam selepas menyertai Amanah dilihat mendapat sambutan hangat masyarakat Kelantan.


Selepas tiga hari menyertai Amanah, Datuk Husam Musa meminta agar penyokongnya bertenang terhadap pihak yang dilihat semakin galak menyerangnya.
“Saya suka menasihatkan penyokong atau peminat saya untuk kekal ‘cool’. ‘Cool’ adalah indah. Tanda kematangan. Bekal kejayaan.

“Tidak satu pun yang dilakukan oleh makhluk di muka bumi ke atas makhluk lain yg tidak akan dibalas,” ujarnya dalam kenyataan hari ini dipercayai ekoran kenyataan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mengganggapnya sebagai jahil agama.

Penduduk di Kampung Salor, Pasir Mas dalam majlis bersama Husam malam ini.Penduduk di Kampung Salor, Pasir Mas dalam majlis bersama Husam malam ini.Menyebut Amanah sebagai “Parti Islam Amanah”, Husam sedar keputusannya menyertai parti yang bakal genap setahun usianya bulan ini telah memarakkan serangan peribadi yang semakin sengit.

“Saya menasihati diri saya untuk memerima realiti politik Malaysia yang penuh dengan perseteruan bersifat peribadi dan kalah menjadi abu.
“Hatta bagi yang melaungkan mereka membawa panji Islam yang murni dan politik matang lagi sejahtera, tidak terlepas dari kerasnya menembus larangan agama.

“Sejak agak lama, serangan ke atas saya oleh teman bekas wadah perjuangan saya adalah bersifat peribadi, tanpa fakta, tikaman belakang, bertopeng, semborono dan jauh dari akhlak mulia yg kita kenali,” ujar bekas Exco Kerajaan Negeri Kelantan ini.

Sehubungan itu, Husam yang dipecat daripada Pas April lalu mengingatkan supaya tidak memberikan perhatian terlalu banyak terhadap pelbagai bentuk serangan tersebut sebaliknya fokus kepada Kelantan.

“Tumpukan kepada usaha merangka pelan menjadikan Kelantan sebagai model berkerajaan Islam yang moden, makmur, maju, berkebajikan, telus, berakauntabiliti, memelihara akhlak dan mensyukuri semua anugerah Allah untuk Kelantan dengan sebaik-baiknya.

“Dalam rangka itu, mari bersama kita mengembangkan Parti Islam Amanah untuk muncul berketrampilan. Sedikit sebanyak bakat kerdil yang ada pada saya selama memaju dan mempertahankan Pas selama ini, Insya-Allah saya akan gunakan untuk Amanah, sekalipun kita hanya mungkin berjaya sepuluh atau dua puluh tahun akan datang,” ujarnya.

Cerminan Pas

Tambah Husam, Amanah perlu memunculkan diri menjadi cerminan untuk Pas bersaing meningkatkan prestasi dirinya sebagai parti dan kerajaan Islam di bawah konsep ‘fastabiqul khairat’.
“Atau kita menjadi angkatan yang selalu disebut oleh Al Qur'an, 'wayas tabdil qauman ghairakum'- Allah menjadikan kita angkatan baru menggantikan angkatan lama atas sebab mereka telah hilang kelayakan melangsungkan keunggulan generasi bertaqwa yang cemerlang,” ujarnya lagi.

Sekembalinya Husam yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Salor itu ke Kelantan, beliau giat dengan siri jelajah termasuk usaha menubuhkan cawangan Amanah di negeri Serambi Mekah itu.
Malam tadi contohnya, Facebook ‘Dato Haji Husam Musa’ memuatkan beberapa foto tokoh tersebut sekitar mesyuarat penubuhan Cawangan Amanah Wakaf Hj Abdullah dan Gaung Kota, Salor.
Husam sebelum ini memberitahu penyertaannya dalam Amanah adalah kerana percaya parti itu merupakan platform baginya meneruskan perjuangan asal Pas yang telah dikhianati, sekaligus yakin Almarhum Tuan Guru Nik Abdul Aziz jika masih hidup pasti akan bersama-sama berjuang dengannya.

Walaup bagaimanapun, Hadi dilihat jelas tidak menyenangi kenyataan Husam itu.

“(Kenyataan Husam) Itu kenyataan orang yang jahil agama. Saya lebih rapat de­ngan Tok Guru daripada dia. Kalau tidak percaya, tengok kaset arwah, tengok apa dia komen tentang saya,” kata Hadi.

mdl

IKLAN BERBAYAR

 Buat Wang Banyak Dengan Membeli Lot Iklan Biz55DotCom


BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400

2 LOT AKAN DAPAT RM800

10 LOT AKAN DAPAT RM4000

100 LOT AKAN DAPAT RM40,000

DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 3000 LOT AKAN DAPAT RM1,200,000.00 

BERMINAT

BOLEH LAYARI

http://biz55.lot.my 
Previous
Next Post »

66 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:50 PG delete

Terbaek husang...nabi pun jenuh diserang,jgnla husang putus asa dgn serangan walakuntut2 pigs. Mrk umpama tahik yg mengeluarkan bau busuk.sekali pijak terus penyek...jirus ngan air terus hilang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 1:03 PTG delete

Kalau betul rakyat Salor sokong husang takkan 15 orang je kot.....kahkahkah......kalau jenis kaki lebong tak kemana......auta jugak.....bacul pun ada guna nama orang yg dah meninggal utk kepentingan peribadi......sudah2 lah tu husang....balak dh licin dikerjakan....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 2:10 PTG delete

PRU 14 Pas @ Pigs akan kehilangan Kelantan. Kita saksikan walaun Pigs semakin kepanasan dgn aura Husam yg hebat.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 2:12 PTG delete

Parti lebai lebong semakin terserlah auta mrk menipu Allah, Rasul, umat Islam dan ahli2 parti.

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 2:53 PTG delete

1.03..siapa yg sapu balak sbnarnya..tu tnya mat yakob,nik kemamar..nik bodoh..husam tuntut penjelasan n bwak hal tu ke sprm.tak tahu main sondol je.dasar pigs bodoh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 3:01 PTG delete

Fuhhh.masak walaung pigs kene bantai..mau menangis walaung pigs tu.kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 4:14 PTG delete

Mat Yaakub dan Nik Amar baru 2-3 tahun ni je.....husang 22 tahun jadi exco urus balak......ada akal bllh fikir.....jgn guna dedak utk berfikir....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 4:15 PTG delete

Bantai dgn auta jadi lucu bro.......bkn dgn fakta.....manusia akhlak kalau mulia tak guna nama org yg dh meninggal.....akhlak rosak tuuu....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 4:41 PTG delete

Mmg lucu..hadi awang suruh dgr balik kaset2 lama TGNA cerita psl diri dia..lebai pembohong bersiri kalo mulia tk guna nama org yg dh meninggal..akhlak paling rosak tuu..sama mcm nik abeduh dan walaun pigs..kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 4:50 PTG delete

Banjir paling besar dlm sejarah negeri kelantan berlaku masa mat yaakub dgn nik amar berkomplot merompak balak. Mangsa banjir masih duduk dlm khemah mcm org pelarian hasil kerja parti lebai lebong penjual agama.

Walaun pigs berfikir guna siku dan lutut. Mulut dah penuh dedak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 5:18 PTG delete

Banjir sebab balak dah dibotakkan oleh husang exco balak selama 22 tahun.....yg menanggung Mat Yakub dan Nik Amar.....ada akal blh fikir.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 5:21 PTG delete

Balak digondol selama 22 tahun oleh exco balak.....ATGNA terlambat sebab husang dah sondol habis sblm husang disingkir dari exco.....yg menanggung Mat Yakub dan Nik Amar serta seluruh rakyat Kelantan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 5:27 PTG delete

TGHA sertakan bukti dgn video....husang hanya auta dan lebong......tiada bukti yg ATGNA akan ikut husang masuk KUALI..........berakhlak ke ni?.....org bodoh je yg selalu kena auta dan lebong.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 5:34 PTG delete

samm siap dgn dokumen lengkap tuduhan salahguna kuasa dan rasuah dihantar ke sprm melibatkan kerajaan lebai penjual agama bkn zaman husam dan tgna.

Terang lagi jelas parti lebai lebong ni yg merompak balak sampai banjir besar kelantan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 5:44 PTG delete

Sbb tu nik amar boleh beli range rover harga terlajak murah hasil merompak balak. Samm dah antar dokumen lengkap laporan rasuah balak oleh parti lebai penjual agama. Guna akal utk berfikir jgn guna siku dan lutut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 5:58 PTG delete

Nama parti pun Parti Auta Semalaysia (PAS). Tok ketuanya pula terkenal dgn nama lebai pembohong bersiri..Gerenti ahli2 parti dan walaun pigs mrk senang dilebong dan diauta dulu, kini dan selamanya..berfikir guna siku dan lutut.

Parti Auta Semalaysia aka PIGS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 6:03 PTG delete

https://youtu.be/xCYe9tjnYeQ

Pandangan TGNA terhadap Husam Musa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 8:20 PTG delete

Tiada bukti la bro......rasuah kat penang dah jelas buktinya kan?......tapi korang tetap bersolidariti dan menderma kepada perasuah....perbuatan yg tidak sihat tu bro......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 8:22 PTG delete

PAS ialah Parti Islam SeMalaysia lah....tak sekolah ke tak tahu membaca?....kaki auta dan kaki lebong ramai dlm pakatan hipokrik....jgn buat buta bro....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 8:25 PTG delete

Itu sebelum ATGNA tidak tahu siapa husang sebenarnya....lps ATGNA tahu terus dibuangnya dari exco......dan jawatan MB diserahkan kepada yg lebih berakhlak dan berintegriti.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 9:20 PTG delete

Kesian penduduk Salor dilebong dan diauta oleh husang.......mat sabu kena pastikan jawatan husang diberi setaraf atau lebih dengan mat sabu...kalau tak.....tunggulah perang saudara dalam KUALI......masih ingat husang tuduh mat sabu syiah satu ketika dulu...kerana nak rebut jawatan timbalan presiden.....takkan mat sabu blh lupa begitu je.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 9:36 PTG delete

Walaun tolol pigs. PAS bermaksud (Parti Auta Semalaysia). Tak tau mengeja ler tuu..walaun pigs fikir guna siku lutut.byk sgt termakan dedak.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 9:47 PTG delete

Walaun pigs kaki auta mcm tok ketua lebai pembohong bersiri..guna nama org dah meninggal utk melebong memburukkan Husam. Aura Husam yg hebat sbb tu disayangi TGNA dan rakyat Kelantan.

Lebai pembohong bersiri kencing berdiri walaun pigs nya pasti kencing berlari.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 9:54 PTG delete

Lagi kesian rakyat Kelantan dan ahli2 Pas kena tipu dgn lebai dan walaun Pigs penjual agama dulu, kini dan selamanya.

Parti Auta Semalaysia @ Parti Gadai Bini @ PASIK akhir sekali jadi PIGS (kumpulan babi2)

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:17 PTG delete

Sian lagi mangsa banjir masih xdpt rumah lagi tp ulamak pas enjoy DE menjoy ke krabi menyamun duit rakyat.idop pigs

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 September 2016 10:20 PTG delete

Islam versi PAN:

a. Doa
b. Sumpah

Selain di atas akan dianggap oleh PAN sebagai menjual agama..

Sebab itu kini harbi pun dapat merasai bahawa islam versi PAN memang selari dan sesuai sangat dgn kefahaman harbi itu sendiri tentang islam.. malah mungkin boleh mencapai sehingga ke tahap harbi sendiri pun merasakan bahawa mereka sudah islam; jika islam versi PAN inilah yg menjadi sandaran harbi..

Patutlah PAN sungguh marah pabila majoriti ahli PAS tak mahu mengikut jejak langkah mereka masuk PAN! Kerana PAN masih menyangka bahwa semua org akan tunduk kpd harbi! Rupanya PAN tak perasan pun yg sebenarnya hanya PAN shj yg tunduk.. kih kih..

Sebab tu dalam PAN boleh:

a. Biar tonggang arak secara terang2an selagi mursyidul am PAN tidak bersuara

b. Perjuangkan hak2 pengamal LGBT selagi PAN masih dapat sokongan bukan islam

c. Perjuangkan hak2 pengamal murtad selagi PAN yg 'profesional' berpendapat mereka masih islam

d. Langgar sumpah asalkan org PAN sendiri yg langgar

e. Sapu harta wakaf jika PAN sendiri ada kepentingan

f. Buat ramalan tok nenek mereka jika sipolan tu masih hidup akan masuk PAN

g. Fitnah pihak lain berUG dgn UMNO tapi jika PAN dgn harbi tidak mengapa

h. Fitnah ada 10 ADUN akan lompat parti tapi jika tak jadi PAN hanya perlu buat muka bodoh je..

Sekian seadanya sang pengkhianat!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:34 PTG delete

Jgn beragan lebih2 dulu.....kalau stakat auta dijadikan angan2....jadi mcm mat jenin....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:36 PTG delete

Auta dan lebong tu tipu siapa?.....kahkahkah....tipu korang je tak tipu Allah kan?....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:39 PTG delete

Kat penang tu baru betul rasuah...cukup bukti...ramai peimpin pakatan haprak kaki rasuah....PAS berintegriti...tiada rasuah...hebat PAS kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:43 PTG delete

Jangan gunakan auta semata-mata....guna fakta......Parti Islam SeMalaysia pun korang nak auta.....berhujjah lah dgn berfakta bro....jgn ikut pemimpin korang yg memang dah terkenal dgn lebong dan auta....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:54 PTG delete

Fakta bro bukan auta...setakat maki hamun....tu taraf budak2 tadika bila berhujjah.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:56 PTG delete

Sudah2 la husang auta rakyat Kelantan.....selama 22 tahun apa husang buat?.....gondol balak?.....selama 22 tahun rakyat Kelantan kena lebong....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 10:57 PTG delete

Fakta bro...asyik2 auta....bila kamu nak faham nih?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:01 PTG delete

Setuju dengan an anon 100%.....apakah husang sengaja membutakan mata dan memekakkan telinga demi jawatan?.....ramai pemimpin yg rosak akhlak dlm Pakatan Haprak tapi husang pilih juga Pakatan hipokrik....sebab apa?.....sebab tiada pilihan lagi itu je yg ada.....nak masuk pribumi tak diterima....KUALI jln terakhir bagi husang....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:28 PTG delete

Dah nama pun Parti Auta Semalaysia aka PIGS (kumpulan babi2).

INI FAKTA BKN AUTA.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:30 PTG delete

Hebat sungguh aura Husam. Membuatkan walaun Pigs semakin kepanasan.kahkahkah

Husam disayangi TGNA dan seluruh rakyat Kelantan. Alhamdulillah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:31 PTG delete

Kuali tu nti utk goreng lebai2 pigs yg kaki tipu n perompak..huhuhu..lpas tu bagi wan rosli mkan huhuhu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:35 PTG delete

PAS bermaksud Parti Auta Semalaysia.

PIGS Pas Ikatan Gagasan Sejahtera bermaksud kumpulan babi2.

INI BARU FAKTA BUKAN AUTA.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:38 PTG delete

Baca dokumen penuh laporan rasuah parti lebai penjual agama merompak balak di kelantan. Itu baru namanya bukti wahai walaun pigs. Memalukan Islam.

Reply
avatar
5 September 2016 11:40 PTG delete

Buang masa memberi undi pada Pas. Lihatlah kenyataan2 pemimpin2 mereka kini. "Menang bukan agenda utama".
Parti politik mcm ni ka yg nak di beri sokongan???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:42 PTG delete

Pas mmg hebat melebong. Nama pun Parti Auta Semalaysia. Tok ketuanya terkenal sbg lebai pembohong bersiri kesayangan walaun Pigs.kahkahkah

Parti Gadai Bini @ Pasik @ Pigs

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:45 PTG delete

Pas bermaksud Parti Auta Semalaysia

Pigs Pas Ikatan Gagasan Sejahtera bermaksud kumpulan babi2.

Ini baru fakta bukan auta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 September 2016 11:53 PTG delete

Majoriti orang melayu dah tak percaya dgn parti lebai lebong pemakan dedak penjual agama ni. Mana berani nak buat solat hajat dan ceramah2 mcm dulu2 zaman TGNA.

Parti Auta Semalaysia @ Parti Gadai Bini @ PASIK akhir sekali jadi PIGS (kumpulan babi2 pemakan dedak).

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 12:02 PG delete

Kalau nak dinilai dgn mata lihatlah pemimpin Pakatan Haprak....lps satu timbul lagi satu rasuah....mana maruah pemimpin yg selalu laungkan slogan bahawa Pakatan Hambar anti rasuah....nanti ada lagi timbul isu rasuah....isu moral dan akhlak tak perlu bincang lagi....isu rasuah dah cukup kalau nak dinilai dgn mata.....yang pasti sehingga ke saat ini PAS adalah sebuah parti yg berprinsip....bebas dari rasuah...berintegriti dan berakhlak....jgn menipu mata sendiri...akibatnya....jadi manusia yg menipu diri sendiri...benang basah nak ditegakkan....kalau dah basah jemur dulu...jgn lakukan perkara yg sia-sia......masa tggu benang tu kering itulah masa untuk korang berfikir....patutkah aku menipu diri aku sendiri?......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 12:05 PG delete

Kalau seluruh rakyat Kelantan sayang husang kenapa ada 15 orang je yg datang?......jgn berangan bro.....berangan dgn bermodalkan auta serupa lah dgn mat jenin.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 12:07 PG delete

Hebat jugak budak tadika ni berhujjah.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 6:35 PG delete

Alololo..ciannya walaun pigs bila tulis pjg2 semuanya auta.kahkahkah

Pas bermaksud Parti Auta Semalaysia

Pigs Pas Ikatan Gagasan Sejahtera bermaksud kumpulan babi2 pelacur agama.

Ini baru fakta bkn auta.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 6:38 PG delete

Hadi disayangi walaun Pigs kerana puak depa berfikir guna siku dan lutut.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 7:44 PG delete

Hebat jugak hujjah budak tadika nih.....tak tahu membaca blh belajar....jgn nak tipu diri sendiri....kahkahkah...lucu sbb budak tadika yg bagi hujjah...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 8:41 PG delete

Betul tu sokong anon 7:44 walaun pigs kalau berhujah mmg lucu taraf budak tadika.otak kat siku dan lutut. Byk auta..kahkahkah. nama parti pun Parti Auta Semalaysia. Kerjanya melebong dan auta orang melayu. kahkahkah

Pigs Pas Ikatan Gagasan Sejahtera bermaksud kumpulan babi2.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 11:21 PG delete

Cer Korang baca ulasan pigs.mmg bodoh betul ulasannya.aku rasa diorg ni sekolah rendah je kot.upsr pun xlepas.sbb terlalu bodoh sgt.kata guna fakta,bila kita kasi fakta dia ngelupur kalih isu pulak.dah bodoh senang kena perbodoh dgn umno.. Tp bila dah kena perbodoh pastu salahkan dap.itu la kitaran hidup pigs nih.bila dpikir2 balik rasa kesian kat diorang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 12:28 PTG delete

Apa fakta yg korang bagi?....maki hamun sumpah seranah itu fakta ke?......jgn menipu diri sendiri......bagaimana korang nak hadapi isu rasuah yg berleluasa didalam pakatan haprak?.....cuba bagi hujjah yg berfakta bukan auta atau sumpah seranah......taraf tu jgn disamakan dgn budak tadika....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 1:01 PTG delete

Yg suka maki hamun sumpah seranah tu walaun pigs terutama tok ketua lebai pembohong bersiri mrk.kahkahkah

Nak ckp psl intergriti suruh Hadi dan lebai pigs pemakan dedak bersumpah laknat atau saman sarawak report tk mkn duit rompakan terbesar dunia. Setakat ni belum ada lebai pigs yg menafikan kecuali walaun tolol mrk yg meroyan kepanasan.kahkahkah

Tuduhan dedak 90juta lebih besar dari segala tuduhan rasuah krn ia melibatkan maruah agama.

Pas @ Pigs (kumpulan babi2) memalukan Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 1:33 PTG delete

Tu lah......kalau aku kata korang hipokrik marahkan?......cuba tgk tulisan kamu diatas....dipenuhi dgn sumpah seranah dan maki hamun......itu je modal korang kan?.....psl PAS tiada isu berkaitan moral, akhlak dan bersih dari rasuah....korang tiada hujjah sebenarnya....yg ada hanya auta je....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 2:38 PTG delete

Walaun pigs dari Parti Auta Semalaysia PAS mana tau berhujah. Semuanya auta. Lucu dan merapu..otak kat siku dan lutut mengalahkan budak tadika.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 2:42 PTG delete

Pas Parti Auta Semalaysia @ Parti Gadai Bini @ PASIK akhir sekali jadi PIGS (kumpulan babi2 pemakan dedak haram).

Utk walaun pigs..inilah fakta bkn auta.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 3:05 PTG delete

satu soalan untuk geng penyokong PAS... bila PAS akan saman sarawak report?
sila jawab dgn fakta...

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 September 2016 4:47 PTG delete

Setuju PAN tak ada fakta. Hujah bernas PAS hanya dijawab dgn maki hamun..

Lepas tu dah takde sesangat hujah, tukar topik plk spt di bawah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 9:09 PTG delete

Lucu dan merapu hujah walaun pigs. Byk auta spt tok ketua lebai pembohong bersiri. Walaun pigs berfikir guna siku lutut mengalahkan budak tadika.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 9:58 PTG delete

Species wan Rosli , Ir anonymous merupakan penjilat tegar hadi awe marang
Perasan alim...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 September 2016 10:08 PTG delete

Wanrosli aka ir anonymous tu org yg sama iaitu Wanrosli. Tanpa nama yg walaun karat tu pun wanrosli sbnrnya.saja dia nk tukar2 nama konon mcm ramai walaun.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 September 2016 1:18 PG delete

Kahkahkah..adoii sakit perot oii ktawa tgok walakontol kena bdal..dlm ni walakontol.tu wan rosli lebong je..tu yg sesumpah..nasib baik tak jadi pigs btul..cuma prangai kat sini kot..nyondol je..kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 September 2016 5:07 PG delete

Kan betul mana asa hujah balas atau penafian oleh PAN bila PAS kemukan fakta..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 September 2016 8:31 PG delete

Bila Hadi n the gang pemakan dedak nak saman Sarawak Report? Walaun sila jawap dgn fakta bkn auta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 September 2016 11:41 PG delete

Alah wanrosli pigs nk ckp pasal fakta...tulurrrrrr mana tulurrrrrr wanrosli. Org cabar tjukkn fakta video bukti matsabu tolak hudud smpi skrg pun wanrosli masih kecut telur lagi mau sembang fakta ka wanrosli.... Tulurrrrrr pun xdak lagi mau kata fakta...akai mana wanrosli oi.kahkahkahkahh

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes