Terbaik!! : Parti Amanah saran MB, exco isytihar harta

Mohammad Nizar Jamaluddin

IPOH - Amanah Perak menyarankan semua Exco Kerajaan Negeri termasuk Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir supaya mengisytiharkan harta demi ketelusan selain mengelak daripada timbul sebarang kes salah laku.

Timbalan Pengerusinya, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berkata, ia perlu dilakukan bagi memastikan kejadian salah laku itu turut tidak melibatkan ahli keluarga mereka sepertimana yang berlaku ke atas seorang pimpinan kerajaan negeri di Johor.
“Kita bukan mencabar kepimpinan Kerajaan Perak tetapi semua mereka perlu menunjukkan ketelusan jika benar bahawa mereka adalah seorang yang ‘bersih’ dan tidak terjebak dengan rasuah.

“Kita juga tidak mahu mereka gunakan kuasa yang ada demi menyenangkan hidup ahli keluarga selain kroni-kroni dengan cara mudah dan tidak bertanggungjawab,” katanya.
Menurutnya, Pakatan Harapan Perak juga akan mengarahkan semua exco kerajaan negeri bersama menteri besar mengisytiharkan harta sekiranya diberikan mandat oleh rakyat untuk memerintah negeri selepas PRU14.

Katanya, ia penting untuk dilakukan bagi meyakinkan rakyat sekali gus membuktikan bahawa barisan kepimpinan bebas daripada sebarang kegiatan rasuah dan salah laku.
“Jika diberikan mandat untuk memerintah Perak, kita akan mengarahkan semua exco kerajaan negeri dan menteri besar untuk mengisytiharkan harta bagi memberikan keyakinan kepada rakyat bahawa ketelusan adalah penting untuk semua kepimpinan,” katanya.

sh

IKLAN BERBAYAR

Image result for iklan mudah
Previous
Next Post »

42 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 3:54 PTG delete

Isytihar jugak isi kandungan Pangkor 2....hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 4:16 PTG delete

Isytihar jugak mana video matsabu tolak hudud..... Hehehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 5:43 PTG delete

Mat sabu tolak ke terima itu dia punya pasal, mat sabu dah tak relevan dah sekarang nih, umpama memikul biawak hidup.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 5:48 PTG delete

Isytihar jugak siapa wanrosli dan gang dia kat sini yg sebenarnya. Ada ke logik dah beria ria kempen, siap maki hamun, Belum kira mencarut dan fitnah lg. Kalih2 bila ruu355 dah mcm terpinggir kat parlimen, diorg tak kesah pulak. Ini selalunya perangai UMNO atau walaun dah smpi tahap bebal yg tak terpulihkan? Apa2 pun aku masih mengharap berpeluang menonton video mat sabu tu sbb Itu Salah satu bahan kempen yg kononnya gang yg disingkir secara CAI dlm muktamar yg lepas menolak hudud. Please wan rosli, at least try to be a man if you really are.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Mac 2017 6:48 PTG delete

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua.

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 8:16 PTG delete

Kahkahkahkahkahkahkahkahkah...
Lawak muka pelirsiden PANtat...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 8:22 PTG delete

Cai...aku isytihar diri aku sebagai ex-reformis 98 tanpa parti yg akan tolak muka pemuki chinadoll dan pembenam air maninya sedalam 4cm dlm lobang taik....
Aku juga menolak jadi hamba abdi kpd kapir dapigs dulu kini dan selamanya..
Aku juga menolak mahdey yg gila nak memewahkan anak..waris..proksi dan kroninya sejak dulu lagi hingga skrg..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 8:39 PTG delete

Wanrosli, berenti le pakai ayat2 syahdu tu. Ko tu penyebar fitnah berat yg mempermainkan aqidah org lain.

X reformist tanpa parti? Aneh juga apabila salahlaku UMNOBN langsung KO Tak sentuh. Cukup2 le memperbodohkan org lain.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 10:03 PTG delete

Laaa, bukan memperbodohkan orang lain sebabnya haprak dan cai-cai kat sini memang bodoh.....kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mac 2017 11:14 PTG delete

Sukati aku nak pro atau kontra pada mana2 parti wahai para hamba abdi dapigs.Undi kan rahsia...
Yg penting skrg...2 parti besar melayu dan Islam dh kurang ketegangan dlm bnyk aspek.Jangkaan aku mmg akan ada kapir dapigs dan yahudi zionis yg akan membabikan diri utk jadi batu api.
Seronok krn aku boleh lepak2 dgn mrk..bersolat sama2..pegi kenduri..ziarah dan bersembang di luar kotak yg sempit kegilaan haprak berebut kerusi ke putra jaya.No more politik2 dangkal spt dulu2.Hrp ianya kekal demi perpaduan dan kemajuan ummah utk malaysia yg berbilang kaum dan agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 12:04 PG delete

Dangkal lagi pakai lebai pelahap dedak 90juta.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 12:05 PG delete

Caipigs...mana bukti video matsabu tolak hudud tu....... Dok pusing2 mcm keling daaaaaa

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 12:06 PG delete

Caipigs dok pusing sana pusing sini nk kalih tajuk apa igt kami bodo mcm caipigs kaaaaa....fitnah tu dosa besar.... So mana bukti video matsabu tolak hudud??????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 3:20 PG delete

Parti PANni ckp jer lebih....habuk pun tarak...tgk muka dia nih teringat sidang DUN bawah pokok...cam sakai....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 3:23 PG delete

Parti PANni ckp jer lebih....habuk pun tarak...tgk muka dia nih teringat sidang DUN bawah pokok...cam sakai....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 8:20 PG delete

Sentap ker wahai PANtat...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 8:21 PG delete

Dedak rm90juta tak fitnah ker...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 8:24 PG delete

Bekas mb yg ekstrim nie...
Nasib nizar lilin nie tak terjun lombong..hehehe
Nampak sgt tak layak jd mb...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 8:26 PG delete

Mana video dedak rm90juta tu...Dok pusing2 mcm mahdey daaaaa

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mac 2017 11:50 PG delete

Sebelum sidang DUN bawah pokok bukan PAS ke yang baring atas jalan tanpa mengetahui yg HH mmg nak sgt menikah dgn UMNOBN?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Mac 2017 10:45 PTG delete

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua.

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Mac 2017 11:36 PTG delete

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2017 10:18 PTG delete

Mana bukti video matsabu tolak hudud tu wanrosli. Sudah2 la kasi alasan bodoh.. Utk caipigs yg bodoh2 blhla lebong. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Mac 2017 11:28 PTG delete

MOHD NASIR!! Keh keh.. Semoga Allah ampunkan dosa sesiapa jua termasuklah yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga!

Terutamanya bila sudah menyaksikan ratusan ribu org menyokong RUU 355 tanpa adanya sesi wefie bersama amoi! Astaghfirullah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mac 2017 11:42 PTG delete

Jgnla bagi alasan bodoh wanrosli. Masih igt ke dulu dok canang kecoh2 kata matsabu tolak hudud ada bukti jelas video matsabu mengatakan tolak hudud.lepas tu puas aku minta bukti video maka setelah puas wanrosli menggelupur maka wanrosli kasi satu video. Maka wanrosli melompat kegembiraan konon dah antar bukti tp bila aku buka video tu maka hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph ulasan pulak drp temubual dan ulasan drp macai pas dan iskandar samad.suara matsabu sepatah pun xda mcmmana blh kata matsabu tolak hudud.. Jelas video fitnah sesuai utk golongan2 bodoh mcm wanrosli. Lepastu aku minta lagi smpi lah sekarang wanrosli masih menggelupur kepanasan.. So aku x berputus asa masih menanti MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD TU WANROSLI??????!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 5:42 PG delete

Keh Keh Keh Mat Sabu eh Mat Nasir tak puas hati.. Sape nak peduli kat dia lagi dah.. nak tolak ke tak tolak ke tetap ratusan ribu hadiri RUU 355 syukur alhamdulillah..

MOHD NASIR!! Keh keh.. Semoga Allah ampunkan dosa sesiapa jua termasuklah yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga!

Terutamanya bila sudah menyaksikan ratusan ribu org menyokong RUU 355 tanpa adanya sesi wefie bersama amoi! Astaghfirullah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 9:06 PG delete

Mmgla xpuas ati.wanrosli mat nasir kasi video bodoh.kalau macai sebodoh pas blhla percaya...kata hadi tu tuhan pun diorg lercaya.kahjahkha.bertaubatlah wanrosli matnasir....fitnah tu dosa besar...islam x ajar fitnah.jgn nt nyawa dihujung halkum br nk bertaubat

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 10:00 PG delete

Tok sah menyamar lah Mat Nasir.. Keh Keh!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 4:00 PTG delete

Kahkahkahkah.kalo wanrosli suke nama nasir tu aku letak nama wanroslimatnasir jela.kahkahkahkahkah.mana video matsabu tolak hudud tu wanroslimatnasir. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 4:20 PTG delete

Mat Nasir malu ke nak mintak kat Husang Bulu Musang video PAS terima RM90 juta! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:23 PTG delete

pasal plak nak Mintak husang.. Xplak sesiapa sebut husang ada video 90juta.alahai.napa la bodoh sgt wanroslimatnasir ni.kahkahkahjah.dah la tu kalau nk kalih isu guna la cara bijak sikit.ni alahai cara budak tadika. Kahkahkahkah. Mana Video matsabu tolak hudud tu?????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mac 2017 5:06 PG delete

1. Tak payah menyamar lagi lah Mat Nasir Keh Keh! Daripada menyamar kan lebih baik Mat Nasir mintak Husang Musang bagi video PAS terima RM 90 juta tu! Keh Keh

2. Bagi je video PAS terima RM90 juta tu Mat Nasir! Lembam lah Mat Nasir ni Keh Keh!

3. Ada ke nama Mat sabu disebut dalam doa aku tu Mat Nasir lembam oi? Jawab le jawab Keh Keh!

4. Maka dgn itu marilah kita berdoa lagi dan lagi:

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!
Dasar barua DAP! Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mac 2017 9:22 PG delete

Laaaaa.kan dah kata xda video 90juta.xda sape sebut pun ada video 90juta....tp wanrosli sebut ada video matsabu tolak hudud mana video nya. Kehkehkeh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 5:12 PG delete

Mana video husang 90 juta? Fitnah le tew..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:52 PG delete

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:26 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:32 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:09 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 8:36 PTG delete

Laaaaaa bodohnya walakontol wanrosli walataik ni.tu la dulu masa kecik2 mak bapak suruh p sekolah tp malas.bila dah besar jd bodoh salahkan cina pula.kami faham tahap kebodohan dan kebebalan wanrosli. Meh baca lg pelan2 nooo.
Laaa xkan walataik wanrosli sorg pun xreti membaca. Meh baca lg pelan2
Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 10:26 PTG delete

Selagi takde video RM90 juta, hanya PAN je yg masih percaya kat husang musang ni! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:51 PG delete

Xfaham masih ada manusia sebodoh wanrosli. Igtkan manusia sebodoh wanrosli walataik dah pupus. Kakakah.apabila kita dh bgtau jwpn tp masih ulang soalan yg sama membuktikan wanrosli walataik semakin membodohkan diri.lagi diulang2 bodoh nama nya wanrosli walataik ni.kahkahkah
Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah.
Kalau xcaya pasni mesti wanrosli walataik ulang lg soalan yg sama xpe tu membuktikan wanrosli walataik semakin bodoh. Kahkahkah.elok pun wanrosli walataik ulang soalan sama byk kali menampakkan betapa bodoh dan bebalnya puak2 walataik PIGS ni.ahahaahahha.adui lawak2

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 3:32 PTG delete

Tak payah maki ala Mat Sabu dan tak payah fitnah ala Husang Musang..

Bagi je video bukti2 RM90 juta .. keh keh keh..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng