Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Julai 20, 2020

3 ulasan:

  1. Dari Abi Utsman An Nahdi, ia berkata aku mendengar Umar Radhiyallahu ‘anhu berkata di atas mimbar,

    “Sesungguhnya sesuatu yang paling aku khawatirkan diantara semua masalah yang kukhawatirkan menimpa umat ini ialah, orang munafik yang pandai (alim)”. Mereka bertanya:“Bagaimana bisa orang munafik itu menjadi alim”.
    Umar Radhiyallahu ‘anhu menjawab: “Alim dan pandai lidahnya, tapi hati dan amalnya amat bodoh.”

    [Kitab Kanzul ‘Ummal 29408]

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasanya raykat tahu siapa munafik tu...hihihi

      Padam
  2. Nama..Brian Günter Haugen
    Tinggal di ..... Rhine-Westphalia Utara
    Profesion ...... ahli perniagaan
    Jumlah pinjaman .... € 250,000
    Faedah pinjaman .... 1%
    Agama: Katolik
    E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

    Dikatakan bahawa hidup hanya dapat dinikmati sepenuhnya jika ada penderitaan dan keperitan. Saya gembira dan bersyukur kerana saya bersama Mizuho Bank, Ltd. Branch Düsseldorf menerima pinjaman sebanyak € 250,000 dalam akaun bank. Adakah anda seorang lelaki atau wanita yang telah memohon pinjaman dan telah ditolak oleh bank anda? Saya ingin memberitahu anda hari ini bahawa anda boleh mendapatkan pinjaman dari syarikat dalam talian terbaik dan anda tidak perlu mengisi banyak dokumen, mereka juga mempunyai kadar faedah 1% yang baik. Saya diperkenalkan dengan SYARIKAT PINJAMAN AASIMAHA ADILA oleh seorang rakan yang telah menerima pinjaman daripada mereka. Saya memerlukan wang tunai dan pergi ke bank saya. Mereka memberitahu saya bahawa kerana kredit buruk saya tidak layak mendapat pinjaman, dan kadar faedah bank tinggi. Saya gembira sekarang kerana dapat membina perniagaan besar impian saya. Pembayaran saya akan bermula tidak lama lagi. Berhentilah membuang masa dengan bank perdagangan dengan kadar faedah yang tinggi dan terapkan AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM untuk mendapatkan dana pinjaman anda. Mereka sangat pantas mendapatkan pinjaman yang diluluskan dan memberi kredit ke akaun anda pada hari yang sama dengan permohonan. Tidak, terlalu banyak proses dan prosedur yang terlibat, seperti halnya bank. Syarikat pinjaman tidak tahu bahawa saya berkongsi berita baik ini. Anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel.
    Mohon sekarang ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...