PH (PKR) TERENGGANU ADA STRATEGI UNTUK TUMBANGKAN UMNOBN PADA PRU14.

Azan IsmailAzan IsmailPKR Terengganu akan terus kekal sebagai pembangkang dan meneruskan kerja-kerja politik bersendirian jika Pas mengambil keputusan menghentikan kerjasama politik kedua-dua parti bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke 14 kelak.
Pengerusi PKR Terengganu merangkap Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Bandar, Azan Ismail berkata gerak kerja dan motif PKR Terengganu sekali-kali tidak akan berubah dalam usaha menumbangkan kerajaan pimpinan Barisan Nasional (BN) di negeri ini.
"Saya (PKR) akan terus kekal sebagai pembangkang. Apa sahaja yang berlaku akan berbalik kepada pengundi dan saya percaya para pengundi di negeri ini matang dalam membuat keputusan untuk memilih parti mana yang menjadi pilihan mereka kelak," katanya kepada Bernama.
Azan diminta mengulas laporan media pada Selasa, mengenai keputusan empat kawasan PAS Terengganu yang sebulat suara mahu membawa usul menghentikan kerjasama politik dengan PKR pada Muktamar PAS di Kota Sarang Semut, Kedah pada 28 April depan.
Empat kawasan itu ialah Dungun, Marang, Kuala Terengganu dan Kuala Nerus.
Mengulas mengenai jumlah kerusi yang bakal ditandingi PKR pada PRU ke 14, beliau berkata perkara itu belum dibincangkan, namun yang pasti katanya pembangkang mempunyai strategi yang kukuh dalam memastikan BN tidak lagi memerintah negeri itu kelak.
"Meskipun Pas mahu bertanding di semua 32 kerusi sekalipun, itu adalah keputusan dia dan kita (PKR) tak boleh ikut keputusan sebegitu dan bermakna akan ada pertandingan tiga penjuru nanti.
"Namun kita (pembangkang) mempunyai garis panduan yang kukuh untuk menentang BN dan saya sendiri akan tetap bertanding melawan BN dalam PRU akan datang," katanya.
mdl

HOT!! 🔥BUAT DUIT CARA BARU!!!

HANYA KLIK LINK YG DIBERI JIKA ANDA NAK TAHU RAHSIA INI, RAMAI LAGI YG BELUM TAHU!!
JOM!! DAFTAR LAJU-LAJU



Macam best je...

Iklan Berbayar

Previous
Next Post »

20 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 9:15 PG delete

Takkan seorang je individu mampu menumbangkan umno/bn di Tranung, sembang mudah je buat nya yang payah, cawangan dan cabang tak seberapa, jentera takde, calun pulak ikut sapu je, rakyat Tranung memang tahu menilai, PAS atau umno je kat Tranung ni, bila2 pun jadi pembangkang, setuju tu, walaupun PAS dah kuasai Tranung, InshaAllah, PKR masih lagi pembangkang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 2:12 PTG delete

Pas kena tipu lg dgn umno.Kahkahkah. Kan tgna dah kata jgn masuk lubang 2 kali tp pas tetap nak masuk kan kena tipu lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mac 2017 3:28 PTG delete

Yg paling penting jangan kena tipu dgn DAP si kafirun.. sampaikan jd ketua Maqasid Syariah dan mempengerusikan mesyuarat fatwa dan juga pembawakan siti kasim dalam isu ketuhanan melalui getaran pun PAN tidak melihatnya sebagai satu kesalahan.. betapa hinanya jadi barua kafir.. mungkinkah ini memang adat jadi munafikun!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 4:00 PTG delete

Rosak agama bila kapir dapigs menjadi "mufti".Hanya pakatan haprak jer yg bodoh dan bangang membiarkan ia berlaku.Mgkin kekenyangan dedak babi..hehehe
Sama spt puak pgayR menyokong aktivis lgbt.Tiada prinsip dan maruah.Patut pon puak tersebut tidak melaknat ketuanya yg mencintai lobang taik sehingga tertggl air mani sedlm 4cm dlm dubur mangsa....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 5:22 PTG delete

Dahla ruu kene tipu.fitnah matsabu tolak hudud tu pun xda bukti smpi skrg.. Apa mau labun wanrosli walataik oi.kahkahkahkahkahkahkah
Walataik sekor lg tu keje main dubur je.ntah2 dubur pigs pun dia balon.kehkehkeh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mac 2017 5:26 PTG delete

Saya amat berharap agar ada juga walau secebis komen dari PAN mengenai Siti Zabedah Kasim.. mengapakah diam membisu? Adakah ini tanda setuju dan REDHA?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 5:34 PTG delete

Kami dlm pan mana yg salah kami xsokong,yg betul kami sokong.yg jelas ramai xsokong siti kasim. Ada paham.skrg tunjuk mana video matsabu tolak hudud tu?????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 6:13 PTG delete

Siti kassim kan ahli PAN, kenapa tak lucut je keahliannya, ke PAN risau takut kehilangan ahli yang tidak seberapa?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mac 2017 8:37 PTG delete

Terima kasih 5:34 kerana akhirnya komen juga pasal siti kasim.. sekarang aku nak tanya; seperti yg kita tahu siti kasim berpendirian yg sama dgn PAN dlm isu RUU 355.. so aku yakin PAS telah mengambil tindakan yg tepat selama ini bilamana mendapat tentangan siti zabedah kasim..!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 Mac 2017 8:57 PTG delete

So soalan aku.. tak salah kan PAS berbeza dgn siti kasim berbanding dgn PAN yg tiada bezanya pendapat dgn siti kasim?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 11:48 PTG delete

Ntah.x ambil tau pun pasal siti kasim.xtau plak die ahli pan ke?biar betul wanrosli. Tanya aku byk2 tp soalan aku yg satu xjwb2 ni apahal wanrosli. Mana Video matsabu tolak hudud???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Mac 2017 11:59 PTG delete

Wanrosli walataik walaun walakontol. Siti kasim ahli pan??? Mana ko dpt info ni.cer tunjuk bukti yg siti kasim tu ahli pan?setau aku dia aktivis sosial..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
31 Mac 2017 3:21 PG delete

Malang sungguh PAN bilamana PAS yakin dan berani utk bersama TGHH di akhirat kelak tidak pula bagi PAN utk bersama Dr MAZA kelak! Namun begitu diharap PAN tidak berani bersama LKS pula.. na'uzubillah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2017 9:00 PG delete

Jgn lari tajuk plak walataik wanrosli. Aku tanya ni.masa bila plak siti kasim ahli pan.cer tunjuk bukti yg siti kasim tu ahli pan???? Fitnah baru ke walataik walaun wanrosli oi???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2017 6:13 PTG delete

Terus wanrosli menikus. Kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
31 Mac 2017 10:17 PTG delete

Syukur alhamdulillah kami amat yakin dengan keulamakan TGHA berbanding mufti Perlis yg org PAN pun tak sanggup bersama beliau di akhirat kelak!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
31 Mac 2017 11:31 PTG delete

Jgn buat2 bodoh plak wanrosli. Dia menfitnah pastu buat2 bodoh plak. Tjuk aku mana bukti yg ko kata siti kasim tu ahli pan?nk fitnah tgk la kiri kanan xsmua bebal mcm toklebai pas

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 April 2017 6:03 PG delete

Memang tujuan aku nak bagi korang bengkek.. sambil2 bukak mata korang siapa yg akan solatkan jenazah korang nanti.. samada ulamak yg memperjuangkan hukum Allah atau ulamak su' yg menolak hukum Allah ataupun si kafir yg sama2 menolak hukum Allah!

Pasti bengkek pasti bengkek!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 April 2017 1:25 PG delete

Kesalahan parti Amanah adalah meminta penjelasan dan penerangan berkaitan RUU355 belum lagi menolak. Tapi fitnah pula semakin menjadi-jadi oleh golongan yang bentang tapi tangguh. Yang tolak sebelum bentang adalah MCA, MIC, Gerakan dan parti-parti Sarawak(rujuk malay mail) tapi parti Amanah pula disalahkan. Inilah keadaan sekarang yang untung adalah Umno dan BN tak perlu bersusah payah menyerang PH sebab ramai tali barutnya yang menyamar sebagai PAS sekarang.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 April 2017 4:08 PG delete

Sekurang2nya UMNO masih atau pernah ada keinginan utk menjelmakan RUU 355 kerana bimbang dgn murka Allah maka ini membuktikan masih ada keimanan dlm diri mereka!

Bagaimana pula dgn mereka yg mengharap agar RUU 355 ini tidak menjadi kenyataan kerana bimbang dengan murka DAP? Maka ini membuktikan masih ada ........ kah??

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes