PH, Bersatu kena seiring kukuhkan ikatan, kata Husam Musa

Husam merasmikan upacara naik bendera Amanah KeterehHusam merasmikan upacara naik bendera Amanah Ketereh
Parti-parti dalam Pakatan Harapan dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) perlu diberi peluang melaksanakan peranan masing-masing sehingga kerajaan sekarang benar-benar dapat ditumbangkan.
"Pacak bendera kita kalau rendah sama rendah, kalau tinggi biarlah sama tinggi," kata Penasihat Amanah Kelantan, Datuk Husam Musa di majlis perasmian kibar bendera Amanah peringkat kawasan Ketereh hari ini.
Menurutnya parti-parti yang telah sama-sama berjanji untuk sepakat ini tidak harus mementingkan diri sendiri sebaliknya sentiasa bantu-membantu bagi menjadikan cita-cita menjadi realiti.
"Dalam hal bendera di simpang Ketereh ni kita mahu semua parti yang bersama kita ada, kalau boleh biar dekat-dekat.
"Tadi bila sampai nampak bendera parti Pas sebelah tiang kita lusuh dan koyak, ini pun saya kurang senang kerana nanti kata kita nak ambil kesempatan," katanya.
Bagaimanapun beliau bersyukur kerana pihak Pas telah diberitahu mengenainya.
Beliau kemudian memanggil ketua pemuda Amanah Ketereh, Mohd Asri Mohd Zain untuk membuat pengesahan mengenai hal tersebut.
Ketua pemuda Ketereh Mohd Asri Mohd Zain memberitahu Pas telah diminta menukar benderanya yang sudah lusuh dan koyakKetua pemuda Ketereh Mohd Asri Mohd Zain memberitahu Pas telah diminta menukar benderanya yang sudah lusuh dan koyak
"Ni saudara Asri jadi saksi pihak kita telah beritahu mereka," katanya sambil meminta Asri membuat pengakuan.
"Saya mengaku telah memberitahu penghulu supaya tukar bendera baru tapi dia kata biarlah dulu," kata Asri.
Tiang bendera Amanah setinggi 65 kaki didirikan di simpang empat berhadapan balai polis Ketereh.
"Paling menarik simpang empat Ketereh ini menjadi tempat semua parti-parti politik menaikkan bendera masing-masing di sini," kata Husam.
Pada musim perayaan menurutnya simpang empat Ketereh sangat dikenal anak-anak perantau yang pulang berhari raya.
"Simpang ini paling teruk menghadapi kesesakan yang menyebabkan masa menunggu hingga beberapa jam.
"Inilah antara sebab mengapa arwah Tok Guru mengambil keputusan untuk membina lebuh raya rakyat Kota Bharu Kuala Krai," katanya.
Malangnya kata Husam ketiadaan Nik Aziz telah menjadikan pembinaan lebuh raya menjadi beban kepada kerajaan dan rakyat Kelantan.
"Minggu lalu mahkamah memutuskan untuk menerima tuntutan syarikat Dae Hanguru yang ditamatkan kontrak secara tidak sah oleh kerajaan.
"Dalam mesyuarat exco terbaru pula saya difahamkan syarikat yang menggantikan Dae Hanguru pula ditamatkan kontrak oleh kerajaan negeri.
"Pihak kerajaan akan mengalami kerugian yang besar berkaitan penamatan syarikat-syarikat ini," katanya.
Menceritakan kembali usaha Nik Aziz untuk merealisasikan lebuh raya rakyat itu, Husam berkata beliau pernah diarahkan untuk memberi taklimat kepada Islamic Development Bank (IDB) di Jeddah.
"Malangnya ada exco yang hadir sama di majlis itu awal-awal lagi memberi gambaran tentang kesukaran membawa balik wang ke Malaysia.
"Exco itu yang masih ada dalam kerajaan sekarang memang jenis berfikiran negatif, sebab itulah kini kalau kita perhatikan tiada benda baru yang dapat dibuat oleh kerajaan.
"Asyik-asyik terus guna yang lama yang telah diinspirasikan oleh Tok Guru, Ustaz Yahya dan pemimpin-pemimpin terdahulu," katanya.
Beliau berkata sekiranya Amanah diberi peluang mentadbir Kelantan satu majlis penasihat yang terdiri dari kalangan mereka yang berjaya di luar Kelantan akan dibuat bagi memberi idea-idea bernas membangunkan negeri.
"Kita perlu mengumpul semua pihak tidak kira latar belakang mereka samada dari berpendidikan agama atau bidang-bidang profesional lain," katanya.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for iklan mudah
Previous
Next Post »

46 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 9:03 PG delete

Mana wanrosli ni.kecut telor ka.kahkahkahjahkahkay.......jelas terang bersuluh wanrosli penfitnah.. Astagfirullahal azim.islam x ajar kita menfitnah wanrosli mat nasir.kahkahjahjah.bertaubatlah sbl terlambat. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 9:15 PG delete


فَقَالُوا عَلَى اللَّهِ تَوَكَّلْنَا رَبَّنَا لَا تَجْعَلْنَا فِتْنَةً لِّلْقَوْمِ الظَّالِمِينَ

Lalu mereka berkata: “Kepada Allah jualah kami berserah. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau jadikan kami landasan fitnah kesengsaraan bagi kaum yang zalim ganas. {10:85}

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 9:16 PG delete

Baca ni wanrosli. Semoga wanrosli bertaubat dr melakukan fitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 9:20 PG delete

Baca lagi ni wanrosli.. Semoga Allah membuka hati wanrosli supaya insaf dr melakukan fitnah. Aku hanya memhingatkanje.

"dan (ingatlah bahawa angkara) fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhan dan janganlah kamu memerangi mereka di sekitar masjid Al-Haraam sehingga mereka memerangi kamu di situ. Oleh itu kalau mereka memerangi kamu (di situ), maka bunuhlah mereka.. {2:191}"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 9:23 PG delete

Jangan le buat fitnah bro. Wan rosli mana ada telo. So, mana dtg kecut telo?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 9:58 PG delete

Sebab tu kena doakan sesama kita spt di bawah:

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR!

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga!

Astaghfirullah!

Keh Keh!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 3:45 PTG delete

Husang lah penyebab Kelantan mundur semua project Husang tidak menjadi hanya ada batu asas, duit hilang project terbang, ATGNA pun ditipunya. Inilah manusia Musang berbulu ayam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 3:54 PTG delete

Kahkahkah.wanrosli bacul xberani.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 3:55 PTG delete

Bila nk samang husang.kata berapi2 nk samang usang tp pengecut.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 3:57 PTG delete

Xpnh aku jumpa manusia sebacul wanrosli. Kahkahkah.adoi xlarat nk gelak la wanrosli oi. Kahkahkah.dah la bacul.. Pengecut pulak tu. Kahkahkah.ahai la pas nape la buruk sgt perangai macai mu ni.akhlak cmni nk ckp soal hudud.kahkahkahkahkah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 4:15 PTG delete

Kalau husam seorang yg cerdik pasti dia akan kemukakan bukti2 yg dia ada setelah berani menuduh sebegitu rupa.. ini lebih Islamik!

Manakala kalau husam seorang yg dangkal pasti akan dicabarnya org yg dituduhnya agar menyamannya.. ini lebih sekular!

Jadi di sini sebenarnya perlukah PAS melayan org yg dangkal dan sekular sebegini? Buang masa je. Dia memang sengaja agar namanya akan dilihat gagah oleh DAP! Kunonnya..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 4:17 PTG delete

Mat Masir tak teringin ke nak mintak husam bagi video PAS terima RM90 juta! Keh Keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 7:40 PTG delete

Ada sesiapa Kat sini Kata ada video PAS terima RM90 juta? Satu percubaan yg baik wanrosLIAR tapi tahap kebodohan makin meningkat.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 Mac 2017 8:28 PTG delete

Tak payah nak menyamar lah Mat Nasir.. mintak je video kenyataan pemimpin PAS yg terlibat tu dari Husang barulah org boleh bertindak samada nak saman atau tidak! Mat Nasir tak nak ke tengok kredibiliti Husang akan bertambah kalau ada video. Sekarang ni org susah nak percaya Husang lah Mat Nasir. Hari tu kata anak arwah nik Aziz masuk PAN, lepas tu kata cawangan PAS kg laut terbubar, lepas tu pulak tak berani berdebat dgn ustaz Nasarudin Daud, tu belum lagi kata arwah akan masuk PAN juga dan mimpi2 15x.

Senang je Mat Nasir.. suruh Husang tu videokan apa saja bukti yg dia ada barulah kredibel sikit. Org PAN je yg percaya pada Husang sekarang ni!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mac 2017 10:48 PTG delete

Lama sgt pening kepala nak jwb pasal video mat sabu, akhirnya dpt le idea low class ni kan? Nak suruh husam videokan nak buat apa? Jiwa kacau ni. Tu la lain kali jgn kuat sgt memfitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 12:22 PG delete

Husang...puiii...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 6:05 PG delete

Bukan ke Mat Nasir selalu mintak video sbg bukti? Keh Keh.. bila kena tang Husang Musang pandai pulak Mat Nasir kata suruh Husang videokan nak buat apa?

Sudah u-turn lah Mat Nasir ni! Keh keh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 6:10 PG delete

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 9:30 PG delete

Bodo wan ni. Org tanya mana video, dia cerita pasal semoga Allah ampunkan dosa kita semua. Dosa dgn org kita kena minta maaf dgn org tu. Apatah lg dosa fitnah yg ko buat terhadap mat sabu, berat tu, tuduh org tolak hudud maknanya KO kata dia kafir. Minta maaf dr dia wan. Tak payah nak belit2 lg. Lg byk KO belit lg bangang rupa ko. Kita ni manusia, buat salah minta maaf, bukan tambah dgn fitnah Baru. Satu lg aku nak tanya, betul ke nama ko WAN atau dibelakangnya ada HAI = HAIWAN.

Reply
avatar
antiug
AUTHOR
14 Mac 2017 10:40 PG delete

He he he, pas dgn ameno dah sama...sama fitnah dn sama pengecut.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 12:21 PTG delete

Wanroslimatnasir mana video nya????? Ckp pusing2 kalih isu xlaku la.awat ang bodo sgt wanroslimatnasir. Kahkhakah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:44 PTG delete

Terserlah kebodohan wanroslimatnasir. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:45 PTG delete

Mana bukti video matsabu tolak hudud tu? Apa dok pusing husang plak.kang aku mintak video husang kang lagi ngelupur wanroslimatnasir. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:46 PTG delete

Yela tu wanroslimatnasir. Aku buh nama hang wanroslimatnasir lah ya.kahkahkah. Tp mana video matsabu tolak hudud tu????? Kagkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:48 PTG delete

Masa bila plak aku kata ada video pas Terima 90juta. Husang pun xckp cmtu.apahal teruk sgt pusing2 kalih wanroslimatnasir nih.kahkahkah.mana bukti video matsabu tolak hudud tu????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:49 PTG delete

Caipigs. Kahak ptuih.kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 7:42 PTG delete

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!

Woi Mat Nasir ada ke nama Mat sabu disebut? Tak payah nak fitnah org lain pula. Perangai macam Husang musang! Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 8:12 PTG delete

Hai wan, Tak payah berbelit2 mcm Hadi le. Yg berbelit2 tu ular, ular tu haiwan. Sesuai le dgn ngko.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 9:48 PTG delete

Ada ke nama Mat sabu disebut? Tu je soalan aku Mat Nasir.. tu pun tak boleh jawab ke? Lembam betul lah barua ni! Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:17 PTG delete

Aiii.buat2 lupa plak wanroslimatnasir ni....dia yg bgtau ada bukti jelas video matsabu tolak hudud..... Skrg sudah uturn ya.kahkahkahkahkahkah...so mmg xda la video matsabu tolak hudud yaaaa.kahkahkahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:18 PTG delete

Maknanye xda la video matsabu tolak hudud yaa wanroslimatnasirlembam....kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mac 2017 5:03 PG delete

Jom aminkan doa di bawah beramai2:

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!
Dasar barua DAP Keh Keh!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mac 2017 9:17 PG delete

Laaaa wanrosli ckp pusing2 tp mana video nya. Kahkahkay

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 5:11 PG delete

Mana video husang 90 juta? Fitnah le tew..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:49 PG delete

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA LATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:25 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:30 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:09 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 8:32 PTG delete

Laaa xkan walataik wanrosli sorg pun xreti membaca. Meh baca lg pelan2
Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 10:26 PTG delete

Selagi takde video RM90 juta, hanya PAN je yg masih percaya kat husang musang ni! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:49 PG delete

Xfaham masih ada manusia sebodoh wanrosli. Igtkan manusia sebodoh wanrosli walataik dah pupus. Kakakah.apabila kita dh bgtau jwpn tp masih ulang soalan yg sama membuktikan wanrosli walataik semakin membodohkan diri.lagi diulang2 bodoh nama nya wanrosli walataik ni.kahkahkah
Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah.
Kalau xcaya pasni mesti wanrosli walataik ulang lg soalan yg sama xpe tu membuktikan wanrosli walataik semakin bodoh. Kahkahkah.elok pun wanrosli walataik ulang soalan sama byk kali menampakkan betapa bodoh dan bebalnya puak2 walataik PIGS ni.ahahaahahha.adui lawak2

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 2:52 PTG delete

Tak payah maki ala Mat Sabu dan tak payah fitnah ala Husang Musang..

Bagi je video bukti2 RM90 juta .. keh keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 8:00 PTG delete

Terima kasih wanrosli walataik mengesahkan macaipas semua bodoh2 belaka.kahkahkahjahjah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 10:27 PTG delete

Sembang lebih tak guna MOHD NASIR.. bak sini video husang kaki fitnah RM90 juta! keh keh.. kerja fitnah je husang sampaikan yg dah takde pun tergamak difitnahnya masuk PAN. Hanya MOHD NASIR yg masih percaya Mat mimpi 15 x ni.. keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 5:30 PTG delete

Wanrosli Kompomkan wanrosli walataik bodoh letew...
Kehkeh

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng