Iklan Penaja 1

Jumaat, April 06, 2018

Pas tidak akan menang walau satu kerusi di Selangor

iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Institut Darul Ehsan (IDE) menyangkal tanggapan Pas mempunyai pengaruh besar pada pilihan raya umum akan datang berdasarkan pola kehadiran peserta yang ramai dalam program anjuran parti itu, malah selain Kelantan, pengaruh Pas di negeri-negeri lain jatuh merudum dan diramal tidak akan memenangi sebarang kerusi di Selangor.
Timbalan Pengerusinya, Prof Dato’ Dr Mohammad Redzuan Othman berkata, keputusan Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14) bukan sekadar bergantung pada khalayak dan jentera pilihan raya semata-mata.
“Memang kalau kita lihat ramainya orang hadir itu dijadikan alasan pemimpin Pas untuk mengatakan partinya masih berpengaruh.
“Terbukti sehingga PRU-13, walaupun saya tidak menolak jumlah yang hadir dalam kempen yang diadakan tetapi itu bukan satu indikator.
“Pilihan raya bukan semata-mata disumbangkan oleh jentera. Kalau mereka yakin (dengan sambutan orang ramai indikator pengaruh Pas), saya hormati tetapi kajian kami mendapati tidak semestinya hal itu berlaku,” jelasnya.
Beliau berkata demikian sebagai menjawab soalan semasa sidang media Survei Malaysia 2018: Kecenderungan Mengundi Menjelang PRU-14: Siapa Pilihan Rakyat Malaysia? di Shah Alam petang tadi.
Dr Mohammad Redzuan (foto) berpendapat Pas berpotensi untuk mempertahankan Kelantan yang dikuasai sejak 1990 dalam keadaan 50:50 memandangkan BN juga mempunyai peluang sama untuk merampas kerajaan negeri tersebut.
“Satu kelebihan Pas, mereka berjaya menguasai institusi berkaitan rakyat iaitu masjid dan surau.
“Bagi masyarakat Melayu, ini mempengaruhi (sokongan). AMANAH mengalami kesukaran untuk menguasai institusi ini.
“Walaupun (timbul isu) RUU355, ‘tape’ (tentang Pas terima duit Umno) tapi disebabkan elemen kemasyarakatan, pengaruh Pas masih kuat (di Kelantan),” ujarnya.
Walau bagaimanapun, beliau berkata, sokongan pengundi kepada Pas di Selangor dan di peringkat nasional semakin merudum ekoran perubahan sokongan kumpulan pemilih yang mengundi Pas pada PRU-13 atas kapasiti mewakili Pakatan Rakyat.
“Trend menunjukkan undi popular Pas di Selangor dan nasional semakin menurun. Dulu 18 peratus, kini tinggal 13 peratus.
“Berbeza di Kelantan, jumlah ahli Pas ramai dan dalam kalangan mereka walak (setia kepada pimpinan). Di Kelantan, kesetiaan (kepada Pas) itu luar biasa.
“Tetapi keputusan turut ditentukan pengundi Kelantan yang bekerja dan tinggal di Lembah Klang. Adakah mereka balik (ke Kelantan) beramai-ramai (untuk PRU-14)? Mereka ini nanti menentukan siapa yang akan menang,” hujahnya.
Turut ditanya tentang dakwaan pimpinan Pas bahawa mereka adalah ‘king maker’ pada PRU-14, Dr Mohammad Redzuan menjawab parti tersebut dijangka tidak akan memenangi satu kerusi sekali pun di Selangor.
“Mereka tidak dapat satu kerusi. Agak malang setelah mencapai satu kejayaan besar (pada PRU-13), pemimpin-pemimpin terdahulu telah mendapatkan keyakinan bukan Melayu dengan cukup susah dan usaha bertahun-tahun, kalau tidak mencatatkan kejayaan yang besar seperti sebelum ini, maka parti itu mengalami satu pengunduran ke belakang,” katanya lagi.
mdl

Picture

61 ulasan:

  1. Tak boleh percaya dengan ramalan, Islam melarang umat Islam mempercayai ramalan, ianya menjurus kearah syirik. Jgn jadi macam Hanipa dan Azeez, mencampuri urusan Allah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pertanyaan 1: Perbuatan Haji "suci" Hadi dahulu yang mengatakan bahawa Parti Amanah Negara tidak akan bertahan melebihi dua tahun, tidak termasuk dalam RAMALANKAH, saudara? Kalau tidak, perbuatan itu termasuk dalam kategori apa? Kalau termasuk, maka Haji "suci" Hadi pun melakukan perbuatan syirik jugalah, kan?

      Padam
    2. Pertanyaan 2: Apakah rukun bagi sesuatu RAMALAN yang membawa kepada syirik? Sila huraikan dan kaitkannya dengan komentar saudara tadi. Saya nak tahu sebagaoi suatu panduan dalam kehidupan.

      Padam
    3. Pertanyaan 3: Apakah sumber rujukan saudara dalam menulis komentar tersebut dan sejauh manakah relevannya rujukan tersebut dengan konteks tulisan hantaran (posting) yang dipaparkan oleh pemilik blog ini?

      Padam
    4. SAYA DENGAN SUCI HATI MEMOHON SAUDARA "TANPA NAMA - 6 APRIL 2018, 11:02 PAGI" MENJAWAB KETIGA-TIGA SOALAN INI DENGAN JUJUR. JAWAPAN ITU PERLU DISANDARKAN KEPADA KALIMAH "LILLAHITAALA" (KERANA ALLAH TAALA). SAYA AKAN MENGAMBIL KIRA JAWAPAN SAUDARA SEBAGAI SUATU PERKONGSIAN ILMU, DAN JIKA SAUDARA MENIPU SAYA ATAU MENJAWABNYA DENGAN NAFSU JAHAT, MAKA SAUDARA AKAN MENJAWABNYA DI AKHIRAT NANTI. SAYA MOHON PERTANGGUNGJAWABAN SAUDARA BERKAITAN KETIGA-TIGA PERTANYAAN SAYA TADI. SILAKAN, SAUDARA...

      Padam
  2. apa tujuan penubuhan 1mdb selain sponsor beberapa org naik haji? kutip modal bertimbun, hutang sana sini tapi peluang kerja utk rakyat tarak.. apa ka faedahnya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa tak tanya tun klepet.Kenapa melabur dlm forex?????
      Peluang keja tarak...seorg mati...lebih rm30 billion hilang percuma....

      Padam
    2. Siapa yang mati? Tan Sri Nor Yaacob ke? Kekeke. Mengaku salah pun kena lagi kali ke dua? Zalim. Zalim Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Pilih Kleptokrat Sial Najib Tun Razak Jual Negara. Kekeke.



      Padam
  3. Jangan buat tafsiran sempit. Ini bukannya ramalan seperti menilik nasib sesaorang atau meramalkan nombor ekor yang dilarang oleh Islam...hello...keluarlah dari tempurung tu dan longgarkan sedikit serban kou supaya oksigen dapat masuk. Sikit-sikit nak kaitkan agama dan jatuh hukum...pi belajar la dulu sebelum jadi ustaz.

    Ini ramalan tentang keputusan pilihanraya PRU14 berdasarkan kajiselidik yang dibuat. Kalau encik cai tiak berpuas hati kerana ramalan Mamat di atas tidak menepati citarasa encik cai...sila buat penyelidikan sendiri sendiri dan umumkan PAS akan sapu bersih seluruh Selangor. Lu ingat kita orang akan jadi panik dan meroyan tak tentu arah...kalau ada yang gelak guling-guling mungki ada la....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kajian kajiselidik tidak boleh dilakukan terhadap manusia yang berakal dan bernafsu yang sentiasa berubah-ubah, hari ini berkata lain esok berkata lain pula setelah mendapat dedak. Dulu kata Mahazalim sekarang dan jadi Mahasuci. Mana prinsip pendirian golongan manusia yang macam ni?

      Kajiselidik melalui telefon adalah melucukan, sesetengah manusia bermain-main tanpa kesungguhan, yang ditanya akan dijawab bertentangan dengan naluri sebenar, apakah kamu pasti itu adalah jawapan yang sejujur-jujurnya?

      Ramalan bukan saja pada nombor ekor, ramalan yang datang dari minda manusia pun dilarang oleh Allah untuk kita mempercayainya, kalau kamu betul-betul mempercayainya kamu telah hampir dengan syirik, tiada kena mengena dengan oksigen.

      Padam
    2. Tanpa nama 2:32,
      Tepat sekali! Parti Pas dan org2nya tiada pendirian, hilang iman jati diri dan maruah. Dulu Pas kata umno dan org2nya KAFIR! Mengapa skrng bersekongkol dgn org. kafir?

      Padam
    3. Parti pas tiada hak mendpt walau 1 undi pon! Sama spt umno bn , kedua duanya wajib diFASTtalkinKAN dlm pru14 dua bulan lagi. Esok bubar parlimen! Bersedialah!!!

      Padam
    4. Boleh detailkan sikit siapa yang kata dan siapa pula yang dikafirkan?

      Parlimen dah bubar lawan lah secara anak jantan, jgn menabur fitnah.

      Padam
    5. PAS mengkafirkan orang Islam UMNO yang berkongsi kuasa dgn non muslim. Pada bulan Ogos 1963 Dewan Ulamak PAS Kelantan telah membuat keputusan "Orang Islam yang berkongsi dengan orang kafir memerintah negara menjadi kafir atau haram". (Lihat kertas putih kerajaan Malaysia 8 November 1984).

      Padam
    6. Kertas putih? Kalau bertahaluf mengikut dasar Islam yang digariskan tidak haram, tapi kalau umat Islam bertahaluf dengan kafir dan tunduk pada kehendak kafir itu adalah haram, itu adalah kafir harbi. Faham kan?

      Padam
    7. 3:14, cukup tak? Nak lagi? Itu rekod rasmi kerajaan Malaysia, bukan fitnah!

      Padam
    8. Kekeke. Yang kapirkan orang tu dah sedap dapat duit Umno. Kekeke. Tapi sebab ada title Tok Guru, Haji, Ustaz, Tuan Guru makan duit haram jadi halal. Kekeke. Yang kesian penyokong dan pengikut taksubnya. Kekeke.

      Yang berperang satu keluarga sebab bapak, mak, anak dan cucu lain parti?

      Yang diugut difitnah dihina dimaki hamun masuk neraka, mati kafir, gugur iman, mati tanam jirat, halal darah?

      Yang bercerai berai, jadi janda, dah tua ganyut pun sebab laki bini lain parti?

      Yang kenduri kendara, jemput tapi tak ada tetamu, ramai kawan boikot sebab parti lain?

      Yang mati tak nak dimandikan, dikafan, tak nak dikuburkan sebab parti lain?

      Yag dah masuk kubur tak nak dibacakan doa sebab parti lain?

      Apa yang mereka dapat? Dedak? Kekeke.



      Padam
    9. Termasuk yg dpt duit dari yahudi zionis...kekekeke

      Padam
    10. UMNO-APCO

      Pas NEGO

      1MDB
      ROTHSCHILD BANK
      DAVID ROET
      BENJAMIN NETANYAHU
      CHINA COMMUNIST PARTY
      50B HUTANG
      JUAL NEGARA JUAL HAK MILIK KEKAL
      PILIH NAJIB ANAK CUCU MEREMPAT.

      KAHKAHKAH!

      Padam
  4. Melayu Islam kini sudah bersama Tun M. Kempen tangkap pencuri MO1. Kekeke.

    Equanimity dibawa belayar,
    Jho Low lari di dalam peti,
    Hutang negara boleh dibayar,
    Hutang budi dibawa mati.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Brapa ramai melayu Islam bersama tun klepet????
      Pas tolak tun klepet...sukar utk melupakan kutukan..kejian..pghinaan dan fitnah tun klepet
      Umno makin kuat...wlpun fitnah 24/7 dpd tun klepet
      Parti melayu bumiputera di sabah swk sah tolak tun klepet...22tahun jd peeM hanya 10 kali jejak kaki ke msia timur dan tiada projek mega spt lebuhraya pan borneo....

      Parti tanpa cawangan ibarat parti angan2 tanpa manusia...
      Hehehehe...berangan2 melayu Islam bersama tun klepet

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
  5. Mana macai doj nie....hehehehehe

    Kenapa tun klepet meroyan sgt dgn ros???
    Nasib bukan ros_mah? Hehehehehe

    Sblm ini bukan main dia bersilat menyalahkan ros tapi setelah anaknya boboi dan muhdin yasin mengaku kesilapan barulah tun klepet waras balik..hehehehe

    TETAPI dia tetap buat pc dan spt biasa akan menyalahkan ros...dah agak dah
    Hehehehehe...

    Kes memali...salahkan musa hitam
    Kes liwat anwar...salahkan polis
    Kes pecat hakim...salahkan ydp agong

    Dan dia akan sentiasa salahkan org dan berlagak suci wali...hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kekeke. Macai belum bersunat lagi, Tun dah ada dalam kamus politik orang Melayu Islam. Kekeke. Macai kalau ilmu takat air di parit, lautan dalam usah diduga. Kekeke. Lain kalau Jho Low Taek boleh ambil balik Equanimity daripada DOJ US untuk Kleptokrat Sial Najib Tun Razak belayar. Kekeke.



      Padam
    2. Rileks la cai...hehehehe

      Padam
    3. Cai...tun klepet tu melayu ker mamak asal kerala????
      Hehehehehe...

      Padam
    4. Keturunan yang miskin kasta rendah memang boleh jadi punca kita dipandang hina tapi jangan lupa macai. Kekeke.

      http://www.sinarharian.com.my/nasional/najib-tetap-dapat-penghormatan-tinggi-di-australia-1.810879

      Tajuk berita menghanjingkan Kleptokrat Sial juga menghina. Kenapa? Perasan tak Ozzie campak Kleptokrat Sial paling hujung selepas Aung Su Kyi penibai Umat Islam Rohingya? Kekeke. Majlis rasmi antarabangsa ada protokol macai. Maksudnya dunia pandang pencuri lagi lekeh daripada penibai umat Islam dol. Kekeke.




      Padam
    5. Najib letak di mana2 pon...ada aku kesah....hehehehehe

      Yg aku tengah meroyan sgt ialah manusia bijaksana membubarkan partinya sendiri....
      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Org mtk dokumen..BAHLOL!!!...jgnlah bagi alasan mcm2....BODOH!!!!

      Suka berbohong...lama2 mencuri
      Mmg pencuri pon...mana mgkin duit pencen peeM mampu ada 8 buah rumah mewah di dlm dan luar negeri klu tak hasil mencuri...ish ish ish

      Patot pon bangang...tangan panjang rupanyer....hehehehehehehe

      Padam
  6. ESOK SAMPAI PRU14.


    TANGKAP MO1. TANGKAP TAEK JHO LOW.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehe...ungkapan yg pernah didengari suatu ketika dulu.

      Konon nak tangkap dan penjarakan tun klepet tapi sekor2 menjilat tapak kaki dan bontotnya...hehehehe

      Part ini aku respect dgn tun klepet...bijak mencari kelemahan lawan dan musuhnya...hehehehehe

      Padam
    2. Macai Respect Tun dan keTakutan yang maha dahsyat? Kekekeke. Kleptokrat Sial Najib Tun Razak mula live tadi sampai masa bubar Parlimen muka berkerut dan risau. Kekeke. Stress tak tidur malam ke? Kahkahkah.

      Cuba bandingkan reaksi Kleptokrat Sial Najib Tun Razak semasa bubar PRU13? Tanpa GST, Equanimity, Riza Aziz anak sialnya belum keluar filem lucah, Rosmah Mansor berjoli ke Dubai, US, UK, Hawaii, Bali...

      Parlimen Malaysia Bubar 2013
      https://www.youtube.com/watch?v=XI8xfT6jqYU

      Kekeke.


      Padam
    3. Ingatkan ada gelombang tsunami yg menakutkan....hehehehehe
      Rupa2nyer parti klepet kena gelombang....hehehehe

      Alasan...cawangan tak ada ahli...hehehehe
      Mana ahli ribu2 tu?????

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH


      Cai...aku tgh sembang dgn geng pgayR tadi...dia gelak sakan dgn kebangangan tun klepet yg kononnya bijaksana....hehehehehe

      Bijaksana sampai parti pon terbubar...

      KAHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    4. Macai meroyan ke meracau? Kekeke. Kalau ketakutan maha dahsyat memang jadi meracau. Macam termimpi Tun jadi PM. Kekeke.




      Padam
    5. Hidup tun klepet!!!!!
      Hidup tun klepet!!!!!
      Hidup tun klepet!!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      LAWAK ANTARABANGSA!!!
      Buat mesyuarat agung bagai nak rak tapi wakil2 cawangan dan bahagian dilantik oleh hantu puaka dan jin ifrit....
      Patot pon kena tolak ros....hehehehe

      Yg BANGANG dan BAHLOL msh nak salahkan ros....
      BANGANG!!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Cai...sebut jer nama tun klepet aku akan tergelak sakan krn dlm dikatakan bijak...ada juga BODOH nyer...hehehe
      Yg buat aku makin gelak...dia tak nak mengaku silap...asyik2 org lain jer salah....

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
  7. Tragedi terakhir yang ada kaitan dengan Amanat Hadi ialah perjuangan "Mati Syahid Menentang Kerajaan" oleh kumpulan ajaran sesat al-Ma'unah di Bukit Jenalek, Sauk Perak pada 2-7 Julai 2000. (Lihat Berita Harian 24 Julai 2000)

    Banyak lagi jenayah dan perpecahan di kalangan umat Islam yang tidak mampu hendak disenaraikan di sini seperti kubur asing, menikah dua kali, bercerai suami isteri, tak makan sembelihan orang UMNO, tidak sembahyang mayat orang UMNO dan lain-lain.

    UNDILAH PAKATAN HARAPAN, HAPUSKAN PAS UMNO BN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cai...ko ada cukup duit ker klu statement ko tu dibawa ke mahkamah???
      Hehehehehe...

      Al-maunah tiada kaitan dgn mana2 parti politik.Tu gerakan serupa isis.Nampak ko nie belum lahir masa al-maunah di sauk tu.Nak salahkan org lain jer macai doj nie...hehehehe

      Padam
    2. Kekeke. Kau tak kenal Mokhtar Senik ke macai? Baca pengakuan dia beri ceramah jihad kepada pengganas Al Maunah.

      http://santauberapi.blogspot.nl/2014/08/ustaz-mokhtar-dup-pahang-jelaskan.html

      Kekeke. Jangan cari cagu di jari Moktar Senik pulak dol. Kekeke.



      Padam
    3. Serupa klentong tun klepet lah nie....hehehehe

      Asyik salahkan org lain...

      Tun klepet...bekas peeM
      Mudin yasin...bekas tpm
      Boboi...bekas mb

      Mcm bijak dan berpengalaman tapi tak patuhi syarat ros hingga parti kena bubar....hehehehehe

      Balasan kpd yg suka mengata..mengutuk..mghina..memfitnah org lain....hehehehehe

      Berak tak basuh...hrp org lain yg basuh....inilah akibatnya....

      BANGANG!!!!KONON SUCI....Hehehehehe

      Padam
  8. Nyaknye Nik Beduh speaking London dalam Sarawak Report terbaru. Kekeke.

    Yes, if you do tell, I’ll curse you so that you turn to ash. If you do, you’ll become dust. I know. I knowlah. Kekeke.




    BalasPadam
    Balasan
    1. Cai...ada link ker????
      Hehehehehe....

      Rasa2nya...husam tugu tu bagus ker speaking london nyer...hehehehehehe

      Padam
    2. Kekeke. Apo ketinggalan Equanimity sangat macai Kleptokrat Sial Najib Tun Razak? Kekeke. Equanimity dah jadi milik DOJ, tak dapat belayar lagi. Kekeke.

      Husam dah buat forum hardtalk dengan student di UK!!! Kekeke. Kalu speaking Kelate jah, mace Pok Lebai, mapuh kerah mu nok jawab gapo? Kekeke. Kena pilih hok tahu jana ekonomi dan berkebolehan selain ambik duit balak, bukan tahu janji surgo mace dio ado kunci surgo. Kekeke.



      Padam
    3. Sedih sgt ker parti klepet kena bubar..cai
      Hehehehehe


      Kena pilih penyamun yg memewahkan anak..waris..proksi dan kroni atau sebaliknya...hehehehe

      Parti tanpa cawangan...ibarat parti angan2....hehehehe
      Hanya org bodoh dan bangang hidup dlm parti yg kena bubar...hehehehe
      Bekas peeM...bekas tpm...bekas mb TAPI bangang2 belaka...hehehehe

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Org kpg aku buat persatuan dan diikhtiraf oleh ros lagi cerdik dpd bekas2 vvip yg langsung tak mampu buat parti sendiri....hehehehe

      Patot pon kena gelak oleh rakyat!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    4. Kesian macai Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Buat fakenews dan meroyan. Sekarang dah meracau pulak. Kekeke. Rugi sapa bayar upah macai. Kekeke.



      Padam
    5. Fake news apa pulak cai...hehehehe
      Mmg sah tiada pemilihan peringkat cawangan parti klepet.Tiba2 ada wakil peringkat mesy agung.Mgkin parti klepet ada ahli hantu...hehehehe

      Takkan itu pon nak salahkan ros...hehehehe
      Umur dh 93 tahun...pengalaman cukup luas.Benda mudah mcm tu pon tak mampu nak buat.Kan ker BANGANG namanyer!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH


      Geli hati aku melihat keBANGANGAN dan keBODOHAN pemimpin2 parti klepet yg terkubur nie....hehehehehe

      Padam
    6. Kekeke. Ketinggalan Equanimity lagi macai. Kes yang kau propa dah dijawab oleh Tun lama dah. Kekeke. Sebab itu Tun relaks saja. Macai pulak gelabah terlompat-lompat. Kekeke. Presiden PPBM TS Muhyiddin pun siap buat sidang akhbar isu sama. Kekeke. Uptodate sikit macai nak komen politik. Jangan ditinggalkan Equanimity lagi. Kekeke.



      Padam
    7. Jawab apa????
      Hehehehehe....

      Nak salahkan org jer tau...
      Dah bangang tu simpan sikit atau bagi pada para macai jer...hehehehe

      Klu boboi tak kata silap mgkin bertahun msh menyalak ros...hehehehe

      BODOH DAN BANGANG!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    8. Kekeke. Lupa pulak macai sekor ni tak tahu beza Bahagian dengan Cawangan. Beza ahli biasa dengan Ketua Bahagian pun gagal. Kekeke. Patutlah macai meroyan. Kekeke. Macai kalau kau borak dengan Ketua Bahagian jaga sikit chai. Aku kenal dua - tiga yang gelar orang bawahan macam kau ni hanjing je. Kekeke. Dah dibagi makan ke belum macai? Kekeke.



      Padam
  9. apahal bentuk muka najib dan suriyati mcm seiras?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sorang pencuri harta kerajaan sendiri. Sorang lagi pencuri Parti Melayu Islam PPBM. Muka pencuri. Kekeke.



      Padam
  10. https://shahbudindotcom.blogspot.my/2018/04/adakah-ros-tidak-faham-atau-sengaja-tak.html?m=1

    Macai jangan terlompat-lompat. Kekeke. Cuba baca info ROS sendiri.

    Tarikh paling awal bahagian PPBM mendapat sijil penubuhan bahagian daripada ROS ialah pada 24 Julai 2017.

    Bersatu belum pun cukup 1 tahun, kalau bayi pun baru nak bertatih. Kekeke. Tapi Pendekar Bugis / Kleptokrat Sial sanggup memacaikan Suriyati sebab ketakutan maha dahsyat. Risau pada orang tua 93 tahun makin teruk. Kekeke. Sambutan pada parti Tun pula makin memuncak. Kekeke. Parti Kleptokrat Sial jadi stress. Kekeke. Masih bergelut nak puaskan hati rakan kongsi. Kekeke. Sudah 60 tahun patut dah pupus. Orang dah tak pakai dacing kati. Kuat kencing. Kekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Setahun ker...2 tahun ker klu tak memenuhi syarat tetap salah...BODOH!!!!

      Nak salahkan org jer...hehehehe

      Sblm mesyuarat agung...setel dulu pemilihan peringkat cawangan dan bahagian.Ahli2 akar umbi tertanya2 bgmana ada wakil ke mesyuarat agung tapi tiada pemilihan.BANGANG!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH..

      Itulah...sebok sana sini tabur fitnah 1mdb..jual tanah..jual pulau...gst tapi kain sendiri koyak rabak sampai nampak kemaluan....

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Cai...tak payah bagi alasan lah...
      Nie bukan era tun klepet jadi peeM yg boleh buat sukati ikut kepala hotak dia...BODOH!!!

      Ikutlah prosedur dan jangan buat spt dia buat perjanjian berat sebelah dgn kroni dan proksi dia suatu ketika dulu atau buat perjanjian tanpa pengetahuan kabinet.Mentang2 tdtangan peeM dia cukup berkuasa ketika itu.

      Cai...lain kali jaga tepi kain sendiri dulu sblm sebok selak kain org.

      Buat malu parti dan buat malu sendiri bukan shj dlm negara tetapi luar negara.Nyanyuk dan BANGANG!!!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    2. Kekeke. Macai fakenews dah meracau dan meroyan balik? SPR pun hampir dimacaikan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Nasib baik SPR meracau sehari sahaja. Kekeke. Kalau jadi macai kaki fakenews dan kaki kencing? Sebulan pun tak habis lagi meroyan sebab takut pada Tun dan Pakatan Harapan. Kekeke. Lain kali sebelum sebar fakenews macai kena semak dulu. Kekeke. Undilah Pakatan Harapan. Boleh jadi ubat meroyan macai tu. Kekeke.



      Padam
    3. Udah2 ler tun klepet oiii...
      Badan cuma dpt bekerja 3jam jer sehari tapi ada hati nak salahkan org...BANGANG namanyer...hehehehe

      Dgr kabar tun klepet nak pamerkan muka ketua pengarah ros dan pengerusi spr krn parti klepet terkubur...hehehehe

      Sah tun klepet nie seorg tua bangsat klu guna media asing utk memalukan org.Tak cukup kah lagi taktik2 busuk wahai tua bangsat oiii...

      Anak ko boboi dah mengaku kesilapan tak cukup dokumen yg dihantar dan mmg sah ahli2 akar umbi tidak tahu adanya pemilihan cwgn tapi wakil ke mesy agung ada....tak kah BANGANG namanyer!!!
      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Klu fake news...saman jer ros..saman jer spr klu ko rasa mampu menang.Jadi mcm PAS yg berani saman sr wlpun jaub di london.Tu baru ada tulur...

      SAMAN..JGN TAK SAMAN!!!!!

      KAHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH


      LAWAK MEGA...MENGATA ORG LAIN BUKAN MAIN...TAPI KERJA MUDAH MCM TU PON BANGANG!!!!!

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    4. Dah cukup bersyukur bini anwar bagi tun klepet dan puaknya guna logo pgayR wlpun laki dia puas dihina dan dikutuk oleh tun klepet...hehehehe

      Ko pesan dgn tun klepet...tak payah meroyan krn kesilapan sendiri.Klu tak puas hati...saman jer!!!!!
      Hehehehehe...

      Jarang jumpa manusia yg bangang tak mahu mengaku kesilapan sendiri...hehehe
      Mgkin ego atau mgkin dah nyanyuk...

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    5. Cai...dulu pgayR diwujudkan utk menjatuhkan tun klepet.

      Skrg tun klepet yg ingin dijatuhkan dah masuk pgayR....hehehehe

      Mcm 1 pghinaan buat tun klepet yg pernah mgutuk..mghina..memfitnah pgayR dan akhirnya dia skrg di bawah kangkang presiden pgayR...hehehehe

      Hebatnya hukum karma khasnya kpd yg gila dgn kuasa dunia...hehehehe

      Harap jadi teladan kpd kita semua...
      Hehehehehe....

      Padam
  11. Panjangnya macai meroyan. Kekeke. Sampai 3x post macam tak puas hati je. Kekeke.

    Hukum karma pada Tun lebih bermakna. Kleptokrat Sial Najib Tun Razak manipulasi legasi Tun yang berikan kuasa eksekutif kelebihan atas legislatif dan judiciary. Sekarang Tun ada misi kurangkan kuasa PM kepada 2 tahun sahaja. Sangat ironi. Tun akan jadi penyelamat demokrasi? Kekeke.

    Berbeza dengan karma Najib dan Hadi, seorang skirt chaser yang tak habis belajar dan seorang lagi ialah ulama takfiri dari Marang. Karma mereka sebagai Kleptokrat dan penasihat pencuri Tok Guru ambil duit Umno. Kekeke. Ana tahu. Ana sumpah enta jadi abu. Kekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko seorg penyamun besar dan tanpa rasa malu nak mengutuk org lain....
      Itu adalah tun klepet....hehehehe

      Mengutuk org seolah2 dia adalah wali...

      Sebok kutuk org...sampai parti sendiri pon terkubur.Guna parti yg diwujudkan utk menjatuhkan dia.Standard muka tembok tanpa prinsip hidup..hehehehe

      Hidup hanya utk dunia...takut kemewahan anak dan waris tergadai tanpa kuasa.Lupa semuanya adalah qada dan qadar.Jadi anjeng kpd proksi dan kroni hingga usia pencen yg pjg digunakan utk mencipta dosa mengutuk ..mghina..memfitnah org tanpa rasa bersalah....BANGANG!!!!

      Mgkin benar doa dan ramalan Allahyarham Ustaz Fadzil Noor yg tun klepet dipanjangkan umur utk diperlihatkan segala dosa2nya yg lalu.Dosa2 rasuah dan salahguna kuasa....

      Kpd rakan2 otai reformasi tanpa peduli fahaman anda skrg...
      Kita pernah wujud utk menentang dan menjatuhkan perasuah, salahguna kuasa, diktator dan klepet sebenar iaitu tun klepet....

      Sama2lah kita berkempen mll apa saja media sosial agar legasi 22tahun terus terkubur dan lenyap di muka bumi ini...
      Biar manusia sombong bongkak yg puas mghina..mengutuk..memfitnah dan mencuri wang rakyat sedar tinggi rendah langit ini...

      Padam
    2. Sori macai. Tun tak kutuk Kleptokrat Sial Najib Tun Razak tanpa sebab. Itu ialah gelaran satu dunia kepada Najib. Kekeke. US gelar Kleptokrat MO1, Mongolia gelar si bibir merah, UK gelar Thief!, Indonesia gelar Pesiar Rasuah 1MDB, Thailand gelar Pinnochio Fake News. Kekeke.

      Di Malaysia, Rakyat panggil Kleptokrat Sial Najib Tun Razak sebagai Lanun, Penyangak, Pencuri dan Penyamun. Kekeke. Jho Low Taek sahaja yang panggil Big Boss! Kekeke.


      Padam
    3. Tun klepet pon bnyk gelaran yg dia dpt bukan shj dlm negara ttp juga luar negara.Paling bnyk dlm haprak sendiri...hehehehehe

      Tapi paling hina ialah tun klepet sendiri.Baru2 nie mb selangor menyindir ada org yg pernah meramal pgayR hanya mampu bertahan 6 bln era reformasi tanpa rasa segan dan malu mggunakan logo mrk....hehehehe
      Siap diambil video menyemat lencana di dada....hehehehe

      Nampak sgt terkena karma krn kuat mengutuk dan mghina org lain...hehehehe
      Yg lawak...dia diketawakan gara2 lencana tersebut krn pghinaan dia dulu kembali kpd dirinya sendiri....hehehe

      Cai...rakyat tahu tujuan dan motif sbnr tun klepet.Klu nasib dia baik..dia..boboi dan mudin yasin mgkin menang tapi tak selesa.
      Gerakan mengubur legasi 22tahun dah lama bermula di akar umbi tak kesah india..melayu atau cina.
      Prinsip menolak diktator..perasuah dan salahguna kuasa...gerakan mll media sosial sedang berjalan sehingga hari mengundi...hehehehe

      Padam
  12. افضل شركة رش مبيدات بالرياض
    القيام بأعمال رش المبيدات أو رش الحشرات إنما خدماتنا ما بعد الرش أيضاً في متابعة تأثير عمليه الرش وقياس فترات الرش لتقديم خطة شاملة لعملية رش تضمن القضاء التام علي الحشرات المنزلية.
    رش مبيدات بالرياضlevel
    شركة رش دفان بالرياض
    شركة مكافحة فئران بالرياض
    شركة مكافحة النمل الاسود بالرياض
    شركة مكافحة الصراصير بالرياض
    شركة مكافحة الحمام بالرياض
    شركة رش مبيدات بالخرج

    BalasPadam
  13. Woww’’’’ Amazing Post....Golden Triangle Tours, a superior tour in beautiful Golden Triangle Tour Packages, Tour and Stay is open for booking through Discover Amazing India. Book your well-earned Tour (India) getaway now, in Golden Triangle Tours or another of the luxury accommocations Discover Amazing India offer. One of the finest cultural experience in India along with visit to some of the finest historical monuments and UNESCO World Heritage Sites including the Taj Mahal in Agra,India
    Golden Triangle Tour with Rajasthan
    Golden Triangle Tour with Ranthambore
    Golden Triangle Tour with Udaipur
    Golden Triangle Tour with Varanasi
    Person: - Ranjeet Kumar
    Mobile: - +91- 8266881111
    Mail: - discoveramazingindia@gmail.com
    Website: - www.discoveramazingindia.com

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive