Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Julai 07, 2020

1 ulasan:

  1. Dulu gunakan Singapura Celaka News Straits Times WSJ sekarang dalang yang sama gunakan AlJazeera

    Sengaja saya tak komen pasal Al Jazeera supaya rakyat Malaysia boleh nilai sendiri apa hubungan mereka dengan PH – Najib.

    Gunakan Sarawak Report dah tak laku lagi

    Sengaja saya tak komen tentang laporan program 101 East Al-Jazeera yang memfitnah dan memburukkan negara berhubung pendatang tanpa izin dua hari dahulu.

    Supaya Rakyat Malaysia boleh tengok dan nilai sendiri bahawa program ini banyak mengikut naratif orang PH serta NGO-NGO pro-PH. Dah bertahun-tahun, saya merupakan orang yang menerima kesan paling teruk dari program ini.

    Misalnya laporan mereka tahun 2015 untuk kes Altantuya di mana mereka dah lama cop saya sebagai pembunuh pada masa geng PM4 sedang memainkan isu ini.
    Dan juga pada wawancara tahun 2018 mereka apabila wartawan berkali-kali ingkar janji untuk tidak bertanya tentang kes 1MDB kerana kes baru masuk mahkamah masa itu dan saya dinasihatkan untuk tidak komen.

    Tetapi mereka tetap tanya juga walaupun dah berjanji sebelum wawancara bermula untuk tidak tanya. Namun setelah wawancara bermula, saya ada juga jawab sedikit. Tetapi selepas saya jawab, dia tanya benda yang sama sekali lagi pulak!

    Mana tak bengang masa itu? Dan tahun 2019 lepas juga apabila 101 East gunakan wawancara Deepak untuk banyak memfitnah saya dengan pelbagai tuduhan liar.

    Selepas itu, Deepak kalah dalam mahkamah pada awal tahun ini dengan alasan hakim bahawa Deepak tidak ada sebarang bukti dan dia diarahkan untuk membayar kos kepada kita pulak.

    Dalang yang dulu melalui Singapura Celaka Pusat Fitnah Malaysia NST WSJ dan terkini Al Jazeera dan dalang adalah masih orang yang sama.

    Modus Operasi Dalang celaka ini masih sama iaitu "FITNAH JIJIK"

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...