Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Jun 17, 2020

1 ulasan:

  1. TUN M BERUBAH2 FIKIRAN MENYULITKAN LAGI RUNDINGAN CALON PM?
    Shahbudin Husin

    Dalam isu menentukan calon Perdana Menteri PH Plus yang sehingga kini belum lagi dapat dimuktamadkan, ramai orang cuba menyalahkan Anwar Ibrahim atas kegagalan itu.

    Kata mereka, jika Anwar sedia bertolak ansur dan mengalah kepada Tun Mahathir Mohamad, sudah pasti kata putus sudah dapat dimuktamadkan sekarang ini.

    Mereka menambah lagi, tiada alasan untuk Anwar tidak setuju beralah kerana kali ini dikatakan Tun Mahathir hanya mahu memegang jawatan Perdana Menteri bagi tempoh selama enam bulan saja.

    Selepas itu, Tun Mahathir diperkatakan setuju sepenuhnya untuk menyerahkan jawatan Perdana Menteri kepada Anwar melalui satu surat perjanjian hitam putih yang disertakan sekali tarikh penyerahan kuasa itu akan dilakukan.

    Selain itu, sementara menunggu kuasa diserahkan kepadanya, Anwar juga akan diberikan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan.

    Oleh itu, tambah mereka, apa lagi yang Anwar perlu bimbangkan?

    Menyedapkan lagi cerita, mereka menambah, Tun Mahathir juga semakin tua sekarang ini dan tidak mungkin mampu bertahan lebih lama untuk terus bekerja sebagai Perdana Menteri.

    Belum rampas kuasa Brother kite dah kena main balik. Kah kah kah..


    Haahhh tepokkk..!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...