Belum pernah berlaku, teksi dan lori pamer logo pembangkang

Belum pernah berlaku, teksi dan lori pamer logo pembangkang
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Calon Pakatan Harapan (PH) bagi kerusi Parlimen Kepong, Lim Lip Eng berkata, pada pilihan raya umum kali ini sukar untuk melihat teksi dan lori mempamerkan logo “dacing” Barisan Nasional (BN), sebaliknya banyak yang mempamerkan logo PKR pembangkang.
Sebelum ini kata beliau, sama ada disedari atau tidak, setiap kali pilihan raya, kenderaan komersil ini akan mempamerkan logo “dacing” pelbagai saiz dan pemandunya akan memakai baju serta topi berlogo sama, yang diperolehi secara percuma.
Tetapi kali ini jelas Lip Eng, keadaan amat berbeza, kita lihat pemandu-pemandu kenderaan komersil ini beraksi sangat aneh atas alasan yang baik.
“Kali ini mereka enggan berpakaian biru, mereka bukan sahaja menjauhkan diri daripada “dacing” bahkan tindakan mereka sangat menakutkan Barisan Nasional.
“Mereka mempamerkan keberanian yang belum pernah disaksikan sebelum ini,” kata beliau dalam kenyataannya hari ini.
Selain mereka, tambah beliau, veteran Umno juga kini turun berkempen untuk PH, yang juga sesuatu yang belum pernah terjadi.
Dalam masa kurang 24 jam, pemandu-pemandu kenderaan komersil ini tahu, bahawa mereka akan melihat Malaysia yang baharu, kata beliau.
mdl

Picture
Previous
Next Post »

50 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 12:13 PTG delete

Mungkin bayaran yang dibayar kepada pemandu teksi melebehi bayaran dari UMNO/BN...kikiki

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Mei 2018 1:22 PTG delete

Mungkin kau bodoh macam PIGS sebab bukan semua maruah boleh dibeli dengan wang!!!!

Lainlah Hadi Awang dia kaki makan duit haram...kikiki

Reply
avatar
mahligai seni
AUTHOR
8 Mei 2018 1:25 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 1:25 PTG delete

jho low mengundi ka? kalu dia pn x undi x pangkah bn buat apa nk jaga lg? akal ada ka? tangkap la...

Reply
avatar
mahligai seni
AUTHOR
8 Mei 2018 1:27 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 1:28 PTG delete

Guaner mung baru keluar? Puas dah ke mung berselindung disebalik Tanpa Nama?

Kahkahkah......hanya yang bodoh je memperbodohkan diri sendiri...

Macam mung la Nobody.....kehkehkeh

Bagi PH yang bodoh, wang adalah segalanya....

Pepsi offer rendah dari Coke jadi mereka pillih Coke...kikikiki

Reply
avatar
mahligai seni
AUTHOR
8 Mei 2018 1:29 PTG delete

Itulah mentaliti penyokong BN - bayaran, bayaran, bayaran. Semua perkara diukur dengan bayaran. Saudara, jangan rendahkan maruah anda dengan sikap sedemikian. Jadilah warganegara yang tinggi akal budinya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 1:30 PTG delete

PEPSI dgn COKE tiada bezanya...kihkihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 1:32 PTG delete

Tak payah nk berlakun la, semua tahu politik PH hanya politik wang, sama je dgn BN....Najib dah diajar oleh Madey...wang adalah segalanya....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Mei 2018 1:32 PTG delete

Apasal kau cakap mung-mung ni??? Kau dah bodoh sangat tak boleh cakap bahasa melayu rasmi????

Nik Abduh dah disahkan sebagai suara dalam audio terima duit UMNO hahahahha!!!!

Dah dimasukkan dalam pembelaan Sarawak Report.

PAS aka PIGS aka BABI kaki makan duit haram cerita banyak!!!!

Mana PAS ada maruah hahahahahahah!!!!

Aku tak pernah guna Tanpa Nama lah. Bukan macam kau pondan sotong macam Hadi kaki makan duit haram hahahahah!!!

Reply
avatar
mahligai seni
AUTHOR
8 Mei 2018 1:32 PTG delete

Yang ini lagi satu, asal berkomentar, kerjanya memaki-hamun orang. Kamu ingat itukah perkara yang disuruh oleh agama Islam? Rasulullah ajar kamu berbicara begitukah? Cakap sahaja nak tegakkah Islam tetapi setiap kali berkata-kata, mulut penuh dengan kata nista. Islamkah begitu?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Mei 2018 1:34 PTG delete

Tak payah berlakon lah, semua tahu politik PAS makan duit haram, sama je dengan BN sebab BN yang kasi hahahahaha!!!

Hadi dah diajar oleh Najib... wang haram adalah segalanya... kah kah kah

Sebab tu PAS dilaknat Allah sebagai PIGS hahahahha!!!

PIGS tu kan BABI!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Mei 2018 1:35 PTG delete

Hadi dan Njib tiada bezanya... kihkihkih

Sama-sama makan duit haram hahahahahahahhahaha!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Mei 2018 1:40 PTG delete

Ulama-ulama hadis memang memaki-hamun pendusta-pendusta hadis. Rasulullah pernah berkata seiapa yang berdusta atas nama Rasulullah siplah tempatnya dalam neraka!!!

Sama jugak dengan keadaan sekarang ni. PAS dah dipenuhi oleh kaki jual agam.

MAhligai seni, Dr Zuhdi Marzuki PEngarah Pusat PEnyelidikan PAS pernah memutar-belitkan hadis Rasulullah yang mulia di Muktamar Yadim di Masjid Jalan Duta bulan Mac 2016.

Apa lagi gelaran yang elok untuk penjual-penjual agama???

Kalau saya cakap Hadi makan duit haram, memang dia makan duit haram, habis tu???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 2:54 PTG delete

Ikut mung la nk kata mende pung ke Nik Abduh....apa yg mampu mung buat?....aku dh masak dh dgn peel mung..

Maki hamun dan fitnah berpisah tiada....kahkahkah

Entah kenapa la bila aku tgk Nobody aku ingat lgbt, mung salah seorang dari mereka ke?....kahkahkah

Mung memang jenis suka berselindung

Berselindung dari fitrah asal manusia....kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 3:08 PTG delete

Yang kata begitu kepada PAS mung je, ahli dan penyokong PAS berbangga berdiri dibelakang ulamak, mereka tidak mudah dihadam dengan fitnah.

Mereka tidak akan berdiri dibelakang Najib dan Madey, mereka tu umpama Pepsi dan Coke...mung tersilap langkah Nobody.

Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 3:10 PTG delete

Kalau nak tgk Ulamak yang bersih dari gejala kerosakan akhlak dan rasuah tgk la PAS

Bukan tgk Madey dgn Lim Go End...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 3:17 PTG delete

Mung tgk statistik la, PH 21 BN 71 PAS 0, cerita makan duit ni hanya BN dan PH

Belum jadi kerajaan dah sangkut 21, kalau dapat Putrajaya habis la rakyat Malaysia...banglo takde kolam semuanya akan ada kolam nanti.

Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 5:10 PTG delete

Nobody...lama tak muncuĺ
Ingatkan ko main mahjung dgn lee kuan yew....hehehehehe

Wei...suara audio nik abduh tu sah ditolak oleh mahkamah london lah..bahlol!!!
Tak boleh dipakai lah bangang!!!
Hehehehehe....

Sapa2 pon boleh tiru suara nik abduh klu dia pakar dlm bidang tu.Mahkamah dah tolak bulat2 lah macai..oiiii!!!

Dlm malaysia nie yg pandai tiru suara tun klepet..najib..anwar..mat sabun dah terlalu ramai.Apa bukti ko nak kaitkan?Lainlah klu mcm video besi tu...
Yg suara abg mat sabun skandal tu pon belum tentu mahkamah nak terima klu dibawa ke perbicaraan.
Logiklah sikit klu nak menipu pon!!!!

Bodoh tu simpan sikit sblm mengundi esok...hehehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 5:13 PTG delete

Klu tak kerana duit haram...tak mgkin dia dpt beli 8 buah rmh mewah termasuk di london..california..canada dan argentina.

Siap naik jet peribadi lagi 2 kali sebulan menjenguk kuda2nya yg rega juta2 di argentina.Harapkan duit pencen dan gaji peeM gerenti tak mampu mamat tu....hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 5:16 PTG delete

Yg lawaknya...mamat nie suka kutuk org mencuri sambil disorak oleh macai2 spt nobody TAPI dia ingat rakyat tak tahu dia dan anak2nya kaya raya hasil dpd mencuri harta negara dan rakyat....hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 5:21 PTG delete

Macai nobody...
Apa komen ko dgn pghinaan dapigs trhdp tun klepet aka mahdey tu???!!!!
Hehehehehe...

Slps 2 tahun boleh jalan pegi jumpa mendiang lee kuan yew sama2 main mahjung...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Hina sungguh tun klepet di mata dapigs...
Rugi jer bayar mahal utk dpt jwtn pengerusi dan calon peeM tapi sekadar pghinaan yg tak akan lenyap di mata dapigs....hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 5:26 PTG delete

Islam mengajar kita bermaaf-maafan dan islam ajar kita tolak rasuah
Di parlimen mesti ada kerajaan dan pembangkang bukan kecuali ..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 6:13 PTG delete

Macam PAS la cai angka 0 dan belum pernah naik angka 1 pun akibat tolak rasuah la tu, PH boleh ke tolak angka 21 jadi 0?

Islam bukan ajar 2 perkara tu je, banyak lagi cai, salah satunya jangan jadi anak derhaka, jangan lantik kafir jadi pemimpin dan jangan fitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 7:53 PTG delete

Kekeke. Macai Najib kuat betul meroyan. Dah bagitau Nobody tak pernah komen sini kecuali hari ni. Kekeke.

Perbicaraan belum mula pun bukti dah kena tolak ke? Kekeke. Ini benda paling bodoh aku pernah dengar.

Macai Najib dan walaun kena faham apa yang berlaku. SR tarik balik hujah pembelaan lama sebab nak masuk bukti audio Nik Abduh yang baru. Sebelum ini punya hujah banyak nak kaitkan Najib dan harta mewah Lebai yang tak sampai sepenggal jadi YB.

Walaun dan macai dah bodoh undang-undang kena tipu pula dengan SU Hadi Awang yang bukan pengamal undang-undang.

Lawyer Pas sendiri didedahkan SR menipu dalam FB. Lawyer Pas yang menipu siap ambil selfie dengan Carter Ruck dalam court -kesalahan yang boleh menyebabkan penjara dan denda!

Siap-siaplah tahun depan lawyer Pas kena dakwa hina mahkamah.

Dol macai fakenews, jangan keliru dan mengelirukan orang. Kekeke.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 7:57 PTG delete

Pas masuk PRU14 guna nombor ekor baru. Kekeke. Muktamar dulu dah pakai CHAI, PRU14 pun pakai CHAI juga? Kekeke. Nombor CHAI baru tak ada ke dol? Kekeke. Ahli Pas kena tegur ulama suka nombor CHAI. Makin teruk kemaruk nombor CHAI. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 8:03 PTG delete

Kekeke. Anugerah KLEPTOKRAT SIAL NAJIB TUN RAZAK hanya satu sahaja di Malaysia. Belum ada lagi calon lain sebab Anak Sial Rosmah Mansor menyorok celah kankang Mak Sial dia. Kekeke.

Jadi macai fakenews tak perlu rasa malu kena pertahan Pencuri Malaysia pertama di dunia. Kekeke. Jadilah macai fakenews yang berguna kepada Kleptokrat Sial, Jho Taek Low dan Eric Tan Kim Loong. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 8:25 PTG delete

Itulah realiti cai bukan fitnah, sejarah dah membuktikan Perak jatuh sebab DAP dan PKR berpolitik kerana wang, dah menang dijualnya kerusi....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 8:48 PTG delete

Politik PH adalah politik kuburan, wooiii buat markas la kat depan kubur tu, kempen sampai pagi......kahkahkahakah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2018 8:53 PTG delete

Husam kata “Tetapi jika Pas ambil pitih (duit) dari Umno patutkah kita nak undi Pas?…serupa kita undi Umno.”

Pan ambik pitih (duit) dari dap, patutkah kita nak undi pan? Serupa kita undi dap lah tu.
Dap pulak ambik pitih (duit) dari Yahudi Israel, patutkah kita nak undi dap? Serupa kita undi yahudi israel yg dok rampas tanah rakyat palestine dan menzalimi umat Islam palestine la tu.
Undi pan, serupa undi dap, undi dap serupa undi yahudi israel….maka, undi pan samalah juga mcm undi yahudi israel..

Org Islam jgn sesekali bagi kemenangan kpd musuh islam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 3:58 PG delete

Kekeke. Dekat 1000 ahli Pas makan gaji dengan Kerajaan PULAU PINANG sebelum Muktamar? Kekeke. Apakah hukum mereka jika fitnah mung ini diterima? Halal ke haram? Kekeke. Daripada 2008 - 2015 makan duit Dap ke? Kekeke. Buat hukum dan fitnah untuk perut sendiri macai fakrnews. Akhirnya, darah daging sendiri pun difitnah seburuk-buruknya. Kekeke.

Halal bagiku haram bagimu. Manusia syaitan buat hukum agama.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 4:02 PG delete

Walaunta lepasan Mesir dan Arab Saudi kena cakap Arab.

Halaluna, Haramuka. Hok aku halal, Hok mung hare. Sebab aku tungge agamo. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 4:04 PG delete

Kunci kubur tak pernah dibuat dek umat Islam. Tak tahu agama lain ada agaknya?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 4:09 PG delete

9 Mei 2018

HARI RABU

HARI RAKYAT AKAN BUANG UMNO!



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 6:36 PG delete

Arul Kanda dakwa Najib tidak bersalah dalam isu 1MDB.
Pengurusan 1MDB dan Lembaga Pengarah 1MDB yang bersalah.
(Najib - Pengerusi 1MDB, Menteri Kewangan, PM yang jaga 1MDB)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 6:38 PG delete

DAN JUGA RAKYAT AKAN BUANG PH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 2:44 PTG delete

Hari ni takde ke kempen dikuburan?

Madey bila pulak nak lawat kubur Nik Aziz?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2018 7:52 PTG delete

Udahlah cai...
Ko nie 2 alam kan???
Laki dan gay...hehehehehe

Cara penulisan hampir sama tapi cara mencarut mcm gaya gay lembut jer....hehehehe

Lain kali belajar bhs omputeh tu baik2...hehehehe
Agar faham maksud perundangan mrk.Betul tak????hehehehehe

Dulu ko heboh ttg kapal layar mewah jho low yg kena tahan di bali.Bukan main ko buat andaian dan fitnah...hehehehehe
Bila keputusan mahkamah mrk kata tiada kes utk mendakwa...ko bodoh diam membisu.....hehehehe

Dah mahkamah london kata audio tu bukti tak berasas...ko nak cakap apa!!!Bangang...hehehehe

Apa yg lawyer Pas perlu bersiap sgt tahun depan pulak???
Sepatutnya lawyer SR!!!
Dah SR media pujaan haprak bodoh membuat fitnah...bersedialah dgn bukti2 yg lebih munasabah.Bawaklah husam tugu yg berani kata duit tu ada dlm affin bank sebagai saksi SR nanti.
Cuma takut dia akan bagi alasan slps SR sebut nama ampitgay...dia kata cuma dengarrr jerr...hehehehehe

Nobody bangang!!!hehehehe
Ko tolong2 lah lawyer SR tu cari bukti utk perbicaraan thn depan iye....

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 2:18 PG delete

Akhirnya. The new beginning of Malaysia Boleh Reborn.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 2:22 PG delete

SPR tengah kira berapa YB kena beli untuk BN jadi Kerajaan semula?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 2:53 PG delete

Astagfirullah ...ampun lah diri ku yg tak mampu tidur pada malam ini kerana asik memaki hamun di dalam hati kepada pengacara2 TV3 dan Pengerusi SPR......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 7:46 PG delete

Ada 4 hari cuti...boleh suruh dia pilih salah satu utk pegi ziarah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 7:58 PG delete

PAKATAN HARAPAN 122
BARISAN NASIONAL 79
GAGASAN SEJAHTERA 18

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 10:21 PG delete

Jangan kunci kubur lagi tau.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 2:31 PTG delete

Dah buka

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 3:49 PTG delete

Kleptokrat Sial Najib Tun Razak nak beli belah YB daripada Kerajaan baru?
Kleptokrat Sial pergi mampuslah dengan king maker. Duit bawa pergi kubur kau Kleptokrat Sial Najib Tun Razak.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 5:45 PTG delete

Nanti kita lihat Hadi Awang kembali dengan RUU355 yang ditangguhkan sampai 3 hingga 4 kali sebab ponteng Parlimen. Kekeke. Penyokong Pas dah beri mandat besar nak Hadi Awang rajin dan tidak lagi memonteng kerja. Kekeke.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 6:58 PTG delete

Tahniah PH!!!!
Tdm sebagai pm dan wan azizah sebagai tpm kerajaan baru malaysia.
2 tahun lagi dsai akan mengambil tempat tdm spt dijanjikan.Sejarah pasangan suami isteri yg pernah melalui keperitan 20 tahun bakal menerajui pentadbiran negara.
Tahniah sekali lagi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2018 7:29 PTG delete

Makin gemuklah kuda2 ku di argentina...hehehehe
Aku dah jumpa balik lubuk2 emas ku..
Hehehehehe

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Senarai Blog @ Bisnes