Iklan Penaja 1

Rabu, Januari 31, 2018

Gendang PRU14 Pakatan Harapan bermula di Johor

Gendang PRU14 Pakatan Harapan bermula di Johor
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Kehadiran orang ramai pada program ‘100 Hari Menuju Putrajaya’ yang dianjurkan Pakatan Harapan (PH) Johor telah mendapat sambutan yang hangat dikalangan masyarakat setempat.
Kehadiran orang ramai yang dianggarkan seramai hampir 2000 orang telah membanjiri Jalan Penjaja 3 (tapak lokasi program) seawal 8:30 malam
Menurut Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar dalam ucapannya pada program tersebut, program ini adalah sebagai satu simbolik kepada menggerakkan jentera ke arah Pilihanraya Umum ke 14 (PRU 14) yang akan datang.
“Ini adalah seruan atau ketukan permulaan gendang peperangan yang berlaku di negeri Johor ini dan gelombang ini akan terus menyala sehingga PH berjaya menakluki Putrajaya.
“Gelombang ini akan disemarakkan lagi dengan kehadiran Datuk  Seri Anwar Ibrahim yang akan dibebaskan pada Jun yang akan datang,” ujarnya.
Aminolhuda Hassan ketika berucap di hadapan lebih kurang 2,000 rakyat di Jalan Penjaja 3, Johor Bahru semalam,
Dalam pada yang sama, Pengerusi Parti Amanah Negara (AMANAH) Negeri Johor Aminolhuda Haji Hassan berkata, kehadiran orang ramai adalah satu isyarat kepada Umno-BN mengenai gelombang perubahan rakyat.
“Saya yakin Kerajaan Negeri Johor yang dipimpin oleh UmnoBN pastinya dalam kebimbangan dengan gelombang yang berlaku ini kerana bagi mereka selama ini rakyat tidak pernah menampilkan sikap mereka.
“Rakyat mulai sedar dengan kerosakkan yang dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional dan mereka sekarang sudah menjadi berani untuk menunjukkan sikap mereka.
“Kami merasa yakin yang mana akan berlaku perubahan dalam PRU 14 terutamanya di negeri Johor ini. Saya merasa lebih bersemangat dengan kehadiran malam ini dan kami (PH) akan terus berusaha untuk memperjuangkan nasib rakyat,” kata Aminolhuda dalam ucapannya.
Program itu juga turut menampilkan semula tokoh ulung dari DAP, Lim Kit Siang dengan gimik ‘Selamat Pulang Semula’ bagi membantu menaikkan semula momentum khususnya pada masyarakat cina.
mdl
Picture

15 ulasan:

  1. Gelombang perubahan rakyat konon.
    Klu mantan penyamun besar bakal jd peeM yg gila memewahkan anak..waris..proksi dan kroni....kiranya tiada perubahan.
    Bakal diklepet kali kedua lah rakyat nampaknya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Meroyan Tun M lagi? Meroyan Tahap 4. Kahkahkah.

      Padam
    2. Tun M(Meroyan)...hehehe
      Tun Meroyan nak jd peeM...hehehe
      Sikit lagi Tahap 5...hehehe

      Padam
  2. Gendang tu bukan gendang kemenangan tapi gendang irama kecundang, sana sini berebut kerusi, Selangor apa citer, belum lagi pru dah nampak tanda-tanda kecundang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu mggu depan pru14...gerenti berterabur puak meroyan nak jd peeM berebut kerusi...hehehe
      Yg ingin sgt nak menang gerenti cari tempat majoriti cina dapigs...hehehe
      Klu masuk kwsn majoriti pas atau umno gerenti gulung tikar...hehehe
      Dgr cerita ada yg akan dikorbankan wlpun dia penyandang krn nak bagi badut2 vip haprak kekal menang...hehehe
      Tak apalah...dedak klepet cukup besar dan mahal...hehehe

      Padam
  3. Masa depan kita belum tahu lagi, semua kuasa Allah. Tak mustahil jika Najib masih PM atau PH akan menang PRU nanti. Insha Allah PH menang 2/3 parlimen dalam PRU nanti. Inshaa Allah.

    BalasPadam
  4. Sejak Tun M kembali selaku pemimpin politik, dengan DSAI selaku pewaris pimpinan...BN ketar dari Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor sampai taraf barua Hadi Awang. Paling lekeh macai pun tak senang duduk. Fix deposit semua dah habis kena penangan Tun. Makin lama makin kuat pengaruh Tun walaupun Kleptokrat Sial Najib Tun Razak bayar anjing nak salak dalam TV dan siber. Tun dan DSAI calon PM terbaik.





    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa2nya BN akan ketar klu anwar berani bersumpah laknat tak pernah mendubur dan memuki....hehehe
      Dan tun Meroyan klepet sanggup juga bersumpah laknat tak memfitnah atau sebaliknya....

      Pengakuan sumpah laknat dpd salah sorg dpd mrk berdua mampu membuat BN terketar2...
      Klu tak...mgkin sukarlah krn dlm kepala rakyat...anwar sah peliwat dan mahdey pula memfitnah anwar...hehehe

      Padam
    2. Situasi yg amat menyukarkan bagi haprak ttg isu liwat ini.Nampaknya mcm dh ditakdirkan qada n qadarnya.
      Sebagai pedoman kpd kita bila kegilaan manusia mengejar dunia sanggup berbohong dan memfitnah.Akhirnya mrk duduk semeja tanpa menguraikan kemelut isu liwat yg menjadi tandatanya kpd rakyat.
      Kesimpulannya rakyat sukar menerima bakal pemimpin yg sanggup buat apa shj demi kuasa di dunia..hehehe
      Berbohong dan memfitnah menjatuhkan satu sama lain....hanya dlm haprak
      Sial memanjang nampaknya...hehehe

      Padam
    3. Kesian macai meroyan lagi. Personal issues dah habis. Tun dan DSAI dah bersatu lawan 2 ekor Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor. Teruskan meroyan. Kahkahkah!



      Padam
    4. Hehehe...ko ingat rakyat bodo mcm ko ker cai...
      Rakyat tak akan lupa bila tun Meroyan tu kata anwar meliwat sambil melancap butuh pasangannya.Dan rakyat pon tak akan lupa bgmana anwar mengutuk org tua tu balik...hehehe
      Isu tun Meroyan dgn anwar brahi tu isu negara yg belum dirungkaikan dan tak selesai lagi.
      Dh takdir mrk membunuh karektor masing2 dan bercomolot demi kuasa dunia yg tak seberapa.Keterlaluan sgt sampai lupa dgn mati.Jilat taik pon sanggup...hehehe
      Nampaknya anwar akan mati dikenang sebagai peliwat negara...hehehe
      Nak salahkan siapa????
      Ko minta tun Meroyan tu nafikan...hehehe

      Padam
    5. 8:53,
      kalau personal issues kenapa ajak rakyat turun atas jalanraya?, hasut rakyat memberontak sampai rakyat tertanggung perkara yang sepatutnya tidak perlu ditanggung oleh rakyat?

      Kalau personal issues kenapa Anwar, keluarganya dan koncu-koncunya menjelajah seluruh Malaysia ajak rakyat bangkit menentang Mahafiraun?

      Kalau personal issues kenapa rakyat yang perlu dicota, dibom pemedih mata, disembur water canon, dilokap....mung ingat rakyat boleh lupa ke?

      Padam
    6. 8.53 tu meroyan...
      Dia ingat rakyat bodo mcm dia..hehehe
      Selagi isu tu tak diperjelas...mahdey n anwar boleh dikatakan org meroyan dan gila kuasa.
      Setelah puas membunuh personaliti masing2 kemudian comolot hanya nak jd peeM.Munafik!!!!
      Kenapa tak letak org lain???

      Atau 8.53 adalah pengikut setia mahdey tanpa peduli yg anwar tu akan mampus dgn gelaran seorg peliwat...hehehe

      Padam
  5. Jom pakat undi GS.. insyaAllah islam akan selamat.. bila islam selamat, melayu selamat cina selamat india selamat dan lain2 bangsa pun selamat.. alhamdulillah

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive