PANAS!! : LAGI DATUK HUSAM MUSA CABAR PARTI PAS.

'Saya boleh lepaskan Adun Salor, tapi…'

KOTA BHARU - Datuk Husam Musa menegaskan beliau sedia melepaskan jawatan  Adun Salor dengan syarat Pas membentangkan  Rang Undang-Undang (RUU) Persendirian bagi  membenarkan wakil rakyat yang meletak jawatan boleh bertanding semula.

Beliau turut mendakwa, tindakan Pas ‘mendera’ beliau apabila meminta  melepaskan jawatan Adun Salor selepas baru sahaja memecat daripada ahli Pas.

“Pada saya ini adalah penderaan berkali-kali, kamu sudah dera dan pecat,  mungkin ada motif politik pecat saya, dan kemudian bila saya dipecat saya kena letak jawatan tak boleh bertanding,
“Jadi Pas  telah mendera saya sebanyak dua kali, saya bersedia letak jawatan tapi kalau saya letak jawatan tak boleh bertanding macam mana saya nak lawan,” katanya dalam sidang medianya, hari ini.

Sementara itu, pemecatan Husam sebagai ahli Pas adalah sah, walaupun bekas Naib Presiden Pas itu mendakwa masih belum menerima surat rasmi berkenaan keputusan tersebut.

[ARTIKEL BERKAITAN: Isu surat hanya teknikal]

Sebelum ini,  Setiausaha Perhubungan Pas Kelantan, Datuk Che Abdullah Mat Nawi berkata, sumpah baiah yang dibuat pemimpin Pas bukan sahaja menyertai parti  lain, tetapi wakil rakyat yang keluar atau dipecat daripada parti juga perlu meletak jawatan sebagai Yang Berhormat.

sh

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 
Previous
Next Post »

115 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:37 PG delete

Husam patut cermin diri dulu, dah dipecat dari parti nak nasihatkan parti pula. Siapalah dalam parti nak dengar pengkhianat macam Husam ni.....gila talak.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
27 Mei 2016 12:38 PTG delete

Salam Encik Tanpa Nama diatas,

Islam itu agama nasihat-menasihati. Tak pernah pula saya dengar dalam al-Quran orang yang dipecat tak boleh menasihati orang yang memecat!!!

Encik ni betul ke ikut Islam???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 12:56 PTG delete

Tuan2.. pembetulan..

Itu bukan menasihati itu mencabari.. dan PAS berhak utk tidak melayan.. beginilah kisah husam kini, demi utk terus berada di persada politik, perlulah mengaitkan dirinya dgn PAS.. kalau kaitkan dirinya dgn PAN kemungkinan besar tenggelam teruslah nama husam!

Reply
avatar
wan amero
AUTHOR
27 Mei 2016 1:19 PTG delete

walaunta dan bangang berpisah tiada.Khalass!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 2:35 PTG delete

Amacam Wan Amero... mana pergi tuduhan UG? Mana pergi persendaan kpd pembentangan RUU berkaitan hudud? Baguslah kalau dah berhenti dari terus tambah dosa kering..

Tapi kini dtg pula Deklarasi Rakyat kena tipu tandatangan 1.2 juta.. datang juga konsensus nasional (UG lah tu)..

So far tak pernah ku lihat penafian oleh PAN mengenai DR dan KN di atas, sebagaimana penafian ke atas tuduhan UG dan pembentangan hudud oleh PAS sebelum ini.. terbongkar sedikit demi sedikit isi hati pembenci islam..

Reply
avatar
jalilnor
AUTHOR
27 Mei 2016 4:17 PTG delete

sesiapa saja yang mempergunakan ayat2 AlQuran untuk menipu orang lain demi untuk kepentingannya sendiri ,,,,akan dibakar API NERAKA...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 4:44 PTG delete

Korang yang kutuk TGHH jadi penasihat hari lain pulak nadanya, spin lagi dan lagi, itulah PAN.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 5:37 PTG delete

Nik abodoh dh ckap kn.ruu di bentang hasil krjasama dgn umngok.bentang tapi bila suruh hurai mintak tangguh lak kahkahkah tiba bulan oktober gi jepang lgi.yg tk boleh tahan geli tgok hadi tkapai2 cari skrip..kahkahkah walakontol kena tipu lagi dn ruu tu bukan hudud pun..kahkahkah..cian walakontol.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 7:05 PTG delete

Oleh kerana ada pertanyaan kenapa ditangguhkan ke Oktober, aku nak jwb atas kapasiti aku sbg bukan seorg ahli parlimen..

Pada sesiapa yg dah tgk video usul tu pasti dpt melihat AP DAP jelas menyatakan mereka tak sempat meneliti usul berkenaan wpun sebenarnya ini adalah kali ketiga cuba hendak dibentangkan.. di sini kita dapat melihat tingginya keperibadian TGHA yg mengambil kira faktor tak sempatnya AP DAP berkenaan.. mereka kini mempunyai masa yg panjang sehingga Oktober utk buat persiapan membahas nanti..

Faham ke tak ni? Aku harap faham lah ye? Bimbang AP DAP nanti lebih faham dari penyokong2 atau khodam DAP sendiri!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:01 PTG delete

Setuju.termasuk mempergunakan ayat quran utk merompak balak kelantan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:03 PTG delete

Xmenjawab soalan.kalau xsedia bahas,xda kesempatan nk bahas,pasal apa minta bentang usul ruu tu?dan najib dah bgtau tadi,ruu tu bkn hudud tp sekadar akta syariah aje.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:06 PTG delete

Aik.knp nk tgu dap?hari2 kata dap babi tetiba skrg hadi jadi macai dap????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:09 PTG delete

Tak perlu nak ajar org.. fitnah lagi bahaya tau..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:15 PTG delete

Yg penting usul kena bentang dulu.. perbahasan boleh jadi pd hari yg sama atau pd sesi akan datang.. simple kan?

Pastilah lembu lebih elok dari babi utk org islam.. tp utk yg hanya mengaku islam dan sokong parti kafir yg tolak hudud tak pastilah plk saya.. mungkin ya mungkin sebaliknya bg mereka..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:15 PTG delete

Aik.wanrosli fitnah matsabu tolak hudud apa cerita?mana video nya?

Reply
avatar
27 Mei 2016 10:17 PTG delete

PAS adalah parti maki memaki orang tak sehaluan dgn mereka. Prinsip PAS sekarang berbaik dgn Umno/BN dan menjadi komponen BN, senanglah TGHH jadi menteri.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:20 PTG delete

Pemimpin PAS telah memakan dedak Najib.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:21 PTG delete

Nak tanya PAN.. mana dtgnya 1.2 juta org?
Kalau nak harapkan yg undi PAN bilangannya kurang dari bilangan undi rosak! Tanya je..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:26 PTG delete

Soalan bodoh. Kalau mcmtu nk tanya,mana dtgnya yg wanrosli kata ahli pas sejuta lebih tu.kalau ahli pas sejuta knp harakah pun melingkup.tanya je..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:27 PTG delete

Kalau hadi jd menteri,agaknye menteri apa yg sesuai ya.kahkahkah. Menteri uturn kot.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:32 PTG delete

Ahli PAS dah terbukti 1.1 juta.. kenapa tak percaya ke? Pasti kau ingat bhw G18 keluar ramai yg ikut kan? Kasihan nya paling ramai yg ikut keluar tak sampai pun 400 org.. 20 macai setiap seorg dr G17 = 340 org atau lbh sikit..

So mana dtg tandatangan tuh.. SAMM yg bongkar tu.. tolong tanya je..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:38 PTG delete

Dari pemerhatian aku, kes isu pil kuda dah selesai di mahkamah di mana TGHA didapati tidak bersalah.. yg menariknya org yg mendakwa TGHA di mahkamah pula yg kerap ponteng di masa perbicaraan lantaran tidak berupaya membawa bukti2 spt yg didakwa atau yg dituduh..

Berkenaan dgn mat sabu tolak hudud plk, semua org di Malaysia kecuali khodam2 DAP dah tahu bahawa secara prinsipnya mat sabu atau PAN akan menolak hudud jika AP PH secara konsensus menolak hudud.. simple and straight forward..

Atau ada ke sesiapa yg yakin mat sabu atau PAN berani menyanggah DAP atau konsensus PH? Setahu aku itulah yg diisytiharkan sejak penubuhan PH ini iaitu tiada lagi prinsip "bersetuju utk tidak bersetuju" spt mana waktu PR dulu.. dgn erti kata lain kini PH mengamalkan prinsip "semua kena bersetuju atau semua kena tidak bersetuju!"..

Sehubungan dgn itu iaitu spt yg kita tahu, tuan besar PAN tak akan pernah bersetuju dgn hudud, jadi jika PKR juga menolak hudud, apa lagi ruang yg ada utk PAN menyokong hudud?

Lain kali aku sarankan jgnlah memalukan PAN lagi dgn penonjolan hujah2 atau soalan2 yg menunjukkan kedangkalan sendiri sebagaimana kedangkalan khodam DAP lainnya!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:39 PTG delete

Takkan kecewa kut RUU berjaya dibentangkan.. hanya kafir dan munafik yg sepatutnya kecewa..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:40 PTG delete

Takkan kecewa kut RUU berjaya dibentangkan.. hanya kafir dan munafik yg sepatutnya kecewa..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:47 PTG delete

Kahkahkah....PH ditipu oleh Mahathir kaw-kaw, LKS ingat boleh memperkudakan Mahathir untuk memperbodohkan melayu rupanya PH yang selama ini mengaku hebat begitu mudah ditipu oleh seorang tua yang dah pencen, mana 1.2 juta?....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:49 PTG delete

Tu yg pelik tu.ahli pas sejuta tp harakah melingkup. Mungkin ahli pas dlm golongan jin kot.kahkahkah. Mmg samm yg dedahkan,ratu naga pulak nafikan,mana satu betul?kes masih belum selesai, jgn wat tuduhan nt dikira fitnah. Sama juga spt tuduhan matsabu tolak hudud.mana bukti nya??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:50 PTG delete

Kecewa sbb hadi mainkan hukum tuhan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:52 PTG delete

Kecewa sbb dh boleh bentang ruu hudud tetiba xnk bentang..main2 pulak ngan hukum Allah.ops..balak pun dirompak xkanla nk jalankan hudud pulak kan


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:55 PTG delete

Sorry. Kes pil kuda tu mahkamah kata hadi tetap salah menuduh tanpa bukti..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 10:58 PTG delete

Xla.kenapa bentang tp xnk bahas.pelik dan kelihatan sgt bodoh apabila berkali2 gagal bentang tp kali ni dpt peluang tp xnk pulak.kan bodoh tu.nt next gagal lagi lepastu salahkan dap ya.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 10:59 PTG delete

Bagus... kau ikut perkembangan jgk.. taklah malu sgt PAN kalau ada org mcm ni.. ini tak; masih ada khodam DAP yg tak tahu mat sabu nk ikut konsensus tolak hudud jika PH tolak hudud!

Ok utk pengetahuan kau ada seorg muda yg jd pemilik software yg digunakan oleh ratu naga yg 'berjaya' menjadikan jumlah 1.2 juta tuh! kuikuikui.. pemuda tu dah buat laporan polis ke atas ratu naga kerana menipu.. kita tunggu perkembangan selanjutnya lagi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 11:00 PTG delete

Xyah tulis pjg2.wanrosli kata ada video matsabu tolak hudud. So satu je soalannye.mana video nya??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 11:04 PTG delete

Oh yeah berkenaan harakah tu aku dah sebut dulu tapi aku nak ulang lagi..

Adat lah kalau media cetak sekarang ni kurang sambutan lantaran media elektronik dah jadi satu trend yg terkini.. simple..

Aku nak tunggu perkembangan akhbar PAN pula.. tgk lah selama mana nak bertahan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 11:11 PTG delete

Kahkahkah.aik cmne paper lain spt sinar,kosmo, metro masih laku laris knp pula harakah smpi nk bangkrup ?kalau ya pun media electronic pilihan skrg ni xkan semua ahli pas guna media electronic. Org2 kg felda2 guna electronic ke?kalau ya pun xkan smpi bankrup?katalah separuh membaca electronic separuh beli harakah. Masih untung besar.knp smpi bankrup?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Mei 2016 11:14 PTG delete

Soalan mudah belum terjawap lg.mana video matsabu tolak hudud?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 Mei 2016 11:28 PTG delete

Bagus tu kerana menyamakan taraf harakah keluaran 2 minggu sekali dgn suratkhabar harian lain.. terima kasih kerana memandang tinggi sebegitu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 12:04 PG delete

Mestila. Kan dah perpuluh tahun,xkan nk bertaraf rendah kot.ops.soryla tersilap...aah btl jgk kata2 wanrosli.. Harakah taraf rendah je tu sbb xlaku elok buat sampah aje.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Mei 2016 12:17 PG delete

Terpulanglah masing2 punya pendapat...tapi yg penting sekarang usaha ke arah hudud perlu diteruskan jika kita sayangkan islam.. bukannya pertikaikan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 12:25 PG delete

Tak perlu video, 17 Oktober nanti ada siaran secara langsung dari parlimen kat situ kita akan nampak dengan jelas siapa yang tolak, siapa yang sokong dan siapa yang berkecuali.

Adakah PAS akan rugi dan menangung dosa kalau RUU itu gagal mendapat undian diparlimen nanti? AP yang beragama Islam didatangi ujian oleh Allah swt, adakah mereka sedar?

PAS tidak rugi atau berdosa kerana kegagalan memperkakasakan RUU Hudud sebaliknya mereka yang menolak itu sebenarnya yang rugi dan gagal menghadapi ujian Allah swt sebagai pemimpin yang mengaku dirinya Islam.


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 12:25 PG delete

Xsapa pertikaikan islam.cuma pertikaikan sbb kena perbodohkan umno atas nama islam.nk tanya,umno terima ke hudud?baru tadi keluar berita najib kata yg hadi nk bentang tu bukan hudud tp cuma akta syariah je.kahkahkah. Kena main lagi pas ni.kahkahkah. Tau x sbb apa umno kasi laluan bentang hudud?sbb nk pilihanraya raya dah ni. Lepas ni xda la kasi bentang lagi dah. Lepastu pas salahkn dap lagi kan kan.kahkahkah. Pas oh pas.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 12:29 PG delete

Kahkahkah. Sian tgk wanrosli kalih2 video hudud.soryla xlaku helah tu.islam x ajar umatnya menfitnah.wanrosli kata ada video bukti jelas matsabu tolak hudud. So kami tuntutla kata2 wanrosli tu. Mana video nya?jika xda bermakna jelas la pas yg fitnah pan...hadi juga sebut sesuatu tuduhan kena ada bukti 4 org saksi...ni saksi video pun xda apa cerita ni pas.wat malu je.mula2 dgn bangga kata ada bukti video matsabu tolak hudud. Bila kena gasak baru padan muka menggelupur mengelak.kahkahkah. Sian tgk wanrosli kepanasan. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 12:33 PG delete

Ya pas berdosa sbb benarkan kena main pasal hudud last2 hudud jadi mainan umno nk perlekeh pas aje...tp soalan mudah tu kena jwb dlu.kasi la dulu video matsabu tolak hudud. Apa susahnya tjuk je link video tu biar kami lihat.kalau benar matsabu tolak hudud, xkan ada sape nk sokong matsabu... Hanya pas kena main pasal hudud. Ops.sbl tu.tjukla video matsabu tolak hudud tu.xsabar nk tgk ni.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 12:48 PG delete

Tunggu 17 Oktober nanti jangan gelisah, sabar dan tenang. Lihatlah nanti dengan matahati sendiri.

Finah PAN dan DAP yang mengatakan PAS dan UMNO nak berUG itu memang betul dan tepat itu adalah sebenar-benar fitnah dari mereka yang irihati dengan PAS, mana UG?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 1:07 PG delete

Eh.apa plak tgu 17oktober.makna nya xdala video matsabu tolak hudud tu yea.kompomla wanrosli penfitnah. Astagfirullah wanrosli. Bertaubatlah.fitnah itu dosa besar

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 1:08 PG delete

Aik.nik abduh baru kata wujud kerjasama pas umno.(UG)...apa wanrosli ni xbaca isu semasa ke.kesian..

Sekian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 6:26 PG delete

https://aidcnews.wordpress.com/2016/05/27/halangan-daripada-dap-pan-punca-kelewatan-abdul-hadi-bentang-usul/

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 6:27 PG delete

https://aidcnews.wordpress.com/2016/05/27/halangan-daripada-dap-pan-punca-kelewatan-abdul-hadi-bentang-usul/

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 6:29 PG delete

Bulan oktober nnt kita akan tau sape terima dan sape tolak hudud...saksikanla balaci2 dap berlakon di pentas parlimen nnt

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 6:29 PG delete

https://aidcnews.wordpress.com/2016/05/27/halangan-daripada-dap-pan-punca-kelewatan-abdul-hadi-bentang-usul/

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 6:32 PG delete

https://aidcnews.wordpress.com/2016/01/14/perjanjian-pakatan-harapan-berjaya-selesaikan-isu-hudud/

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Mei 2016 6:46 PG delete

Mungkin 1:08 kena fahamkan makna UG dulu baru lah komen.. ni dah kira memalukan PAN.. bukan ke kata PAN ni profesional? Kalau benar mesti faham English..kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 7:35 PG delete

Nampak jelas macai PAN tak tahu dan tak faham apa itu UG...kahkahkah....UG dan kerjasama berlainan....kepada macai PAN kalau nak tahu UG tu adalah untuk orang yang dah mati iaitu Under Ground....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 9:36 PG delete

Laaa wanrosli bodoh nya.ug tu unity government (kerajaan perpaduan)..apa juga bentuk kerjasama bn dan pas tuntutla kearah itu.alahai wanrosli. Xkan itu pun xleh baca helah bn.adoi.napa la macaipas bodo2 belaka.patutla senang kena tipu ngan bn..adoi...agaknye kalau skrg umno kata umno nk laksana hudud mst pas melompat2 gembira ya lepastu selesai prk umno menang lupakan soal hudud masak2 pas kena tipu ngan umno.adohai pas.apa punya otak ni.kahkahkah... Ops.soalan atas jgnla nk lari.kasi tjuk video matsabu tolak hudud dulu.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 9:54 PG delete

Kahkahkah. Betul tu.ug tu mmg underground sbb rundingan hadi dgn umno underground pastu kena tipu.mmg betul pun underground tu yg sudah mati sbb pas mmg dah mati pun,sejak nik aziz meninggal mmg pas sudah mati.skrg ni bukan pas dah tp dkenali sbg pasik macai umno. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 10:00 PG delete

Kahkahkah.najib jelaskan yg hadi nk bentang tu Bukan hudud tp cuma menaik kan denda aje.kahkahkah pas kena main lagi. Kahkahkah. Pelik juga,pemimpin mca terus letak jwtn sbb hadi bw usul tu tp hadi xserang pun mca tu.kahkahkah. Hadi dah jadi macai mca pulak ke.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 11:28 PG delete

Kat Penang pun belambak kerajaan DAP berkerjasama dengan BN, itu biasa je....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 2:13 PTG delete

Laaa 11:28 bodohnya komen anda.kalau bodoh jgn tjuk sgt bro.malu kat pas. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 2:16 PTG delete

Cuba matsabu kata kami berkerjasama dgn umno... Laju jela wanrosli macaipas kutuk2 matsabu. Kalau nik abodoh plak yg kata, ohhh xpa sbb ini utk islam.kahkahkah. Alahai otak pas kat lutut.patutla dulu pemimpin pas kata kami kuat sbb da siku lutut. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 2:30 PTG delete

Adun mca kedah umum letak jawatan dan akan keluar parti sbb ruu hudud hadi. Nape hadi xkomen apa2 pun.kalau dap bukan main serang semua salah dap.hadi sudah jadi barua mca kot

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Mei 2016 3:05 PTG delete

Hahahahahahahahhahahaha... bangang dan memalukan PAN.. kerjasama PAS UMNO hanya utk kebaikan islam. UG tu bersatu dlm government tanpa pembangkang spt yg tok guru korang LKS nak buat bersama BN dan juga Konsensus Nsional KN yg Anwar nak buat. Tapi malangnya Tun M yg disanjung PAN dlm Deklarasi Rakyat pulak kata DSAI mmg seorg homoseksual kaki liwat.. bukan aku cakap Tun M yg PAN sanjung tu yg cakap!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 8:37 PTG delete

Kahkahkah. Bangang punya pas percaya umno nk laksana hudud.kahkahkah. Itu pun xleh nk baca helah umno nk menang prk ni.aadui.pas xterfikir ke nape selama ni umno xkasi bahas,tetiba nk prk ni plak kasi bahas ruu hudud. Kang kata pas bodoh kang mrh tp mmg bebal,lepas ni umno xkasi bahas pastu salahkan dap ya.kahkahkah. Pas pas....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 8:39 PTG delete

Alhamdulillah....tok bersyukur kerana azalina walaupun tomboi tapi dia pejuang hudud sebaris dgn guru tok...tanpa dia yg cadang...nescaya guru tok tak dpt baca tajuk usul yg dia sendiri tangguh....tak jatuh kafir kalau tangguh hudud kecuali yg mnangguhkan itu adalah org dap atau Amanah dan org2 pkr kecuali pkr sgor....takbirrr !!!

-Tok Usin Ceroi UG

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Mei 2016 11:19 PTG delete

Betul tok.. yg sedihnya org bertudung litup cakap pusing2 .. pagi perlekeh kata usul pasti tak jadi dan akan kecewakan dia..ptgnya pulak bila usul dah berjaya dibentangkan dikatanya plk permainan parti kerajaan dan parti islam..

Jgn lupa tok.. munafik lagi bawah nerakanya dari neraka kafir...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
28 Mei 2016 11:22 PTG delete

Ada parti kena tipu hidup2 dgn Deklarasi Rakyat.. bukan main seronok dpt ttangan 1.2 juta lebih dari ahli PAS 1.1 juta.. tapi rupa2nya kena kencing dgn ratu naga! Tu pun masih tak nak mengaku dah kena tipu hidup2..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Mei 2016 11:58 PTG delete

Ye golongan yg guna agama utk kpentingn sdiri je..ruu bukn hudud pun.hnya prmainkn agama je.dh bentang tiba2 tangguh..dh tu mngelabah bila suruh hurai..yg bodohnya dia ckap dap truk sbb tak skong hudud tpi buta tk npak mca,mic n gerakan..kita tak lupa sapa yg jual agama,sapa yg buta tak nmpak prmainan umngok n pas dn sapa yg baghal n bebal..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 2:32 PG delete

Kahkahkah. wanrosli xfaham to usin perli pas.Kahkahkah. Bodoh betul wanrosli ni.sudahla...ngabiskan boreh aje layan walaunta wanrosli ni.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 6:49 PG delete

Takpe boreh habis dedak ada....kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Mei 2016 7:05 PG delete

Sbb fahamlah PAN pula diperli.. tapi korang plk yg tak faham.. hmmmmh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 7:52 PG delete

Sbab tak de modal dah..pastu nk kata perli..kahkahkah.pe kebodoh wan rosli ni...lenggok bahasa pun tk paham..tu yg ikot je tuang presideng..tuang trjon dlm tong taik dia ikot sama.wakakakaka

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 9:30 PG delete

Mat sabu kata dia balaci dap...lebih rela mkn babi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 9:31 PG delete

Ops lupa...ikut allah tong taik...ikut tokong tongkong

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 9:59 PG delete

Dh mmg pun,guna nma allah utk jual agama...msuk tong taik la tuu..ikut ikatan jadi pasik..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 10:02 PG delete

Hanya kafirun dan munafikun yang kepanasan terkena bunga-bunga hudud.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 11:13 PG delete

Perangai korang ni sebijik mcm perangai org munafik kt madinah...klu korang org islam la...klu kapir kategori lain k
Bila nabi diarah berperang dlm perang badar...org munafik bg mcm2 alasan kt nabi
sikitla...diplomasi dulu la...ada jer kan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 11:16 PG delete

Ikut islam kata jual agama...ikut tokong kata taat agama...itu PANyakit hati tu bang

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 11:55 PG delete

Hnya pas je yg tertipu dgn prmainan hadi n umngok..yg dibentang bukan hudud pun..hudud naik kn denda..hudud pasngok adalah.mandai je nk kapirkn org..selekeh tol..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 12:06 PTG delete

Oo ikut islam tu tk byar gji guru yik n caruman kwsp,rompak balak,ponteng sidang,akhlak busuk,suka mlabel org dgn kata kesat..yg pling truk dulu ngata puak tu kapir tapi skrg di peluk n nk jadi penasihat lak..ooo itu ikot islam dimata walakontol mcam wan rosli sesumpah.kahkahkah..tpi apa kn daya..sang bebal al baghal wal pasik yg brkata2..kahkahkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 12:11 PTG delete

Bila dtg org2 PASik mbawa berita priksalah brita tu..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Mei 2016 12:20 PTG delete

Mana datang 1.2 juta tandatangan.. sudah kena main dgn ratu naga la tuh.. kelakar lah, dah lah ngaku profesional tapi memalukan pula kena main dgn ratu naga belaan Tun M..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Mei 2016 12:24 PTG delete

Mana datang 1.2 juta tandatangan.. sudah kena main dgn ratu naga la tuh.. kelakar lah, dah lah ngaku profesional tapi memalukan pula kena main dgn ratu naga belaan Tun M..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 1:06 PTG delete

Bila PASik yg bawa berita periksalah berita itu agar tiada kahkakahkah yg berkumandang akibat berita PASik.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Mei 2016 2:09 PTG delete

Betul ke 1.2 juta? ke kena main?.. ratu naga dah angkat sumpah.. utk elak 'dimakan sumpah', tunggu ulamak PAN suruh makan nasi beriani kambing utk 'pelepas sumpah'..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 2:33 PTG delete

Ada 3 golongan yang akan terkesan dengan RUU Hudud.

1- Golongan manusia yang beriman yang mencari ketakwaan dan keredhaan Allah swt.

2- Golangan manusia munafikun yang menjaga kepentingan kafirun melebihi kepentingan umat Islam itu sendiri.

3- Gologan yang tersesat iaitu kafirun, mereka bimbang dengan kedudukan ekonomi mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 2:35 PTG delete

Betul aku setuju, sepatutnya PAN kena periksa dulu Mahathir tu Fasik ke tidak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 4:03 PTG delete

setuju, rumah urut dan pusat pelacuran, siapa bapak dan ibu ayam? siapa pelacur dan siapa pelanggan? " Haaaiiiyyyaaa ini macam bisness boleh lingkup maa ", pusat perjudian, magnum, toto, da ma cai siapa tokey, siapa penjual tiket, siapa pembeli? " Ini macam susah mahu judi pasat itu melayu talak latang ", arak, kilang arak, pub dan kelab malam, siapa tokey, siapa pekerja, siapa penhidang arak? " Manyak susah mau bisness hari-hari ini macam satu melayu pun talak latang, ini macam kami balik kampung tanam sayur lagi baik.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 4:22 PTG delete

Kahkahkah ruu tu hudud,cek balik btul2 walakontol..kahkah bila brita dari pihak PASIK hndaklah di priksa..akta 355 tu hudud btul ker..yg trkesan hadi n co..sbb ramai yg tau dia bangang ditipu umngok.kahkahkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 4:48 PTG delete

Cukup dengan akta 355 sudah boleh nampak kepanasan golongan munafikun dan kafirun, belum lagi Hudud, baru nak buka jalan sudah menggeletar histeria terutama kepada golongan kafirun. Hancur bisness.

Terkesan sungguh mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 Mei 2016 8:37 PTG delete

Ye,cube kita tgok wktu pmbentangan,speaker tnya sikit dh mngelabah puak tu tercari cari mna skrip.bila tak boleh je trus ckap tangguh..kahkahkah..mmg terkesan kat org tu..kahkahkah.mmg terkesan gelabah mereka kahkahkah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
29 Mei 2016 10:02 PTG delete

Hmmmmh... 4:48...tapi para kafirun tak perlu risau sgt kerana para munafikun sdg bertungkus lumus hendak menyelamatkan mereka!..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 12:02 PG delete

Kahkahkah kita tk prlu risau krana wan rosli komen sndri je..tiap yg dia taip fitnah belaka.usah risau dgn dakwaan kapir mngkapir tu..dh ajaran tuang dia dlm kitab susu omega kuda.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 12:14 PG delete

Apsal kamu risau kalau aku bukan wan rosli? Fitnah? Pelacuran, judi, pesta arak, pesta lgbt kamu kata fitnah, orang mabuk takkan mengaku dia mabuk.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mei 2016 5:59 PG delete

Kafirun tuduh: TGHA berpakat dgn UMNO utk bentang usul RUU.. so kalau ianya betul berpakat, pastinya ada skrip!

Munafik tuduh: TGHA teragak2 utk huraikan usul yg dibentang.. so kalau ianya betul teragak2, pastinya tak ada skrip!

Lihat betapa caca merbanya golongan kafirun dan munafikun.. tapi mereka tetap punyai sikap yg sama.. iaitu tak gembira dgn pembentangan usul RUU!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 8:08 PG delete

Kn nmpak kebodohan wan rosli...gi tnya abg nik abodoh kau tu..dh dia kluarkn knyataan.nk tunjuk bodoh sgt ar kn..gi minum susu omega pil kuda dulu yer.ciann bodoh tahap gaban kau ni..kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mei 2016 8:22 PG delete

Maaf kalau ada sesiapa terasa..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 1:34 PTG delete

Tiada maaf terhadap fitnah matsabu tolak hudud.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 1:34 PTG delete

Lupa plak.mana video matsabu tolak hudud??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 3:05 PTG delete

Mat Sabu memang tolak hudud, DAP guna melayu agar melayu skrew bangsanya sendiri.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mei 2016 4:40 PTG delete

1:34 gembira ke idak dgn pembentangan RUU oleh TGHA tu?..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 9:15 PTG delete

Cakap kosong aku pn blh.ckp"hadi sbnrnya yahudi".kahkahkah. Mana bukti video matsabu tolak hudud?beratus kali minta ni.msti wanrosli kalih lagi. Kahkahkah. Ngelupurla wanrosli. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mei 2016 9:18 PTG delete

Kenapa? Mat sabu tak gembira ke dgn pembentangan usul RUU tu?..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 9:30 PTG delete

Xgembira la sbb hadi main2 hukum allah.kejap nk bentang, bila dh blh bentang pastu xjadi pulak....pastu najib kata ruu tu bukan hudud.cuma akta aje.kahkahkah. Awal2 kena tipu dgn umno. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mei 2016 10:58 PTG delete

Cer tgk komen 5:59 di atas!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mei 2016 11:13 PTG delete

Wanrosli bodoh ke.najib dah kata ruu bukan hudud.cuma akta aje.kahkahkah. Terang bersuluh kene tipu dgn umno. Setakat akta aje semua negeri pun ada akta ekjs tu.kahkahkah. Padan muka walaunta. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mei 2016 11:35 PTG delete

Dah baca ke..? Wow.. sekarang sudah mau percaya cakap najib.. nampaknya najib lagi faham dari korang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mei 2016 2:40 PTG delete

Pas tak perlu jaja islam dan al quran kerana parti itu sudah terpesong jauh dari ajaran islam...pas sudah menyesatkan ahli sehingga tidak dapat bezakan kepalsuan dan kebenaran hanya kerana keliru dgn jubah dan serban..pemimpin2 pas ibarat dukun temberang yg jampi guna ayat suci quran bg mengelirukan org ramai.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mei 2016 8:01 PTG delete

Najib mmgla fhm sbb najib punya skrip. Hadi ikut skrip najib je.last2 najib kata ruu tu bukan hudud.kahkahkah.nampaknya pas yg xfaham.wow. Pas kene perbodohkan lagi.wow.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mei 2016 8:02 PTG delete

Pas parti ajaram sesat.full stop

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
31 Mei 2016 8:06 PTG delete

Ada org kata sesat kalau:

Menentang pesta beer..(takut DAP marah)
Menentang LGBT.. (takut PAN marah)
Menentang G25 berazam memansuhkan mahkamah syariah.. (takut PAN marah)
Menentang kegiatan rumah2 urut.. (takut DAP marah)

Menyokong RUU utk Kelantan yg 99% islam.. (biar PAS marah)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Jun 2016 11:29 PG delete

Wow.dh terang bersuluh pas xnk laksana hudud pun.kecoh je lebih rupanya akta je kahkahkah. Aku dah kata dulu akta tp wanrosli degil.kahkahkah. Padan muka

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Jun 2016 9:48 PTG delete

Yg penting jgn sebut DAP..

Opsssss terrrrsebut DAP tanpa sengaja lagi! sori PAN!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Jun 2016 11:34 PTG delete

Mana video matsabu tolak hudud ni.ops...tertanya plak pasal video matsabu tolak hudud. Ops..ops...sory walaunta. Tp mana video nya.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 Jun 2016 6:13 PG delete

Kalau nak kutuk UMNO, PAS seratus persen mengalu2kannya..

Jangan sesekali nak kutuk DAP, nanti PAN seratus persen melenting..

Opsssss terrrrsebut DAP tanpa sengaja lagi.. sori PAN!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Jun 2016 12:10 PG delete

Kikiki.sian tgk wanrosli kalih tajuk.soryla xlaku.mana video nya?kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 September 2016 12:10 PG delete

Bila hadi nak bentang hudud jadian ni??? Xsoba den nk monunggu ni hah... yg pelik nya knp rakan berjimak Pis xnk bentang dari dulu ye? Nk kna hadi marang jugak bentang.. hehe.. ni dah kna main level 99 ni, suruh bentang tyme nk dekat pilihanraya dan akhirnya tahiniah!!! Bn berjaya, bn sokong hudud jadian aka ruu 2×5 so melayu bingai mesti sokon!!!.... hahaha

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes