Iklan Penaja 1

Sabtu, Januari 27, 2018

Presiden AMANAH diraikan di masjid bulan sebaik tiba di Pasir Mas

Presiden AMANAH diraikan di masjid bulan sebaik tiba di Pasir Mas
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Presiden AMANAH, Mohamad Sabu yang tiba di Kelantan petang semalam disambut di masjid bulan yang selama ini menjadi markas Pas.
Beliau turut merasmikan bilik operasi pusat daerah mengundi (PDM) Kubang Bemban dalam Dun Pengkalan Pasir.
Pengerusi AMANAH Pasir Mas Che Rahim Che Daud yang menyampaikan ucapan aluan di majlis itu berkata, kini bangunan itu bertukar menjadi bilik operasi AMANAH dan Pakatan Harapan (PH).
“Bangunan sebelah masjid bulan ini diberi kebenaran untuk dijadikan bilik operasi PDM oleh pemiliknya,” katanya.
Mohamad dalam ucapannya menyatakan keyakinan PH akan menang dalam PRU 14.
“Pagi tadi ada perjumpaan pimpinan PH diketuai Tun Mahathir dengan duta-duta negara Kesatuan Eropah (EU).
“Jelas kepercayaan mereka akan berlaku perubahan kerajaan dalam pilihan raya ini.
“Kita hanya minta supaya mereka memberi tekanan kepada kerajaan Malaysia supaya menjalankan pilihan raya dengan adil,” katanya.
Presiden AMANAH itu dijadualkan berada di Kelantan selama tiga hari.
Malam tadi beliau merasmikan bilik operasi pilihan raya (BOP) PH Dun Pengkalan Pasir manakala hari ini dijadual merasmikan bilik operasi pilihan raya PH Dun Air Lanas.
Presiden AMANAH merasmikan BOP PDM Kubang Bemban di Dun Pengkalan Pasir.
mdl
Picture

14 ulasan:

  1. Ada yg tak berpuas hati dgn mat sabun.Kenapa ek???
    Adakah krn dedak dpd pengerusi parti klepet yg tidak diagih dgn adil???
    Just asking...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dedak dari DAPigs.....Mat Sabun bedal juga sebab memegang jawatan sebagai Ketua Bar'rua PANdir.....RM15k sebulan....dedak dari Madey lagi Mat Sabun sapu....anak buah ternganga.....tu yang tak puashati tuuu....kihkihkihkih

      Padam
  2. Syabas abg Mat.
    Ini kali kita tukaq.
    Undi PAS = undi Umno

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harap abg mat sabun menang pru14 kali nie.Malu lah klu tuan presiden kalah.
      Klu kalah pon takper...poket dah kembong....hehehe

      Padam
    2. Jom undi DAP dgn mengundi ph..

      Padam
  3. Steady abang Mat. Ore Pasir Mas lo ni saing PH belaka. Toksey make dedok supo zame Tok Guru dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ore pasir mas kalau tok se ko pas pun dio nok ko breheng ali.

      Padam
    2. Bakpo gak awe? Mu mikir nok pecoh undi sokmo. Berahi benar ko Najik ko?

      Padam
    3. Tujuh kali doh kito makoh, masa makoh tu hok ado BN dgn PAS ja, alih-alih loni ado hok lain pulok, PH ke gapo namo tu, Pasangan Haramjadoh ko nih? tgh molek-molek mari natang ni kacau undi, pah tu kato ke PAS nak pecoh undi, gilo ke gapo puok-puok nih?

      Padam
    4. Molek doh tu. Bui jah parti hok baru perintoh Kelate. Duo parti lamo batu nise wat kubur jah. Satu namo Pas satu namo Be Eng. Pecoh undi la awe...sek gilo hok nok masuk lawe 130 tapi target kaloh 90. Nok pecoh undi ko lagu mano? Target 90 kaloh untuk bui ko Najik pulok. Kabo nok limo negri jah. Pecoh undi sajo jah.

      Padam
    5. 90 juto dedak Najik bui kiro target 90 kaloh awe? Ke guane?

      Padam
    6. Krn fitnah rm90juta tu lah yg buat pendukung lgbt si ambiga jd meroyan.Mahdey jd tak keruan takut kebodohannya dilihat org...hehehe
      Kitab SR pedoman mahdey akan teserlah penipuannya dan bakal terbongkar oleh pas di mahkamah london.Kesian claire brown dh bnyk kali menangguh perbicaraan krn gagal kemukakan sebrg bukti.Mahdey pula berharap kes tersebut diselesai di luar mahkamah agar rahsianya tidak terbongkar.Kesian si klepet tua...dah tua bangka pon msh gila nak menabur fitnah...hehehe

      Padam
  4. Kehkehkeh... Macai meroyan Tun M lagi. Dengan PH Kelantan punya supporters pun boleh buat kau meroyan? Berubat ler. Dengan orang tua 93 tahun pun takut. Boleh menyebabkan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor kencing malam. Kehkehkeh!




    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita buang masa je bila pilih coke atau pepsi.. jom pilih jus kurma..

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive