Perdamaian Anwar-Mahathir, muafakat pembangkang, mimpi ngeri buat BN

Perdamaian Anwar-Mahathir, muafakat pembangkang, mimpi ngeri buat BN
Ketua Setiausaha Pemuda Pakatan Harapan (PH), Howard Lee Chuan How berkata, perdamaian antara Anwar dan Mahathir, muafakat pihak pembangkang, kerjasama dan kesediaan untuk membentuk kerajaan merupakan mimpi ngeri buat Umno-BN.
Jika bukan kata beliau, mengapa tiba-tiba terdapat usaha mahu mendiamkan Anwar Ibrahim dan kenapa pula diancam mereka yang menyampaikan mesej Anwar kepada rakyat Malaysia?
“Mengapakan sikap menggelabah dan rasa tak selamat ini secara tidak semena-mena, tambah pula datang daripada Menteri, Nur Jazlan yang suka main selamat, pemain politik yang lazimnya defensif dalam Umno?
“Adakah semua ini tanda yang Umno semakin tertekan dengan pendamaian Anwar dan Mahathir? Apakah petanda tekanan dalaman Umno kian terdedah setelah mimpi ngeri mereka menjadi kenyataan?” kata beliau dalam satu kenyataan semalam.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Menurut beliau, helah basi Umno untuk menggoda Pas, walaupun secara taktiknya berjaya, namun secara strateginya ia adalah kegagalan.
“Mereka tidak boleh menendang keluar Pas dari kamar, kerana mereka memerlukan setiap undi yang masih mereka boleh selamatkan lantaran Bersatu telah membelasah mereka sehingga koma.
“Inilah perang Najib dan Umno sehingga darah terakhir, dalam kes Najib, kekalahan adalah lebih parah daripada mati,” kata Adun Pasir Pinji itu.
Katanya lagi, tokoh terbesar dalam sejarah moden Umno, bersatu tenaga bukan untuk merampas kembali Umno daripada Najib dalam keadaannya yang paling lemah, tetapi untuk memusnahkannya selama-lamanya.
“Mungkin itulah sebab Nur Jazlan dan orang sepertinya menggelabah.
Dengan gandingan Anwar-Mahathir, rakyat Malaysia terutamanya Melayu kini bersedia untuk perubahan, kata Setiausaha Antarabangsa Dapsy itu.
mdl
Picture
Previous
Next Post »

30 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 2:41 PTG delete

Lawak...isu liwat samada fitnah atau benar belum selesai

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 3:07 PTG delete

Duo teamwork Melayu-Islam yang akan menjahanamkan Umno - Be End. Kempen Be End dah terkebelakang, tidak lagi bersama Rakyat, makin menjauh ke lautan Hindi dan lebih banyak mengugut dan memperbodohkan Rakyat. Politik cara barbarik yang wajud zaman dinosaur macam ini dah makin pupus. Rakyat Malaysia makin educated dan global. Dah kenal kleptokrat sial macam Najib dan Rosmah. Dah kenal money laundering dan DOJ. Kalau tukang kempen aka macai yang ada tidak uptodate, parti Umno akan mampos seiring masa berjalan. Tapi membaca komen yang ada pada macai dalam alam maya dan bertemu dua tiga ekor macai di Whatsapp juga borak-borak kosong dengan sekor macai tua yang tak reti guna internet, Pakatan Harapan akan mengembalikan Malaysia ke era negara membangun kembali. Selagi kleptokrat sial Najib dan Rosmah ada, Malaysia akan tetap dikenali sebagai Negara Kleptokrat Sial.




Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Januari 2018 3:14 PTG delete

Tok sah berlakon lah bai.. masa tun m jadi pm dulu macam ni jugak gaya tulisan kamu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 4:14 PTG delete

Isu liwat dh fitnah xda kesan pada ekonomi.. Isu gst dan mdb lg besar.. Bongok simpan sikit blh x. Kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 4:16 PTG delete

Macai 3:14 bai diatas ni blh x simpan sikit bodoh tu. Malu la org tgk.kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 4:29 PTG delete

Baguslah. Maksudnya penjelasan dan penerangan terkini jenis yang uptodate. Tak akan guna kes yang dah zaman dinosaur nak buat kempen dan komen. Skandal terbaru yang dah tersebar ke seluruh peneroka Felda ialah Tanah Felda Jalan Semarak kena rompak dan perompak pulang balik tanah Felda secara free of charge. Aaauuuuuuwwwwwww.....touching story kau, kalau perompak kleptokrat sial jenis kais pagi makan pagi. Tapi perompak kleptokrat sial badan pendek, jalan terkepit dan berjanggut putih aka TOYOL BARISAN NASIONAL. Kelakar betul Shahrir Samad, Isa Samad dan Najib boleh masuk trio pelawak Maharaja Lawak Mega Bon-Bon-Bon 1MDB. Potong stim peneroka Felda nak meraung sebab bersyukur perompak dah taubat. Zaman Tun M tak kacau peneroka Felda sebab tahu FELDA milik orang Melayu Islam miskin papa kedana punya. Zaman kleptokrat sial macam Najib dan Rosmah????? Felda jadi Failed Dah.









Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 4:39 PTG delete

Otak dia dah kena liwat dengan Najib dan Rosmah pasal nak dapat biasiswa 1MDB. Belum cuba ASP Rodhwan punya soal siasat dalam hotel lagi. Entah plastik apa dijolok tak tau. Kahkahkah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 5:56 PTG delete

Dgr cerita anwar tak mahu jumpa mahdey ketika menerima rawatan.Mahdey sepatutnya dah tahu sop melawat banduan spt anwar.
Dpd dimalukan..mahdey bagi alasan org lain kejam...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 6:01 PTG delete

Woi bangang!!!
Mahdey fitnah anwar meliwat atau anwar mmg seorg peliwat????
Rakyat cuma nak tahu siapa bersalah...bodoh!!!!
Ko ingat rakyat bodoh dgn muka2 munafik manusia gila kuasa mcm mahdey dan peliwat tua tu!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 6:09 PTG delete

Ko ingat org lain pendukung lgbt mcm korang???!!!Tak kesah dgn isu liwat tu!!!
Klu ko jadi waris anwar...ko nak ker anwar mampus dgn gelaran peliwat diberi oleh mahdey????Siap dgn melancap butuh pasangannya!!!!
Eeeee...jijiklah.Dah lah tahun lps dlm wawancara dgn berita luar negara mahdey msh mengatakan anwar tak layak jadi pm krn ada kes salahlaku seks!!!
Ko ingat mahdey tu bodoh mcm tu jer nak jilat bontot2 bekas musuh politiknya.Isu liwat akan disebut semula utk menafikan impian anwar dan akhirnya anwar mampus dgn gelaran peliwat tua....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 6:14 PTG delete

Nampak mcm pengikut haprak tak kesah anwar mampus dgn gelaran peliwat.Belum terlambat sementara mahdey msh hidup utk menafikan semuanya.
Sama ada korang berani atau sah takut diklepet oleh mahdey....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 6:55 PTG delete

Syarikat pereka fesyen dipergunakan oleh Lim Go End untuk memperbodohkan rakyat Penang, melalui syarikat Voir Holding tokong Lim Go End merompak ratusan juta ringgit wang rakyat....kleptokrasi konon ptttuuuiihhhhh....

Why is a fashion company building the Penang Tunnel?

Kahkahkahkahkah.....KLEPTOKRASI sebenar

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 8:36 PTG delete

Syarikat kroni/proksi....klepetkan rakyat penang.Telus konon...2x5 dgn klepet mahdey.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 8:37 PTG delete

Syarikat kroni/proksi....klepetkan rakyat penang.Telus konon...2x5 dgn klepet mahdey.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 10:13 PTG delete

Sukanya kleptokrat sial Najib Tun Razak meliwat macai sampai macai rajin komen. Kehkehkeh... Berita dah pecah. Kleptokrat sial Najib Tun Razak bayar hutang IPIC pakai apa? Kleptokrat sial Najib Tun Razak guna duit Bank Negara beli tanah TRX yang berharga 2 billion. Nilai asal tanah TRX dibeli 1MDB ialah RM60 - upah Rosmah jadi pelacur lorong ke ni? Kini reserve Bank Negara kurang 2b konon milik tanah TRX. Walhal nilai itu diguna nak selamatkan kleptokrat sial Najib Tun Razak. Mamposlah semua benda kleptokrat sial Najib nak jual. Akhirnya kleptokrat sial ini mesti nak jual Rosmah Mansor RM60 / malam dengan Bangla atau Nepal. Riza Aziz boleh tolong cari pelanggan.




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 10:27 PTG delete

Kejap lagi lapor diri untuk diliwat Shafiee Abdullah pulak. Macai berpotensi nak dapat saki-baki duit 1MDB curi yang Najib bagi sebanyak 9.5juta kepada Shafiee tu. Tapi kena bawa KY Jelly sendiri macam Sepol supaya dapat biasiswa lebih sikit. Jangan lupa tahan berak 3 hari dan tumpang basuh spender kat rumah tunang kau. Kahkahkah...



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 11:40 PTG delete

Prinsip dan maruah diketepikan...
Demi klepetokutty mahdey..pengikut haprak rela anwar mampus dgn gelaran seorg peliwat.
Kesian...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Januari 2018 11:43 PTG delete

Jangan biarkan anwar mampus sebagai seorg peliwat.Sementara mahdey masih hidup biarlah mrk berdua menjelaskan kpd rakyat.Itu baru berdamai namanya...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 7:30 PG delete

Mereka yang sokong Madey dan Anwar ni sebenarnya puak2 LGBT dan golongan ni sudah kerosakan akhlak, pasal tu mereka suka dengan peliwat ni, makanan harian mereka...kehkehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 9:51 PG delete

Kesian juga pada cucu Tun Razak dalam perut Altantuya. Masih tak cukup sifat sudah meletup dibom C4 oleh bapanya sendiri. Tak sempat lagi melihat dunia dah kembali kepada Pencipta. Pembunuhnya pula hampir terlepas kerana tiaa motif. Tapi bapa cucu Tun Razak siap buat laluan tikus supaya pembunuh boleh lari ke Australia. Lagi kesian cucu Tun Razak seorang ni. Mati tak ada motif. Kesian. Kesian.



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 11:47 PG delete

Apa2 pon...boleh respect lah kat najib dlm bab altantuya berbanding anwar..
Najib berani bersumpah laknat di 3 tempat berlainan secara terbuka tiada kaitan dgn kes altantuya.
Anwar...errrr sampai skrg tak berani langsung bersumpah laknat tidak mendubur sepol dan memuki chinadoll wlpun disaran oleh rakan baiknya mufti perlis.
Ntah2 musuh najib yg letupkan altantuya dan dikaitkan dia sebagai pesalah.Biasalah utk menang..mcm2 cara boleh dilakukan.
Sama dgn lahad datu...anwar n konco2 lbh tahu sabah akan hilang wlpun tak hilang diserang lanun sulu.Sampai dlm blog haprak mengatakan klu anwar jd pm dah mati bergelimpangan lanun2 tersebut sedangkan berita sahih belum lagi viral di media massa atau internet.
Apa motif????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 12:06 PTG delete

Apa2 pon...boleh respect lah kat najib dlm bab altantuya berbanding anwar..
Najib berani bersumpah laknat di 3 tempat berlainan secara terbuka tiada kaitan dgn kes altantuya.
Anwar...errrr sampai skrg tak berani langsung bersumpah laknat tidak mendubur sepol dan memuki chinadoll wlpun disaran oleh rakan baiknya mufti perlis.
Ntah2 musuh najib yg letupkan altantuya dan dikaitkan dia sebagai pesalah.Biasalah utk menang..mcm2 cara boleh dilakukan.
Sama dgn lahad datu...anwar n konco2 lbh tahu sabah akan hilang wlpun tak hilang diserang lanun sulu.Sampai dlm blog haprak mengatakan klu anwar jd pm dah mati bergelimpangan lanun2 tersebut sedangkan berita sahih belum lagi viral di media massa atau internet.
Apa motif????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 12:24 PTG delete

Klu tiada penjelasan dpd mahdey mengenai isu liwat maka anwar akan dikenang sebagai peliwat vvip.
Kesian anak dan waris.Begitu juga pengikut2nya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 1:56 PTG delete

Kleptokrat sial Najib Tun Razak berjaya meliwat kepala macai - sampai isu kos sara hidup pun takut nak angkat. Kleptokrat sial Rosmah Mansor juga berjaya meliwat macai yang sama - sampai isu rakyat Malaysia dihalakan ke lubang dubur sahaja. Begitulah Malaysia di bawah Kleptokrat sial Najib dan Rosmah... Hanya meliwat macai dengan bayaran upah daripada cukai rakyat untuk membentuk pendapat umum. Pendapat umum yang hanya ke arah lubang dubur. Malaysia semakin parah apabila kleptokrat sial Najib dan Rosmah tiada lagi isu dan kempen untuk membangunkan negara. Pilihan terbaik sekarang jauhkan daripada kleptokrat sial yang macainya hanya fikir lubang dubur, berubah kepada Kerajaan Malaysia yang diterajui parti baru. Tiada pilihan lain lagi.



#VOTE4PH



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 1:59 PTG delete

ASP Rodwan dah cucuk plastik ke belum? Kalau belum syarat biasiswa Najib Tun Razak tak lengkap lagi. Kena cucuk dulu. Kahkahkah!




Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 2:19 PTG delete

Kleptokrat sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor makin geram. Rakyat dah tak peduli pada kempen menghina negarawan Tun M. Ahli Umno akar umbi menelan air liur sebab dipaksa maki hamun mantan Presiden Umno yang paling lama dalam sejarah. Masing-masing tak setuju dengan cara kleptokrat sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor berkempen memburukkan Tun M. Bagi mereka jika PPBM yang diserang tak mengapa, tetapi apabila Kleptokrat sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor menghina mantan pemimpin sendiri - Tun Dr Mahathir bin Mohamed.. Kleptokrat sial ibarat kacang lupakan kulit. Ibarat kaduk naik junjung. Ibarat berguru kepalang ajar. Nasib kleptokrat sial makin suram - muram, ahli Umno bawahan patah - lemah semangat dan tidak lagi aktif macam dahulu. Duit politik yang turun ke akar umbi - makin ramai persoalkan mengapa ciput? Sikit? Setakat isi minyak motor? Dah makin ramai pula berani maki kleptokrat sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor dalam group sosial dan di warung. Sedangkan dulu merekalah totok menyokong kleptokrat sial berdua. Hilangnya maruah parti dan ahli Umno jadi lemah semangat sebab dipimpin kleptokrat sial. Macai yang komen juga malu dan segan nak membela kleptokrat sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor. Macai terpaksa merepek2 cerita kisah lubang dubur. Kesian. Macam meroyan pun ada. Tuan macai tidak terbela. Sebab tuan macai tak membela parti, tetapi menjahanamkan parti sendiri. Macai juga nampaknya bersetuju Umno dah jahanam - dipimpin kleptokrat sial. Rakyat tiada pilihan lain.



#VOTE4PH



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 5:01 PTG delete

Yg kuat mghina org lain adalah si mahdey klepet.Dulu bukan main lagi hina anwar peliwat dan melancap butuh pasangannya ttp skrg jilat bontot anwar demi kuasa utk waris..anak..kroni dan proksi.Dlm mjlis baling kerusi mahdey klepet...dia yg didesak utk menjelaskan isu liwat hanya berdalih2 sehingga berlaku rusuhan.Nyaris dia tak terkorban.
Apa2 pon aku respect org tua tu krn dpt membuat musuh2 politiknya dlm haprak melutut mencium kakinya...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Januari 2018 5:30 PTG delete

Kesian Najib gagal beli orang PPBM yang hardcore. Macam nak menangis tengok dua tiga kerat macai yang dah dibeli buat cerita dongeng dan buat kacau dalam PPBM. Sayu je sebab harga diri murah sampai ada diskaun. PPBM stay strong. PKR maintain. DAP steady. Amanah cool.
Pakatan kini lebih mantap. Makin sukar digoyang oleh monyet kleptokrasi sial. Tiada pilihan lain lagi.



Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Senarai Blog @ Bisnes