PANAS!! : JELAS PARTI PAS DITIPU OLEH UMNOBN KAH KAH KAH KAH

Ahmad Fadhli menunggu kehadiran wakil wakil parti politik khususnya Umno yang tak kunjung tiba.Ahmad Fadhli menunggu kehadiran wakil wakil parti politik khususnya Umno yang tak kunjung tiba.

Ketua Pemuda Pas Kelantan Ahmad Fadhli Shaari melahirkan rasa kesal dengan kegagalan Pemuda Umno Kelantan hadir pada majlis perisytiharan 'Deklarasi Kota Bharu' bagi menyatakan sokongan parti-parti politik Melayu-Islam di negeri itu terhadap Rang Undang-undang Akta 355 (RUU 355), 30 Ogos lalu.

RUU 355 itu bakal dibentangkan Ahli Parlimen Marang yang juga Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Dewan Rakyat, Oktober ini.

Malah Ketua Penerangan Pemuda Pas Pusat itu hairan dengan kegagalan wakil Pemuda Umno untuk hadir memandangkan Umno sudah secara rasmi menyatakan sokongan terhadap RUU 355.
"Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Nazman Che Ibrahim telah menyusun sidang media hari ini (30 Ogos) beberapa hari yang lepas.

"Ia merupakan satu detik bersejarah sekiranya berjaya dilaksanakan iaitu sayap-sayap anak muda di semua parti-parti yang dianggotai oleh masyarakat Melayu Islam di negeri ini iaitu Pas, Umno, PKR dan Amanah duduk semeja untuk bersetuju dengan satu tajuk yang penting.

"Kali ini tajuknya ialah sokongan terhadap Rang Undang-undang Akta 355," tulis Ahmad Fadhli di laman Facebooknya.

Lokasi program itu, ujarnya diadakan di sebuah hotel atas permintaan Pemuda Umno yang mahukan tempat berkecuali manakala masa juga ditentukan sayap Umno itu.

Deklarasi Kota Bharu hanya ditandatangani wakil Pemuda Pas dan AMK Kelantan.Deklarasi Kota Bharu hanya ditandatangani wakil Pemuda Pas dan AMK Kelantan.

"Sepanjang saya sebagai Ketua DPPNK (Dewan Pemuda Pas Kelantan), belum pernah dewan hotel ditempah semata-mata untuk sebuah sidang media. Biasanya ia dibuat di bangunan DPPNK Syabab Point atau di mana-mana lokasi bersesuaian.

"Bahkan jika laporan polis dibuat, sidang media hanya dilaksanakan di tepi jalan sahaja. Hari ini, ratusan ringgit dibelanjakan untuk menyewa dewan hotel bagi memberi laluan kepada detik bersejarah, kelahiran Deklarasi Kota Bharu," ujarnya dalam tulisan bertajuk 'Nota kesal terhadap Pergerakan Pemuda Umno'.

Bagaimanapun beliau kecewa kerana semua wakil parti yang telah memberi persetujuan untuk menyokong RUU355 itu gagal hadir ke sidang media.

"Saya faham jika Ketua AMK Kelantan dan Ketua Pemuda Amanah Kelantan tidak hadir, kerana telah diketahui secara umum bahawa parti masing-masing belum memutuskan secara rasmi pendirian terhadap RUU355 ini.

"Boleh jadi bagi menghormati pendirian pucuk pimpinan, rombongan pemuda mereka tidak hadir. Alhamdulillah, Ketua AMK hadir kemudiannya walaupun sekadar untuk menurunkan tandatangan, ia sudah cukup baik," nukil beliau.

Menurutnya, program itu adalah platform terbaik untuk Pemuda Pas dan Pemuda Umno "bersalaman di hadapan kamera bagi menghiasi dada akhbar keesokan harinya".
"Bukankah Umno paling suka jika digambarkan bahawa Pas sedang berbaik dengan Umno?" soal beliau.
Kegagalan Pemuda Umno untuk hadir, ujar beliau hanya menebalkan sangkaan tidak baik di kalangan masyarakat.

Beliau turut mempersoalkan komitmen Umno untuk memberi laluan kepada RUU355 ekoran sikap yang ditunjukkan Pemuda Umno Kelantan itu.
"Kita tunggu dan lihat. Adapun Pas, langkah kaki memartabatkan satu demi satu tuntutan syariat akan diteruskan.

"Biarpun hanya seorang diri memikul panji di tengah medan, percayalah Pas tidak akan berganjak dari kedudukan kakinya pada hari ini.

"Bersama sokongan Umno atau tidak, ke hadapan Pas melangkah," ujarnya.

mdl

IKLAN BERBAYAR

 Buat Wang Banyak Dengan Membeli Lot Iklan Biz55DotCom


BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400

2 LOT AKAN DAPAT RM800

10 LOT AKAN DAPAT RM4000

100 LOT AKAN DAPAT RM40,000

DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 3000 LOT AKAN DAPAT RM1,200,000.00 

BERMINAT

BOLEH LAYARI

http://biz55.lot.my 
Previous
Next Post »

60 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 10:00 PG delete

Walaun pigs akan kata ini semua salah kafir harbi DAP.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 12:11 PTG delete

Pigs akan kata ini semua permainan dap kerjasama dgn israel utk mjatuhkan islam Malaysia. Wakakakaka

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 3:04 PTG delete

Siapa pigs tu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 3:18 PTG delete

Pasal tu pakatan haprak tak pernah nak berusaha kerana takut ditipu umno.....kahkahkah.....baik sikit umno dari pakatan haprak bukan saja tipu bahkan terang-terangan menolak Islam....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 3:23 PTG delete

Eh, dap semua bagus apa, tolak Islam, rasuah, ada bapak adun guna nama anak rasuah rumah murah, halalkan lgbt, halalkan pesta arak, halalkan pelacuran, terima dana yahudi, suruh buang islam dalam ic, hina islam...bagus dap kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 3:26 PTG delete

Eh, dap semua bagus apa, tolak Islam, rasuah, ada bapak adun guna nama anak rasuah rumah murah, halalkan lgbt, halalkan pesta arak, halalkan pelacuran, terima dana yahudi, suruh buang islam dalam ic, hina islam...bagus dap kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 3:58 PTG delete

Ngaku pun kene tipu.kahkahkah.org bodoh je kene tipu nih.berkali2 plak tu kene tipu mmg golongan pigs ni golongan bodoh x abis2.kahkahkah.jgn nk kata ph tolak islam la wahai pigs. Kalau kena tipu tu bukan ajaran islam pun.kahkahkah.tu bodoh bertingkek tingkek.islam x suruh umatnya jadi pemalas dan bodoh mcm pigs.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 3:59 PTG delete

Pas ikatan gagasan sejahtera

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:00 PTG delete

Jgnla bangang walakontol.simpan la sikit bangang tu.umno sokong islam ke?org bodoh mcm pigs je percaya umno sokong islam.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:02 PTG delete

Bagus la lagi pas sbb selalu jadi bahan kena tipu umno jer.nasib baik ada dap ada la tempat pas nk luahkan kemarahan..kalau tidak pas salahkan anwar Ibrahim lagi.kikikiki.alahai otak walaun pigs letak kat lutut

Reply
avatar
2 September 2016 4:15 PTG delete

ruu355 PERANAN RAJA RAJA perlu kehadapan selaku tonggak ugama
pemuda parti tk perlu kehadapan sebab apabila berlaku mistate
saperti diutarakan diatas amat memalukan......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:25 PTG delete

Pakatan haprak nak sokong jauh sekali....bermimpi la....baik sikit umno....lagi bangang kalau tak faham diri sendiri.....apa beza umno dengan pakatan haprak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:28 PTG delete

Umno bukan tipu PAS,,,umno tipu diri sendiri......dapigs kita dah tahu memang kafir.....kafir harbi....menentang Islam.....munafikun sifatnya selalu menipu diri sendiri....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:34 PTG delete

Betul tu kuasa raja2 melayu saja dah cukup utk meluluskan ruu 355.

Menteri agama Umno pun tak ambik pot utk ttg ruu 355 perkasakan mahkamah syariah.. Tak perlu kuasa orang politik pun.

Walaun dan lebai pigs sanggup menipu Allah, rasul dan umat Islam utk kepentingan diri.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:35 PTG delete

Apa yg pakatan haprak buat untuk Islam?.....tadah doa ke?....kahkahkah....cuba bagi contoh apa yg pakatan haprak lakukan untuk Islam? .....x pyh nak sebut perbuatan...sebut saja cadangan....ada apa cadangan yg pakatan haprak usulkan?.....sembang je....parti Islam konon....kahkahkah.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:37 PTG delete

Walaun pigs terlalu bodoh utk nk tahu hal2 undang2 mcmni.hal2 junub diorang pandai ler.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:37 PTG delete

Walaun tolol dan ahli2 parti pigs dah kena lebong dgn lebai2 penjual agama dulu, kini dan selamanya.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:39 PTG delete

Walaun pigs dah kena lebong dgn lebai2 munafikun penjual agama dulu, kini dan selamanya.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:39 PTG delete

Peranan raja-raja melibatkan keseluruhan.

Asal berkaitan agama je tanggungjawab raja-raja.

Hal ehwal lain tak perlu nasihat raja-raja.

Jangan nak salahkan raja-raja kalau rakyat sendiri pun berpeluk tubuh.

Rakyat dan pemimpin perlu berusaha dan bersatu, bukan saja raja-raja.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:40 PTG delete

Kahkahkah.hujah walaun pas bodoh btl nk cover hal kena perbodoh dgn umno..apa pulak pigs lakukan utk naikkan Islam? Kena perbodohkan dgn umno tu naikkan islam ke?balak kena rompak,rumah mangsa banjir xsiap lg,rembat duit yik, enjoy ke krabi melahap duit rakyat kelantan 60k tu cara pas naikkan islam ke?haje bodoh sungguh walaun pigs ni.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:43 PTG delete

Hapa ke bangang punya walaun pigs kata umno tipu diri sendiri...pas dah kena tipu tetiba kata umno bohong diri sendiri.kebangangan jenis apakah walaun pigs ni.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:44 PTG delete

Pencacai pandapigs tahu memperbodohkan orang je.....diri sendiri bodoh tak nampak ke?......kahkahkah........siapa sokong PAS bodoh.....siapa sokong pandapigs itu lah kecerdikan......bersolidariti dengan perasuah itu cerdik ke bodoh?.......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:44 PTG delete

Selama lebih 60thn apa yg parti tua bangka Pas lakukan utk Islam? Dok melebong sandiwara hudud setiap pru. Habuk pun tarak.

Hudud pun dah jd hududuitt$$ haram 90juta.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia (PAS) memalukan Islam.

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera(PIGS) pemakan dedak haram.

Walaun tolol Pigs teruskan meroyan kepanasan.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:46 PTG delete

Apa yg pakatan haprak lakukan untuk Islam, sebagai pemimpin?....cuba bagi fakta....jgn auta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:47 PTG delete

Walaun tolol pigs dah kepanasan kena lebong dgn lebai pigs penjual agama.kahkahkah

Sbb tk cerdik aka tolol jadi bahan kena tipu selalu.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:49 PTG delete

Kahkahkah.pigs xda point.memaki hamun sesuka hati tanpa fakta menunjukkan lagi kebangangan pigs...yela pigs kan bijak smpi kena perbodoh berkali2 dgn umno.kahkahkah.bijak buah pelior.kahkahkah..xda idea ke pigs?cer tunjuk bijak sikit.inj asyik tunjuk bangang ajer.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:51 PTG delete

Ph naikkan islam kena menguasai putrajaya dulu...ph x bangang mcm pigs kena tipu dgn umno berkali2 konon umno sokong hudud
Kahkahkah.bangang xleh dilawan walaun pigs ni.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:55 PTG delete

Sgt hairan skrg lebai dan walaun Pigs tak berani buat solat hajat atau ceramah2 utk ruu 355 tak mcm dulu2. Tak dpt sambutan ka?kahkahkah

Orang melayu dah tahu temberang walaun dan lebai Pigs kaki lebong penjual agama.

Parti Auta Semalaysia aka PIGS.

Ini fakta bkn auta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 4:59 PTG delete

Pemakan dedak haram 90juta yg ditabur ketua perompak negara.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 5:51 PTG delete

Sangat waras.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 5:54 PTG delete

Berdosa sangat kena tipu. Yg maki hamun tanpa fakta besar pahala.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 6:07 PTG delete

Tu lah pas main sondol je.kan dah kena kencing.hahaha.sibuk nk pigs kn parti lain sndiri jadi pigs n ditipu dek umngok.aji sotong syok kat atas ahli bwah dpat hampeh.

Reply
avatar
2 September 2016 6:40 PTG delete

ruu355 PERANAN RAJA RAJA perlu kehadapan selaku tonggak ugama
pemuda parti tk perlu kehadapan sebab apabila berlaku mistate
saperti diutarakan diatas amat memalukan......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 6:56 PTG delete

Agung, raja2 melayu selaku ketua agama negeri dan mufti2 yg ada termasuk menteri agama umno dah berkuasa penuh utk meluluskan ruu 355 mahkamah syariah. Buat apa nak libatkan org politik yg berbilang bangsa, agama dan ideologi politik utk naiktaraf mahkamah syariah org Islam?

Lebai2 Pig ambik kesempatan menipu ahli2 partinya yg tolol dulu, kini dan selamanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 7:00 PTG delete

Yg suka memfitnah dan maki hamun orang lain tanpa fakta adalah tok ketua lebai pembohong bersiri dari parti lebai jual agama. Disokong pulak walaun Pigs mrk.

Parti Auta Semalaysia aka Pigs

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 7:26 PTG delete

umno n pan same je....haha...
dh trang sngat dah....
pan tongkat umno....
snggup khianat n fitnah PAS gbung dgn umno...
rupa2 nye ade udang sebalik kuali...hihu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 8:35 PTG delete

Walaun pigs tk dpt terima hakikat lebai pigs dah termakan dedak haram ditabur ketua perompak negara dari umno.

Parti lebai pigs akan bersubahat dgn umno parti perompak utk buat kacau dan memecahbelahkan undi demi mengkhianati rakyat yg dizalimi dan menipu ahli2 partinya tolol dulu,kini dan selamanya.

Orang kampung semua dah tahu..kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 9:34 PTG delete

Lagi berhujjah lagi nampak auta.....tidak ada fakta nak dihujjahkan....kahkahkah....patut la senang kena lebong.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 11:02 PTG delete

Walaun tolol dan ahli parti Pigs dah kena auta dgn tok ketua lebai penjual agama pembohong bersiri dulu, kini dan selamanya..kahkahkah

Orang kampung semua dah tahu..

Ini fakta bkn auta.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 11:26 PTG delete

Umat Islam sedang menunggu lebai Pigs bersumpah laknat atau saman malu SR kalo tk makan dedak haram 90juta rompakan terbesar dunia. Jgn saman hari selasa, najib ketua perompak dah booking.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 September 2016 11:49 PTG delete

Kahkahkahkah.kesian tgk walaun pigs kena bantai bertubi2.kahkahkah.hujah walakontol mcm taik.kahkahkah. Sian mrk menggelupur kena gasak.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 7:27 PG delete

Rakyat Malaysia tunggu bila dapigs nak saman razali dan ezam....tuluur mana tulurr...kahkahkah....pengecut dan bacul....." Wa punya anak adun maaa....mahu beli rumah murah kasi bayar bulan2...." Haaaiiiiyyyaaa wa punya anak adun dapigs maaa...." kahkahkah....pakatan hipokrik dengan RASUAH berpisah tiada....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 8:01 PG delete

Takat razali n ezam tu kecik sgt..repot polis pun tara..ni sr dh canang satu malaysia n satu duniaa pas tak brani saman..tgal lagi 10 hari..aji sotong yg kau puja tu smdiri ckap brapi nk saman dlm tmpoh sbulan..telor sapa yg lagi kecot oiii,pas yg sibuk dgn umno,muktamar pun dh mcm umno.brsekongkol dgn perompak besar dlm negara.buat deklarasi pun geng ikatan tak jmput,yg di jemput umno tpi kena kencing..kita kah2 pun nk ikot.bangkrap idea..saman ar sr tuu..jika tamat tempoh tak saman gaj kompom pas aka pigs pun sama jadi PEROMPAK N PERASUAH dlm negara.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 8:19 PG delete

baru kene gertak...pompuan kapir pujaan sibangang peminum kencing dh mnggelupur...
tukar statement "kecurigaan melampau"....haha...
lu keje minum kencing je la..
ari tu deklerasi mahadet pun naik kmbong perut mnum kencing org tua 90 taun...
la ni mnum kencing pompuan kapir pulak...haha...
tapi yg pnting mkn taik lim family...
xdtg sidang akhbar sbb tngah bercomolot ngan pemuda menok pulak....haha...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 8:24 PG delete

lu tngok lu punye muka serupa itu lubang jamban...
tmpat kmpul najis lim family, mahadet dn pemuda menok...haha...
balaci oh balaci...muka seropa lubang jamban pecah...haha...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 9:42 PG delete

Balaci lebai Pigs penjual agama kaki lebong dah kepanasan.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia (PAS) memalukan Islam

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) pemakan dedak haram 90juta.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 11:10 PG delete

Apa pulak yg panas......kalau razali dan ezam kecik......mereka tak pernah kata
" kecurigaan meluas "..... mereka ada bukti....tu psl kafir dapigs hilang telur....kahkahkah....tulurrr mana tulurrr.....jadi pengecut dan bacul.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 11:16 PG delete

Pakatan Haprak ramai pemimpin rasuah, akhlak rosak......anak jadi adun bapak duk sibuk melobi......" haaaaiiiyyyyaaa wa punya anak adun dapigs maaaaa.....lu mau rumah murah kasi bayar bulan2 maaa......"......Pakatan Hipokrik tiada beza dgn umno....umno perompak pakatan hampes penyamun.....dua2 tak boleh diharap......habis satu Malaysia.....kahkahkah.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 12:39 PTG delete

Parti Auta Semalaysia (PAS) memalukan Islam.

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) pemakan dedak haram.

Lebai dan walaun Pigs dah kepanasan menipu Allah, Rasul, umat Islam dan ahli parti yg tolol dulu, kini dan selamanya..

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 12:44 PTG delete

Undi PIGS = Undi Umno

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) pemakan dedak haram.

Bila agaknya parti lebai Pigs nak bersumpah laknat atau saman malu SR? Walaun pigs boleh tlg jawapkan?

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 1:52 PTG delete

Baru curiga pun pas aka pigs dh goyang..tngal lagi 10 hari ooo jika ckup masa tak saman mmg btul ar hj sotong n co mkn duit haram,tu yg jadi pigs(babi)..yg bodoh ahli bawahan yg mbabi buta sokong mcm wan rosli sesumpah n co..hahaha babi lgi..hahaha

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 September 2016 4:51 PTG delete

Sumpah?? Bukan ke sesumpah dah ramai masuk PAN dgn dibawaknya sekali kerusi ADUN dan AP?.. Taknak tanya diaorg ni ke.. tak serik lagi ke nak bersumpah??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 5:28 PTG delete

Aikk..umat Islam sedang menunggu lebai Pigs bersumpah mengikut kaedah Islam menafikan tuduhan makan duit haram rompakan terbesar dunia. Setidaknya saman malu Sarawak Report le. Ini maruah agama. Kalau lebai pigs ada tulurrr.kahkahkah

Bersumpah baiah gadai bini takde dlm ajaran Islam pun. Pas menyesatkan akidah orang melayu.

Parti Auta Semalaysia aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 5:30 PTG delete

Aikk..umat Islam sedang menunggu lebai Pigs bersumpah mengikut kaedah Islam menafikan tuduhan makan duit haram rompakan terbesar dunia. Setidaknya saman malu Sarawak Report le. Ini maruah agama. Kalau lebai pigs ada tulurrr.kahkahkah

Bersumpah baiah gadai bini takde dlm ajaran Islam pun. Pas menyesatkan akidah orang melayu.

Parti Auta Semalaysia aka PIGS aka Parti Gadai Bini

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 September 2016 6:39 PTG delete

Mana braninya..nk harap wan rosli sondol hahaha main sondol bodoh jer ar..jap guna an anonymous jap takda nama.kaki tipu al autakari..hadi sotong dh meroyan merepek meraban suruh org tak suka pas blh kluar..dulu sndiri yg halau.husam mauk amanah je dgn 17 cawangn ditubuhkn trus hadi sotong kpanasan..deklarasi pun tak jadi apa.ikatan tak jemput,yg jemput umno tpi kena tipu..hahaha.sibuk gelar dapigs,skali allah bagi dia pigs..padan muka!!hahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 September 2016 12:31 PTG delete

Korang ni hentam wanrosli smpi nangis terisak Isak dia tu.kahkahkah.jgn salahkan dia,dia mmg dilahirkan utk diperbodohkan.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
4 September 2016 2:12 PTG delete

Itu sebabnya ketua2 17 Cawangan baru tu dah kena lebong dgn husam bilamana kononnya jika sipolan tu masih hidup akan masuk PAN??

PAN kan parti kuali mudah je nak kena lebong!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
4 September 2016 2:13 PTG delete

Itu sebabnya ketua2 17 Cawangan baru tu dah kena lebong dgn husam bilamana kononnya jika sipolan tu masih hidup akan masuk PAN??

PAN kan parti kuali mudah je nak kena lebong!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 September 2016 4:01 PTG delete

Apa post smpi 2 kali tu.bodoh terserlah lagi si wanrosli ni.kahkahkahkah.ya betul PAN parti kuali tp xla mcm PIGS sah2 parti babi....nama pun babi.kahkahkah.perangai lagi la mcm babi.kahkahkahkahkah.ala video matsabu tolak hudud pun xda lagi, mau temberang apa lagi si wanrosli walaun pigs nih.kahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes