Isnin, Oktober 26, 2020

2 ulasan:

  1. 1 Nov 2020 is judgement day..!!

    Tarikh keramat 30 hb Oktober dah sampai. Tiada jalan kembali buat Muhyiddin dan juga Kerajaannya.

    Sudah berhati hari diperingatkan kepada Muhyiddin agar belajar merendahkan diri supaya melantik seseorang kepimpinan Tertinggi UMNO untuk mengisi kelopongan kerusi TPM demi menyemai perasaan kebersamaan ataupun menghindar perasaan kecurigaan sesama mereka didalam gabungan.

    Apa yang berlaku malam tadi, UMNO telah menunjukkan jalan keluar dari Putrajaya kepada Muhyiddin dan "Kerajaan Singkat"nya.

    Tempoh 30 Hari yang berbaki ini, inshaallah, akan berlaku seperti yang dinyatakan.

    Kerajaan PPBM Mahathir hanya akan bertahan selama 3 tahun semakin menjadi kenyataan.

    Kerajaan PH yang diketuai olih PPBM dimana Mahathir yang memerintah hanya berjaya bertahan selama 21 bulan dan disambung pula olih PPBM Muhyiddin.

    Selepas Mahathir meruntuhkan sendiri kerajaan pakatannya maka jangka hayat serpihan kelompok ini masih berbaki lebih kurang 15 bulan saja.

    Sembilan bulan sudah berlalu dibawah PPBM Muhyiddin dan kini hanya berbaki 5 bulan saja untuk tempoh matang iaitu 36 bulan atau 3 tahun.

    Dengan berbagai masaalah yang dihadapai serta mempunyai setakat 2 atau 3 kerusi majoriti didalam Dewan Parlimen,maka keruntuhan Kerajaan PPBM Muhyiddin dan Perikatan sudah tidak terbendung lagi.

    Bibit bibit keruntuhan semakin nyata.

    Kepada Muhyiddin semuanya sudah terlambat.

    Allah SWT sudah berfirman " Allah SWT tidak akan merubah nasib sesuatu kaum melainkan kaum itu berusaha untuk merubahnya'.

    Telah diperingatkan bahawa sekiranya Institusi Raja Raja Melayu tidak diangkat, maruah Bangsa Melayu tidak dijaga, aturan Agama Islam tidak dipedulikan, amanah orang Islam tidak dijaga, laknat utk Mahyuddin

    q serra serra

    BalasPadam
  2. saje jer kopi pes ayat blog KD "Parti PEJUANG yg belum lagi diluluskan dengan alasan pandir." pas tu adun cap ganja ada kata

    "Pendaftaran PEJUANG belum lulus kerana Jabatan Pendaftar Pertubuhan pilih kasih’"

    ADUN Jeram Mohd Shaid Rosli hari ini mendakwa permohonan pendaftaran Parti Pejuang Tanah Air (PEJUANG) belum diluluskan kerana terdapat unsur pilih kasih oleh Jabatan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (JPPM).

    Shaid berkata demikian sambil membandingkan permohonan Pejuang dengan permohonan Perikatan Nasional (PN) yang menurut beliau, diproses dengan serta merta.

    kikiki...alahaiiii..!!


    Ilang akal punya statement.. kiki..

    Suh la boboi tu keja kuat sket pi la lobi kuat sket atau bawak lah walaun walaunnya guling guling atas jalan raya ka, buatlah demo kat jalan raya ka, mcm anak beranak dan cucu Tok Wan pegang plakad seksuality merdeka COMANGO lgbt macam di Jln TAR dolu dolu.. baru la gempak sket....kiki

    Ko orang ingat Boboi tu ROS nak kena layan mcm Boboi ada status anak Perdana Mintri lagi kottt... dolu bole la lagu tu sbb boboi anak PM. Garu telo jer duit projek & kontrak dapat duit ratus jota jota, goyang telo jer dapat saham pink form jota jota lot, bila buisness lingkop gentel telo jer duit bailout pun sampai ratus billion..!!

    Boboi dan walaun kena keje lebih skettt... masa dah berubah nak itu nak ini kena lah buat keja lebih sket bukan macam dolu jadi anak PM, gentel telo jeer duit ribu rabah sampai kat depan mata....!!



    Akai ada...!!! kikikikiki

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng