Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mei 18, 2018

Anwar Ibrahim dilantik anggotai Majlis Presiden PH

Anwar dilantik anggotai Majlis Presiden PH
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Majlis Presiden Pakatan Harapan hari ini mengumumkan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menganggotai barisan Majlis Presiden PH.
Menurut Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad Majlis Presiden kini dianggotai enam keanggotaan (top 6).
Sebelum ini keanggotaan Majlis Presiden PH terdiri daripada lima anggota dikalangan Pengerusi, Presiden dan tiga timbalan presiden yang mewakili empat parti dalam gabungan Pakatan Harapan.
Difahamkan Anwar akan kekal sebagai Ketua Umum PKR ketika berada dalam Majlis Presiden PH .
“Datuk Seri Anwar akan jadi seorang daripada 6 orang – top 6.
“Kita menerima masuk DS Anwar ini untuk berjumpa lebih kerap dan mungkin ada masalah mereka akan bersidang (Majlis Presiden) untuk memutuskan perkara yang penting diputuskan dengan segera,” ujarnya.
Majlis Presiden yang bermesyuarat hari ini juga menetapkan Majlis Presiden akan mempunyai 22 orang ahli.
“Majlis Presiden ini ditentukan ahlinya berjumlah 22 orang iaitu tiap parti mempunyai lima orang wakil dalam Majlis Presiden termasuk dari wanita dan pemuda.
“Bagi perkara dasar akan dibawa ke mesyuarat pada Majlis Presiden yang akan bersidang setiap bulan atau lebih awal,” ujarnya dalam sidang media diadakan di Ibupejabat Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) di Petaling Jaya hari ini.
Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan tanpa syarat oleh Lembaga Pengampuan Diraja semalam.
mdl

Picture

3 ulasan:

  1. Macam mana macai fakenews? Kes Anwar dah bersih sebab asas pengampunan YDPA ialah beliau difitnah dan menjadi mangsa politik Be End. Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan macai yang merekayasa konspirasi fitnah telah ditempelak dengan Pengampunan Di Raja oleh YDPA. Kekeke.

    Dengan bahasa mudah, Kleptokrat Sial Najib Tun Razak ialah perancang fitnah politik terbesar di Malaysia. Disahkan secara rasmi oleh Majlis Raja-Raja Melayu yang diketuai oleh YDPA. Kekeke.

    Secara automatiknya, macai fakenews yang masih sebar dakwaan fitnah politik adalah PENDERHAKA kepada Raja Melayu, Agama Islam dan Negaraku Malaysia. Kekeke.




    BalasPadam
  2. Tak kecoh pon anwar dibebas dgn pengampunan ydp agong cuma rakyat ingin penjelasan dpd mulut tun klepet sendiri adakah kata2nya dulu ttg liwat sambil melancap butuh pasangannya fact atau fake news!!!!!??????
    Tak susah kan utk buat pengakuan sementara msh bernafas...hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai fakenews meroyan ke menderhaka kepada YDPA? Kekeke. Macai fakenews lebih kepada derhaka kepada YDPA sebab persoalkan Pengampunan Di Raja. Kekeke.



      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...