Iklan Penaja 1

Picture

Selasa, Disember 03, 2019

24 ulasan:

  1. Anti injin sangkut3 Disember 2019 2:33 PTG

    Alahai anwar...sekejap cerita rompak rakyat, sekejap cerita rakyat miskin, sekejap pakai jubah, sekejap pakai baju punjabi...eehhhheehhh. Lakunan kau orang dah faham dan boleh agak...cuma kau belum cerita perangai peribadi saja. Cerita le macam mana nak usha amaoi cantik..budak jambu dan bini orang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. di uji sejak dari jadi mahasiswa sampai ke saat ini ..dia makin bertenaga...sepatut nya pembenci kebenaran ini boleh insaf dan boleh beza mana intan dn mana kaca ?

      Padam
    2. di uji sejak dari jadi mahasiswa sampai ke saat ini ..dia makin bertenaga...sepatut nya pembenci kebenaran ini boleh insaf dan boleh beza mana intan dn mana kaca ?

      Padam
    3. Klu janji dia sanggup mungkiri...
      Klu azan sedang berkumandang dia sanggup melarikan diri...

      Nak percaya sangatkah dgn pemimpin sebegini??

      Dgn melayu cakap lain
      Dgn cina cakap lain
      Dgn india cakap lain

      Tak ada integriti...

      Klu bukan krn mahdey sertai ph jangan haraplah pemimpin pujaan puak lgbt ini berpeluang keluar awal dari penjara dan dibakalkan sebagai pm ke8.

      Padam
  2. Nasihat untuk diri saya dan juga kekawan semua, jika kita tiada bukti yang kukuh untuk menuduh orang (jgn berdasarkan kepada media only)... tolong simpan dan jangan ajak orang lain terlibat sama. Akhir zaman ini fitnah hanya dihujung jari saja. Dunia ni hanya jambatan untuk yang kekal ke akhirat. Ibadah yang kita lakukan sekarang pun belum tentu jaminan ke syurga apatah lagi kita tabur fitnah dlm keadaan kita sendiripun tak tahu mana satu cerita yang betul nya. Wallahualam dan minta maaf yea.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu tak kerana fitnah...mahdey tak merasa pm ke7 dan anwar tak merasa pm ke8.

      Tengok muka semuanya muka gila kuasa. Gila kuasa utk kepentingan peribadi. Buat apa sahaja agar dpt berkuasa demi anak..proksi dan kroni.
      Anwar?
      Tanpa mahdey akan jadi pm tepi selama abadi....

      Dgn pengakuan seorg remaja lelaki yg cuba dicabul anwar baru2 ini merosakkan imej dan impian bakal pm ke8 negara.

      Apalah nak jadi dgn puak ini? Mgkin laknat krn banyak memfitnah dan menipu rakyat...

      Padam
    2. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
      senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya 1 allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Padam
  3. Anwar Ibrahim harus bertaubat.. Kapal Sink..

    BalasPadam
  4. Perangai Kepala Penipu berkawan dengan perangai kepala perompak dapat anak penipu+perompak... haahh popcorn tambah dan tepokkk..!!

    Pepatah LGBT Pluralist Murtad ada mengatakan 'bilo abah rintik anak borek'... padan dah tu...!!

    Di kedua-dua kem Dr Mahathir dan Anwar, kroni lama dalam perniagaan menonjolkan kembali diri mereka sebagai penyumbang dana kepada satu lagi pertarungan epik merebut kuasa tahun hadapan.

    HAPERR..!! BANG NON SLLU BERTEGAS SOAL PRINSIP
    KIKIKI PRINSIP APE YANG DIA TEGAS BRBENOR TUHH..?
    ISLAM KE PLURALIST MURTAD DIGADAI MENCIPAN BERDESIT..!!
    MACAI BAWAK BERPIJAK DIBOMI YG NYATA LA ALE UTO*..

    KIKIKI..

    Hari ini, penentang dan tertuduh amalan korupsi, kronisme dan nepotisme suatu masa dulu telah bergabung dan mengulangi sejarah 1990-an.

    Anehnya, tahun hadapan juga seperti ulang tahun 1998, APEC akan diadakan di Kuala Lumpur. Dr Mahathir menyatakan beliau akan memikirkan peralihan kuasa selepas acara tersebut walaupun ada desakan melakukannya pada Mei 2020.

    Adakah AS akan sekali lagi akan menyebelahi Anwar dalam menggesa Dr Mahathir berundur dalam APEC akan datang?

    Penyokong tegar Kit Siang, Anwar Ibrahim hadir perjumpaan bekas ahli kumpulan Chin Peng

    Ah! Malaysia Baharu rupanya sekadar mengulang catatan sejarah lama.

    Perangai si Brother Penipu.. bila hampir di puncak kuasa iman nya makin tebal mula cakap pasal kemiskinan dan rasuah, fitnah jijik serta islam yang murni tetapi bila tersungkur dipintu kuasa maka pentas gereja jadi ucapan, acara wail..!!wail..! dengan nandiek di dahi pun turut di calit pakai macam sami hindu, pentas LGB mula dijejak, pentas pluralisma murtad dan liberalisma seantero dunia mula dijelajah dan hukum islam yang hukum yg lapuk mula didendangkan, acara guling guling atas jalanraya dilancarkan.

    Itu la perangai manusia si Brother Kepala Penipu..tunggu bila tersungkur kali ke 2 di puncak kuasa maka perangai lama akan kembali semula.

    Alangkah malangnya, spt api dalam sekam musuh azali Brother Anwar Bin Ibrahim tak serik dan terlalu percaya dengan insan bernama Tun Mahathir si lidah bercabang...

    PKR kan banyak formula di canang tapi suma haramjadah..salah satu formula ialah "ari ini ke putarjaya esok hatga minyok turun..." hampehh..!!

    Jangan Lupa Formula Mujarab ini

    FormulaTahanDiUji = BMF + Pop Corn Tambah + Tepuk Dengan Padu

    BalasPadam
  5. Nuar dah terpalit pulak ngan skandal cabul mamat rambut berserabut
    Geng phancing akan kata pas dan hj hadi yg jadi mastermind agaknya...
    Korang pwnyokong phancing mmg bodoh

    BalasPadam
  6. Seronok tgk cerita cabul mamat rambut berserabut sambil makan chickadees atas kerusi malas

    BalasPadam
  7. 2 EKOR MAMAT SEMBURIT PUNYA RAGAM MEMBANGANG SI MACAI
    SEKO SOKONG LAPOR PULIS YG DIA NYER TAK LAPOR LAGI
    RAKYAT TENGOK GELAK ADA NANGIS PUN ADA RASA BHAII
    CUKUP2 LA TAKKAN KES INI NAJIB NAK DI SALAHKAN LAGI..!!!

    KIKIKIKIKI..

    FORMULAHILANGSTRESS = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

    BalasPadam
  8. SEMALAM BARU NAK BERMANJA PETANGNYA GADOHHH PULA
    ARI NI BARU NAK DAMAI TETIBA TUDUH LANGAR JANJI
    TENGAH KUSYUK BERSIDANG LAM DEWAN PESERTA KELUAR TETIBA..!!
    SERABUT MCM NI,POPCORN TAMBAH JGN LUPA TEPUK SKALI


    KIKIKIKIKI..

    FORMULAHILAMGSERABUT = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

    BalasPadam
  9. KEPADA MAHACAI2 PKR...

    ANWAR TUBUHKAN PKR UTK. JATUHKAN TUN MANGKUK...
    TUN MANGKUK JADIKAN PKR UTK. JATUHKAN ANWAR....

    SIAPA KENA GAME??!!!
    SIAPA BIJAK DI SINI??!!!
    SUAPA BANGANG DI SINI??!!!

    AZMIN DGN SEMBURIT...
    ANWAR DGN LIWAT DAN CHINADOLL...

    KEMALUAN TAK MAMPU NAK DIJAGA...
    JANGAN HARAP NAK JAGA RAYKAT!!!!!!


    BalasPadam
  10. Kepada Wan Ajijah kalau hang tak nak tgk hubby hang merengkok dlm penjara 10 tahun... hang sekarang berjawatan TPM Orang No 2 dlm kerajaan Malaysia...!! Hang kena laku kan sesuatu untuk menghalang Tun dari bermaharaja lela.

    Kalau hang nak tgk Bang Non jadi PM ke 8 hang kena lakukan sesuatu sebagai TPM Malaysia

    Hang boleh pengaruhi PDRM, SPRM, AG dan KDN..

    Hang ada jawatan dalam kerajaan orang No 2 di Malaysia... nak selamatkan laki hang sebagai TPM kena gerakkan langkah hang dari sekarang sebelum terlambat.. !!!!!

    Kalau hang tak bertindak dari sekarang dengan jawatan TPM hang pun lingkup....!!!

    Act Now TPM Malaysia TPM Jijah...!!!

    BalasPadam
  11. Tun menyatakan akan meletakkan tarikh perletakan jawatan hanya selepas persidangan Apec.

    Persidangan apec akan berlangsung pada november tahun 2020.

    2020 AKHIRNYA MENJELANG TIBA
    WAWASAN 2020 HARAMJADAH SEMUA
    KEPALA PEROMPAK MASIH DI TAHTA
    22 TAHUN GEBANG BODOH DIJAJANYA

    Dalam tempoh tersebut pastinya penyokong anwar akan menyerang Tun dengan lebih agresif lagi untuk mendesak Tun melepaskan jawatan.

    Heboh desas desus di katakan ada 3 orang MP dari Amanah, 3 orang dari parti roket dan 15 orang dari PKR sudah bersetuju untuk menyokong kerajaan pintu belakang...

    Dikatakan perdana menteri tidak bertukar cuma Timbalan perdana menteri sahaja yang akan ditukarkan.

    Perkara ini disahkan lagi apabila seorang pemimpin sebuah parti tiba tiba membatalkan rancangan untuk ke Turki.

    ASAL JADI PM KE 2 KALI PASTI GADUH
    CIPTA FITNAH JIJIK DAN MEMBATU API
    BERIBU U TURN GEBANG BOHONG BODOH
    RAKYAT DIKENCING YG KAYA ANAK & KRONI

    Malah kesemua MP dibawahnya dilarang sama sekali untuk keluar negara bercuti.

    Elok rasanya jadi seperti Rapiji, beratus formula dan hasutan dicipta maka jalan selamatkan dirinya adalah mengundur diri dari donia politik.

    “Hebat, setelah rakyat membuat perubahan hasil hasutannya, Rafizi kini tinggalkan rakyat.

    “Hebat, setelah berpuluh formula dikarang bagi menipu rakyat, dan beratus ribu duit derma Invoke dirembat, kini Rafizi lari tinggalkan rakyat,”

    Ingat formula dibawah untuk lawan formula kelentong Rafizi dan mahacai PH.... insyallah pasti mujarab..!!

    FORMULAELAKJADIBANGANG = POP CORN TAMBAH + TEPUKAN PADU + BMF

    BalasPadam
  12. Aku gelihati dgn puak semburit aka pgayR nie.
    Sejarah penubuhan mrk hanya krn anwar diterajang keluar oleh mahdey atas tuduhan liwat. Konon nak jatuhkan mahdey.
    Skrg mrk meroyan pulak nak anwar ganti mahdey secepat yg mungkin setelah mahdey kata bukan dlm tempoh 2 tahun. Tak sabar sgguh. Mrk lupa tanpa mahdey jangan harap phanceng akan menang.

    Dlm giler nya mrk nak jwtn peeM tu puak seangkatan dlm pgayR pon turut bercita2 nak berkuasa berebut jwtn peeM.Siap menjilat ludah mahdey membodek.

    Pening anwar melihat keberanian puak semburit yg satu lagi tidak mghormatinya sebagai tuan presiden.
    Mgkin anwar sedar dulu dia pon buat benda yg sama dgn mahdey dan klu puak azmin semburit buat perkara yg sama ke atas anwar...anwar terpaksa hadam dgn hukum karma tersebut. Tak payah meroyan.
    Cukuplah video azmin dgn haziq yg tgh disiasat polis.

    Hukum karma dah nampak jelas skrg. Cuma bezanya anwar belum peeM ke8. Kes azmin semburit tak meluntur pon semangat azmin serta puaknya. Hebat hukum karma.

    Yg paling lawak juga ialah pakar formula si sotong yg mengumum bersara dpd arena poltik semburit tanpa dipujuk rayu oleh rakan2 dan sahabat2 semburit phancing.
    Dulu dialah yg hebat kutuk mahdey tapi krn nakkan aura mahdey dlm phancing dia sanggup cium tangan mahdey yg dia katakan penyamun, perompak, perasuah dan sebagainya.
    Cium sambil tertunduk2...

    Hukum karma dan lawak sebodohnya kpd pakatan hanceng....hehehe

    BalasPadam
  13. Kenyataan Tun M mengenai Azilah dan Sarul sebelum menjadi PM 7... Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    "Bagai mana pula dengan syuhada Jalil Ibrahim yang dibunuh semasa kes BMf disiasat...!?" , Sampai sekarang pembunuhnya tidak di hukum.. mungkin pembunuhnya sudah kaya raya bersama anak cucu..!!

    Siapa yang mengarahkan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh di Hong Kong..!?

    SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI
    FITNAH BOHONG AKHIRNYA MAKAN DIRI
    ORANG MELANCAP DIA TAU & SGT PEDULI
    BILA DI SOAL 'TAK INGAT' & 'BUKAN SALAH SAYA INI..!"

    tak ke babi namernye tu...!!!

    Dr Mahathir Mohamad berkata, beliau hanya bertanya siapa yang mengeluarkan perintah kepada dua anggota polis yang didapati bersalah membunuh Altantuya Shaariibuu.

    Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    “Ini bukan masalah (kes pembunuhan) lapan tahun dahulu. Yang saya soal ialah berkenaan masalah hari ini – masalah nyawa dua orang anggota polis yang dihukum bunuh.

    “Amatlah tidak adil jika mereka dibunuh sedangkan mereka sebagai pegawai rendah polis hanya mengikut perintah."

    Begitu juga amatlah tidak adil jika Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh sedangkan pembunuh bebas dan kaya raya dan siapa yang memberi pula memberi arahan bunuh Syuhada Jalil Ibrahim..!?

    Kalau janji kepada rakyat gagal ditunaikan, inikan pula janji kepada Anwar

    Ada persefahaman Mahathir akan jadi perdana menteri dan selepas satu tempoh tertentu Anwar akan mengambil alih tugas ketua eksekutif negara.

    Politiking terlampau membuat rakyat semakin meluat dan marah

    Politiking berlebihan membuatkan rakyat meluat dan semakin ketara Anwar sudah diperdaya.

    Hasil dari permainan politik halus Mahathir, tidak semena-mena Azmin Ali yang kurang berkebolehan disebut-sebut bakal jadi PM-8. Tidak kurang gelagat Zuraida Kamaruddin, orang kuat Azmin naik tocang dengan berbagai kenyataan yang menambah keruh suasana menyebabkan rakyat makin menyampah dan meluat dng pemimpin PH

    FORMULAELAKDOSAFITNAH = TEPUK PADU + POP CORN TAMBAH

    BalasPadam
  14. Tanggal 20.12.2019 Jumaat - Rakyat Malaysia dan dunia am nya menyaksikan Najib Tun Razak akan melakukan sumpah laknat di masjid Kg Baru Kuala Lumpur selepas solat jumaat.

    Pada rakyat Malaysia hadir beri sokongan beramai ramai menyaksikan sendiri peristiwa bersejarah di mana sumpah laknat akan dilaksanakan. Peristiwa yang belum pernah dilakukan oleh mana mana pemimpin dunia atas dasar perjuangan melawan fitnah jijik yang cukup lama memenuhi politik kotor oleh pemimpin kotor dan tidak bermaruah... semoga dengan sumpah laknat yang di lafaz nanti maka sumpah ini akan memakan diri sang fitnah serta keturunan dengan azab dan musibah dasyat..

    Sesungguhnya rakyat sudah meluat dan naik menyampah dengan politik fitnah jijik dari pemimpin yang korup dan rendah moral serta korup akidah iman mengadaikan bangsa agama.

    Berani kerana Benar


    Malu Ape Bosskuu

    BalasPadam
  15. KEMPEN BACA YASSIN SELURUH NEGARA

    Lepas sumpah laknat 'Jom kempen Baca Yassin seluruh negara' sekali kan solat hajat sekali ...hentikan fitnah kotor

    Kempen baca yassin setiap malam setelah sumpah laknat untuk hentikan politik kotor fitnah jijik

    Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


    sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini.. Kalau kempan solat hajat dan baca yassin sekali pun ok jugak ...


    ayohh sebarkannn...!!!

    BalasPadam
  16. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    BalasPadam
  17. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    BalasPadam
  18. Admin...takdak posting baru ker???

    BalasPadam
  19. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Kota: _______________ Malacca
    pekerjaan: _ Pemilik bisnis
    Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya melamar Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

    Aplikasi / Pusat Kontak
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive