Iklan Penaja 1

Jumaat, Mei 13, 2016

PRK : PARTI ISLAM (AMANAH) MAHU PH TANDING DAN CALON DARI (AMANAH)

Abbas AzmiAbbas AzmiPemuda Amanah Negeri Selangor mahu Pakatan Harapan mencadangkan agar calon dari Amanah bertanding bagi kerusi Parlimen Sungai Besar dalam pada Pilihan Raya Kecil (PRK) yang akan diadakan dalam tempoh terdekat ini.

Ketua Pemudanya, Abbas Azmi berkata, Amanah mempunyai calon yang sesuai untuk bertanding melawan BN dan Pas di Sungai Besar.
" Amanah mempunyai beberapa nama calon yang kesemuanya mempunyai kelebihan yang tersendiri dan kami percaya akan diterima oleh rakyat setempat.

"Sewajarnya calon Amanah diberi laluan untuk mewakili Pakatan Harapan pada PRK ini
"Kami bersedia apa juga kemungkinan sama ada bertemu dua penjuru atau tiga penjuru pada pilihanraya kecil kali ini dan dengan izin Allah jua, Amanah akan memberi satu tamparan yang hebat pada calon dari parti lawan," ujarnya dalam satu kenyataan.

Abbas berkata Pemuda Amanah negeri itu sudahpun menggerak kerja bertemu masyarakat dan pengundi.

"Kita telah pun lakukan edaran bantuan makanan asas ke rumah fakir miskin, edaran flyers bagi memperkenalkan misi dan visi parti dan akan diperbanyakkan lagi program kemasyarakatan.

Setakat hari ini Pas menegaskan akan meletakkan calon untuk bertanding di kedua-dua kerusi yang didakwa menjadi milik tradisinya iaitu Kuala Kangsar dan Sungai Besar.

Ini bermakna, parti itu menolak sebarang perundingan dengan Pakatan Harapan walaupun Amanah dilapor telah menyatakan kesudian untuk berbincang dengan Pas bagi mengelak pertembungan sesama parti pembangkang.

Parlimen Sungai Besar sebelum ini diwakili Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Noriah Kasnon, manakala Parlimen Kuala Kangsar diwakili Datuk Wan Mohammad Khair-il Anuar Wan Ahmad, kedua-duanya dari BN.

Kedua-dua mereka antara yang maut dalam tragedi helikopter terhempas ketika penerbangan dari Betong ke Kuching, Sarawak pada 5 Mei lalu.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

41 ulasan:

  1. Terbaek.sbb pas pun dah kata dia xnak serang bn...letak la Amanah nt pas akan serang Amanah habis habisan..jelas Terang bersuluh pas dah jadi budak suruhan umno je la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku juga setuju tiga penjuru.. jgn cakap je lebih lepas tu tarik diri..

      Eloklah ada 3 penjuru UMNO PAS PAN..

      A. Samada rakyat benar2 benci najib.
      B. Samada rakyat benar2 mahu PAS ganti UMNO.
      C. Samada rakyat benar2 boleh terima PAN.

      Padam
    2. Dari pas yg dh terang2 jdi balaci bn,brtanding tpi tak nak serang bn.baik tak pyah brtanding,pas bukn beriman dgn prk,kahkahkah..

      Padam
    3. Dari pas yg dh terang2 jdi balaci bn,brtanding tpi tak nak serang bn.baik tak pyah brtanding,pas bukn beriman dgn prk,kahkahkah..

      Padam
    4. DAP tidak akan melepaskan peluang yang ada dan tidak akan disia-siakan saat ini dimana DAP akan memprkudakan Melayu Kuali agar Melayu Kuali skrew sesama Melayu demi dendam kepada PAS. Itulah hakikat perjalanan parti Kuali.

      Padam
    5. 8:55 kahkahkahkah.dap jugak salah.kahkahkahkah. Macai mcm ini jenis tercirit dlm seluar pun salahkan dap.kahkahkahkah

      Padam
    6. Pasal walakontol tu bebal ar dia ckap gitu.yg printah slama ni sapa,yg gadai tanah melayu sapa,yg gondolkn balak hga bnjir besar di klntan tu sapa,yg tak bayar duit caruman guru yik tu sapa dia tak ingat pasal dia dh bebal bin baghal.kahkahkahkah.

      Padam
  2. Nak skrew besar ke skrew kecik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Screw besar kayu balak kelantan boleh!!!

      Padam
  3. Hal guru yik dah lamo selesai...

    Pas ttp lawan umno..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lawan apa nya kan jadi penasihat najib.kat slngor pun pas dh bgtau xnk serang umno apa cter,kalau serang pan 24 jam

      Padam
  4. Hal guru yik dah lamo selesai...

    Pas ttp lawan umno..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah mana buktinya..senyap smpai skrg..

      Padam
    2. Hal guru yik sbb husam buka mulut,kalau tidak,habis la duit guru yik dibaalonn pas kelantan

      Padam
  5. Up up in the way...

    BalasPadam
  6. Tak payah kita bertelagah.. jom kita lawan 3 penjuru..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmgla nk lawan 3 penjuru,yang pas suruh pH jgn letak calon tu ape Hal.pengecut betul pas.kahkahkahkah

      Padam
  7. Sbg ahli PAS jom kita ramai2 amik semangat beting maro..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagi sekor bangang

      Padam
  8. DAP nak letak calon jugak, PKR pun sama, 5 penjuru....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen yg bangang dari walakontol..ph blum ltak sapa pun kat situ dh pandai2 ckap.dari pas yg brtanding utk mnangkn umngok n bn smpai mintak ph jgn ltak calon,ape ingat tu krusi dia punya.tpi pe leh wat kn yg bckap si bebal al baghal.kahkahkah

      Padam
  9. Harapan dan Hancur..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas lagi hancur jadi barua umno.kahkahkah

      Padam
    2. Kita tgk siapa yg hancur dlm PRK Selangor dan Perak..

      Padam
    3. Tgkla pas hancur akhirnya pas jadi parti xbernilai spt mca mic

      Padam
    4. Apa kena mengena dgn mic. Mat sabu plk?

      Padam
    5. Wanrosli kan bodoh mana faham kiasan org.kahkahkah

      Padam
    6. Bukan ke microphone tu tak hancur?

      Padam
    7. Ala wanrosli, minta video matsabu tolak hudud pun xdapat2 lg dh nk ckp pasal microphone plak

      Padam
    8. Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

      Di BETING MARO!!!

      Padam
    9. Org tanya video hudud,die kalih lain. Sorryla xlaku kalih tu.tjuk dlu video matsabu tolak hudud tu

      Padam
    10. Tak laku pasal tak tahu kan?.. Ni nak bgtahu..

      Jumlah undi rosak - 104

      Jumlah undi PAN - 103

      Kalau PAS, pasti tahu rasa malu.. tapi jadi khodam DAP pun tak pernah rasa malu.. bangga lagi ada..

      Padam
    11. Yeke.beritahu la dulu mana video matsabu tolak hudud.dah lama minta xdpt2 lg ni.

      Padam
    12. Betul ke oleh kerana dah terlalu terdesak sampai dilihat sanggup jd KHODAM pun dah tak peduli.. it means DAP has trained their dogs very well! I really mean their pet dogs.. kuikuikui..

      Padam
    13. Mana video nya.mabuk ke,org tanye lain,wanrosli jwb lain. Buruk perangai macaipas ni.kuikuikui

      Padam
    14. Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

      Padam
    15. Kopipes lagi. Mmg betul la pas bodoh sbb walaon pun pemalas.jgn byk alasan.tjuk je video dlu.

      Padam
    16. Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

      Padam
    17. Bila masa wanrosli bagi????aku sentiasa check xda bg pun.sian wanrosli kepanasan. Kahkahkahkah

      Padam
    18. Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

      Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

      Padam
    19. Video hudud mana?

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive