PKR : LIM GUAN ENG TIDAK BERSALAH..

 Nurul Izzah Anwar

GEORGETOWN - Pakatan Harapan memberi jaminan tidak akan menganiaya rakyat sekiranya diberi mandat untuk memerintah negara ini.

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berkata, pemerintah yang baik tidak sesekali akan menganiaya rakyat seperti mana yang dipraktikkan kerajaan pada masa kini.

Menurutnya, pakatan itu juga tidak akan menggunakan kuasa yang diberikan sewenang-wenangnya sehingga menjurus kepada penyalahgunaan kuasa ke atas rakyat.

"Saya terpanggil untuk menyertai solidariti Ketua Menteri Lim Guan Eng ini kerana ia seperti ulang tayang apa yang berlaku ke atas bapa saya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Inilah bukti penyalahgunaan kuasa apabila mereka menahan individu yang bertungkus-lumus membela hak rakyat. Perilaku menyalahgunakan kuasa ini tidak boleh dibiarkan kerana kita sebagai rakyat akan menjadi mangsa, tidak kira siapa anda...dan yang terbaru adalah Ketua Menteri Pulau Pinang sendiri. Cakap sikit kena tahan, kena dakwa.

"PKR akan menyokong Guan Eng sehingga ke titisan terakhir kerana kita tahu, dia tidak bersalah. Tiada pendakwaan terhadapnya, tetapi disebabkan mereka tidak senang dengan kebaikan yang dibawa olehnya (Guan Eng) maka dia diheret ke mahkamah. Saya kagum dengan kehadiran rakyat yang sama-sama memberi sokongan kepada solidariti ini. Ia bukan sahaja untuk menuntut keadilan untuk Guan Eng sebaliknya sebagai perjuangan reformasi keadilan untuk rakyat," katanya ketika berucap di Sesi Penerangan Ketua Menteri Bersama Rakyat semalam.

Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata, perjuangan agen reformasi adalah demi pembaharuan badan kehakiman dan polis bagi mewujudkan sebuah negara yang adil selain menyekat kerajaan BN daripada terus merampas hak rakyat.

"Saya jamin, jika diberi mandat untuk memerintah negara, Pakatan Harapan tidak sesekali menganiaya rakyat sepertimana yang berlaku sekarang. Oleh itu, saya mohon agar rakyat menyokong gerakan reformasi demi masa depan negara.

"BN mengamalkan dasar memecah dan mentadbir rakyat mengikut kaum berbanding dengan Pakatan Harapan yang mempunyai prinsip. Pakatan Harapan akan menawan seluruh Malaysia dan menjatuhkan BN mengikut lunas undang-undang untuk menyelamatkan Malaysia demi masa depan negara yang lebih baik," katanya.

Terdahulu, kira-kira 1,000 penyokong berkumpul di Dewan Sri Pinang di sini untuk memberi sokongan selain mendengar penerangan dari beberapa pemimpin parti Pakatan Harapan berhubung penahanan Guan Eng oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Rabu lalu.

sh

Cara gandakan simpanan wang

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!! 

 dana-100-all
Previous
Next Post »

89 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 4:58 PTG delete

Belum bicara dah kata LGE tak bersalah.. macam sama je dgn nada penyokong UMNo yg kata najib tak bersalah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 5:33 PTG delete

Memang dasar PH, yang bersalah disanjung yang tak bersalah dimaki.....pemimpin pkr lagi hebat....9 biji kereta mewah....lagi besar rasuah lagi kuat dapat sanjungan, sama macam najib 2.6 b pun tak goyah, makin kuat sokongan, PH dan umno sama je, perasuah.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
4 Julai 2016 5:58 PTG delete

Salam Semua,

Bukan Nurul Izzah je, saya pun rasa Lim Guan Eng tak bersalah!!!

Kalau mana-mana pemimpin mewah sekalipun hak dia, jangan sebab dia bermewah rakyat yang kena bala!!!

Contohnya, isu 1MDB duit hilang rakyat kena bayar GST!!!

Ataupun, yang rasuah Melayu, yang salahguna kuasa Melayu, Perdana Menteri Melayu, Ketua Polis Melayu, Ketua Hakim Melayu, Peguam Negara bila ada masalah yang disalahkan DAP Kafir Harbi!!!

PAtutlah negara melingkup, korang ni kena diperbodohkan jelah oleh pemimpin Melayu. Bangang nak mampos!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 7:47 PTG delete

Anjing umno detected

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 7:49 PTG delete

Jgnla tuduh mcmtu.adipesideng dan mursyitol hampas pun kata najib xbsalah.ko xwalak nt masuk neraka tau.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 7:51 PTG delete

Macai pas sememangnya bodoh.toksah layan diorang.diorang anggap pas tu agama.keluar pas masuk neraka.manakala mrk anggap hadi sbg nabi yg maksum xblh dkritik.kalau kritik nt masuk neraka juga.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 8:12 PTG delete

Rasuah tetap rasuah walaupun nilainya kecil, jgn pulak apabila pemimpin PH melakukan rasuah dianggap tidak bersalah. Kalau lge terlepas kali ini mungkin lain kali rasuah akan menyusul dengan angka yg lebih besar......salah tetap salah terimalah kenyataan ini...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 1:23 PG delete

Kahkahkah.macai pis mmg la setia pada tuan umno.apa tuduhan umno mestila macai pis percaya bulat2 btlkan?anwar kes liwat pun mesti macai pis percaya bulat2 btl x?dan mesti macai pis xpercaya kes najib 2.6b tu rasuah btl kan.kahkahkahkah.pis oh pis..haron din pun dah kata najib pemimpin islam terulung.mesti la macai kena walak btl kan.kahkahkah.pis oh pis..katak bwh tempurung btl.Kahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 1:34 PG delete

Kepada waladedakk
..Kepala hotak tolol...pekak kah buta mata...byk statement pemimpin2 pas ingin brrdsama sama umno @ berbaik dgn umno = bergabung= ug walaupun tidak secara resmi...nk komen pakailah otak sikit opps maaf,walakerbo2 memang takda otak.

Reply
avatar
Ramboo III
AUTHOR
5 Julai 2016 10:13 PG delete

Cakap x serupa bikin geng dap(tokong2 tokong2 dan kunco) ni, double std,sila lepaskan jwtn km segera..berikan pd geng pan(lembu dicucuk hidung)..mereka sang kafir harbi tidak akan senang dgn islam..malangnya ramai sang jahil melayu yg backing..sapot sapot ulamak,tolak taghut

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 12:12 PTG delete

Mangkuk ayun mcm kamu ni lah yg membusukan nama islam.islam xmembezakan cina melayu india,manusia mcm kamu ni lah merosakkan islam menjadikan islam nampak hina.islam xmenyuruh fitnah dan xmenghalalkan pas rompak balak kelantan.ptuih..walak tahap babi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 12:14 PTG delete

Rambo Iii bodoh ke hapa?kalau xtau apa itu kapir harbi jgn main ckp je.cuba kamu huraikan ciri2 kafir harbi...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 1:07 PTG delete

Kafir semuanya sama harbi ke, zimmi ke mereka semua kafir, apabila mereka mendustakan ayat-ayat Allah swt maka mereka itulah kafir, zimmi atau harbi semuanya sama, yg masalah sekarang ni muslim pun ramai yg sokong kafir walaupun terang-terangan mereka melakukan rasuah.

Najib sukar untuk dijatuhkan kerana 2.6b, penyokong umno anggap najib tidak bersalah, itu semua fitnah yang direka-reka oleh pembangkang, lihat saja prk dan prn, najib semakin mendapat sokongan walaupun disabitkan dengan rasuah.

LGE pun sama, penyokong PH kata umno memfitnah lge, menuduh lge dengan rasuah, apabila lge ditangkap penyokong PH berang dan mereka sanggup menderma supaya lge diikat jamin, kalau sekarang ni diadakan PRU aku pasti PH akan menang besar kerana rasuah lge.

Kesimpulannya, UMNO dan PH adalah spesis yang sama, sama2 mempertahankan pemimpin korup.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
5 Julai 2016 2:33 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama di atas,

Encik kata kafir zimmi dan harbi tu sama Encik ni dulu tak pernah belajar agama ke???

Kalau tak pernah belajar Encik telah :-

1. Menunjukkan diri sendiri bodoh nak mampos

2. Menghina dan memalukan Islam

Apa rasuah yang Lim Guan Eng lakukan???

Beliau tidak boleh memecat peguam negara macam DS Najib sampai sekarang tak ada siapa berani nak dakwa???

Semua pegawai kerajaan yang terlibat dengan kes 1MDB sama ada ditukar, diberhentikan atau tidak disambung kontrak!!!

Encik tu bukan terlatih dalam bidang perundangan pun sebab tu komen bangang gila!!!

Lim Guan Eng beli rumah murah mengikut perjanjian tahun sebelum tanpa penjual ada mendapat balasan atau kepentingan bisnes.

Encik tu pergi pasaraya dapat diskaun kira rasuah ke???

Kalau nak komen tu janganlah bangang sangat!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 3:01 PTG delete

Dah agak Dah cik Rambo bodoh banggang.ckp main hentam je kalau bodoh jgn tunjuk sgt bro.ckp main balun je aku pun blh ckp "hadi tu agen Israel dan pas parti dr israel mau hancurkan islam dimalaysia".kahkahkahkahkah bebal punya rambo.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 3:24 PTG delete

Kalau Rambo xreti pasal kafir harbi atau zimmi baik dok diam ni dah kantoi bodoh bertingkek tingkek.kalau main suka2 hati label org mcm perangai hadi tu aku pun blh sesuka hati label Rambo tu yg sebenarnya "Kapir Babi" kategori kapir paling hina sekali tau.Rambo KAPIR BABI spesis pemalas, kecik2 xnk belajar,bila dah besar jd bodoh terus salahkan dap..ni lah spesis Kapir Babi.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 4:17 PTG delete

Nobody,

Kafir tetap kafir, mereka semua penghuni neraka yg abadi melainkan mereka diberi hidayah oleh Allah swt, zimmi ke harbi ke semuanya kafir, mereka tetap menentang ayat-ayat Allah swt.

Nobody,

Jangan terlalu taksub, yang salah tetap salah walaupun yang bersalah itu adalah bapak kita, rasuah tetap rasuah, kalau betul lge tidak bersalah buktikan didalam mahkamah nanti, jangan kita pulak terlebih hebat dari mahkamah.

Nobody,

Aku tak cakap najib tak bersalah, memang najib terpalit dengan 1mdb, 2.6b tapi najib bertambah kuat pasal penyokong tidak boleh terima bahawa najib adalah perasuah terbesar, sama je najib dengan lge dan sama je sedara dengan penyokong umno, masing-masing mempertahankan pemimpin rasuah kesayangan mereka. Terimalah hakikat bahawa yang salah tetap bersalah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 4:20 PTG delete

Tiada kena mengena TGHH dgn kes najib dan lge....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 4:22 PTG delete

Kahkahkah......kafir tetap kafir, siapa boleh ubah kafir jadi muslim melainkan Allah swt.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 4:58 PTG delete

4:22 bodoh nya engko..Ko ingat Allah tu mcm ko ke.aku nak tanya,org kapir tu minta dilahirkan sbg kapir ke ape?aku nk tanye plak sorg org kapir yg baik xmerompak xmencuri xmembunuh dibandingkan ko islam tp memrompak membunuh mencuri,agak2 ko sape yg masuk syurga?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 5:01 PTG delete

Tghh dan najib,tghh masuk neraka dulu sbb mempermainkan hukum Allah semata2 kerana dedak
Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 5:08 PTG delete

4:22 lebih hina drp kapir harbi dan zimmi...4:22 tau ke apa maksud kapir ni?cuba terangkan sbb aku nampak 4:22 ni yg bersikap org kapir

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 5:28 PTG delete

Kafir tetap kafir, jgn samakan mereka dgn muslim, apsal korang sibuk dgn hal ehwal orag kafir sedangkan mereka seronok jadi kafir.....hanya Allah swt yg mampu membolak balik hati manusia.....zimmi ke harbi ke mereka tetap kafir yang menentang ayat-ayat Allah swt...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 6:12 PTG delete

Nik Aziz juga x menyebut kafir sebaliknya org yg belum islam.mmgla org bukan islam xsetuju dgn undang2 islam sbb mrk org yg belum faham islam.cuba kalau ko dilahirkan sebagai cina yg xfaham islam tp dok kat Malaysia ni agak2 ko sokong ke islam? Adakah Allah tu x adil menjadikan ko Islam dan org lain bukan islam tu sbg penghuni neraka?Adakah Allah sengaja menjadikan org bukan islam tu sbg bukan islam utk dijadikan bahan bakar api neraka?Adakah Allah jadikan Org2 yg dilahirkan islam tu sbg penghuni syurga.Kalau ko sendiri xfaham jgn nk kata kafir harbi ke zimmi ke sbb org islam tu lebih layak digelar kafir sbb ingkar ayat2 Allah. Allah juga x mengajar org2 islam memusuhi dgn mudah org bukan islam melabel mrk barua babi anjing spt mana presiden parti islam lakukan.ko nak kata pas tu islam?tgk sendiri pas mcmana ikut cara islam ke atau lebih buruk drp kafir.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 8:54 PTG delete

Firaun dulu pun bukan dia minta dilahirkan jadi kafir, Allah swt menganugerahkan akal kepada setiap manusia maka dengan akal yang Allah swt kurniakan carilah kebenaran, kebenaran yang ada didalam Al-Quran bukan menentang ayat-ayat Allah swt dan kebenaran Al-Quran, itulah sifat orang2 kafir mereka amat dengki dengan Islam walaupun Islam sudah jelas kebenarannya. Kita sepatutnya mendekatkan orang kafir dengan kebenaran Islam bukan mengikut rentak mereka.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 9:28 PTG delete

6.12.. peduli apa dgn org bukan islam yg belum faham islam dan tak setuju dgn undang2 islam.. bukankah dah disebut mereka takde kena mengena dgn undang2 islam? Jgn lah bangang sgt nak faham isu ni.. mudah je kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 10:11 PTG delete

Tahap tinggi betul kekhodamannya.. sampai sanggup gelar org lain anjing asalkan LGE tidak disentuh walaupun sudah ada kes di mahkamah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 10:13 PTG delete

Macamana tak melingkup negara ni nobody.. kalau dah sampai tahap ada yg sanggup bersolidariti dgn perasuah lama dan baru..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 10:22 PTG delete

Walau dah terbukti fitnah; masih belum habis lagi tuduhan UG.. maklumlah apa lagi isu yg ada yg kononnya berupaya utk memburuk2kan TGHH dan PAS.. takde dah kan? No worries kami faham keterdesakan yg berlaku.. tapi mungkin juga ilmu agama yg bersolidariti dgn perasuah memang menghalalkan fitnah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 12:36 PG delete

9:28 bangang jgn tunjuk sgt bro.kalau mrk duduk dlm negara lain mmg xda kena mengena dgn islam bro.ni mrk bukan islam duduk dlm Malaysia. Bangang jangan tunjuk sgt bro.isu mudah je kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 12:42 PG delete

Bodoh jgn tunjuk sgt bro nk bandingkan firaun dgn org bukan islam.firaun memerangi membunuh org islam.Wahyu sampai pada firaun tp firaun tolak,tp wahyu telah sampai.toksah g jauh sgt dok kata firaun.ni zaman nabi kita Abu jahal tu aku nak tanye ko, abu jahal tu org islam ke bukan islam??org2 kafir dengki pada islam. Come on le bro ko jgn la ko perasan,ko tgk la ko tu mcmne, tgk islam pas mcmne penuh caci maki sesama islam 24jam,lagi mau tuduh kafir dengki sama islam.lagi satu,apasal ko tuduh dap anti islam?mcmne dgn mca mic gerakan?islam membeza2 ikut parti ke atau dedak.kalau Bodoh jgn tjuk sgt bro..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 12:44 PG delete

9:28 islam agama mengajar mendidik,bukan main peduli hapa xpeduli hapa islam bukan islam.camni nak laksana hudud?balak kelantan pun lesap lagi mau kata hudud.phuiiiii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 12:53 PG delete

8:54 kepala hotak kau mendekatkan mrk kpd islam.ko tuduh mrk anti islam, kafir harbi, cina babi pastu ko Kata mendekatkan mrk pd islam
.ko sendiri x ikut cara islam 24jam caci maki cina babi anjing barua lagi mau kata mendekatkan pd pd islam.ko mabuk ketum ker bro.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 1:02 PG delete

Mengikut rentak mrk?cuba ko bgtau apa yg kami ikut rentak mrk?atau pas yg ikut rentak umno skrg ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 1:08 PG delete

Lagi satu walaon pas meroyan2 kata pan ikut telunjuk dap kata matsabu tolak hudud ada bukti video jelas matsabu kata tolak hudud.so aku tanya ni yg ntah brp ratus kali nya MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD???!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 1:21 PG delete

Saya sebagai org islam pun tersinggung dgn gelaran kafir harbi oleh pas Dan umno, inikan pula org2 cina itu sendiri.Bagaimana kalau org cina yg kutuk org islam diMalaysia ni,apa pulak perasaan org islam.Aku rasa islam x ajar kita caci memaki org bukan islam melabel kafir harbi anjing babi dan sebagainya.Xkan cina xsetuju dgn islam terus digelar anti islam dan kafir harbi.Macai pas tahu ke ape itu kafir harbi?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 1:41 PG delete

Malaon pas mana ada akai.diorg main ske ati je kutuk org org maki org.pd diorg pas tu agama islam yg betul manakala hadi umpama nabi maksum xblh ditegur sedikit pun kerana xda dosa walau sebesar zarah pun.bg mrk siapa saja selain pas dianggap kapir masuk neraka.

Sekian.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 8:07 PG delete

Sebab PAN bangang lah sampai takut nak guna perkataan kafir kpd cina harbi DAP!.. punyalah kuat tarbiah DAP pd PAN.. kalau PAS panggil MCA dan MIC kafir (pd ahli2 yg benar2 bukan islam) relax jer..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 4:49 PTG delete

Bermakna nik aziz pun bangang jer sbb xguna perkataan kafir????nik aziz guna perkataan belum islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 4:51 PTG delete

Bila pulak pas panggil mca mic gerakan kafir harbi?pas yg kecut telor dgn mca mic gerakan,diorang terang2 bantah hudud pun pas kecut telor xberani komen sepatah pun.phuiiiiii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 11:18 PTG delete

Menanti malaon pas tunjuk bukti video matsabu tolak hudud...Kata pas ikut islam tp sentiasa menfitnah.islam kebende tu malaon pas..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 12:55 PG delete

Mana wanrosli dan malaon pas lain ni.pongpang2 islam itu ini kata matsabu tolak hudud ni aku Cabar Malaon/walaon pas kasi tunjuk bukti video matsabu tolak hudud...semua xdak telor ka.lahkahkahkah.sian pas dah jadi parti penfitnah aka macai bn

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 7:16 PG delete

Dah bagilah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 11:33 PG delete

Harbi ke zimmi ke mereka tetap kafir.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 5:12 PTG delete

Pala hotak ko dah bagi.aku sentiasa update sini.kasila cepat.jgnla byk alasan.kata islam pongpang2 tp jd penfitnah.came on la walaon2 pas.xkan xda telor kot.Aku cabar malaon pas tunjuk videonya cpt.islam x ajar fitnah bro..buktikan pas ikut islam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 5:41 PTG delete

Bukan fitnah la, semuanya dah jelas cuma kau je yang pening. Kau sokong hudud?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 7:43 PTG delete

Jgnla cakap pusing2 bro.ckp kosong xda guna.kalau setakat tuduh tanpa bukti aku pn blh tuduh hadi tu ejen Israel tp xyah bukti.islam bukan mcmtu bro.dah tu jgn nak kalih isu,kasi cepat video matsabu tolak hudud tu..kalau xda maka jelas pas parti penfitnah...jelas xdak telor..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 7:46 PTG delete

Sian tgk wanrosli kepanasan nak kalih isu hudud.kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 8:29 PTG delete

Video dah bagi lah ngok..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 9:07 PTG delete

Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 10:07 PTG delete

Kau sokong hudud ke? Kalau mat sabu tolak kau nak ikut dia?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 11:27 PTG delete

Jgn pusing2 bro.kasi tunjuk itu video.Jgn lari tajuk pusing2,kalih isu wanrosli oi.soalan aku 1 je MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD?????Buktikan pas bukan parti penfitnah...dah jgn komen2 apa2 lg lepas ni.dah jemu dgn alasan wanrosli. Baik terus tunjuk je video nya..xsabar nk tgk ni.tp jgnla tunjuk video pas syok sendiri komen sendiri atau video german ya.kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 12:53 PG delete

Kau marah pada mat sabu kerana dia tolak hudud ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 1:03 PG delete

Laaa.bagi alasan lagi.cptla wahai penfitnah.tjuk bukti video tu.jgnla kasi alasan.boring dgr alasan..kalau xda jgk.mmg confirm pas penfitnah.penfitnah xyah sembang pasal hudud la.cptla kasi video jgnla menggelupur kepanasan. Kahkahkahkah.mana telur pas ni.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 6:32 PG delete

Bukan alasan la ngok, kau tiada pendirian ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 7:27 PG delete

Video dah bagi lah ngok..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 7:28 PG delete

Video kan dah bagi lah ngok..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 8:00 PG delete

Ye ke? Kalau nak cakap pasal dedak @ RASUAH.. jom baca di bawah..

Patutlah PH tak berapa minat dengan Kanun Jenayah Islam yg dibawa ke parlimen oleh TGHH..

Rupa2nya PH ada cara tersendiri utk menghapuskan dosa RASUAH.. iaitu hendaklah terlebih dahulu bersekongkol dgn PH; kerananya dosa RASUAH bolehlah disapu begitu sahaja ke bawah karpet PH..
Kenapa? Tak percaya ke? Betul ke ni masih tak percaya??
Cer perhatikan Tun M dan tok guru PAN LGE.. bukankah mereka kini sudah pun dibersihkan dari RASUAH oleh PH?..

Manakala kesilapan khir toyo pula ialah tak mahu dan amat malu nak bersekongkol dgn PH lantaran amat bertanggungjawab atas kesilapan beliau.. bukan macam tok guru PAN yg dianggap maksum oleh PAN.. Mursyidul Am PAN pun mungkin tak semaksum tok guru LGE!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 8:03 PG delete

Nak bukti ikut rentak mereka?..

Kalau dikaitkan dgn RASUAH.. jom baca di bawah..

Patutlah PH tak berapa minat dengan Kanun Jenayah Islam yg dibawa ke parlimen oleh TGHH..

Rupa2nya PH ada cara tersendiri utk menghapuskan dosa RASUAH.. iaitu hendaklah terlebih dahulu bersekongkol dgn PH; kerananya dosa RASUAH bolehlah disapu begitu sahaja ke bawah karpet PH..
Kenapa? Tak percaya ke? Betul ke ni masih tak percaya??
Cer perhatikan Tun M dan tok guru PAN LGE.. bukankah mereka kini sudah pun dibersihkan dari RASUAH oleh PH?..

Manakala kesilapan khir toyo pula ialah tak mahu dan amat malu nak bersekongkol dgn PH lantaran amat bertanggungjawab atas kesilapan beliau.. bukan macam tok guru PAN yg dianggap maksum oleh PAN.. Mursyidul Am PAN pun mungkin tak semaksum tok guru LGE!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 8:04 PG delete

Bukan dah bagi ke video tu wahai ngok?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 8:34 PG delete

Banyak makan dedak pedigree

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 8:38 PG delete

Banyak makan dedak pedigree jadi maimai walaun ni

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 8:43 PG delete

Pispispis nah makan dedak pedigree

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 9:03 PG delete

Ye ke? Kalau nak bicara pasal dedak @ RASUAH.. jom baca di bawah..

Patutlah PH tak berapa minat dengan Kanun Jenayah Islam yg dibawa ke parlimen oleh TGHH yg mana diyakini akan memasukkan sekali kesalahan RASUAH di masa hadapan..!!

Rupa2nya PH ada cara tersendiri utk menghapuskan dosa RASUAH.. yg mana si peRASUAH hendaklah terlebih dahulu bersekongkol dgn PH; kerananya dosa RASUAH mereka bolehlah disapu begitu sahaja terus ke bawah karpet PH..
Kenapa? Tak percaya ke? Betul ke ni masih tak percaya??
Cer perhatikan Tun M dan tok guru PAN LGE.. bukankah mereka kini sudah pun dibersihkan dari RASUAH oleh PH?..

Manakala 'kesilapan' khir toyo pula ialah tak mahu dan amat malu nak bersekongkol dgn PH lantaran amat bertanggungjawab atas kesilapan beliau.. bukan macam tok guru PAN yg dianggap maksum oleh PAN.. Mursyidul Am PAN pun mungkin tak semaksum tok guru LGE!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 11:37 PG delete

Wanrosli.jgnla nk malas membaca.baca lagi ni.
Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 11:41 PG delete

Wanrosli xyahla tulis pjg2.anda penfitnah.sepatah perkataan pun xboleh dipercayai.jgnla lari tajuk bg alasan,kalih isu semua xlaku.skrg tjuk segera MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...aku dah beribu kali minta xdpt2.dah bosan dengar alasan,jgn tulis alasan lg.kasi video segera ya.di Ulangi video yg matsabu tolak hudud.bukan video pas syok sendiri komen.di ulangi utk keberapa ratus kali nya MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD?????!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 11:50 PG delete

Sian tgk wanrosli kali isu menggelupur cari alasan konon nk elak isu video matsabu tolak hudud.kahkahkah.tu la pandai fitnah org mcm kes larangan Azan kat penang jelas pas parti penfitnah..kalo korang xcaya lepas ni wanrosli kasi alasan lagi kalih isu lagi.kahkahkahkahkahkah.menggelupur mcm cacing kepanasan wanrosli. Kahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 1:38 PTG delete

Yahooo..wan rosli kena lagi.kahkahkah.gi minum susu omega hadi cmpur ketum dan gi trjun kat swimming pool baru jumpa video tuu kahkahkahkah..pusing2 dh mcm mabuk la pulak wan rosli..kahkahkah.kn dah kena lagi..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 11:58 PTG delete

Mana wanrosli ni.xkan nangis kot.kihkihkih.dah lama sgt tgu ni xkan xjumpa kot video nya.kihkihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Julai 2016 9:09 PTG delete

Wanrosli ooo Wanrosli. Came on..mane telor anda....hahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Julai 2016 11:33 PTG delete

Apa korang bantai wanrosli terus senyap die xberani komen sini.biarla dia komen sini blh gak baca komen2 ulasan bodoh beliau blh jgk wat gelak2 tgk cmne otak walaung berpikir..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Julai 2016 10:44 PTG delete

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.senyap terus wanrosli. Kata mana telur,skrg telur wanrosli yg mengecut.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 9:15 PG delete

Video kan dah bagi ngok

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 9:18 PG delete

So tak ada sape yg nafikan PH tempat membersihkan imej perasuah..??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 9:20 PG delete

Dah tgk ke belom ngok woi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 10:43 PG delete

Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 10:44 PG delete

Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 2:59 PTG delete

Bodoh punya wan rosli nk pusing ckap,mintak lain jawab lain..oo pas tu lak tmpat bersihkn perompak,penabur fitnah,pelabel,pil kuda,penonton porno lah ye..yg teruk tmpat pemakan dedak pulut..kahkahkahkah..tpi takda tmpat pembersih utk si bodoh mcm kau ni kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 3:41 PTG delete

Cepatla wanrosli.jgn lari tajuk,kalih isu.walakuntul pas yang bangang2 boleh guna cara mcmtu.kami xlayan cara busuk wanrosli tu.skrg kasi bukti cepat mana dia video nya yg matsabu tolak hudud tu...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 6:12 PTG delete

Tak tgk lagi ke video tu? Ngok ke apo?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 7:38 PTG delete

Aku dh tgk byk kali la video pas syok sendiri komen sendiru tu sbb aku Minta video lain.sbb video tu xda sepatah suara matsabu pun.cptla tjuk video lain plAk

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 9:42 PTG delete

Kahkahkahakah.bosan dengar wanrosli kalih2...jgn kasi alasan bodoh wanrosli... Kasi la skrg...aku tgu ni.cptla....kalau berani la.tp tau dan pengecut
Kahkahkajkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 11:16 PTG delete

Yeke.mana video nya...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Julai 2016 8:56 PG delete

Nak tgk la ni tp mana video nya?

Reply
avatar
Tracy Banks
AUTHOR
1 September 2017 8:07 PG delete

PERHATIAN:

Adakah anda terdesak untuk pinjaman jangka pendek tetapi bank anda tidak akan meminjamkan apa-apa kerana anda mempunyai skor kredit yang rendah?

Kemudian memohon pinjaman tunai cepat hari ini dari kami, anda boleh yakin bahawa apa-apa maklumat yang anda serahkan adalah 100% selamat dan selamat dengan kami dan diserahkan kepada salah seorang pemberi pinjaman kami melalui e-mel: tracybanksloanfirm@gmail.com.

Selagi anda berumur 18 tahun ke atas, yang kini bekerja dengan pendapatan tetap, maka anda tidak sepatutnya menghadapi masalah dalam memohon.

Mohon sekarang!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes