Sabtu, Mei 09, 2020

5 ulasan:

  1. Satu soalan yg dato seri gagal jawab sampai sekarang...bila nak melakukan sumpah laknat tak pernah memuki chinadoll dan mendubur saiful?

    Begitu juga persoalan pernah berskandal dgn isteri azmin semburit. Boleh lakukan sumpah laknat tak dato sri?

    Kita buat siaran langsung dan kita minta pihak lawan utk sediakan teks sumpah laknat tersebut.

    Terima kasih dan berharap persoalan ini dijawab.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa bawa cerita fitnah diakhirat nanti dosa nya, sama dosa pemfitnah

      Padam
  2. Soalan ke dua saya.. Brother tak serik kena game tebuk jubo untuk ke 3 kali ke...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu ler..
      Kena game dgn atok..dia kata fitnah..
      Baik atok dan dia sama2 bersumpah laknat...
      Siapa berani..dia di pihak yg benar

      Padam
  3. Perodi ucapan Tun semasa memperingati kemenangan PH

    Demi Boboi andai masa mencemburui kita dan masa tiada lagi bersama ako...

    Kedudukan boboi sebagai Menteri Besar Kedah dalam keadaan terancam, dalam kes ini, bukanlah PAS yang menjadi parti pembangkang terbesar di kedah mengancam kedudukan boboi, tapi yang mengancam tu adalah kawan-kawan boboi sendiri dalam PH.

    Kedudkan boboi di kedah seperti teloq dihujung tanduk, bila-bila masa boleh jatuh pecah, jadi untuk menyelamatkan boboi dan memastikan kedudukan boboi tidak terancam, maka apak mu akan buat perangai lagi.

    Itu je yang sebenarnya, kenapa apak mu meroyan lain macam kali ni, pasal nak pastikan boboi ada jawatan tinggi baik dalam negeri atau negara.

    Perjuang Apak hanya untuk boboi je, tak ada sebab lain, kalau apak mu kata dia berjuang kerana rakyat, itu bullshit, masa apakmu jadi pm ari tu, apak suruh rakyat di suruh ikat perut, sedangkan kroni apak dan anakcucu apak anugerah kan projek berbillion-billion, kalau apak kata apak nak berjuang nak lawan rasuah, sebenarnya apaklah segala kepala rasuah yang ada kat negara ni, habis semua kes-kes rasuah pemimpin PH apak arahkan AG Tomi Tomas untuk buang kes, kemudian apakmu akan buat-buat terkejut.

    Apa apa yang berlaku jawab 'tatau'

    sekian

    Boboiku
    dari ApakMu

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng