Iklan Penaja 1

Khamis, April 19, 2018

Penyokong Umno ganggu ceramah ‘berjangkit’ pada penyokong taksub Pas

Sulaiman Ibrahim
Sulaiman Ibrahim
Sikap penyokong Umno-BN yang mencetuskan provokasi ketika ceramah blok parti pembangkang pada musim pilihan raya lima tahun lalu dilihat sudah ‘berjangkit’ kepada penyokong Pas menjelang PRU14 ini.
Ketua AMANAH Sik, Sulaiman Ibrahim memberitahu, terdapat penyokong tegar Pas yang membuat kecoh ketika berlangsungnya Ceramah Kelompok Dun Kamunting malam tadi.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
“Tempat ceramah betul-betul berhadapan markas operasi Pas Kampung Jana, Kamunting. Jentera Pas ada lebih kurang 20 orang di markas tersebut.
“Selepas saya habis ceramah sebentar tadi, ada sedikit kekecohan dan provokasi dari ahli Pas menggangu perjalanan ceramah di saat-saat akhir. Akhirnya, dapat ditenangkan,” tulisnya di Facebook.
Tidak mahu mengeruhkan keadaan dan sebagai tanda ikatan silaturahim, Sulaiman bagaimanapun bersalaman dengan penyokong-penyokong Pas yang amat marah ketika itu sejurus selesai berceramah.
Pengarah Biro Tanah, Pertanian dan Luar Bandar AMANAH Kedah itu berkata, sikap mereka terbabit berbeza dengan Pakatan Harapan yang tidak pernah menganggu mana-mana ceramah Pas.
“Dulu masa saya dalam Pas, apabila waktu ceramah, orang Umno suka melakukan provokasi dan menggangu program tapi sekarang perangai Umno tersebut ada dalam diri Pas.
“Saya nak beritahu pada Pas, kami Pakatan Harapan tidak pernah mengganggu ceramah yang dianjurkan oleh Pas.
“Sekali lagi saya ingatkan kepada penyokong Pas hentikanlah provokasi dan kembalilah kepada perjuangan yang sebenar,” tambahnya lagi.
Turut berceramah dalam program di Dun Kamunting itu adalah bekas Exco kerajaan negeri Perak, Zainuddin Mohd Yusof; Timbalan Ketua AMANAH Taiping, Dr Ir Muhd Fadhil Nuruddin dan Gamma, Rosli Muhd Syarif.
N.16 Kamunting terletak di bawah Parlimen Taiping selain N.17 Pokok Assam dan N.18 Aulong. Terdapat 26,925 pengundi di Kamunting daripada jumlah keseluruhan 86,432 pemilih berdaftar di P.060 Taiping.
Lokasi ceramah PH Taiping bertentangan dengan markas operasi Pas di Kampung Jana, Kemunting.

mdl

Picture

23 ulasan:

  1. tahniah kpd saudara husam yg telah membongkar isu betapa penakutya pm msia najib pd China CCCC. menjadilah najib kepit seorg pak turut..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hrp dia dpt bongkar kegiatan anaknya...hmmmm

      Padam
    2. Lama tak nampak leman ni.. katanya merajuk tak dapat jadi calon.. mungkin penyokong pas tu tak kenal hang kut sebab tu depa marah bila hang kata sayang islam tapi isalm yg liberal yg membela hak folongan atheis, lgbt, murtad dan sekedudukan.

      Padam
  2. PAS x perlu marah2. DUN Kamunting BN yg menang pd PRU yg lepas. siapa PAS di Kamunting?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depa Pas jadi penasihat Najib la ni!!!! Mana lawan BN dah? Dapat dedak lagi ada! Nak pecah undi Melayu!!! Pecah undi Pakatan Harapan!!!

      Padam
    2. Sama2 kita lawan penyamun tarbus yg gila mengkayakan anak..waris..proksi dan kroni....hehehehe

      Lagipun fatwa org tua tu boleh sembelih babi dgn membaca bismi.... mengesahkannya sebagai rakan strategik dapigs....hehehehehehe

      Padam
  3. anjing ...kalau dh dibelai..diberi makan...walau pun bengis dia tak bahang tuannya...malah..org lain yg cuba disalaknya.
    ha5.....termakan body katakan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anjing makan dedak mahal, mau tak menyalak? Kekeke. Walaupun dedak bekas saki - baki najis JHO TAEK LOW. Kalau masuk akaun amanah peribadi Lebai. Tetap jadi infaq anak bini dan parti. Kekeke.



      Padam
    2. Duit jho low tu dpt menambah kuda2 tun klepet di argentina....hehehehe

      Padam
  4. https://www.youtube.com/watch?v=3c-DZSXZVSs

    Kekeke. Parti baru dah masuk BN. Parti Kastam Malaysia. Kekeke. Yang orang ramai sibuk sekarang ialah mengapa Rakyat semua daripada dalam perut sampai dalam kubur dikenakan cukai GST tetapi Syarikat CCCC blacklisted company dikecualikan. Presiden parti Kastam kata zaman Tun pun ada kecualikan cukai SST? Kekeke. Dia faham ke beza GST dan SST aku pun tak tahu macai. Kekeke.

    Kekeke. Macai Kleptokrat Sial boleh masuk parti Kastam Malaysia. Tak pasal-pasal zaman Tun M jadi sasaran walaupun zaman Tun tak ada GST. Kekeke. Hidup parti Kastam! Kasi tambah lagi barang dengan GST! Kekeke.
    Pas mana? Dah jadi pasu bunga ke? Kekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Rupa2nya tun klepet lagi banyak memberi pelepasan cukai kpd syarikat asing....hehehehe

      Bukan shj kpd syarikat asing ttp kpd kroninya....hehehehe
      Klu tak ada insan mulia yg melapor semakin kaya atas angin lah mrk...hehehe

      Patot pon dia melenting tahun lepas...
      Rupa2nya dia yg bagi pelepasan cukai tanpa perjanjian khusus....ish ish ish
      Salahguna kuasa dah jd amalan legasi 22tahun.Patot pon dia rindu dgn tandatangan sebagai peeM....nak jadi kaya....hehehehehe

      Padam
  5. UMNO WAS DEAD. UMNO SUDAH MAMPUS. TIADA LAGI PARTI UMNO. 20 APRIL 2018 HARI BARU MALAYSIA. SEMUA JAWATAN PEMIMPIN DAN AHLI UMNO ADALAH HARAM. 5 TAHUN PEGANG JAWATAN TAK BAGI BERTANDING. PARTI HARAM SAMA MACAM PARTI KOMUNIS MALAYA. KAHKAHKAH! PARTI UMNO DAH MATI.

    BalasPadam
    Balasan
    1. NO GST! GST HARAM! MANSUH GST!

      Padam
    2. KERA CHINA CCCC BEBAS GST.
      ANAK BINI DI RUMAH DICEKIK GST.
      PARTI UMNO DAH GILA. DAH NAK MATI.

      Padam
    3. Ingatkan najib jer yg pernah bagi pelepasan cukai kpd syarikat asing...rupa2nya tun klepet lagi bnyk memberi pelepasan cukai dlm tempoh 22tahun dia jadi peeM...

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Klu dibaca penjelasan pjg lebar ttg pengecualian cukai tu mmg bijak juga pengiraan mrk.
      Cai...aku bagi cth mudah dgn ko..hehehehe

      Ko berhutang rm1000
      Ko kenakan gst 6%
      Maka keseluruhannya hutang ko akan jadi rm1060.Itu nilai ribu...klu nilai billion....berapa????
      Hehehehe...

      Ko msh ingat perjanjian air dgn singapore pd tahun 1990???
      Kenapa tun klepet tak naikkan harga jualan dan kenapa singapore diberi kebebasan membeli tanpa had???
      Nak kaji balik...kena tunggu tahun 2061....lama.Kenapa sebodoh itu perjanjiannya.Kawtim ker....hehehehe

      Dlm masa yg sama...tun klepet menjual 54,000 ekar tanah di johor kpd singapore berkaitan perkara yg sama dgn nilai yg sgt murah.Kawtim ker...

      Mcm kes terowong bwh laut dapigs penang jer kes tun klepet nie.Terowong tak siap...oppsss...tak mula pon tapi tanah rakyat di penang digadai kpd syarikat asing konon nak buat terowong.Kawtim kerrrr....hehehe

      Maka klu nak kutuk org...pandang kiri kanan dulu takut terkena batang hidung bengkok tun klepet...

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    4. Air tu anugerah Allah kepada semua makhluknya....lagi pun ada umat Islam di spura tu...

      Padam
    5. Kekeke. Macai ni meroyan teruk. Kalau meroyan pentadbiran Tun M, maka meroyan pada Menteri Kabinetnya yang terlibat. Kekeke. Takkan PM yang buat kerja sorang-sorang samdol? Kekeke. Jadi semua soalan kautim kerrr atau komisyen kerrr......... patut tanya kepada Kleptokrat Sial Najib Tun Razak sebagai bekas Menteri Kabinet Tun macai. Kekeke. Lebih shafiee afdal sebab mereka juga kuasai Kerajaan Malaysia selepas 2004. Relevan lagi soalan macai fakenews untuk rakyat buat penilaian. Kekeke. Amacam Kleptokrat Sial semua dalam parti haram Umno? Nak jawab ke tak soalan macai ni? Kekeke. Parti haram Umno dah jual air murah sampai 2061, dah jual tanah Johor, sekarang dah bagi pelepasan GST lagi pada Syarikat CCCC China Komunis? Kekeke.



      Padam
    6. Releks lah cai...hehehehe

      Bila kena btg hidung sendiri...melatah lah pulak...hehehehe

      Apa2 pon...tun klepet mmg hebat
      Hanya haprak jer yg mampu mghapus dosa2nya...

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
  6. [|| (( )) ||] X KEADILAN (PKR)

    PAKATAN HARAPAN UNTUK MALAYSIA.

    BalasPadam
  7. Hi Blog Admin,
    Golden Triangle Tour India comprises of the three most tourist cities of the country located in the north – Delhi, Agra and Jaipur. For more type of Golden Triangle Tour Packages Please visit our site Travel Height
    More packages like...

    Golden Triangle Tour 3 Days
    Golden Triangle Tour 4 Days
    Golden Triangle Tour 5 Days
    Golden Triangle Tour 6 Days
    Golden Triangle Tour 7 Days
    Travel Height
    http://www.travelheight.com

    +91-7900221133, 9997783182

    BalasPadam
  8. Hello Blogger,
    Luxury golden Triangle Tour package is specially designed tour package by Delhi Agra Jaipur Yatra which is connecting three famous heritage cities of India that are nation's capitral Delhi, city of love - Agra and Pink city Jaipur. If you are planning a tour or visiting first time to India for exploring incredible India then these cities are must visit destinations. In luxury Golden Triangle Tour your stay in the best hotels of every city. Hotels include are Oberoi, Leela, Taj, 5 star hotels and other heritage hotelsat best price in the market. Car rental services are also available for exploring the cities of Golden Triangle with Udaipur, Ranthambore and other famous cities. If you want to add some more places in your trip, you can Customize Your Tour also. So plan your vacations with Delhi Agra Jaipur Yatra which make your trip more comfortable and hassle free tour.
    India Trip Designer
    www.indiatripdesigner.com
    +91-9837332533

    BalasPadam
  9. ( نقدم لكم بعض الخدمات فى الاعمال المنزلية الممثله فى التنظيف الشامل للمنزل ومكافحة الحشرات وعزل الاسطح وكشف تسربات المياة ونقل الاثاث بكل انوعه كل ذلك يساعد فى الحصول علي مظهر رائع بواسطة افضل الفنيين والمتخصصين فى هذا المجال باستخدام احدث المعدات)
    شركة عزل اسطح بابها
    شركة كشف تسربات بابها
    شركة تنظيف خزانات بابها
    شركة مكافحة حشرات بابها
    شركة عزل اسطح بخميس مشيط
    شركة كشف تسربات بخميس مشيط
    شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط
    شركة تنظيف منازل بالطائف
    شركة نقل عفش بالطائف

    BalasPadam
  10. شركة رائدة فى مجال التنظيف حيث انها تقوم بكافة انواع التنظيف مثل الفلل والشقق والبيوت والشركات , كما ننظف ايضا السجاد والموكيت كل ذلك بأفضل المعدات وأمهر العمال , فنحن نعمل تحت خطة عمل مميزة مما يجعلنا الافضل فى هذا المجال , لاتتردد فى الاتصال بنا وكن واحد من عملائنا الكرام ونحن نضمن لكم سرعة العمل والجودة عالية شركة تنظيف بالطائف
    شركة مكفحة حشرات بالطائف
    شركة نقل اثاث بالطائف
    شركة تنظيف خزانات بالطائف
    شركة تنظيف منازل بالطائف
    شركة عزل اسطح بالطائف
    شركة عزل خزانات بالطائف

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive