Iklan Penaja 1

Khamis, Mei 05, 2016

PANAS!! : ADUN KEDAH KELUAR PAS MASUK PARTI ISLAM (AMANAH)

Adun Kubang Rotan Nasir Mustafa di majlis Pidato Selamatkan MalaysiaAdun Kubang Rotan Nasir Mustafa di majlis Pidato Selamatkan Malaysia
Berita Adun Kubang Rotan Mohd Nasir Mustafa keluar Pas dan menyertai Amanah viral di media sosial

Setiausaha Amanah Kedah, Aris Awang dalam status facebooknya mendakwa Mohd Nasir Mustafa (Nasir Mustafa II), Adun Kubang Rotan telah meletak jawatan secara rasmi sebagai Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Kedah pada 1 Mei 2016.

"Pengakuan beliau meletak jawatan tersebut dinyatakan oleh beliau sendiri di pejabat Amanah Negeri Kedah ketika saya bertanya beliau benarkah desas desus yang timbul itu" katanya.

Menurut Aris, Nasir berada di pejabat Amanah Kedah, di Wisma Harapan Baru, Bandar Stargate, Alor Setar untuk menyelesaikan beberapa perkara berkaitan penganjuran Pidato Selamatkan Malaysia pada 1 Mei 2016 lalu.

"Beliau juga telah dipanggil oleh pihak Polis Daerah Kota Setar untuk mengambil keterangan berkaitan penganjuran pidato yang dihadiri lebih 10 ribu orang dari pelbagai kaum," katanya.

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

 BISNES ONLINE 100%

55 ulasan:

  1. Alhamdulillah.. adun kubang rotan ni mmg dah dijangka sebelum ini.. harap2 mahfuz dgn husam rasa tercabar lalu ambil tindakan yg sama tanpa menunggu lebih lama lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. KahKahkahkah.wanrosli jangan nangis ye.kahKahkahkah

      Padam
    2. Jangka ape nya walakontol..tgu je husam dn mahfuz kluar pas.yg tinggal pemakan dedak n minum susu pil kuda..kahkahkah

      Padam
  2. Maka beraksilah sesumpah laknat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. KahKahkahkah.jgnla bersedih wanrosli..Kan Pas xnk Putrajaya...nk redha Allah aje.kikiki

      Padam
    2. Betul.. nak buat apa putrajaya kalau tak diredhai Allah.. itulah yg diterapkan kpd kami.. alhamdulillah..

      Padam
    3. Betul tu so watpe perintah kelantan,Baik kasi pada pH.kahKahkahkah

      Padam
  3. PAS tidak memerlukan pemimpin yang tiada pendirian, lbh baik mereka keluar supaya tiada lagi api dalam sekam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu elok nt semua adun Pas kasi keluar tinggal hadi,zuhdi,tantawi,abduh, dan bbrp kerat walaon Pas sudah memadai

      Padam
    2. Kita tunggu proses penyucian PAS masih berjalan..

      Padam
    3. Betuk tu tgu je Lebih ramai lompat nt ya tp jgnla Pas melatah pulak.kahKahkahkah

      Padam
  4. Pembersihan....
    Takbir......

    NAPE TAK LETAK JAWATAN N TANDING SEMULA.... MASA TANDING MNG ATAS TIKIT PAS... THEN WAT LARI KERUSI PAS KE PAN.... ADILKAH BEGITU..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Che Azemin.. seluruh rakyat malaysia terutama rakyat Sarawak mmg dah lama tahu..

      Padam
    2. Pas mnang pun atas tiket pr masa tu jgn lupa..pr dh tada skrg.ha pe lgi walakontol,ltak jawatan kat slngor n brtanding smula..msti tara brani juga kahkahkah..pe krusi tu hak mutlak pas ker?kahkahkah ajak kwan kau minum susu + pil kuda wan rosli..kahkahkah

      Padam
    3. Mana ada tiket PR semua bertanding guna logo sendiri, cuba anon 11:05 bagi contoh logo PR mcm logo BN..hampeh.

      Padam
    4. Masa tu pas menang sbb dlm pr.kalau xdlm pr Pas Akan kalah byk,kelantan juga Pas kalah.kalau xcaya kita lihat prn sarawak nt ya wanrosli walaunta walaon walakontol.kahKahkahkah

      Padam
    5. Sementara tu wanrosli janganlah bersedih Hati ramai adun Pas kuar Pas.kahKahkahkah

      Padam
    6. Takkan ahli PAS nak sedih kalau yg keluar tu adun yg tergamak utk tunduk kpd TGPDRamasamy yg menghina SATAN kpd Dr Zakir Naik..!

      Padam
    7. Ala wanrosli yg bersedih,tuduh org pulak.kahKahkahkah.ala ramasamy dh minta maaf dah,apa isu nya lagi..hadi pun xminta maaf hudud xjalan Kat kelantan.mb kelantan siap janji hudud pasti dilaksanakan dikelantan tahun lepas,kalau x,dia Akan letak jawatan.last2 smpi skrg Masih gila jwtn mb.kahKahkahkah.apa punya parti Pas Ni,memalukan Islam btl.tukar la nama parti uturn atau parti penfitnah.kahKahkahkah

      Padam
    8. Dah la tu bantai wanrosli,dah la dia bsedih adun Pas kuar pastu kena bantai lagi,biarkanla dia membawa Hati yg Luka,jgn nt die terjun bangunan plak kerana terlampau sedih adun Pas kuar Pas pastu kena bantai lagi.sabar ya wanrosli..terima lah hakikat Pas Akan berkubur perlahan lahan.

      Padam
    9. Wanrosli bersabarla dan kuatkanlah kesabaranmu itu sbb lepas ni prn sarawak lagi sedih kot xdpt kerusi langsung hilang deposit.kahKahkahkah

      Padam
    10. Kalau sedara2 nak tahu mana Hudud, cuba sedara tanya hati sedara sendiri dulu kat mana sedara meletakkan kepentingan Hudud, lepas tu baru tanya kepada mereka yang berusaha kearah memartabatkan hukum Allah swt.

      Kalau hati sedara sendiri letak Hudud jauh-jauh tak perlu lah sedara nak memperlekeh usaha orang lain.

      Tanya hati sedara apakah Hudud itu salah satu tanggungjawab seseorang yang bergelar muslim. Kalau ianya bukan tanggungjawab sedara sebagai muslim, sedara tak perlu jawab dan bising kat sini cukup sekadar berkata didalam hati kerana Allah swt mengetahui apa yang sedara fikirkan.

      Padam
    11. Apa nk tnya dlm hati..bnda dh ada,dlm alquran byk mna pkataan hudud tu.hadi sndiri gtau sblum ni hudud blm boleh laksana.yusuf qardhawi dh bgtau mna dulu nk buat..hudud pas tu pn bukn yg ori pun,skdar akta 355 utk naik kn denda je,tu ke yg hudud nk?gi minum susu byk2 ye wan rosli sblum tukar indentiti tu..mcam iguana lak..kahkahkahkah

      Padam
    12. Alhamdulillah.. lihatlah wahai PAN.. sdgkan husam musa pun PAS berani pecat inikan plk adun kubang rotan nak keluar PAS utk masuk PAN.. apa yg nak dibanggakan kalau PAS ada adun yg tergamak tunduk akur kpd TGPDR.. lebih baik keluar atau dipecat..

      Kenapa PAN?? Terkejut PANda ke?..

      Padam
    13. KahKahkahkah.Pas termakan umpan husam.kahKahkahkah.terbaek husam,Amanah membuka pintu seluas2 nya utk husam..xda alasan la Pas nk kata husam pengkhianat lompat parti sbb Pas sendiri pecat husam.kahKahkahkah.terbaek husam

      Padam
    14. Seperti PAN, PAS pun teramat gembira dgn berita pemecatan husam musa.. alhamdulillah.. cuma jgn PAN malu plk nanti kalau2 husam buat rayuan..

      Padam
    15. Itu baru akta 355, macai2, PANdir dan DAPig dah takut dan gelabah sesumpah, baru bunga2 Hudud belum lagi Hudud sepenuhnya. Jangan takut dengan Hudud takutlah lepada Allah swt.

      Padam
    16. Eleh.nk pusing2 la tu wanrosli.kahKahkahkah.dulu pongpang2 hudud,Salah pan dap sbb hudud xberjaya.skrg pan dan xda dlm Pas dah,so mana hudud nya????

      Padam
    17. Ikatan dah keluar kenyataan bhw jika majoriti rakyat sokong hudud mereka pun bersetuju.. tidak spt DAP yg tetap menolak hudud di kelantan walaupun majoriti rakyat kelantan menyokong hudud.. dan kalau PH sepakat menolak hudud PAN pun ikut sama.. Jadi mana yg lebih baik? Ikut majoriti sokong hudud (IKATAN) atau ikut majoriti tolak hudud (PAN)?

      Padam
    18. Apa benggong wanrosli ni,org tnya lain jwb lain.org Tanya mana hudud nya?janji nk laksanakan Kat kelantan.dulu salahkan pan dap,skrg Pas bukan dlm pH patutnya dah xda mslh laksanakan hudud dkelantan so mana hudud nya????

      Padam
    19. So mana yg lebih baik, IKATAN atau PAN?

      Padam
    20. Kalih lain pulak.so mana video matsabu tolak hudud????

      Padam
    21. Kalau tanya PAN pasti jawapannya yg ikut majoriti tolak hudud.. kuikuikui..

      Padam
    22. Ala Kalih lagi.jwpn wanrosli xblh pakai Selagi xda video matsabu tolak hudud..mana video nya.jgnla malukan Pas.tunjuk bukti.dah Lama mintak xdpt2 nt kata byk bukti,ni mintak Satu je video bukti xyah byk2.cptla wanrosli jgn jd penfitnah pulak

      Padam
    23. Memalukan PAN.. org nak berpolitik dia pun nak berpolitik.. tapi tak tahu gapo satu.. diharap sudah2lah malukan PAN dgn tahap rendah politik sebegini.. lain kali kalau nak tanya tu biarlah nampak mcm PAN dah buat homework dgn mengikuti perkembangan terkini.. mujurlah aku tak masuk PAN.. buat malu company jer..

      Padam
    24. Tau la Pas dah jadi company balak haram

      Padam
    25. Tahniah PAN kerana komen yg amat 'bijak' sekali.. tapi hanya memalukan PAN sbg sebuah parti yg masih belum punyai perlembagaan..

      Padam
    26. Perlembagaan Pas masuk prn sarawak utk kalah ker.kahKahkahkah

      Padam
    27. Kurang2 ada jgk perlembagaan utk ditunjukkan pd pengundi atau bakal ahli.. agak2nya kan Husam nak jatuhkan tak maruah dia dgn join parti yg takde perlembagaan?

      Padam
    28. KahKahkahkah.wanrosli ngaku perlembagaan Pas masuk prn utk kalah.kahKahkahkah.aduhai wanrosli senang Sgt masuk perangkap,ape kehal bengap Sgt.xhairan lah kena tipu dek umno berkali2.lepas ni kena tipu lagi Ngan umno berkali2 ya.kahKahkahkah

      Padam
    29. Ye ke? Sape plk kena tipu dgn Tun M agar UMNO dapat diselamatkan? Lepas UMNO terselamat, nak kena pulun pulak lawan UMNO yg dah berjaya dikuatkan kembali oleh Tun M.. lepas tu lagi dgn bodohnya nak kena lawan PM baru plk.. kui kui kui..

      Padam
    30. Laaa bangang puna wanrosli.madey ke pm Malaysia.kahKahkahkah.Ada masalah mental wanrosli ni.kahKahkahkah

      Padam
    31. Adeh.. ko tak faham ke tulisan tu.. atau sengaja tak memahami atau mmg tak mampu utk memahami ataupun mmg dangkal..

      Padam
    32. KahKahkahkah.bodoh punya wanrosli.aku nak Tanya sape president umno skrg?najib ke madey???soalan mudah kot xkan xblh Jawab.kahkahKahkahkah

      Padam
    33. Presiden umno najib.. sekarang tun m nak jatuhkan najib dgn bantuan PAN PKR n DAP... maknanya secara tak langsung kalau dah berjaya jatuhkan najib hanya tinggal PAS seorg yg akan menentang PM dan partinya sekali.. parti pembangkang lain takkan nak tentang pm baru kerana mereka dah bersetuju nak sokong.. kalau x sokong mmg bodohlah, kerana menentang penyandang lepas tu nak menentang pengganti.. kan double work tu.. bengap tu..

      Padam
    34. Haaa.bagus tu.tau pun najib pm Malaysia.kahKahkahkah.nasib Baik xsebut hadi pm Malaysia.kahKahkahkah.btl tu tp tujuan pan nk Selamatkan Malaysia yg sedang jahanam,Selamatkan umno dan Selamatkan Malaysia perkara berbeza.Pas nk tgu Malaysia dah bankrup ekonomi runtuh Baru nk bertindak?!Xkisahlala siapa naik sbb kalau Malaysia dah runtuh xda guna parti2 politik lagi.Pas menentang pm???hadi kan penasihat bn jelas bersekongkol ngan bn siapa penentang siapa ni??!

      Padam
  5. macai pan ternyata bengong sebab terlalu suka fitnah dan hina pas itu saja yang boleh mengembirakan pemimpin pan sebab pan parti yang tiada halatuju. macai pan kata pan parti islam tapi pemimpin pan tak pernah kata nak tegakkan islam di malaysia sebab dap tak setuju. islam makin dihina di terjah di gangu tapi ramai masih selesa malah turut menentang islam. umno dap pkr dan yang paling baru pan dah masuk gabungan parti polotik menentang pas menegakkan negara islam itu semua dugaan buat pas perjuangan tetap perlu diteruskan biar walau ramai penentang. penentang perlu ditentang biar pun dikalangan saudara sendiri. maknusia munafik sentiasa ada maka perlu istikomah dalam perjuangan islam setiap dugaan ada hikmah. insyallah islam akan tetap dilindungi allah swt

    BalasPadam
    Balasan
    1. fitna??? cer sebut sapa fitnah pil kuda? sapa fitnah matsabu tolak hudud???

      Padam
    2. Pengumuman PAS utk bertanding melawan UMNO di k kangsar dan sg besar membuktikan PAS tak mahu berUG dgn UMNO.. manakala tindakan PH bersekongkol dgn Tun M, Muhyidin dan mukhriz utk jatuhkan najib agar UMNO dapat diselamatkan dari kekalahan pd PRU 14 pula utk membuktikan bhw PH bakal berUG dgn PM baru jika najib berjaya dijatuhkan..!

      Padam
    3. Jgnla lari2 dr soalan.mana video nya??

      Padam
  6. Pemutihan ahli2 PAS yg dilakukan hanya yg dah confirmed G17 org.. dan pengikut atau baca balaci mereka katalah lebih kurang 20 org setiap G.. so baru 340 org.. maksimum pun secara kasarnya 400 org.. Sedangkan jumlah ahli PAS 1,100,000.. in shaa Allah dalam sebulan ni boleh dapat 500 org ahli baru trmasuk di Sarawak.. jadi nilai 1,100,000 nampaknya tidak berganjak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aik sbl ni kata 1,1,100,1000. Sudah tukar kaaa...Kahkahkahkah

      Padam
    2. Husam nak masuk PAN tapi cancelled sbb perlembagaan x siap lg..

      Padam
    3. Laaaa fitnah lagi wanrosli,taubatla,malu la sikit pas dh jd parti fitnah, video matsabu tolak hudud pun xda bukti lagi lg mau fitnah baru.kahkahkahkah. Malu la sikit wanrosli oi

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive