HOT!! : KENYATAAN PANAS YB MAHFUZ OMAR TERKINI!!!

Mahfuz OmarMahfuz Omar
Mana-mana Exco atau Adun Pas di Selangor yang berjiwa rakyat disaran menyertai mana-mana parti dalam Pakatan Harapan ketika Pas terpaksa keluar dari kerajaan negeri selepas berpecah dari semua parti pembangkang.
Ahli parlimen Pas Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar berkata, langkah untuk kekal dalam kerajaan negeri Selangor penting kerana itulah mandat yang diberikan rakyat kepada mereka ketika diundi semasa Pas berada dalam Pakatan Rakyat.
"Jadi mereka perlu kekal bersama rakyat untuk mereka tidak dilihat mengkhianati mandat dan harapan rakyat," kata bekas naib presiden Pas itu.
Menurut Mahfuz, jika Pas ada maruah parti itu perlu keluar dari kerajaan negeri segera selepas putus hubungan dengan PKR dan lain-lain parti yang memerintah kerajaan negeri Selangor sekarang.
Namun, jika mereka (Exco dan Adun) berjiwa Selangor dan mementingkan rakyat mereka akan keluar dari Pas dan menyertai salah satu parti Pakatan Harapan.
Terutama sekali selepas menteri besar Datuk Seri Mohamed Azmin Ali sendiri meminta Exco Pas berbuat demikian, katanya.
"Saya percaya 3 Exco dan beberapa Adun adalah berjiwa Selangor dan berjiwa bersama parti dalam Pakatan Harapan untuk membangunkan Selangor dan memastikan limpahan nikmat untuk rakyat Selangor," kata Mahfuz.
The Star melaporkan, Azmin meminta tiga Exco Selangor agar meletakkan jawatan selepas Pas memutuskan hubungannya dengan PKR.
Ia dinyatakan oleh Azmin kepada tiga Exco Selangor bersama pesuruhjaya Pas Selangor dalam pertemuan mereka semalam.
mdl
peluang
Previous
Next Post »

11 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2017 7:54 PG delete

Mahfuz ni bukan boleh pakai pun, macam mr. bean baru jatuh dari langit, tiada arah tujuan.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2017 8:31 PG delete

Mahfuz ni mana ada cerdik.. Pakatan Harapan mana ada masa PRU13.. nak suruh PAS masuk PH wat apa ke bendenya.. rakyat memilih PR bukan PH..

Masa PAS putuskan dgn DAP hanya tinggal PAS dan PKR dalam PR.. so kenapa waktu tu mahfuz tak suruh DAP letak jawatan? Adakah kerana dedak DAP atau memang tabiat G18 tunduk kpd DAP walau dgn cara apa sekalipun?

Sepatutnya mahfuz waktu tu sarankan kpd exco DAP agar masuk PKR atau PAS utk kekal dlm kerajaan negeri Selangor.. tapi kalau dah dasar barua mana boleh tgk DAP tersinggung apatah lagi jatuh.. keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2017 9:07 PG delete

cerdik ke? Boleh pakai ke? kalau nak berkawan dgn be end yg dah perintah hampir 60 tahun...

Tanah/pemilikan orang Melayu tergadai

Melayu juara rempit/dadah/....

Melayu juara rasuah

Melayu nampak kaya.. tapi hutang keliling ataupun KAYA DI ATAS KESUSAHAN MELAYU LAIN.

Tetiba nak buat RUU???

Reply
avatar
ikan
AUTHOR
15 Mei 2017 1:14 PTG delete

lain kali jadi la cerdik macam ayoh pink kaki ponteng tapi elaun masih balun gak.. kau jadi macai aku je la

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2017 1:23 PTG delete

Dah berapa kali kobar tapi kita kobarkan lagi sebab otak lembab susah nak masuk ilmu dlm kepala hotak..

Berkawan dgn sesiapa pun ok, bekerjasama demi islam dan rakyat pun ok juga.. yg tak ok nya bagi org kafir belek FATWA NEGERI kita utk org muslim macam kita..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2017 1:24 PTG delete

Ikan.. apa cer amanat?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2017 2:06 PG delete

hehehehe..huhu..hu..Barua DAP.,kat selangor.Fulus punya hal,cakapla apapu,dok kutuk dap siang dan malam,tapi melantak,depan-depan dgn tak rasa malu.
Malu ooooooooooooooooi,mana nak letak muka,orang parti sendiri gelar "kartun"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2017 2:09 PG delete

amanat AYAH PING,takkanlah lupo lak.Padanlah orng parti sendiri,gelar partinya kartunnnnnnnnnn.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2017 2:11 PG delete

kih.kihh..kihh,kutuk parti sendiri,parti PAN-MALAYSIAN ISLAMIC PARTI-JAHANAM....Boooooooom kena petir.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2017 5:28 PG delete

Mana boleh lupa amanat yg mengangkat ringgi martabat islam.. bukannya perjanjian pangkor ll yg bertindak sebaliknya pula..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2017 7:05 PG delete

DAPigs lagi teruk melantak dengan tanpa rasa malu oooooiiii, yang gelar kartun tu sebenarnya kartun......mahfuz bean kartunn....kahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes