PRK : PAKATAN HARAPAN AKAN MENANG CEMERLANG WALAUPUN PARTI PAS MASUK BERTANDING.

Mohamad SabuMohamad SabuDemi megembalikan keyakinan rakyat bahawa Pakatan Harapan satu-satunya saingan kepada BN, Parti Amanah Negara (Amanah) akan memastikan tiada pertembungan antara ketiga-tiga parti pada Pilihan Raya Kecil (PRK) akan datang.

Presiden Amanah Mohamad Sabu berkata, itu antara syor yang akan dikemukakan kepada Majlis Presiden Pakatan Harapan berhubung PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar.

"Ini bertujuan mengukuhkan kedudukan Pakatan Harapan sebagai satu-satunya saingan yang serius terhadap BN yang bertujuan menggantikannya sebagai kerajaan dan bukan sekadar meletakkan Pakatan Harapan sebagai pembangkang kuat mahupun sekadar penasihat," katanya pada sidang media di Wisma Amanah semalam.

Mohamad berkata, Amanah belum memutuskan soal calon kerana sebarang keputusan berkenaan PRK ini hanya akan dimuktamadkan oleh Majlis Presiden Pakatan Harapan.

Bagaimanapun ujarnya, Amanah mempunyai senarai pendek calon-calon berkaliber yang sedia untuk di ketengahkan.

Ketika ditanya peluang Amanah jika berlaku pertembungan beberapa penjuru termasuk dengan Pas, Mohamad merujuk sejarah PRK Bukit Selambau pada 2009 di mana PKR yang mewakili Pakatan Rakyat ketika itu menang dengan cemerlang walaupun berlaku pertandingan tiga penjuru.

Ditanya jika ada gesaan pemimpin tertentu agar Amanah tidak bertanding dan memberi laluan kepada Pas, Mohamad berkata ia akan dibincangkan di mesyuarat majlis presiden Pakatan Harapan.

"Parti dalam Pakatan Harapan hanya ada tiga, DAP, Amanah dan PKR. Tidak perlu dan jangan ada usaha mencari formula mahupun pendekatan yang lain," tegasnya.

Ketika diminta mengulas gesaan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang agar Amanah mengukur baju di badan sendiri, Mohamad dalam nada berseloroh mahu Pas juga berbuat parkara sama.

"Sama-sama la ukur baju, kalau kita nak buat warna pink, ukur la warna pink, tak ada masalah," kata Mohamad.

PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar berkenaan ditetapkan serentak, dengan hari penamaan calon pada 5 Jun, manakala hari pengundian ditetapkan pada 18 Jun.

Dua kerusi itu kosong selepas kematian penyandangnya, Timbalan Menteri Perusahaan, Perladangan dan Komoditi Datuk Noriah Kasnon dan MP Kuala Kangsar, Datuk Wan Mohammad Khair-il Anuar Wan Ahmad, dalam nahas helikopter pada 5 Mei di Sarawak.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 
Previous
Next Post »

67 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 8:39 PG delete

Matsabu jgn yakin sangat.Umno ada pertolongan pas pecahkan undi utk kasi peluang umno menang

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 8:57 PG delete

Mana ada UMNO di Sarawak...

Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

Di BETING MARO!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 9:42 PG delete

Org crita semnanjung dia masih kat srawak lagi..kahkahkah.mbuk pil kuda lgi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 9:44 PG delete

Hapa gile wanrosli ni.sarawak lagi ke,dah abis srwk dah.tertinggal bas btl la wanrosli ni.malu la pas ada macaipas lembab mcm ni.kuikuikui

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 10:06 PG delete

Sejarah mana boleh lupa..103 vs 104.. kuikuikui..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:51 PG delete

Yeke xlupa.video hudud buat2 lupa plak ya.kuikuikui.mana video nya wanrosli. Kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 11:33 PG delete

Kuda perang DAP.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 11:48 PG delete

Cemerlang biasanya akan jadi temberang, kat Sarawak pun sama juga tembelang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 2:40 PTG delete

Eh eh eh eh.tetiba wanrosli jadi pelupa plak yea.kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 2:40 PTG delete

Kuda perang umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 2:41 PTG delete

Okla jg drp jadi penasihat umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 2:52 PTG delete

Lebih baik nasihat menasihati sesama muslim daripada diperkudakan oleh kafir.

Atau Mat Sabu boleh menasihati lim kit siang, lim guan eng dan seluruh kafir DAP supaya tinggalkan tabiat buruk mereka dengan menjaga akhlak mereka.

Atau Mat Sabu sudah termakan nasihat kafir-kafir DAP supaya ikut tabiat buruk mereka.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 3:40 PTG delete

Eloklah ada 3 penjuru UMNO PAS PAN..

A. Samada rakyat benar2 mahu UMNO terus memerintah. Jika tidak sedemikian, maka
B. Samada rakyat benar2 mahu PAS ganti UMNO atau
C. Samada rakyat benar2 mahu PAN ganti PAS.

Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

Di BETING MARO!!!

Ni nak bgtahu..

Jumlah undi rosak - 104

Jumlah undi PAN - 103

Kalau PAS, pasti tahu rasa malu.. tapi jadi khodam DAP pun tak pernah rasa malu.. bangga lagi ada..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 4:12 PTG delete

Ala wanrosli org tanya video hudud tp kalih plak xabis2 beting maro mcmla pas menang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 4:14 PTG delete

Nasihat menasihati konon.cuba kalau matsabu jd penasihat najib,lunyai la kena kutuk pas.huduh punya perangai pas.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 6:40 PTG delete

Baik sokong kapir yg baik drp sokong melayu yg mengaku islam tapi lahanat sapu duit rakyat...seratus dua ratus tak apa, ini smpai bbilion...mcm jahanam punya walaunbutakayu...

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
16 Mei 2016 7:21 PTG delete

Semangat Pakatan Rakyat masih tinggi di kalangan pengundi. Ramai penyokong PAS setia dgn arwah TGNA. PAS sudah jadi parti Hadi.. UMNO sudah jdi parti NAJIB..undi cina 80% undi Pakatan. Sebahgian ahli umno pnyokong Tun undi Pakatan. PAS parti Hadi juga sudah berpecah ramai yg ikut Amanah.. PH blh menang. Tumbangkn UMNO.. semangat asal kita PAKATAN RAKYAT TUMBANGKAN BN.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 8:47 PTG delete

Buat apa kalau jadi pengikut TGNA tapi tak teruskan perjuangan beliau, TGNA berjuang untuk menegakkan hukum Allah swt tapi bila TGNA dah tiada macam-macam usaha yang dilakukan untuk mengagalkan perjuangan TGNA.

Kalau betul sayangkan TGNA teruskan saja usaha beliau jangan dihalangi dengan berbagai alasan. Satu kumpulan berusaha untuk menegakkan hukum Allah swt dengan segala usaha yang dilakukan dan satu kumpulan lagi berusaha untuk menggagalkannya dengan berbagai-bagai alasan.

Diantara dua kumpulan diatas kumpulan manakah yang harus dipilih oleh orang-orang mukmin, takkan mukmin nak pilih kumpulan kedua dengan mencipta berbagai alasan.

Mukmin yang sayangkan TGNA akan meneruskan perjuangan yang dibawa oleh arwah, itulah sebenar-benar mukmin dan penyokong setia kepada arwah TGNA.

Cukuplah guna nama TGNA demi kepentingan politik sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah semoga roh TGNA ditempatkan bersama dengan mereka yang beriman, yang soleh dan mereka yang bertaqwa. Aamiin.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 8:57 PTG delete

Diminta sedara anon 7:21 waktu maghrib ni, selidik dan perhalusi keputusan di PRN Sarawak, buat post morten dan jadikan ia sebagai lesson learnt untuk PRN KK dan Sg Besar, Kuali dah terkenal dengan angka 103, jangan diabaikan petunjuk dari PRN Sarawak.

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
16 Mei 2016 9:32 PTG delete

Keputusan PRN Sarawak tidak blh dijadikan ukuran kekuatan BN walau sebesar kuman sekali pun. Sarawak for sarawakians ini sentimen yg dimainkan olh pemimpin sana. Parti dr semenanjung tak kn mnang sampai kiamat selagi sentimen ini masih kekal. Rakyat sarawak sokong Adnan Satem bkn sokong Najib. Sarawak State election victory everyone knows that is the popularity of the Chief Minister Adnan Satem. It was Adnan Satem’s marvelous presentation that it has very little contribution from Najib for the big win. 😀😀😀

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
16 Mei 2016 9:34 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:16 PTG delete

Sama je Sarawak atau Semenanjung BN tetap BN, kat KK dan Sg Besar pun nanti BN akan menang mudah sekiranya ada 3 penjuru, itu pasti. Kerana keegoan PH.

Anon 9:34, saya ulang lagi jangan abaikan petunjuk dari PRN Sarawak, petunjuk itu bukan faktor najib atau faktor adnan satem tetapi petunjuk itu lah sebenar-benar faktor yang menunjukkan sifat sebenar gabungan PH.

Rakyat di Semenanjung melihat DAP dan PKR masing-masing dengan sifat tamak dan egonya bercakaran sesama sendiri, PAN hanyalah khadam kepada DAP dan PAS terkecuali kerana PAS memilih jalan bersendirian.

Adakah hanya dengan meminta maaf kepada rakyat supaya rakyat melupakan sifat keeegoan PH? Macamana kalau PH dapat Putrajaya, kami awal-awal dah nampak. Kamu jangan butakan mata.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:23 PTG delete

Ego pas kau tak npak pulak ye walakontol..ooppss lupa bebal al baghal la katakn..kahkahkah

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
16 Mei 2016 10:23 PTG delete

Sungai besar dn KK bukn tempt Adnan Satem. Sarawak for sawakians. Easy and straightforward translation.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:36 PTG delete

Macamana pulak PAS boleh ego, nak ego dengan siapa? Kalau dengan PH tiada kena mengena pun.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:38 PTG delete

Kamu tidak nampak ke ahli dan penyokong tegar PAS kat KK dan Sg. Besar?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:39 PTG delete

Isu isu yg dibawa dlm PRU Sarawak 100% berbeza tak blh diheret ke pru dsini. Jnji2 Adnan Satem pngaruhi undi disana. Memang kputusan PRU sna tk blh jdi bndingan. Apa2 pun 3 penjuru di sg besar dn kk mmg advantage bg BN. Hrp2 biar satu lwan satu. Tpi mslah nya PAS hnya ingin jdi pnasihat PAS tk pnting kn kuasa utk memerintah. Pas mesra BN. Bila dh jdi bgini biarlh 3 pnjuru.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:48 PTG delete

Ada pimpinan Pas yang menyatakan Pas tetap akan bertanding di kedua Kerusi berkenaan dan tidak akan 'menyerang dan menyentuh' Umno di dalam kempennya. Ertikata lain, Pas akan berperang tanpa menghalakan senapang ke arah kubu musuh. Errr kalau mcm ni 3 penjuru tak dapat dielak kn lg

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:53 PTG delete

Bukan faktor adnan satem faktor sebenarnya ialah sifat sebenar, ketamakan dan keegoan gabungan PH, bukankah ini salah satu faktor mengapa PH kalah di Sarawak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 10:55 PTG delete

Silakan berjuang, tiada siapa boleh halang.

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
16 Mei 2016 10:59 PTG delete

3 penjuru pun PH tetap menang cemerlang. pengundi cina 30% lbh solid ke PH. Melayu 60% lbh dh berpecah 3. Team dlman umno group declrasi rakyat pimpinan tun dan serpihan pas akn sokong PH.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 11:40 PTG delete

Kurangkan sikit angan-angan tu, 30% pengundi cina bukan semua belaan DAP, mereka bukan semua penyokong PH, jangan perasan lagi.

Bukan mudah untuk Melayu berpecah kepada 3, Mahathir secara jujur atau ada yang tersirat membayangkan BN akan kalah di KK dan Sg Besar pada PRN kali ini sekiranya berlaku satu lawan satu diantara PAS vs BN.

Zaid Ibrahim pun dah pening dengan sikap Mahathir. Jangan cepat membakar semangat nanti diri sendiri yang terbakar.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 11:51 PTG delete

Zaid Ibrahim bkn nya cerdik sngt. Parti sendri mati tak berkubur. Abaikan saja Zaid tu. Buang masa jer

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 12:02 PG delete

Saya nak pesan kepada Presiden PAN, jangan ikut sangat panas baran tu, jangan tepuk meja kuat-kuat, jangan baling mic merata-rata kalau ada Mahathir, terkejut nanti, banyakkan bersabar.

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
17 Mei 2016 12:10 PG delete

Situasi politik negara memang tidak memihak kepada kerajaan pimpinan Najib tetapi kalau Pas yg mesra Najib jadi calon sudah pasti akan kalah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 12:19 PG delete

Tuang Presideng PAS kate haram jatuhkan pemimpin yg ade skrang ning. Presideng terencat akal yg kata bkn saya.. hehehe tu psal gak nya Husam mntak Tuang Presideng bersumpah dgn nma Allah tk prnah trima apa2 dri Najib. Eh ehhh ehhh g candat sutomg lg baik dri jadi presideng bengong gitu.

Reply
avatar
wanmohd endut
AUTHOR
17 Mei 2016 1:13 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 8:29 PG delete

Eloklah ada 3 penjuru UMNO PAS PAN..

A. Samada rakyat benar2 mahu UMNO terus memerintah. Jika tidak sedemikian, maka
B. Samada rakyat benar2 mahu PAS ganti UMNO atau
C. Samada rakyat benar2 mahu PAN ganti PAS.

http://m.malaysiakini.com/news/341718

Utk khodam DAP, sila baca di atas tu.. jgn tunjuk sgt perangai khodam.. kalau DAP setuju dgn DR, tak semestinya PAN nak kena ikut aje kan? Lainlah kalau PAN mmg khodam sign mati punya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:14 PG delete

Apa wanrosli melalut ni yg hadi jadi bapak segala kodam umno tu xnampak plak. Tu la mabuk pil kuda kan.kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:17 PG delete

Pesan dulu pada hadi pil kuda tu supaya jgn jd kodam umno.smpi bila nk mkn Dedak umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:18 PG delete

Ulasan bodoh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:20 PG delete

8:57 kalau bodoh jgn tjuk sgt

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:21 PG delete

10:36 bodo bertingkek tingkek

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:22 PG delete

Ketamakan dan keegoan pas plak mcmne?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:24 PG delete

11:40 nampak sgt budak xsekolah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 11:59 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 12:01 PTG delete

Tak perlu maki hamun.. baca jer kat bwh ni.. nk tgk DSAI ok ke tak dgn Deklarasi Rakyat..

http://m.malaysiakini.com/news/341718


Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 5:25 PTG delete

Ngaku je lah.. kalau betul PAS khodam UMNO, logik ke khodam lawan tn besar!

Lainlah mcm PAN yg mmg khodam DAP..khodam takkan lawan tuan besar..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 7:36 PTG delete

Ala wanrosli, senang je alasan tu pas mana nk lawan umno,hadi xpernah kutuk tuan nya, siap pas kata xnk serang umno masa kempen nt apa cter.drama nye mudah je,pas nk pecah undi ph supaya kasi umno menang.pas masuk pilihanraya utk kalah. So apa tujuan lagi pas masuk pilihanraya, saje jd pengacau ph je.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 4:42 PG delete

So betullah PAN khodam DAP.. terima kasih kerana TIDAK menafikan..

Satu lg ungkapan PAS tak mahu serang UMNO tu bermaksud PAS hanya akan berkempen akan baiknya sistem islam termasuk hudud.. kalau bab2 kebejatan UMNO, PAS tak payah buang masa kerana majoriti rakyat dah tahu.. Lagi satu PAS terpaksa berkempen sedemikian kerana ada golongan di Malaysia ni masih perjuangkan LGBT, menentang hudud jika konsensus bersetuju, perjuangkan Syiah sampai ke Beirut dll..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 7:28 PG delete

Pas msuk brtanding utk kalah,kn nk jadi punahsihat je.hudud?kahkahkah auta belaka,kan aku dh ckap.kita bentang apa jua kbenaran tpi jika dh bebal al baghal mcm ni lah,pusing sana sini.dia wat sume btul n org lain salah..kahkahkah kita tgok je hukum kbenaran tu brjalan..kita biar je mereka n tumpu grak krja ph..biarkn baghal trjun dlm swimming pool yg penuh dgn pil kuda+ susu omega mreka..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 8:57 PG delete

Xda la modal lain wanrosli ni.tjuk dlu video matsabu tolak hudud?jgn ckp byk nt lg byk fitnah dr wanrosli

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 9:00 PG delete

Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 9:00 PG delete

Banglo kata penang tu mana ada swimming pool!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 11:05 PG delete

Video matsabu tolak hudud xdpt2 lg ni,lama nya wanrosli cari video tu

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 2:46 PTG delete

Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 4:28 PTG delete

Kopipes lagi. Pemalas btl la walaon ni.jgn nk tipu.xda video nya.kasi tjuk dlu video nya.jgn nk bg alasan lg.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 8:29 PTG delete

Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 8:49 PTG delete

Bohongla pastu nk kalih isu.mana video nya?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 10:33 PTG delete

Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mei 2016 9:05 PG delete

Kahkahkahkah. Cian tgk Wanrosli kena gasak pasal video hudud.kahkahkahkah. Padan muka penfitnah kena gasak mengelupur. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Mei 2016 6:18 PTG delete

Perangai hadi dah mcm org kafir..terkejut juga bila diberitahu hadi tu islam..ingatkan keling botol berlilit kepala.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Mei 2016 6:21 PTG delete

TGNA dan hadi pendekatan jauh berbeza..TGNA ikut cara Rasulullah tapi ikut cara syiah dan taliban..agak2 siapa ahli neraka antara mereka?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Mei 2016 6:24 PTG delete

Ada benarnya tapi masih ada harapan kalau rakyat sarawak yakin dgn PH pada masa hadapan...Anon 11.18 ni walakonek @ walakpuki ker?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Mei 2016 6:28 PTG delete

Macamana pas nk menang bila takda org sokong..harakah pun dah nk bankrap bila semua org lari dan tak baca...sekarang rakyat sdg perhatikan PH.Amanah ada peluang besar urk menang walaupun 3 penjuru..pas parti tiada matlanat dan halatuju..mereka balaci @ proksi umno..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Mei 2016 9:16 PTG delete

Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Mei 2016 11:34 PTG delete

Mana video matsabu tolak hudud?

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes