Anwar terima panggilan ucap tahniah daripada Dr Yusuf al- Qaradhawi

Anwar terima panggilan ucap tahniah daripada Dr Yusuf al- Qaradhawi
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memaklumkan beliau menerima ucapan taniah daripada Pengerusi Persatuan Ulama Sedunia, Sheikh Yusuf al-Qaradhawi.
“saya telah terima panggilan dari Sahibus Samahah Sheikh Dr Yusuf al-Qaradhawi, Pengerusi Persatuan Ulama Sedunia.
“Beliau amat gembira dengan perkembangan terkini politik di Malaysia, khususnya kemenangan dan pembentukan kerajaan baharu Pakatan Harapan,” ujar Anwar dalam kenyataan hari ini.
Menurut bekas timbalan perdana menteri itu lagi, dalam panggilan itu, Dr Yusuf turut menyampaikan salam kepada isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan keluarga serta seluruh rakyat Malaysia.
“Dr Yusuf berharap akan dapat mengadakan pertemuan dalam masa terdekat, dan mendoakan yang terbaik untuk keluarga serta kejayaan rakyat malaysia.
“Menurut beliau (Dr Yusuf) ini berita terbaik yang ditunggu setelah sekian lama,” terang Anwar lagi.
Anwar dijangka akan dibebaskan esok dan satu sambutan meraikan pembebasannya akan di adakan di Padang Timur, Petaling Jaya pada malam esok.
Anwar yang menghabiskan tempoh tahananya di Pusat Rehabiltasi Cheras akan mendapat pengampuan melalui Lembaga Pengampunan Diraja Yang akan bersidan jam 11 pagi esok (Rabu).
Anwar dijangka memberikan ucapan pertamanya sejak tiga tahun ditahan, pada jam 10 malam dalam himpunan itu.
nwar menjalani hukuman lima tahun penjara pada Februari 2015 selepas Mahkamah Persekutuan mengekalkan keputusan bersalah atas sabitan meliwat bekas pembantu peribadinya.
Anwar, yang dipenjarakan di Penjara Sungai Buloh, sebelum ini dijadual dibebaskan pada 8 Jun depan.
mdl

Picture
Previous
Next Post »

5 ulasan

Write ulasan
Nobody
AUTHOR
16 Mei 2018 10:49 PTG delete

Aku sedang hairan kenapa Dr Yusuf al-Qaradhawi seorang yang soleh dan pintar tak mengucapkan tahniah kepada hadi???

Oh lupa, hadi gagal hahahahaha!!! Jadi king maker pun gagal hahahahahaha!!!

Punyalah tak ada maruah. Nak jadi king maker konon. Apa dah jadi hahahaha???

Oh Hadi dah senyap kecut telur rupa-rupanya makan duit haram hahahahha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2018 11:07 PTG delete

Dr Yusuf alQaradhawi tak ucapkan tahniah kpd tun klepet ker???hehehehe
Mana tau dia pernah jadi saksi tun klepet mengaku memfitnah anwar???

Errrr....ada pengakuan dari tun klepet ker ttg pgakuan fitnah liwat tersebut???
Jgn marah cai...baik rakyat tahu cerita sebenar sblm isu tersebut diputar kembali sblm pru15....hehehehehe
Bukan senang utk melupakannya krn anwar msh bertegas mengatakan dia difitnah slps dah bebas dgn pengampunan dan dpd tun klepet pula msh belum ada sbrg pengakuan....hehehehehe
Apa2 pon...tahniah cai!!!!
Hehehehehe

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
16 Mei 2018 11:49 PTG delete

Patutlah Dr Yusuf Al-Qaradhawi tak ucap jugak pada hadi, kaki klepet makan duit haram rupanya hahahahahhaha!!!! Mana tahu dia pernah jadi saksi hadi klepet mengaku makan duit haram hahaha???

Errr... ada pengakuan dari walaon pemimpin PIGS ker tentang makan duit haram 1MDB beratus juta???

Jangan marah B I(BABI, korang kan PIGS hahaha)... baik rakyat tahu cerita sebenar sebelum isu pemimpin PAS makan duit haram diputar kembali tahun ini hahahaha... Sama-samalah hadi duduk jail dengan najib sebab remabt duit haram hahahahah!!!! Dengan Sarawak Report hadi dah senyap dah, kecut telur ke hadi bukti 1MDB dah dikeluarkan daripada OSA. TAkut kantoi dengan rakyat makan duit haram hahahahhaha!!!

Senang je untuk Anwar untuk melupakannya kerana Anwar berjiwa besar bukan macam hadi tak tegas langsung hahahahah!!! Kejap kata ambil lima negeri negeri yang lain beri pada UMNO kejap lagi tak mengaku walhal dah terang-terang ada video!!!

Memang penipu besar hadi tu hahahahah!!!!

Tak payah ada pengakuan, yang penting hadi kalah lagi strategi bodoh macam tu mana boleh menang hahahahahah!!!

Sebab hadi memang bodoh macam kau walaon jugak hahahahaha!!!!

Allah tangguhkan kemenangan pakatan rakyat dulu kerana Allah tak mahu diperintah oleh orang-orang yang bodoh macam hadi dan para walaon ahahahhahaha!!!!

Habis rosak Malaysia hahahahaha!!!

Bi (Babi), terimalah hakikat hadi tu bodoh, strategi king maker apa dia boleh?? Sekarang dah senyap hahahahaha!!!!

Mana kau punya RUU 355???

Apa-apapun takziah bi (babi)!!! Lepas ni satu-satu pemimpin kau yang makan duit haram klepet wang rakyat masuk jail hahahahah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2018 7:57 PG delete

Tahniah kepada BN dan Pas kerana kerjasama mereka menyebabkan Rakyat menyumpah mereka. Jadilah Pembangkang Malaysia yang bijak.

Bukan Pembangkang yang bodoh sibuk dengan isu kaum, agama dan isu sensitif. Pembangkang yang bangang ingat isu macam itu masih lagi laku sekarang.

Kalau nak jadi Pembangkang bawalah isu yang matang dan sejahterakan Malaysia. Bukan macam BN dan Pas, isu keluarga dan lucah masih lagi dijadikan bahan dalam propaganda. Kalau ada Pembangkang yang cerdik, isu ekonomi, pendidikan, kesihatan dan keselamatan akan buat mereka popular secara positif.

Tapi sebab Pembangkang yang ada di Malaysia hanya pandai isu perkauman rasis, sibuk Ketuanan Melayu - Islam, main isu agama sampai mengkafir di sana-sini, isu sensitif pun nak buat isu nasional, maka tak payah susah-susah lagi. PRU15 saya sokong BN - Pas sebagai Pembangkang Paling Bodoh di Malaysia.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2018 4:54 PTG delete

Berjiwa besar???!!!!

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Senarai Blog @ Bisnes