Khamis, Oktober 24, 2019

11 ulasan:

  1. Kuan Yau ‘Super Stupid Superman’ – Syed Saddiq dan Ronie Liu atok Paper of Tiger, Formula Turun Harga = BMF

    Maka jalan terbaik sekiranya masih ada maruah Tun harus kekal hingga akhir penggal

    Ada sedikit kepelikan berkenaan orang orang bersatu ini.

    Dengan umno Atok dorang gaduh, dengan pkr atok dorang gaduh, dengan dap atok dorang gaduh, dengan pas atok dorang lagi lah gaduh dan yang paling hebat ialah sesama sendiri pun dorang gaduh.....kikikiki.. bodoss..!!

    Satu kenyataan Ronnie Liu DAP Tun 'The Tiger Paper' yang TIDAK dilaporkan oleh mana-mana media ialah :

    "Sementara pemimpin-pemimpin lain di Harapan menyeru dasar tindakan affirmative berasaskan keperluan yang akan membantu semua rakyat Malaysia tanpa mengira kaum atau agama, Mahathir adalah untuk meneruskan dasar bumiputera. Ia sebaliknya dengan harapan Harapan." (Terjemahan)

    Maksudnya, Ronnie Liu DAP kata Pakatan Harapan perjuangkan kesamarataan dan tidak akan teruskan dasar bumiputera!

    MANA PERGI ADUN EXCOO AWAK YB ATAU AKO YB
    PEMUDA BERSATU MELAKA DAH BAKAR BENDERA DAP
    WALAYEY INI KALI BETUL2 ATAU SAJA NAK GELI2
    APA2 PUN POPCORN TAMBAH TEPUK KASI PADU KALI INI

    kikkkikikiki...!!

    KAH KAH WOII APO NI GADOH GADOH
    SESAMO SINDRI PUN NAK GADUH KER.!
    HAAHH APA LAGI SILA LA GADOH BODOH.!
    POP CORN TAMBAH TEPUK PADU KASI ROBOH YER..!!

    KIKIKIKI...

    Tindakan Kurator Muzium Kebudayaan Komik Asia, Hew Kuan Yau menghasilkan buku komik “Inisiatif Jalur dan Jalan Meraih Manfaat Bersama” dan melabelkan penyokong Melayu menyokong komuniti Uighurs sebagai radikal dibidas Menteri Belia dan Sukan.

    Sambil menyatakan kekesalan dengan kenyataan penyokong DAP yang lebih dikenali sebagai Superman itu, Menteri Belia dan Sukan menyifatkan Kuan Yau sebenar Super Stupid Superman dalam ciapan Twitter beliau hari ini.

    [12:39 PM, 10/20/2019] Khairul Shamlie: “Saya akan ulang pendirian saya pada tahun 2016. Dia memang “Super Stupid Superman”.Dahulu (2016), kata South China Sea milik China, sekarang melabel penyokong Melayu yang menyokong komuniti Uighurs sebagai “radikal”.

    “If this is not racism, i don’t know what is ((jika ini bukan rasis, saya tak tahu apa yang lagi)..menjijikkan,” kata Syed Saddiq meluahkan kekecewaannya.

    MAZLE INI POJAAN RETIS DINA SHIELA CT
    DIAM BILA KOMIK TAROK SESAMA SINDRI
    HAH POPCORNTAMBAH TEPUK KUAT ATI
    HAAH APA LAGI SILE HANTAM KUAT LAGI

    KIKIKIKI..

    Beliau turut memuat naik beberapa keratan buku komik yang dihasilkan Superman dan artikel portal berita tempatan memetik kenyataan aktivis iaitu ‘DAP harus mendisiplinkan Super Stupid Superman’.

    Begitu juga Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma) berkata, pendirian Asmuni jelas bercanggah dengan Mufti Perak yang menyokong penuh BMF dengan hujah serta dalil yang kuat.

    “Jauh sekali jika dibandingkan dengan ‘alasan’ yang diberikan oleh YB Asmuni ini. Pendirian beliau yang 'bacul' sebegini, jelas beliau tidak layak menjadi Exco Agama dan kelemahan beliau ini dilihat seolah-olah sedang dipergunakan oleh pihak tertentu sahaja.

    FORMULA MUDAH TURUN HARGA YEKK.!
    BUY MUSLIM PRODUCT ITULAH JAWAPAN
    ADA EXCO BACUL BANGANG BERTINGKEK
    INI BARUA PATUT DIHUMBAN LAM JAMBAN

    #formulaturunhargabarangBMFokey..!!

    BalasPadam
  2. Anwar Brahi...tun mangkuk dah kata dia akan lepaskan jwtn setelah hutang negara selesai. Ko faham tak!!!!!
    TAPI sampai bila????
    Setiap bulan kerajaan semburit menambah hutang dan pinjaman sehingga hutang makin teruk. Menteri kewayangan dah disahkan sebuah portal bhw tiada sijil akauntan yg diikhtiraf.
    Maka dgn situasi bangang yg dicipta oleh tun mangkuk dan menteri tiada sijil maka keadaan ekonomi negara makin teruk. Dan ini akan menjadikan alasan tun mangkuk utk memegang jwtn peeM makin lama.
    Alang2 makin buruk...dinasihatkan kpd anwar brahi agar membiarkan shj tun mangkuk pegang sehingga 1 penggal.
    Kenapa???!!!
    Klu anwar brahi ambik alih...apa yg mampu anwar lakukan dlm tempoh 2 tahun?
    Klu berdasarkan senario semasa nampak semakin bogel kerajaan semburit di mata rakyat. Jadi adakah anwar sanggup jadi peeM paling singkat dlm sejarah negara jika kalah pru15. Situasi semasa tidak memihak kpd kerajaan semburit wlpun najib dan konco2nya dipenjarakan oleh mahkamah kerajaan tun mangkuk krn SAH raykat dah kena kencing dan dikhianati oleh pakatan semburit.Org bodoh jer sanggup kena kencing 2 kali!!!
    Harap anwar faham dgn realiti skrg. Dgn dosa2 serta tindak tanduk anwar yg lepas2 agak sukar utk anwar menambat hati raykat.
    Pilihan kpd anwar skrg adalah mendesak tun mangkuk lepaskan jwtn segera dan mengubah keadaan yg buruk yg telah dilakukan oleh tun mangkuk dan menteri kewayangan kpd lebih baik.
    Jika berjaya mgkin ada harapan utk anwar duduk kerusi peeM lama sikit.
    Tapi berdasarkan situasi semasa adalah sebaliknya. Hebat mana pon macai2 semburit bersilat di alam siber mendukung mantan liwat dan kerajaan semburit tidak akan mampu mengubah pendirian raykat.
    WALAUPUN MACAI NOBODY BANGKIT DARI KUBUR....hehehe

    BalasPadam
  3. Siapakah akan menang prk tanjung piai?
    #bersatu
    #mca
    #gerakan

    BalasPadam
  4. Kenapa tak ramai sertai ceramah kempen ph(penipu habis) di tanjung piai?
    Adakah saudara anwar dan puak hardcore dapigs memboikot parti TM(Tun Mangkuk)?

    Tak semeriah kempen pru14....

    Adakah raykat dah sedar dgn ketidakupayaan ph serta serik dgn hancengnya bau kencing ph(penipu habis)!?

    Sama2 kita tggu keputusan prk tjg piai. Semoga parti tun mangkuk menang besar krn klu kalah makin kecik majoriti di parlimen. Silap2 haribulan senang2 kena buli oleh anwar dan gone eng.

    BalasPadam
  5. SESAMA SINDRI PUN BERGADUH SAKAN
    WAK JEMIN BANG NON TAK KENGKAWAN
    TG PIAI MENSABOTAJ SESAMA RAKAN
    10K MAJORITY ANY TIME JER KAN KAN..!


    WALAWEI TG PIAI JEM 2 KILOMETER YEAHH
    PENANGAN PENYATUAN UMAH PUNYA KIRJA
    GIGIL LAGI ATOK PUNYA PALO LUTUIT LAH
    KIKIKK NAK MATI PUN RASA TAK SELESA..

    BOLE MATI SELESA KE SLLU BUAT KERJA FITNAH.?

    MALAYSIA 2 THAILAND SATU YA BEDA BEDUU..!!
    DAH 3 KALI PRK, BN DAH BAGI JARINGAN HATRIK
    NAMPAKNYA TANJUNG PIAI NI NO FIGHT YAHOO..!!
    KE PERAK MENGKOMER KASI HATRIK SMPI ATOK PANIK..
    TANJUNG PIAI IBARAT GERMANY VS MALDIVES TUUH..!!

    #FORMULATURUNREGE=BMF

    BalasPadam
  6. Ada pemimpin pakatan semburit dgn beraninya menyalahkan tun mangkuk atas kekalahan besar di prk tanjung piai.

    Maka isyaratnya mudah...letak jawatan dan bagi abg non ganti tmpat ko secepat mungkin. Nuar nie layak ker????
    Hihihi.....

    Lepas nie prk mana pulak?
    Klu jatuhnya tempat bn/pas gerenti berpeluang dipertahankan.
    Klu di tempat pakatan semburxx kena berusaha dan tabur bnyk2 lagi janji jika nak menang.

    Maklumlah...sisa najis dan kencing lama tu belum hilang baunya. Yg bodoh jer sanggup mghidu bau bhn buangan kaki kencing nie.....hihihi

    BalasPadam
  7. PERJUANGAN KAMI MUDAH AJER
    TOLAK TUN ALJUB TOKONG MUJAHIT MAHPOS
    BAGI PENYATUAN UMAH ABIS CITER
    PLURALIS MURTAD SYIAH KASI MAMPOS


    DNG MUDAH GADAI JUAL ASAETS ISLAM GADAI AGAMA DAN AKIDAH LAGI PUIIIOI..!!


    KUBURKAN BAKAL PM KE 8 NOKTAH..!!

    #BMF

    BalasPadam
  8. Kem Anwar mengatakan Azmin hanya mempunyai 99 sokongan sahaja sedangkan untuk menubuhkan kerajaan pintu belakang Azmin memerlukan minimum 112 kerusi parlimen.

    Ugutan Tun untuk merombak kabinet rupa rupanya adalah untuk mendesak menteri menteri dikalangan parti Amanah agar menyokongnya dan berpaling tadah kepada Anwar.

    Menurut Kem Anwar ugutan tersebut membuktikan Tun masih kekurangan sokongan dikalangan ahli parlimen.

    Sekiranya Anwar membuat undi tidak percaya terhadap Tun didalam parlimen nanti peluang untuk menjatuhkan Tun amat cerah.

    Anwar nampak selesa dengan jumlah sokongan majoriti ahli parlimen terhadapnya.

    Cuma mereka hairan kenapa Anwar masih ragu ragu untuk meneruskan konspirasi menjatuhkan Tun secara terbuka.

    Di satu sudut negara, MB perak pula terus bermaharajalela melakukan onar kerana beliau tahu Tun tidak mampu untuk menegurnya kerana nilai satu undi Ahli Parlimen adalah tersangat penting diwaktu Anwar sedang berkira kira mahu mengadakan undi tidak percaya kepada Tun.

    Perbalahan Anwar vs Tun akan membuatkan nilai ahli parlimen melonjak naik.

    Ada yang mengatakan kini nilai satu maruah ahli parlimen sudah mencecah 25juta.

    Salah satu cara untuk mengalahkan Tun adalah menyasarkan pada kehidupan mewah anak cucunya sepanjang pemerintahan. Menyerang anak cucu Tok Wan dan anak Azmin adalah peluru senyap yang menumpaskan diktator Malaysia.

    BalasPadam
  9. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi. Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no Wa 085-254-384-488 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar
    Semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Aki dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB NYATA

    BalasPadam
  10. Itulah mengapa kita tak seharusnya meniru negara tetangga tersebut

    BalasPadam
  11. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng