Iklan Penaja 1

Selasa, Mei 15, 2018

Lembaga Pengampunan kes Anwar Ibrahim bermesyuarat Rabu ini

Lembaga Pengampunan kes Anwar bermesyuarat Rabu ini
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Lembaga Pengampunan akan mengadakan mesyuarat pada Rabu, 16 Mei berhubung pembebasan Penasihat Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Pengarah Komunikasi PKR PKR, Fahmi Fadzil berkata, perkara tersebut telah dimaklumkan oleh Jabatan Perdana Menteri hari ini.
Sehubungan itu kata beliau, sebarang program berkaitan pembebasan DS Anwar Ibrahim ditunda sehingga makluman lanjut dibuat.
Sebarang kesulitan adalah dikesali, kata beliau dalam kenyataan beliau petang tadi.
mdl
Picture

21 ulasan:

  1. Tun daim dah kata...anwar kena sabar dulu.Anwar dah bnyk kali mencuba menumbangkan bn tapi gagal.
    Tun klepet sekali cuba terus berjaya dan patut diberi peluang lebih lama.
    Maka...bilakah peluang anwar???

    Lantaklah...peduli apa aku...hehehehe
    Perjanjian atau konsensus antara korang dgn jwtn serta portfolio menteri...aku tak kesah.
    Yang aku kesah...tolOL wajib dihapuskan mengikut maipesto haprak.Biar BAPAK TOLol hapuskan segala TOLol yg diciptanya...hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ydp Agong dah bagi perkenan.Kenapa tua kutuk tu terhegeh2!!!!
      Sengaja nak lengahkan ker apa!!!????

      Tak sabar tengok TOLol dihapuskan oleh si BAPAK TOLol....hehehehe

      Padam
    2. Dah betul nak buat macam mana??? Habis tu PIGS seumur hidup parti tu sampai dah umur nazak, kerepot, tua bangka, kulit berkedut tak sedar diri tak berjaya menumbangkan UMNO/BN apahal???

      Rupa-rupanya Allah nak bersihkan PH daripada PAS@PIGS@BABI yang pengotor hahahahahahah!!!

      Pengotor macam PIGS memang tak dapat izin Allah nak memerintah. Kalau tak jahanam. Habis disondolnya hahahahahah!!!!

      Lantaklah Hadi sial bapak BABI sedunia kalah lagi apahal???

      Hahahahahhaha. Sebab pengotor macam babi hahahahaha!!!

      Tak sabar aku tengok hadi bapak babi dihapuskan oleh Ketua Dewan Ulama Negeri BABI yang tunjuk kote dalam FB hahahahahaha!!!!

      Padam
    3. Yang tua kutuk tu Hadi dan PIGS hahahahahahaha!!!!

      Kau Lembaga Pengampunan lewat sehari dah bising, habis Hadi samapi sekarang tak dapat-dapat lagi jadi king maker kau tak bising pun???

      Adillah sikit, orang lain kau tengok, hari tu kau juga yang cakap, strategi hadi berjaya, sekarang apa jadi pada strategi hadi yang kau kata berjaya tu???

      Kau ni sebenarnya bodoh sangat ke berjaya dan gagal tak boleh beza????

      Hahahahahah bodoh sangat budak ni. Sekolah pun tak cerdik dulu. Strategi gagal dia kata berjaya punyalah taksub!!!

      Budak bodoh memang macam ni hahahaha!!!!

      Padam
  2. Macai fakenews berani petik nama Tun Daim? Kekeke. Bukan macai anti-kroni Tun ke? Kekeke. Zahid Komedi Jawa Pornorogo Ketua Be End sekarang dah minta nyawa dengan DSAI. Semua orang tahu DSAI memang cepat kesian, lebih-lebih lagi bila Zahid Komedi buat muka monyok macam cicak telan kapur barus mayat. Kekeke. Sebelum nak kesian, kena jawab dulu Tok Arab yang Zahid Komedi mengaku jumpa dan mana bukti derma kena pulangkan. Takkan cepat sangat nak minta perlindungan DSAI? Lagipun kes duit berkapok masa Zahid Komedi jadi Ketua Pemuda dulu belum buat RCI lagi. Kekeke.




    BalasPadam
    Balasan
    1. Cai...aku tak sabar tggu rci 1mdb...hehehehehe

      Pelik...tun klepet kata negara akan bangkrap tapi kenyataan bekas gabenor bank negara mengatakan tanpa gst ekonomi negara skrg msh kukuh!!????
      Yg malang...gst akan dilanjutkan lebih dpd 100hari krn dikatakan perlu bnyk kajian mengenainya....hehehehehe

      Padam
    2. Kekeke. Kenapa macai fakenews nak pelik? Kekeke. Tun M dah mulakan langkah mengurangkan defisit dalam skala besar. Kalau Kleptokrat Sial Najib Tun Razak apa yang dia akan buat? Dah kalah teruk pun masih nak bercuti ke Bali? Kekeke. Nasib baiklah Umno dah bangkit. Tapi dah selamat kembali ke alam Baqa. Kekeke. Melihat kepada kelam-kabutnya pemimpin Umno - BN mendepani kekalahan maha dahsyat yang telah dimaklumkan sejak tahun lepas lagi, mungkin kena lalui 3 penggal PRU lagi baru boleh jadi pembangkang yang sama level. Kekeke. Tapi dengan pelapis yang ada macam macai fakenews yang kuat meroyan, mungkin tak lama lagi pupus tanpa batu nisan. Kekeke.



      Padam
    3. BI (Babi)... aku pun tak sabar nak tunggu rci MEmali... hahahahhaha

      Pelik... hadi sial klepet duit rakyat 90 juta kata negara tak akan bankrap tapi kenyataan bekas gabenor bank negara mengatakan tanpa gst ekonomi negara sekarang masih kukuh???

      Memanglah kukuh kalau ditadbir oleh PH bukan ditadbir oleh walaon!!! Kalau ditadbir oleh walaon koperasi kohilal duit walaon-walaon PAS berjuta-juta habis sampai jadi PIGS hahahahaha!!!!

      Dapat duit dedak beratus juta pun tak cukup kalau ditadbir walaon hahahahhaa!!!

      Walaon memang bodoh-bodoh belaka, mana reti mentadbir hahahahah!!!!

      Orang bodoh macam kau nak cakap banyak!!!

      Padam
  3. Tak sabor nak tengok calon Ketua Pembangkang Malaysia daripada Be End. Zahid Komedi kah? KJ kah? Setakat ini ada dua orang sahaja yang jadi jurucakap Be End? Yang lain semua nak lari dan nak berambus. Kekeke. Banyak kes skandal kena korek ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pon tak sabar melihat BAPAK TOLol mghapuskan TOLol di negara kita dan beli minyak harga 80an dulu2...

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    2. Skandal?????
      Takper...lepas nie mrk akan sertai haprak mcm tun klepet....hehehehe

      Segala dosa dan skandal mrk akan dihapuskan oleh dapigs....hehehehehe

      Yg penting..anak..waris..proksi dan kroni kaya raya....hehehehe

      Sapa yg bodoh dan bangang???!!!!
      Yg berniat masukkan dia dlm jel....hehehehehehe

      Padam
    3. Macai fakenews terimalah hakikat semua pemimpin BN kini menunggu Tun M mula tindakan undang-undang. Masing-masing dah tak dapat melarikan diri. Zahid Komedi pun sedaya upaya minta dikasihani. Masa berkuasa dulu apa yang Zahid Komedi dan Menteri lain tak buat? Kekeke. Bersubahat pengubahan wang haram, mengugut rakyat, menipu wang dan orang awam, rasuah, kleptokrasi, menyembunyikan jenayah dan salahguna kuasa!!! AG Singapore, Swiss, US DOJ, Peguam Cara Malaysia kini dah mula bertindak. Semua pengkhianat negara akan kena checkmate. Denial syndrome tak boleh membantu macai fakenews lagi.



      Padam
    4. Errr...kena menentang munafikun nie?!!!
      Bgmana kesalahan2 dan dosa2 lalu tun klepet??????!!!!
      Klu tak malu depan rakyat...malu2 lah sikit depan Allah swt...hehehehehe

      Padam
    5. Nak buat macam mana, Hadi babi sial tak layak jadi ketua pembangkang apatah lagi menteri hahahahaha!!!!

      Aku pun tak sabar melihat bapak PIGS membawa anak-anak BABI berkecuali lagi sekali hahahahah!!!
      Memang bapak BABI TOLOL sebab tu berkecuali sebab tak faham bahasa manusia kan BABI???

      Padam
    6. Skandal???

      Takper... lepas ni mereka akan sertai najib ke penjara macam hadi sial bapak segala babi ... hahahaha

      Segala dosa dan skandal mereka macam mana nak dihapuskan, mereka kan babi, babi PIGS bukannya manusia, binatang, najib mughalazah. Hadi tu najis mughalazah, najib tak boleh bela dipenjara, najis hahahahahah!!!

      Jadi babai-babi macam walaon duduk dalam kandang babi jelah hahahhahaha!!!

      PAS @ PIGS hahahahahah!!!!

      Siapa yang bodoh dan bangang??? MEstilah hadi dan walaon hahahahaha!!!!

      Tak menang pilihanraya, walaon tetap kata strategi hadi sial berjaya hahahahah!!!

      Bodoh ke apa walaon-walaon ni??? hahahahahha

      Padam
    7. Err kena menentang babi najis mughalazah macam hadi babi ke???

      Bagaimana keslahan-kesalahan dan dosa-dosa lalu hadi mengkafirkan dan mengklepet duit rakyat beratus juta dan makan duit haram????
      Kalau tak malu depan rakyat... malu-malulah hadi tu sikit depan Allah swt, takut dibangkitkan sebagai babi hahahahaha!!!

      Padam
  4. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.facebook.com/bhonline/posts/10156291974270600&ved=2ahUKEwiZrPyAs4fbAhWIuY8KHRBNCnYQFjADegQIABAB&usg=AOvVaw27_0nCkRKTvpRzGQGlc6bI

    BalasPadam
  5. nasional/2018/05/426006/wan-azizah-tinjau-keadaan-anwa

    BalasPadam
  6. KJ pun mula maki Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. “It was conflated with so many other things – with higher costs of living, with inflation, with the goods and services tax,” said Khairy Jamaluddin, the former youth and sports minister, explaining the public discontent. “But at the root of it was scandal.”

    Begitulah berakhirnya regim paling bodoh diketuai Kleptokrat Sial Najib Tun Razak. Sesama sendiri salah-menyalahkan, tiada yang nak mengaku - AKULAH YANG BODOH, BANGANG, ANAK HARAMJADAH DAN BERSALAH BN KALAH TERUK. Kekeke. Macai fakenews tolong ajarkan nasihat ini. Tidak akan berubah sesuatu kaum, kecuali mereka sendiri yang mengubahnya! Pemimpin sampah yang maki pemimpin sampah lain menyebabkan negara cuma dipenuhi sampah sarap. Sapulah diri sendiri ke tong sampah sebelum orang lain buang. Kekeke. Takkan nak bergayut pada jawatan bila tuan pun dah ditendang masuk ke dalam tong sampah?



    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...tak akan berubah nasib sesuatu kaum kecuali mrk mengubah nasib mrk sendiri...
      Klu BAPAK TOLol tak mamapu mghapuskan TOLol maka nasibnya akan berubah slps ini...hehehehehehe

      Padam
    2. Betul... tak berubah nasib walaon pas sebagai babi kecuali mereka mengubah nasib mereka sendiri...

      MAcam mana nak mengubah nasib walaon sebagai babi??? Mereka memang dah babi hahahahaha!!!

      Mereka tak mampu mengubah nasib walaon sendiri sebagai babi sebab mereka sendiri memang dah babi hahahahahah!!!

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive