Iklan Penaja 1

Picture

Selasa, Disember 03, 2019

13 ulasan:

  1. Anti injin sangkut3 Disember 2019 2:33 PTG

    Alahai anwar...sekejap cerita rompak rakyat, sekejap cerita rakyat miskin, sekejap pakai jubah, sekejap pakai baju punjabi...eehhhheehhh. Lakunan kau orang dah faham dan boleh agak...cuma kau belum cerita perangai peribadi saja. Cerita le macam mana nak usha amaoi cantik..budak jambu dan bini orang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. di uji sejak dari jadi mahasiswa sampai ke saat ini ..dia makin bertenaga...sepatut nya pembenci kebenaran ini boleh insaf dan boleh beza mana intan dn mana kaca ?

      Padam
    2. di uji sejak dari jadi mahasiswa sampai ke saat ini ..dia makin bertenaga...sepatut nya pembenci kebenaran ini boleh insaf dan boleh beza mana intan dn mana kaca ?

      Padam
    3. Klu janji dia sanggup mungkiri...
      Klu azan sedang berkumandang dia sanggup melarikan diri...

      Nak percaya sangatkah dgn pemimpin sebegini??

      Dgn melayu cakap lain
      Dgn cina cakap lain
      Dgn india cakap lain

      Tak ada integriti...

      Klu bukan krn mahdey sertai ph jangan haraplah pemimpin pujaan puak lgbt ini berpeluang keluar awal dari penjara dan dibakalkan sebagai pm ke8.

      Padam
  2. Nasihat untuk diri saya dan juga kekawan semua, jika kita tiada bukti yang kukuh untuk menuduh orang (jgn berdasarkan kepada media only)... tolong simpan dan jangan ajak orang lain terlibat sama. Akhir zaman ini fitnah hanya dihujung jari saja. Dunia ni hanya jambatan untuk yang kekal ke akhirat. Ibadah yang kita lakukan sekarang pun belum tentu jaminan ke syurga apatah lagi kita tabur fitnah dlm keadaan kita sendiripun tak tahu mana satu cerita yang betul nya. Wallahualam dan minta maaf yea.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu tak kerana fitnah...mahdey tak merasa pm ke7 dan anwar tak merasa pm ke8.

      Tengok muka semuanya muka gila kuasa. Gila kuasa utk kepentingan peribadi. Buat apa sahaja agar dpt berkuasa demi anak..proksi dan kroni.
      Anwar?
      Tanpa mahdey akan jadi pm tepi selama abadi....

      Dgn pengakuan seorg remaja lelaki yg cuba dicabul anwar baru2 ini merosakkan imej dan impian bakal pm ke8 negara.

      Apalah nak jadi dgn puak ini? Mgkin laknat krn banyak memfitnah dan menipu rakyat...

      Padam
  3. Anwar Ibrahim harus bertaubat.. Kapal Sink..

    BalasPadam
  4. Perangai Kepala Penipu berkawan dengan perangai kepala perompak dapat anak penipu+perompak... haahh popcorn tambah dan tepokkk..!!

    Pepatah LGBT Pluralist Murtad ada mengatakan 'bilo abah rintik anak borek'... padan dah tu...!!

    Di kedua-dua kem Dr Mahathir dan Anwar, kroni lama dalam perniagaan menonjolkan kembali diri mereka sebagai penyumbang dana kepada satu lagi pertarungan epik merebut kuasa tahun hadapan.

    HAPERR..!! BANG NON SLLU BERTEGAS SOAL PRINSIP
    KIKIKI PRINSIP APE YANG DIA TEGAS BRBENOR TUHH..?
    ISLAM KE PLURALIST MURTAD DIGADAI MENCIPAN BERDESIT..!!
    MACAI BAWAK BERPIJAK DIBOMI YG NYATA LA ALE UTO*..

    KIKIKI..

    Hari ini, penentang dan tertuduh amalan korupsi, kronisme dan nepotisme suatu masa dulu telah bergabung dan mengulangi sejarah 1990-an.

    Anehnya, tahun hadapan juga seperti ulang tahun 1998, APEC akan diadakan di Kuala Lumpur. Dr Mahathir menyatakan beliau akan memikirkan peralihan kuasa selepas acara tersebut walaupun ada desakan melakukannya pada Mei 2020.

    Adakah AS akan sekali lagi akan menyebelahi Anwar dalam menggesa Dr Mahathir berundur dalam APEC akan datang?

    Penyokong tegar Kit Siang, Anwar Ibrahim hadir perjumpaan bekas ahli kumpulan Chin Peng

    Ah! Malaysia Baharu rupanya sekadar mengulang catatan sejarah lama.

    Perangai si Brother Penipu.. bila hampir di puncak kuasa iman nya makin tebal mula cakap pasal kemiskinan dan rasuah, fitnah jijik serta islam yang murni tetapi bila tersungkur dipintu kuasa maka pentas gereja jadi ucapan, acara wail..!!wail..! dengan nandiek di dahi pun turut di calit pakai macam sami hindu, pentas LGB mula dijejak, pentas pluralisma murtad dan liberalisma seantero dunia mula dijelajah dan hukum islam yang hukum yg lapuk mula didendangkan, acara guling guling atas jalanraya dilancarkan.

    Itu la perangai manusia si Brother Kepala Penipu..tunggu bila tersungkur kali ke 2 di puncak kuasa maka perangai lama akan kembali semula.

    Alangkah malangnya, spt api dalam sekam musuh azali Brother Anwar Bin Ibrahim tak serik dan terlalu percaya dengan insan bernama Tun Mahathir si lidah bercabang...

    PKR kan banyak formula di canang tapi suma haramjadah..salah satu formula ialah "ari ini ke putarjaya esok hatga minyok turun..." hampehh..!!

    Jangan Lupa Formula Mujarab ini

    FormulaTahanDiUji = BMF + Pop Corn Tambah + Tepuk Dengan Padu

    BalasPadam
  5. Nuar dah terpalit pulak ngan skandal cabul mamat rambut berserabut
    Geng phancing akan kata pas dan hj hadi yg jadi mastermind agaknya...
    Korang pwnyokong phancing mmg bodoh

    BalasPadam
  6. Seronok tgk cerita cabul mamat rambut berserabut sambil makan chickadees atas kerusi malas

    BalasPadam
  7. 2 EKOR MAMAT SEMBURIT PUNYA RAGAM MEMBANGANG SI MACAI
    SEKO SOKONG LAPOR PULIS YG DIA NYER TAK LAPOR LAGI
    RAKYAT TENGOK GELAK ADA NANGIS PUN ADA RASA BHAII
    CUKUP2 LA TAKKAN KES INI NAJIB NAK DI SALAHKAN LAGI..!!!

    KIKIKIKIKI..

    FORMULAHILANGSTRESS = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

    BalasPadam
  8. SEMALAM BARU NAK BERMANJA PETANGNYA GADOHHH PULA
    ARI NI BARU NAK DAMAI TETIBA TUDUH LANGAR JANJI
    TENGAH KUSYUK BERSIDANG LAM DEWAN PESERTA KELUAR TETIBA..!!
    SERABUT MCM NI,POPCORN TAMBAH JGN LUPA TEPUK SKALI


    KIKIKIKIKI..

    FORMULAHILAMGSERABUT = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

    BalasPadam
  9. KEPADA MAHACAI2 PKR...

    ANWAR TUBUHKAN PKR UTK. JATUHKAN TUN MANGKUK...
    TUN MANGKUK JADIKAN PKR UTK. JATUHKAN ANWAR....

    SIAPA KENA GAME??!!!
    SIAPA BIJAK DI SINI??!!!
    SUAPA BANGANG DI SINI??!!!

    AZMIN DGN SEMBURIT...
    ANWAR DGN LIWAT DAN CHINADOLL...

    KEMALUAN TAK MAMPU NAK DIJAGA...
    JANGAN HARAP NAK JAGA RAYKAT!!!!!!


    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Hasil carian imej untuk bisnes mudah

Catatan Popular Mingguan

Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Iklan C

Blog Archive