LIVE!! LIVE!!! HARAPAN BARU KELANTAN : PENGISTIHARAN AHLI PAS MASUK PARTI ISLAM (AMANAH)


*Dato' Hj. Husam Musa, Harapan Baru Kelantan*

Sempena penyertaan YB Dato' Hj Husam Musa, ADUN Salor yang merupakan mantan exco kanan kerajaan Kelantan di bawah pentadbiran Almarhum TGNA ke Parti AMANAH Negara pada 30 Ogos 2016 yang lalu, satu majlis khusus dirancang bagi meraikan kehadiran beliau dalam keluarga AMANAH Kelantan.

*Bertarikh 16 September 2016, bertempat di Bangunan Salor* , satu majlis Ceramah Perdana dan peristiharan kemasukan beramai-ramai ahli ahli baru ke dalam AMANAH dirangka sempena *sambutan setahun AMANAH Kelantan*

Apa yang istimewa, majlis ceramah perdana ini akan diselang seli dengan pengumuman *ahli ahli PAS* yang telah menyertai AMANAH bersekali dengan *pimpinan mereka di dalam PAS*

Disamping pengumuman kemasukan ahli ahli PAS bersama pimpinan mereka, majlis juga akan mengistiharkan penyertaan *pimpinan "hardcore" NGO yang menuntut ROYALTI* serta *profesional dan pegawai kerajaaan* yg sudah bersedia untuk diumumkan bersama pada malam itu.

Selain dari penjelasan Dato' Hj Husam Musa berkait penyertaan beliau ke dalam AMANAH, majlis juga memberi ruang kepada *Dato' Rosli Ibrahim, Mantan ADUN Salor* untuk memberi ucapan seterusnya membuat *penjelasan berkait dengan bangunan Salor* yang hangat diperkatakan ketika ini. Semua persoalan yang berkait dengan *bangunan Salor* yang hebat diperdebatkan di media sosial dan menjadi modal fitnah seorang exco kerajaan Kelantan akan dijawab sendiri oleh mantan ADUN Salor tersebut.

Kami di pihak AMANAH Kelantan menjemput dan mempersilakan semua rakyat Kelantan hadir ke majlis ini seterusnya dapat bersama sama merealisasikan *Harapan Baru Kelantan*.

Semoga majlis ini akan menjadi "turning Point" untuk merealisasikan *Harapan Baru Kelantan*.

Sekian, Terima kasih.

Zahari Sidik
Pengarah Komunikasi
*AMANAH KELANTAN*

INSYA ALLAH ADA LIVE DI TV801.BLOGSPOT.MY  KLIK SINI
Image result for satu peluang hebat IKLAN DAPAT DUIT

IKLAN BERBAYAR

BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400
2 LOT AKAN DAPAT RM800
10 LOT AKAN DAPAT RM4000 
100 LOT AKAN DAPAT RM40,000

DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 

3000 LOT AKAN DAPAT 
RM1,200,000.00 

BERMINAT

LAYARI : http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

20 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 10:20 PG delete

Mat sabu diapit oleh kaki2 lebong......nanti mat sabu pulak yang tersepit...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 10:22 PG delete

Mereka nak kemana tu?

Masuk dan duduk dalam KUALI.

Itu je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 10:46 PG delete

lbh baik hijrah dan berubah serta memerdekakan minda..kepala otak dri terus di perbodohkan oleh geng barua pil kuda..
isu 90 juta pn xleh nk saman..
dh sebulan lbh ni..bila nk saman??
xkan nk ikut najib penyamun kot..
bg najib..ari selasa xdak dlm kalendar..
hadia barua pil kuda..nk tggu bulan bila nk saman sarawak report??

lbh baik teris bergerak dlm jemaah baru utk perjuangkan hak rakyat dan lawan pemerintah yg zalim..
dri terus berada dlm kandang babi ( PIGS )..semakin hari semakin mesra dgn umno...

oh lupa..
kan hadi barua pil kuda dh kata..
dia lwn umno bkn sebab org umno..
hadi barua lawan umno krn dasar umno...

bgtau kat hadi barua bodo tolol tu..
dasar sesebuah parti wujud krn ciptaan manusia.
dia x jd sdri..

so walaun walaun PIGS @ BABI..
xyah nk tunjuk bijak sekadar sokong membuta tuli..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 11:23 PG delete

Semua tu hanyalah auta bukan hujjah yang boleh diketengahkan......sia-sia saja tulisan kamu.....kahkahkah....Al-fatihah...TGHD telah kembali kerahmatullah.....ada lagi yang nak kutuk TGHD dipersilakan.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 11:28 PG delete

Berhijrah mesti kearah kebaiakan bukan berhijrah masuk KUALI dan duduk sekali dengan pengkhianat, perasuah, perompak dan penyamun....kahkahkah....hijrah apa macam tu?.....

Mealainkan kalau kamu ni lebih teruk peel dari pengkhianat, penyamun, perompak dan perasuah....elok ler kamu berhijrah masuk KUALI....kahkahkah

Kalau nak lebih baik lagi elok ler kamu berhijrah masuk block ketiga....itu yang terbaik.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 11:33 PG delete

Pigs dah goyang..komen merapu..pigs yg trsepit..arun din dh takda..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 11:38 PG delete

Eja pun tak reti pigs,yg penyamun tu pigs,prasan bangunan org dia punya,rompak balak klntan tuduh org lain,mkan dedak 90 juta..pigs je elok duduk kat kandang ikatan..huhuhu..ni mat yakob dh takut nk larang kakitgn krajaan negri msuk prti lain..kahkah nmpak dah pigs yg kaki lebong,hahaha tinggalkn pigs yg busuk tu hahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 12:14 PTG delete

Walaun pigs dah kepanasan. Pas @ pigs kelantan larang kakitangan awam masuk parti baru.

Dah takutlah tuu..main ugut2 pulak bila npk bibit2 nak kalah.kahkahkah

Pas @ Pigs (kumpulan babi2 pemakan dedak haram yg istiqomah menjual agama dan memalukan Islam).

Takbirrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 12:18 PTG delete

Jauhi parti pigs pemakan dedak haram hasil rompakan terbesar dunia. Selamatkan akidah umat Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 12:22 PTG delete

Semoga takde walaun pigs meroyan terutama Ir anon yg akan kutuk arwah haron din kerana lebih percaya pd rawatan pakar kafir harbi amerika negara sekutu yahudi israel.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 1:41 PTG delete

Aah ya.kenapa rawatan luar negara.beria2 kutuk kapir harbi tp rwtn kapir harbi jg

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 3:02 PTG delete

dulu pigs kata,amanah tak sampai 2bulan jer,heheheh pigs baliklah kekandang jangan dok menyondol tak tentuhala,nanti tersundol sesama pigs

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 9:52 PTG delete

Xkedengaran pula ahli amanah atau parti lain masuk pas...pas makin melingkop nampaknya sbb kebodohan pemimpin sendiri

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 September 2016 9:52 PTG delete

Kami Pas sokong penyamun apa lu orang kisah.
Lebih baik berkawan dgn penyamun dpd berkawan dgn pig.
Paling kurang pun penyamun blh bg duit.
Contoh. Penyamum dh setuju nak baiki sistem air bersih dan buat hway kat Kelantan. Pig apa ada..NAJIS ada la.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
16 September 2016 10:49 PTG delete

Kih kih.. Prestasi PAN terkini.. "Kekuatan" PAN kini hanya bergantung pada kekuatan org yg telah tiada walaupun anak arwah sendiri sudahpun berkali2 menafikan.. tapi apakan daya.. masih mengharap benda yg tak masuk dek akal.. apakah kekuatan lagi yg mereka ada selain itu?.. Kesian dan simpati jugak dari saya buat PAN..

Silalah PAN jawab di manakah lagi kekuatannya? Di keris nya kah? Di huruf fa' nya kah? Di perempuan yg nak tangkap MO1 nya kah? Ataupun di dubur LGBT nya kah?

Bagaimanapun, terima kasih jua buat PAN kerana masih terus menerus mengiktiraf seorang tokoh PAS yg sehingga akhir hayatnya istiqamah bersama PAS selari dgn apa yg disarankan oleh Presiden PAS sendiri yg amat dikasihi iaitu istiqamah bersama islam sehingga kemenangan!

Di harap mursyidul am PAN tidak pula berkecil hati dgn sanjungan2 PAN terhadap tokoh PAS yg telah pulang kerahmatullah itu. Apakan daya, kemungkinan beliau sendiri tidak akan mengakhiri hayatnya di dalam PAS! Kan jauh bezanya tu antara mereka berdua! Yg seorg telah tunduk kpd islam sehingga ke akhir hayat manakala yg seorg lagi pula mungkin akan terus tunduk kpd harbi, juga sehingga ke akhir hayat!?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 September 2016 8:02 PG delete

Pigs tu apa? Pas = pigs...hahaha oooh..baru tau rupa rupanya pas tu parti pigs..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 September 2016 8:07 PG delete

Kihkihkih..walaun pigs kopipes sana sini ingat org nk baca tulisan merapu, auta dia menegak benang basah.kesian tengok..

Kekuatan Pas @ Pigs pemakan dedak haram terletak pd perut boroi Hadi lebai pembohong bersiri.kahkahkah

Takbirrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 September 2016 8:09 PG delete

Akhirnya mati di negara kafir harbi..sapa ajar mengucap? Bila nk kebumi? Jgn lama sgt,tak baik utk jenazah...itulah nasib seseorang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 September 2016 12:13 PG delete

Puak sekuler libral buat fitnah kutuk almarhum datuk harun din buat cerita syok sendiri dah nampak dah yang komen ni semua seangkatan dengan makci siti kasim anti perjuangan islam. Umat islam malaysia semakin matang dan kenal dengan pan. Teruskan menfitnah kerana kami dalam kegelapan moga allah swt memberi hidayah dan menerima islam sebagai agama kamu dunia akhirat. Ameen

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 September 2016 12:18 PG delete

Puak pan mana nak majukan kelantan pan nak jual kelantan pada dap sebab kelantan adalah negeri yang mana orang melayu berdikari dan boleh mengugat penguasaan cina jadi dap bercita2 untuk kalahkan pas melalui khadamnya iaitu pan dan dap sedang berusaha nak tawan selangor berfikir cara matanglah akibat dari tersalah sokong.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes