Iklan Penaja 1

Isnin, Mei 15, 2017

HOT!! : KENYATAAN PANAS YB MAHFUZ OMAR TERKINI!!!

Mahfuz OmarMahfuz Omar
Mana-mana Exco atau Adun Pas di Selangor yang berjiwa rakyat disaran menyertai mana-mana parti dalam Pakatan Harapan ketika Pas terpaksa keluar dari kerajaan negeri selepas berpecah dari semua parti pembangkang.
Ahli parlimen Pas Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar berkata, langkah untuk kekal dalam kerajaan negeri Selangor penting kerana itulah mandat yang diberikan rakyat kepada mereka ketika diundi semasa Pas berada dalam Pakatan Rakyat.
"Jadi mereka perlu kekal bersama rakyat untuk mereka tidak dilihat mengkhianati mandat dan harapan rakyat," kata bekas naib presiden Pas itu.
Menurut Mahfuz, jika Pas ada maruah parti itu perlu keluar dari kerajaan negeri segera selepas putus hubungan dengan PKR dan lain-lain parti yang memerintah kerajaan negeri Selangor sekarang.
Namun, jika mereka (Exco dan Adun) berjiwa Selangor dan mementingkan rakyat mereka akan keluar dari Pas dan menyertai salah satu parti Pakatan Harapan.
Terutama sekali selepas menteri besar Datuk Seri Mohamed Azmin Ali sendiri meminta Exco Pas berbuat demikian, katanya.
"Saya percaya 3 Exco dan beberapa Adun adalah berjiwa Selangor dan berjiwa bersama parti dalam Pakatan Harapan untuk membangunkan Selangor dan memastikan limpahan nikmat untuk rakyat Selangor," kata Mahfuz.
The Star melaporkan, Azmin meminta tiga Exco Selangor agar meletakkan jawatan selepas Pas memutuskan hubungannya dengan PKR.
Ia dinyatakan oleh Azmin kepada tiga Exco Selangor bersama pesuruhjaya Pas Selangor dalam pertemuan mereka semalam.
mdl
peluang

11 ulasan:

  1. Mahfuz ni bukan boleh pakai pun, macam mr. bean baru jatuh dari langit, tiada arah tujuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kih.kihh..kihh,kutuk parti sendiri,parti PAN-MALAYSIAN ISLAMIC PARTI-JAHANAM....Boooooooom kena petir.

      Padam
  2. Mahfuz ni mana ada cerdik.. Pakatan Harapan mana ada masa PRU13.. nak suruh PAS masuk PH wat apa ke bendenya.. rakyat memilih PR bukan PH..

    Masa PAS putuskan dgn DAP hanya tinggal PAS dan PKR dalam PR.. so kenapa waktu tu mahfuz tak suruh DAP letak jawatan? Adakah kerana dedak DAP atau memang tabiat G18 tunduk kpd DAP walau dgn cara apa sekalipun?

    Sepatutnya mahfuz waktu tu sarankan kpd exco DAP agar masuk PKR atau PAS utk kekal dlm kerajaan negeri Selangor.. tapi kalau dah dasar barua mana boleh tgk DAP tersinggung apatah lagi jatuh.. keh keh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe..huhu..hu..Barua DAP.,kat selangor.Fulus punya hal,cakapla apapu,dok kutuk dap siang dan malam,tapi melantak,depan-depan dgn tak rasa malu.
      Malu ooooooooooooooooi,mana nak letak muka,orang parti sendiri gelar "kartun"

      Padam
    2. DAPigs lagi teruk melantak dengan tanpa rasa malu oooooiiii, yang gelar kartun tu sebenarnya kartun......mahfuz bean kartunn....kahkahkahkah

      Padam
  3. cerdik ke? Boleh pakai ke? kalau nak berkawan dgn be end yg dah perintah hampir 60 tahun...

    Tanah/pemilikan orang Melayu tergadai

    Melayu juara rempit/dadah/....

    Melayu juara rasuah

    Melayu nampak kaya.. tapi hutang keliling ataupun KAYA DI ATAS KESUSAHAN MELAYU LAIN.

    Tetiba nak buat RUU???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah berapa kali kobar tapi kita kobarkan lagi sebab otak lembab susah nak masuk ilmu dlm kepala hotak..

      Berkawan dgn sesiapa pun ok, bekerjasama demi islam dan rakyat pun ok juga.. yg tak ok nya bagi org kafir belek FATWA NEGERI kita utk org muslim macam kita..

      Padam
  4. lain kali jadi la cerdik macam ayoh pink kaki ponteng tapi elaun masih balun gak.. kau jadi macai aku je la

    BalasPadam
    Balasan
    1. amanat AYAH PING,takkanlah lupo lak.Padanlah orng parti sendiri,gelar partinya kartunnnnnnnnnn.

      Padam
    2. Mana boleh lupa amanat yg mengangkat ringgi martabat islam.. bukannya perjanjian pangkor ll yg bertindak sebaliknya pula..

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive