Iklan Penaja 1

Jumaat, Mei 11, 2018

Rakyat berpesta rai Tun Mahathir sebagai PM Pakatan Harapan

Rakyat berpesta rai Tun Mahathir sebagai PM
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Suasana sekitar Jalan Duta berdekatan Istana Negara malam tadi gamat dengan kehadiran orang ramai meraikan Tun Dr Mahathir Mohamad yang mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Malaysia ketujuh.
Rakyat pelbagai kaum dan peringkat umur berkumpul dengan ada antaranya mengibarkan bendera PKR. Trafik juga sesak dan suasana meriah dihangatkan lagi dengan bunyian hon kenderaan.
Pelantikan Tun Mahathir, 92, sebagai Perdana Menteri mencatat sejarah apabila memegang jawatan tertinggi dalam kerajaan itu sebanyak dua kali.
Sejurus selesai istiadat tersebut yang disiarkan secara langsung, rakyat bertepuk tangan dan bersorak ‘Hidup Tun’.
Mereka juga beramai-ramai menyanyikan lagu Negaraku dan patriotik selain melaungkan ‘Hidup Rakyat’ dan ‘Reformasi’.
Bahkan, pemberita di luar dewan istana turut berkongsikan detik bersejarah yang menyaksikan buat pertama kali gabungan pembangkang mendapat mandat mentadbir negara selepas 60 tahun Umno menjadi parti pemerintah.
Istiadat mengangkat sumpah di hadapan Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V itu turut disaksikan Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr. Ali Hamsa dan Ketua Hakim Negara, Tun Raus Sharif.
Pemimpin Pakatan Harapan yang hadir Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail; Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng; Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Presiden PAN, Moha­mad Sabu merupakan pemimpin Pakatan Harapan yang hadir.
mdl

Picture

31 ulasan:

  1. Bersedia utk tunaikan segala janji2 sblm pesta yg sama tidak berlaku 5 tahun akan dtg.

    BalasPadam
  2. Kekeke. Ramai yang nak bersama BN sekarang. Kalau Umno disahkan haram oleh Mahkamah, habislah semua MP dan ADUN BN kena letak jawatan sebab bertanding dalam gabungan parti haram.
    Kekeke. Bribe hakim lagi penting daripada bribe ADUN dan MP Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Kalau tidak Umno BN mati disebabkan Presidennya dan Setiausaha paling buruk dalam sejarah politik Ku Nan. Kekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Haprak ambik 1 dewan pon tak apa asalkan tun klepet tak jadi diktator mcm dulu2.Ada majoriti 2/3 pon tak guna klu hanya angguk2 dgn segala keputusan peeM spt legasi 22tahun.Harap macai2 faham...hehehehe

      Padam
    2. Yang makan duit haram parti kau, legasi 22 tahun taka da masalah, yang ada amsalah makan duit haram hahahahahaha!!!

      HAdi dengan Najib dua-dua kaki makan duit haram, sekor-sekor tengah mengelupur sekarang. Allah bukak aib satu-satu.

      Tulah walaon, kalau Allah dah laknat sebagai PIGS tu korang memang pengotor macam babi hahahahahahah!!!!

      Pengotor luar dalam hahahahahaha!!!

      Padam
    3. Tun klepet anak beranak kaya raya tu makan duit halal ker....hehehehehe

      Padam
    4. Hadi makan duit haram anak beranak, patutlah boroi macam babi hahahahahhaha!!!

      Padam
  3. Kasihan pulak dengan walaon PAS nak jadi King Maker di Perak dan Kedah.

    Di Kedah dah tak sempat kerana Mukhriz dah angkat sumpah. Di Sabah pula ada ahli BN nak tukar pada Warisan. Tinggal Perak je lah hahahaha.

    Dulu kutuk kerajaan boneka, sekarang sejak dah tinggal tiga ni boneka jenis apa pun tak tahu. Lagi teruk haha.

    Cuba lagi lain kali ya. Jangan pulak bersekongkol dengan perompak duit rakyat lagi. Sekarang kerusi parlimen dah tinggal bawah 20. Jangan pulak nanti tinggal bawah 10 je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pon kesian sgt dgn tun klepet nie...hehehehe
      Mmg bijak dapigs..pgayR dan PANxxx kenakan dia...hehehehe
      Dgr cerita tugas utama tun klepet adalah sebagai peeM shj dan tak pegang portfolio penting spt legasi 22tahun...hehehehe
      Klu dia pegang kewangan...makin gemuk kuda2nya dan makin kaya raya anak..waris..proksi dan kroninya....hehehehe
      Kecuali dia main kotor buat tandatangan tanpa pengetahuan kabinet barunya..hehehehe
      Anwar tahu sgt cerita gelap org tua tu.Tak mgkin pisang berbuah 2 kali..hmmmm

      Skrg manusia yg difitnahnya meliwat sambil melancap butuh pasangannya bakal kluar penjara.Makin hebatlah drama baru dlm haprak....hehehehehehe
      Padan muko ko wahai tun klepet!!!!!
      Memperguna dan diperguna....hehehehehe

      Tak sabar melihat bekas banduan liwat mengangkat sumpah sebagai peeM baru haprak spt yg dijanjikan.
      Kita sama2 tengok adakah ia janji tggl janji atau tun klepet perlu akur bhw anwar akan jadi pgganti dia...
      Terima kasih kpd kepimpinan haprak krn tidak terperangkap dgn mainan tun klepet dan terus menguburkan legasi 22tahun dpd berulang kembali...
      Tak sabar melihat tun klepet berjabat tangan dgn tangan yg dikatakan melancap butuh jantan lain sempena perlantikan laki wan jijah sebagai peeM ke-8 malaysia.Dikatakan dlm 2tahun tapi skrg anwar akan dibebaskan maka boleh dipercepatkan lantikan baru tersebut.
      PADAN MUKA!!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    2. Apa pulak kau nak kasihan, aku yang patut kasihan dengan kau!!!!

      Allah dah laknat parti kau sebagai babi, negeri pemerintahan parti kau dah tak terurus dan kotor macam babi, yang kau sembah wang Jho Low yang gemuk macam babi, hadi pulak dah sakit jantung macam babi, habis tu???

      Allah dah buka satu persatu kebenaran. Anwar pun akan diampunkan. Mahathir pun dah sedarf kesilapannya dan membetulkannya semula.

      Hadi, Najib tempat bergantung harapan pun dan kojol, tunggu masa je, nak berUG dengan kami pulak dah!!!!

      Korang tu dah dilaknat Allah sebagai babi, kami PH nak korbankan prinsip untuk babi-babi pengotor macam kau???

      Tak payahlah. Woi walaon, sedarlah diri sikit. Kau tu babi!!! PArti kau parti babi!!! Ketua kau Hadi babi!!!

      Kau ingat kami ni manusia nakkan babi pengotor macam korang????

      Cermin diri dulu. Kau tu babi. PIGS lah katakan!!!

      Padam
    3. Aku berdoa banduan liwat jd peeM ke8 agar dpt menguburkan terus legasi 22tahun...hehehehe


      Padam
    4. Aku berdoa Allah besihkan orang yang tak bersalah, yang pengotor tu BABI dari parti babi hahahahahahah!!!

      Negeri pun kotor untuk kau berkubang.

      Kau kan babi hahahahaahahahah

      Babi pengotor duduk dekat negeri pengotor hahahahaha

      Malaikat taknak datang mengundi sebab babi banyak, pengotor-pengotor belaka hahahahahah!!!

      Padam
    5. Hello walaun bodoh melantun2..Alhamdulillah kalau ikut perancangan dpt juga anuar jadi PM.
      Yang rakyat malaysia ketawa spt tgk maharaja lawak.. bila seorg presiden sebuah parti hendak jadi ketua pembangkang di perlimen..merayu2 mintak sokongan DAP..bila DAP tak bg sokongan..tajuk utama keluar dr mulut tuang presiden tu..DAP memusuhi islam..walaun2.. sungguh bodoh presiden parti tukan.. tengku razali.. org umno pun nak di lantik jadi PM.. kalau berebut nak jadi PM atau MB aku tak kesah..ni berebut nak jadi ketua pembangkang..bodoh piang betul...memang jenis muka tak tahu malu..ilmu agama tinggi.. ilmu politik asyik nak buat yg pelik2..patutlah..ada blog tertentu cerita sejak sakit kat turki... tuang presiden tu.. mempunyai idea pelik..dlm bahasa lain.. tak berapa waras...

      Padam
  4. Nobody gay...hehehehe
    Hrp menteri2 dlm haprak tak nampak mcm badut...hehehehe
    Yg cakap bahasa malaysia lbh teruk dpd pendatang haram tu eloklah jadi mp biasa jer.Buat malu bangsa malaysia jer...hehehehe

    Dan berharap gunakan 100 hari utk tunaikan 10 janji utama haprak sblm haprak dikutuk kaw2 oleh lawan....hehehehe

    Tak sabar melihat tangkapan2 utk kes 1mdb..pemansuhan gst dan minyak turun serendah2nya.....hehehehehe

    Anyway...rakyat makin sedar kuasa adalah di tangan mrk.Harap internet tak ditapis spt cdgn tun klepet suatu ketika dulu dan ISA yg dimansuhkan akan tiada usaha utk mewujudkannya balik.

    Cai...giliran kabinet baru haprak menjadi bahan lawak rakyat selepas ini....hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. BKau tu babi, kau cerita pasal gay, siapa percayakan kau!!! Kau tu binatang hahahahahaha!!!

      Eloklah, babi macam kau duduk dalam parti babi dan bergelumang dengan najis kat negeri pemerintahan parti kau!!!!

      Negeri kau kan kotor!!! Memang elok untuk kau!!!

      Kau tu babilah katakan!!! Babi memang pengotor hahahahahaha!!!!

      Aku hairan juga, kenapa negeri kau kau banyak kes HIV akibat gay???

      Babi macam kau pun ada gay ke hahahahahah???

      Hei babi, Allah dahlah laknat kau dan parti kau sebagai babi, laknat lagi kes HIV hahahahahahahah!!!!!

      Berapa banyak punya balalah kalau dah makan duit haram ni hahahahahaha!!!!

      Lawaknya ialah, babi pengotor macam kau buat lawak, macam mana manusia macam kami nak faham, bahasa pun bahasa babi hahahahahaha!!!!

      Babi tak sekolah hahahahaha!!!

      Pengotor nak mampos hahahahaha!!!

      Kota Baru bandar paling kotor dalam Malaysia. Eloklah, senang babi macam kau nak berkubang hahahahaha!!!!

      Padam
    2. Makan duit haram tak akan kena bala...dilantik jd peeM lagi...hehehehe

      Padam
    3. Dah kena bala dah. HIV bersarang di Kelantan. Negeri Kelantan kotor. Gaji tak mampu bayar. Hadi tak dapat jadi menteri. Itu semua bala Allah.

      Tak lupa juga, Allah dah laknat PAS sebagai babi yang pengotor hahahahahahaa!!!

      Padam
  5. Dlm temubual terkini dgn tun klepet...bapak segala tol tdk bercdg mghapuskan tol....hehehehehehehe

    Alasan dia...mgkin perbezaan pdpt antara pemimpin haprak dlm membuat manipistol..hehehehe

    Belum duduk putra jaya dah kencing rakyat....
    KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

    Lepas nie ada macai2 bangang akan membasuh kencing tun klepet....hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bapak TOLol....

      Padam
    2. Dalam temubual dengan HAdi, Hadi menyeru kepada UG hahahahah!!!

      Ketua babi nak join manusia berakal macam kami!!!!

      Ingatlah korang ni babi-babi daripada parti babi!!!!

      Ada negeri pun pengotor ahhahahaha!!!!

      BAbi nak kata orang tolol.

      Ingatlah kau tu babi tak sekolah. Mana ada akal hahahahaha!!!

      Sebab tu pengotor hahahahahah!!!

      Malaikat mana, taknak undi korang ke???

      Patutlah kalah teruk hahahahahahaha!!!!

      Malaikat pun benci babi-babi macam korang hahahahaha!!!

      Padam
  6. Kesian ramai yang dedak dah kena stop, tu yang meroyan lebih. Hidup Tun

    BalasPadam
  7. Apapun selamat Malaysia baru yg meroyan
    Biarlah sebab hilang dedak .. hahaha dedak abis p ambik dedak yg babi mkn sekali lagi hahaha padan muka n kepala bapak KO

    BalasPadam
  8. Hehehhehehe...BAPAK TolOL
    Kepala bapak ko TOLol....

    KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehhehehehehe... BAPAK BABI

      KEPALA bapak kau Babi pengotor hahahahahaha!!!!

      Babi dilaknat Allah hahahahahah!!!!

      Babi nak tadbir negeri, patutlah kotor. Elok untuk babi-babi macam kau berkubang hahahahahah!!!!

      Kan Babi???

      Padam
    2. Kepala BAPAK KO TOLol...hehehehe

      Padam
    3. Babi yg kencing amanah manifesto...
      Kepala BAPAK KO TOLol...
      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Belum memulakan keja dah kencing rakyat....

      Kepala BAPAK KO TOLol..hehehehe

      Padam
    4. Kepala bapak kau yang babi. Babi pengotor dilaknat Allah kahkahkah!!!

      Woi binatang babi, kenapa kau kena laknat sebagai babi???

      Sebab kau pengotor. Di bawah kerajaan yang pengotor dalam negeri yang pengotor. Diperintah oleh babi-babi macam kau!!!

      Eloklah, bolehlah kau berkubang hahahahaha!!!

      Padam
    5. Yang babi tu walaon-waloan PIGS hahahahahahaha!!!!

      Macam mana kau nak tunaikan janji kereta 1300 kuasa kuda hahahahah!!!

      Hadi bodoh dan bangang macam babi pengotor sial hahahahah!!!

      Babi memang bodoh, kuasa kuda dengan cc tak boleh beza hahahah!!!

      Hadi PIGS BABI memang bodoh macam babi hahahahahah!!!

      Kepala hadi bodoh disokong oleh babi-babi pengotor hahahaha!!!

      Patutlah tak mampu bayar gaji kakitangan. Oppsss, babi mana pakai fuit, main taik pun boleh ahahahhaha!!!

      BABI PAS memang makan taik hahahahaha!!!

      BAI mana boleh beza 1300 kuasa kuda dengan 1300 cc

      Woi walaon tolol dan bangang macam babi, apasal kau sokong pemimpin bangang macam babi jugak hahahaahha!!!!

      Kelantan kotor dipimpin oleh pengotor macam babi!!!

      Padam
  9. Pagi2 turun keja...kena lalu BAPAK TOLol

    KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

    BAPAK TOLol tak akan hapuskan TOLol...
    Menipu jer keja....hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pagi-pagi berkubang dalam lumpur dan sibabi makan taik babi sendiri hahahahaha

      KAHKAHAKAHAKAHAHAHA

      HADI BABI MEMANG PENGOTOR MACAM BABI!!!

      SEBAB BABI TAK PAYAH PAKAI DUIT, MAKAN TAIK PUN BOLEH.

      SEBAB TU HADI BORI SEBAB PERUT BANYAK TOKSIN. KETUA BABILAH KATAKAN

      KAN BABI???

      Kau kan pengotor, negeri kau pun kotor, eloklah untuk babi macam kau hahahahahahahhahahah

      Babi hadi memang kuat menipu, nama Rasulullah pun dijualnya suruh pergi Tehran.

      Hadi memang babi syiah hahahahahahahahahahaha

      Syiah memang menipu. Menipu lagi kuat iman, macam babi hadi hahahahaha!!!

      Babi pengotor!!!

      Padam
  10. Dulu berpesta nak kuburkan Tun M sebab zalim dan diktator, mahazalim dah lantik beliau jadi menteri kewangan, mahafiraun dah lantik beliau jadi menteri pertahanan.

    Sekarang berpesta lagi sebab tiada lagi mahazalim dan mahafiraun yang ada sekarang adalah Mahathir Mohamad yang sedang dalam perangkaan memperkasakan menteri kabinet.

    Syabas Tun Mahathir kerana kamu mempunyai prinsip dan maruah tidak seperti menteri-menteri kanan yang baru kamu lantik.

    BalasPadam

  11. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive