Khamis, April 16, 2020

11 ulasan:

  1. Mufti perlis inilah yg saran anwar dan saiful bersumpah laknat dulu?!

    BalasPadam
  2. Bodoh punya saranan. Mufti tak reti atau sengaja buat tak reti dalam bab sumpah berkaitan kes macam tu? Kes yang maca mana memerlukan kedua-dua pihak bersumpah? Jangan main pukul rata sahaja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib dituduh azilah bersubahat membunuh altantuya dlm sd terakhirnya sedangkan mahkamah gagal membuktikannya.

      Untuk menyelamatkan dirinya adalah berhak bagi najib utk bersumpah laknat atau bermubahalah menafikan tuduhan tersebut. Benar atau tidak benar kita sama2 tggu laknat dariNya klu najib berbohong.

      Dlm keadaan begini jika azilah dan vvip yg selalu berjumpa dgnnya sanggup melakukan sumpah laknat...sama2 kita alukan.

      Di sini kita berserah dgnNya...
      Siapa yg ada agama dan percaya adanya yg Maha Kuasa...akan berani atau akan takut utk bersumpah laknat.

      Padam
  3. Aku hairan lah kenapa bekas banduan liwat nak di angkat jadi PM. Korang semua ni tak otak ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mangkok. Masa liwat 1.. apa ulasan ketua ulamak dunia ckp pasal kes liwat..
      Masa kes liwat 2. NGO PBB sendiri ckp perbicaraan tak betul.. ketua ulamak dunia pun ada keluarkan ulasan.. dua kes liwat.. bukan bg ulasan imam kg ya.. ketua ulamak dunia.. begitu juga NGO PBB.. bukan ngo umno.. kalau setakat baca media malaysia.. pasal kes liwat diam je lah.. takut kau menyambung fitnah pulak.

      Padam
    2. Masa liwat 1 aku kurang percaya sgt krn nuar dgn penampilan 'sheikh' nya.

      Masa liwat 2..hampir2 tak percaya tapi air mani nuar ada sedlm 4cm dlm dubur mangsa.
      Yg ini pon aku masih was2 nak percaya takut 'sheikh' kena fitnah.

      Slps kwn baik nuar masa tu iaitu dr maza menyarankan mrk berdua bermubahalah aku yakin nuar akan melakukannya krn percaya nuar difitnah. Malang yg berani melakukan mubahalah dan disiarkan secara langsung adalah saiful. Kenapa anwar tak berani?

      Kemudian dlm mahkamah pula anwar sama sekali gagal menafikan air mani dgn DNA nya boleh terbenam sedlm 4cm dlm dubur saiful.
      Maka terbukti anwar seorg lgbt dan ramai mengatakan azmin jadi manusia 2 alam slps menjadi setiausaha sulit anwar suatu ketika dulu. Masing2 tahu 'citarasa' pelik masing2 dan krn berebut kuasa mrk gunakan kecintaan terhadap lubang taik utk menjerat lawan masing2. Cuma mrk berdua shj tahu rahsia tak senonoh tersebut. Ummi hafilda pon pernah membongkar rahsia buruk anwar dan azmin.

      Mcm ini jerlah...kita buat semula majlis bersumpah laknat antara anwar dan saiful. Ulama2 luar negara jangan dibabitkan krn mrk pon tak tahu situasi dlm negara kita dan peribadi anwar sebenarnya.

      Padam
  4. Dia tu rasis pura2 lagak baik

    BalasPadam
  5. Bersatu insider said the Langkawi MP did not want to be seated on the government bench because “he does not want to sit with the kleptocrats”. But those in PKR do not want to engage him anymore. They feel betrayed.

    Joceline Tan, The Star

    There will be no debates or motions at next month’s Parliament meeting but there will be a numbers game which Tan Sri Muhyiddin Yassin intends to win.

    DATUK Seri Anwar Ibrahim has been to the Prime Minister’s office many times in the last two years but his most recent visit was perhaps the most controversial.

    Persoalanya Ada mak cik kiah kisah..!?

    Atok fikir orang khianat saja..!? Kau khianat PH. khianat Anwar, Khianat orang lain dengan lidah bercabang ko ingat orang tak amik kisah pulak...!?Ko ingat ko tu jujur sangat keee..!?

    Camner lah atok 18 Mei nnti yer... Kat block depan dia kena main , duduk kat Blok Atok orang tak sudi nak kawan dahh orang sebelah tempat duduk Atok lagi naik menyampah....

    Terkontang kanting telo telo atok goyang sendiri... kesiannn akhir nyawa kena main....

    18 Mei ku tunggu hari bersejarah atok duk sorang mcm mulukut tepi gantang

    padan muko...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hanya manusia bodoh jer berkawan dgn munafik mcm atok kerala tu..

      Sokong tsmy jadi pm...kemudian kata tsmy khianat dia. Apa jenis bangsat yg berani berkata begitu kecuali munafik.
      Kemudian selamba kutuk anwar gila nak rebut jwtn dpd dia.
      Memang bab mengata, menghina, mgumpat, memfitnah tak akan hilang dlm darah daging mamak kerala tu sehingga nafas terakhirnya. Semoga tak jadi mcm kamal artatuk....

      Padam
  6. Tun atau Anwar jadi Ketua Pembangkang. Nak berebut tikam belakang pun orang tak marah cuma tepok tangan saja. Tun bakal dipecat dari Bersatu

    Semalam bekas perdana menteri Najib@Bosssku dalam satu kenyataan kepada The Star berkata Tun akan menjadi bekas perdana menteri kedua yang duduk di bangku pembangkang.

    “Jadi, pihak yang menentang kerajaan tidak boleh duduk bersama dengan pihak kerajaaan.

    “Jadi, ia harus duduk di kalangan pembangkang bersama-sama dengan Pakatan Harapan (PH) tetapi bukan sebagai anggota Pakatan,” katanya.

    Sebelum ini Najib Razak menjadi bekas perdana menteri pertama yang berbuat demikian.

    Pada 24 Februari lalu, Bersatu menarik diri dari PH sementara Mahathir meletak jawatan sebagai perdana menteri.

    Ini membawa kepada kejatuhan kerajaan persekutuan PH dan akhirnya Muhyiddin Yassin diangkat sebagai perdana menteri baru, dengan sokongan sebahagian besar anggota parlimen Bersatu dan semua wakil Umno, PAS dan Gabungan Parti Sarawak.

    Sekumpulan kecil anggota parlimen yang dipercayai masih setia kepada Mahathir akan bergabung dengannya dengan duduk di bangku pembangkang.

    Dari simber dipercayai Tun. akan dipecat dari Bersatu kerana melanggar displin parti Bersatu kerana mahu duduk di barisan pembangang 18. Mei nanti.

    Mengenai pemilihan ketua pembangkang, Mahathir berkata bahawa beliau tidak akan merebut jawatan itu...Hari ini dalam sejarah Tun tak rebut dan tangguh peralihan kuasa dan jawatan...kikiki

    hahhhh tepokkkkk makin panas popcorn kasi tambah.. tak sabar nak tunggu 18. Mei 2020 kali ini.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Senarai Blog...Geng