Ahad, Mei 31, 2020

9 ulasan:

  1. Tak panas langsung...
    Malah bersyukur sangat...

    Tanpa kerajaan pn masa covid19 rasanya ramai akan jadi mangsa dan ramai yg teruk menderita.
    Nak tengok keadaan pentadbiran ph masa covid19...persamaannya yg jelas adalah donald dumb di amerika. Sombong bongkak dan tak peduli kerisauan raykat.

    Rasa risau dikutuknya coronapalatau...
    Padan muka korang kencing mandat raykat!!!!!

    Nak ambik balik kerajaan bau hanceng korang tu....SILAKAN!!!!
    Kami peduli apa...
    Seronok lagi ada....hihihi

    BalasPadam
  2. Terang tanpa perlu bersuluh pengakuan2 mrk yg mengatur perancangan sblm perletakan jwtn tun mangkuk.
    Dikhabarkan tun mangkuk memang menolak sama sekali usaha menjadikan anwar pm8. Buatlah apa pon usaha tapi jangan kaitkan nama tun mangkuk?!!!!

    Boleh google pengakuan su sulit tun mangkuk dan su ppbm....
    Mrk yg lain hanya menjalankan tugas dan rancangan tun mangkuk. Skrg tun mangkuk bersandiwara konon dia masih berpegang dgn janji asal utk serah jwtn pada anwar.

    Kalau mangkuk tu berani bersumpah laknat...rasanya elok dilakukan dpd dia meroyan menyalahkan org lain demi menutup perancangan jahat yg diaturnya.

    Yg mangkuk masih percaya dgn lidah bercabang sial tu...memang bangang!!!

    BalasPadam
  3. Bring it on... if you have numbers esok Monday bring it on to Agong...

    Bring it on...

    Setakat audio suara jer... video chaina doll kena sondol dengan brother walaun unta paling main riuh rendah bersilat kuntau...

    Video chinadoll the legen jangan di lupa

    BalasPadam
  4. Punya lah mahdey kecam org melayu krn takut dgn dap...rupa2nya disebalik kecaman dia, dia yg sebenarnya takut dgn dap. Sampai mengarahkan tentera2nya menjalankan agenda tersembunyi.

    Hebat mahdey, dia kutuk org melayu utk ambik hati cina dapigs demi mengelak dikecam sebagai pengkhianat.

    Begitu juga tangisan sayu nak serahkan jwtn kpd anwar...ptuuiiihhhh!!!
    Rupa2nya usaha tersebut hanyalah khayalan dan penipuan...

    Lakonan dan sandiwara tua kutuk tu dah terbongkar...
    Lepas ini siapa pulak akan dipersalahkan?!!!

    BalasPadam
  5. Bagus ulasan... Aku ahli ph dah lama uturn. Sorry lah.

    BalasPadam
  6. Dari Laman Reformasi

    INGAT LAGI TAK STATMENT DR. M TERHADAP ANWAR IBRAHIM?

    Salam mamu.. sokong harta anak cucu legasi tak guna ini di rampas

    Tak Boleh Jadi PM.. Macam Mana Dia Nak Jadi? Parti Dia Sendiri Berpecah? Sebahagian Ahli PKR Tolak Dia? Anwar Gagal Kawal Parti Sendiri...
    Anwar Tak Layak

    AkhirNya....
    Dr. M Sendiri Termakan Balik Kata² Dia Sendiri... Malahan DiPecat Terus.. Terasa Terhina Lagi... ADA RASA?��

    BERSATU Sudah Jadi BERSEPAI

    Apalagi yang mahu dibanggakan Saka 95. Berikut adalah kegagalan Saka 95 sebelum Izrail datang menjemput:-

    1) Jawatan PM dirampas Muhyidin
    2) Jawatan MB Kedah dirampas PN
    3) jawatan Ketua Pembangkang dirampas Anwar
    4) Status negarawan bakal dirampas oleh Najib atau Muhyidin
    5) Bangunan tertinggi klcc bakal dirampas menara TRX dan Menara PNB
    6) Kekayaan anak bakal dirampas iaitu dimilik negarakan jika ada unsur salah guna kuasa
    7) Banyak lagi legasi Saka 95 bakal dirampas orang lain di atas sikap tamak beliau sendiri.

    Pepatah melayu ada berkata "orang tamak selalu rugi"

    Kerala ada pepatah tak??

    BalasPadam
  7. Riza Aziz bayar AS$40 juta lebih daripada AS$248 juta, kata Shafee..krrajaan tuntut semula duit bailout beratus billion dan juga perlu dibayar semula pada kerajaan.

    Kalau Riza sanggup pulangkan dan bayar balik duit beratus juta ringgit, wang bailout anak anak Tun Mahathir beratus billuon ringgit juga perlu dibayar semula pada Petronas , KWSP, Dana Pencen LTAT dan TH

    Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur membenarkan permohonan untuk melepaskan tanpa membebaskan Riza Aziz daripada 5 pertuduhan pengubahan wang berjumlah AS$248 juta.
    © Provided by Free Malaysia Today
    Pada 14 Mei, Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur membenarkan permohonan untuk melepaskan tanpa membebaskan Riza Aziz daripada 5 pertuduhan pengubahan wang berjumlah AS$248 juta.

    Peguam mewakili Riza Aziz, Muhammad Shafee Abdullah mendedahkan anak guamnya sudah menyerahkan semua aset di Amerika Syarikat dan Malaysia kepada Putrajaya sebagai usaha penyelesaian kes di peringkat global.

    Elok dirampas harta dan hartanah kekayaan anak cucu Tun Mahathir untuk bayar semula wang bailout yang digunakan untuk menyelamatkan kerugian perniagaan anak Tun dahulu.

    BalasPadam
  8. Gambar yg tular pemimpin Melayu perjumpaan di rumah Tun langsung tidak dijemput Anwar Ibrahim.

    Pada DSAI dan Otai kalau tak faham bahasa jugak maksud tersirat dlm gambar tsb elok bubar kan saja Parti PKR tu..!!

    BalasPadam
  9. 50 JUTA SATU UNDI UNTUK PELACUR PELACUR POLITIK DI MALAYSIA

    Satu-satunya pilihan 'DO or DIE' yang Dr. Mahathir ada ialah dengan membeli seberapa ramai yang boleh Ahli Parlimen supaya menyokong undi tidak percaya yang akan beliau adakan nanti.

    Ini adalah strategi terakhir dan Dr. Mahathir berada dalam keadaan 'DO' or 'DIE'.

    Sekiranya gagal membeli Ahli Parlimen, Dr. Mahathir bakal mengakhiri karier politik dan mungkin juga hayat beliau dalam keadaan yang cukup hina.

    Bukan sahaja beliau akan diingat sebagai pemimpin yang ditolak oleh gabungan parti dalam Pakatan Harapan, malah ditolak oleh parti yang beliau sendiri tubuhkan.

    Rakyat pula akan mengingati beliau sebagai Bapa Kehancuran Negara.

    Segala jasa-jasa beliau (sekiranya layak dipanggil jasa) selama 22 tahun akan terhapus.

    Deretan kes mahkamah berkenaan salah guna kuasa, rasuah dan AMLA akan menunggu Dr. Mahathir.

    Jadi, untuk mengelakkan itu semua berlaku, beli sahaja Ahli Parlimen.

    Untuk membayar seorang Ahli Parlimen RM10 juta atau RM20 juta atau RM50 juta bukanlah masaalah yang besar bagi Dr. Mahathir yang memiliki kekayaan beratus bilion ringgit.

    Tawar menawar dijangka akan berlaku dan mungkin sedang berlaku sekarang ini.

    Dr. Mahathir pun sudah beberapa kali bagi clue, Muhyiddin mempunyai majoriti yang sangat sedikit, kalau 3 atau 4 orang Ahli Parlimen berpaling tadah, Muhyiddin akan jatuh.

    Broker-broker sedang hadapi hari-hari yang sibuk sekarang ini hingga Parlimen bersidang pada Julai nanti.

    Pelacur-pelacur politik akan menanti-nantikan kedatangan broker kepada mereka.

    Persetankan prinsip dan perjuangan politik dan parti.

    Gambar yang tular di rumah Tun bersama pemimpin Melayu yang hadir kecuali Brother Anwar Bin Ibrahim.

    Kalau otai reformasi dan brother tak boleh juga baca message yang tersirat dalam gambar tu elok Parti PKR dibubarkan terus...!!

    Lu fikir lah sendiri...!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng