Iklan Penaja 1

Khamis, Julai 28, 2016

PANAS!! : BERITA PANAS DARI NEGERI KELANTAN..

Mohd Sayuti OmarMohd Sayuti Omar

Ketika seluruh negara digegar dengan skandal kehilangan wang negara berbillion ringgit dan suasana rakyat bawahan semakin terdesak dari segi sara hidup, komuniti siber dikejutkan dengan berita wakil rakyat dan jawatankuasa pengurusan tanah Kelantan bermesyuarat di Krabi, Thailand.

Mesyuarat di KrabiMesyuarat di Krabi
Penulis terkenal, Mohd. Sayuti Omar menulis di status facebooknya, "hormat semua, pagi ini dapat khabar satu rombongan terdiri daripada kesemua wakil rakyat Pas, para penyelia Dun bersama Jawatankuasa Hal Ehwal Tanah seluruh Kelantan bersama dua orang Exco bertolak ke Krabi Thailand," merujuk kepada berita ini.

Gambar yang tersebar di media sosialGambar yang tersebar di media sosialBeliau yang melahirkan rasa terkejut, bertanya, "Apakah untuk bermesyuarat menyelesaikan masalah rakyat atau makan angin?
Kerajaan negeri pimpinan Datuk Ahmad Yakub katanya menganjurkan penjimatan wang rakyat, tetapi masih ada rombongan besar ke luar negeri.

"Itu memakan belanja bukan sedikit," katanya.
Beliau terus menyoal, kalau setakat nak bermesyuarat kenapa harus ke negara orang, tidak bolehkah diadakan di negeri sendiri.

"Apakah tak ada dewan besar untuk memuatkan anggota mesyuarat itu," katanya.

Beliau seterusnya merayu pemerintah Kelantan "supaya tolonglah kawal nafsu sikit ingatkan kepada kesusahan rakyat".


Kalau ada duit lebih katanya, lebih baik digunakan untuk dibelanjakan beli lori sampah yang kini jelas diperlukan rakyat.



IKLAN BERBAYAR

jangan malu untuk berubah...


jangan malu untuk berubah...tapi malu sebab anda x pernah berubah...

mengeluh, merungut pendapatn gaji bulan swasta/kerajaan x cukup.

Belanja anak, kereta rumah, personal loan, koperasi.

Banyak hutang...hari ini gaji esok lusa dah habis..x nak cuba meningkat ekonomi keluarga.

Jom saya perkenalkan satu pekerjaan kepada anda....

Klik link http://www.kelabsimkad.com

30 ulasan:


  1. Singa si raja hutan bukan main berani,
    Maka binatang lainnya perlu berhati-hati,

    MSO dah takde isu sangat lah ni,
    Kasihan si PAN terkontang-kanteng kerana TGHA masih tetap di hati.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu.tgha mmg sentiasa dihati walaunta pemakan dedak sejati.tgha umpama tuhan walaunta.kewalakan tahap tertinggi smpi taik cirit tgha pun walaunta sanggup mkn utk membijakkan otak walaunta.kahkahkahkah

      Padam
    2. PAS untung ada TGHA...

      Padam
    3. PAS untung ada tuan garu Hadi Awang kerana memecah belahkn umat Islam dlm negara dan jemaah sendiri.

      Pas tunggu masa utk dinyahkn dari arena politik Msia. Politik haru biru mencemarkn ajaran Islam sebenar.

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    4. Dedak for all

      Padam
    5. Si hadi tu munafik besar alaf baru.. tindakan hadi mirip yahudi dan mungkin mengambil nasihat yahudi spt najib jugak.

      Padam
  2. Dua tiga kucing berlari
    Mana nak sama si kucing belang
    Balak kelantan tak ada lagi
    Dirompak ulamak pas hidung belang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dua ekor kucing berlaga dada
      Menabur fitnah berpisah tiada

      Padam
    2. Bapa ****g anak ***i,
      Mulut celupar bertahi gigi,
      Marahkan cina makan babi,
      Sanggup jadi anjing konon salak babi.

      Padam
  3. Kat kelantan xblh mesyuarat sebab negeri busuk..mcmna nak mesyuarat kalau bau busuk sentiasa menusuk hidung..nk minum air plak,air warna oren tanah liat.so terpaksa mb kelantan bermesyuarat di krabi...
    Sekian..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat kelantan tak ada tiger show...

      Padam
  4. arwah tgna...
    bila tenung..tgk dan perhatikan wajah dan penampilan dia..
    sejuk mata memandang..jiwa pn sejuk..
    tp ulamak pas skrg???

    BalasPadam
  5. Manusia Sakit Otak....

    BalasPadam
  6. PAS FOR DEDAK.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak harimau bermain di tepi rimba,
      Anak singa turut diajak bersama,

      Dedak tokong banglo yg didamba,
      Dedak Perwaja pula yg menjelma.

      Padam
    2. Mari kita mesyuarat di krabi....

      Padam
  7. Wan rosli x join skali ke krabi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wanrosli macai bawah tahap taik je xlayak djemput pas ke mesyuarat dikrabi...Wanrosli tgk encik krab sponge Bob aje ler.kahkahkah

      Padam
  8. Wanrosli macai sejati
    Ditinggalkn dari mesyuarat krabi
    Semua fitnahnya xda bukti
    Menggelupur cari alasan babi.kikikikikiki

    BalasPadam
  9. dua tiga kucing berlari
    tiga2 penat...

    BalasPadam
  10. PENTAKSUB KARAT PATI. PAS. INI. PELIK. SUNGGUH......
    HARI 2. PANGGIL. ORANG. MASUK SYURGA......

    DI SURUH. MASUK. SYURGA. SORANG. SORANG. ...........
    TAK. NAK. PULAK..........

    BalasPadam
  11. Gotong royong saling bantu membantu,
    Sambil memakan kerepek balang,
    Kerepek dimasak bersama bunga cengkih,

    Mana mamat sekolah pondok Kelantan tu?
    Tanya nama sekolah terus hilang!.
    Kih kih kih... Kih kih kih... Kih kih kih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yaa...aku la sekolah pondok kelantan tu...nape????mana bukti video matsabu tolak hudud??

      Padam
  12. Ketika memanjat pokok terjumpa lebah lalu disengat,
    Ternyata Nelofa rupanya masih lagi solo,

    Kalau kita nak tipu macai bebal mudahlah sangat,
    Hanya bagitahu diaorang bhw org yg disolidariti tak pernah terlibat rasuah Banglo.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami nk meeting kat krabi.kikikiki

      Padam
    2. Pak Tam belajar ilmu kebal,
      Belajar dari Mahaguru Yahya,

      Mudah sungguh aku nak tipu penyokong2 bebal,
      Hanya kata tiada rasuah banglo di PP mereka terus percaya.

      Padam
    3. Japla...kami nk g krabi dulu.nt br komen..kikikiki

      Padam
    4. Bersolidariti kat krabi lg best.bersama wollammak balak

      Padam
    5. Nak buat PRN PP rancangan si kerajaan harbi,
      Khadam ditempik Tuan Besar terus terdiam,

      Memang benar kerajaan Kelantan pergi bermesyuarat di Krabi;
      Bukannya bersolidariti bersama perasuah Siam.

      Padam
    6. Kapir harbi xla melahap duit rakyat ke krabi mcm wollammak pas tu.kahkahkahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive