BERITA BAIK : ANWAR IBRAHIM BUAT UNTUK KEPENTINGAN NEGARA

Tun M - Anwar: Sleepless nights for Najib
Aksi bersalaman Tun M dan Anwar mendapat perhatian sebelum ini.

KUALA LUMPUR - Puteri kedua Datuk Seri Anwar Ibrahim, Nurul Nuha meminta agar isu 'minta maaf' antara bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dengan ayahnya tidak perlu diungkitkan lagi.

Nurul Nuha berkata, apa yang penting sekarang adalah perkongsian sikap  kebersamaan‎ mereka untuk mereformasikan agenda pembangunan  negara.

"Saya rasa apa yang penting kita perlu bergerak kehadapan, persetujuan mereka adalah mengenai agenda pembaharuan antara Mahathir dan Papa (Anwar)...jadi apa yang papa buat adalah untuk kepentingan negara.

"Saya rasa itu tidak perlu lagi diungkitkan kerana sekarang saya sudah katakan pada kenyataan yang lalu kami sekeluarga akan sokong pendirian papa," katanya kepada media selepas ‎selesainya  forum Detik Tercetusnya Reformasi di Kelana Jaya, malam tadi.

5 September lalu, ‎Mahathir hadir ke Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bertujuan menyatakan sokongan terhadap permohonan Anwar bagi mencabar Akta Majlis Keselamatan Negara (MKN) 2016.

Apa yang lebih menarik lagi, apabila sokongan itu disertakan dengan tautan salam daripada kedua-dua pemimpin yang dikhabarkan sudah 18 tahun 'bermusuh'.

[ARTIKEL BERKAITAN: Aksi bersalaman Tun M-Anwar trending di media sosial]
‎Dalam pada itu, terbaharu Mahathir dan Anwar mengeluarkan kenyataan bersama bagi menolak  Akta Majlis Keselamatan Negara (MKN).

[ARTIKEL BERKAITAN: Akta MKN: Tun M-Anwar keluar kenyataan bersama]
‎Perkembangan terbaharu ini sekaligus memperlihatkan dua seteru ini yang dahulunya adalah musuh ketat tetapi kini kembali bertaut semula dan semakin mesra

sh

IKLAN BERBAYAR

Image result for satu peluang hebat IKLAN DAPAT DUIT

 BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400
2 LOT AKAN DAPAT RM800
10 LOT AKAN DAPAT RM4000
100 LOT AKAN DAPAT RM40,000


DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 

3000 LOT AKAN DAPAT 

RM1,200,000.00 

BERMINAT LAYARI : http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

8 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
22 September 2016 11:56 PG delete

Berita lagi baik.Hadi bantu najib utk menang pru 14

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 September 2016 5:46 PTG delete

Pas baru Mahu saman.....belum saman lagi sarawak report..... Apahal ni pas lembab macam tahik...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 September 2016 5:46 PTG delete

Orgramai kurang paham terutama pembangkang.nk saman sarawak report memerlukan penelitian kajian dan pandangan.maka pas akan membuat kajian dulu dlm bbrp bulan, setelah dikaji barulah di teliti lagi bbrp bulan,kemudian di ajukan de dewan syuro pun memakan masa bbrp bulan,kira lah sendiri mau setahun dkt tu tempoh utk saman...tu belum saman lagi,baru process MAHU saman...bila start saman nt kene melalui bbrp ujian Ulammak memakan masa bbrp bulan lagi..pastu barulah hadi akan online dgn tuhan utk mendapat keizinan..mmg lama utk pas menyaman sarawak report..tu belum kira tahun manusia,kiraan tadi adalah tahun ghaib..tu sbb pas belum saman2 lg kerana process masih berjalan ya...hangpa jgn salah paham no.....sbb pas ni kan memasuki alam ghaib dan alam nyata...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 September 2016 11:39 PG delete

Walaun pigs mana ni senyap sunyi mcm baru lepas tgk bidio german je.telor xdak ke.hahahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 September 2016 11:23 PG delete

Bila hadi berurusan dgn tuhan, maka 1 hari tuhan = 1,000 tahun..bererti kita kena tunggu lama lah..mungkin hadi pun dah berulat dan lesap dimamah bumi dan kes akan disambung di akhirat walau sedang berada dalam neraka sekalipun.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 September 2016 11:26 PG delete

Jgnlah kacau..depa penat selepas tgk video tu..maklumlah baru lepas seronok seronok.


Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
27 September 2016 6:31 PG delete

PAN mengharapkan agar PAS mulakan saman kerana mengharapkan ia akan ditarikbalik pula macam husang lebung kuasa 10..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 September 2016 6:40 PTG delete

Bila Hadi n the gang dari parti lebai pemakan dedak duit curi 90juta nak saman SR?

Mmg hebat aura Husam kuasa 10. Walaun pigs dah mcm cacing kepanasan.kahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes