Panas!! : Ceramah Pas hilang seri, penuh cercaan, kata Prof Agus

Prof Datuk Mohamad Agus YusoffProf Datuk Mohamad Agus Yusoff
Seorang penganalisis politik mendakwa Pas seperti hilang arah apabila ceramahnya semakin hilang tarikan sebaliknya sarat dengan cercaan.
Prof Datuk Mohamad Agus Yusoff berkata pendekatan politik Pas kini berbeza dengan gerak kerja Umno, Amanah dan Bersatu yang lebih lembut, memujuk, kemas dan kerap.
Justeru katanya Pas perlu mengubah pendekatan politiknya jika mahu terus memerintah Kelantan kerana sikap pengundi Kelantan tidak statik.
Menurutnya rakyat Kelantan akan menukar kerajaan apabila kerajaan sedia ada tidak lagi dapat menunjukkan imej perpaduan yang baik.
"Perhatikan keinginan anak muda dan perantau di luar Kelantan yang akan balik mengundi nanti. Mereka antara penentu besar kerajaan yang akan memerintah selepas PRU14 nanti.
"Jika Pas tidak berubah dan masih dengan sikap politiknya sekarang, PRU14 nanti akan menyaksikan perubahan kerajaan di Kelantan," katanya di Facebook hari ini.
Menurut pensyarah kanan sains politik di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) itu, pada tahun 1978, rakyat Kelantan menolak kerajaan Pas apabila Pas berkonflik dan Berjasa ditubuhkan.
Pada tahun 1990, rakyat Kelantan menolak kerajaan Umno apabila parti itu berkonflik dan Semangat 46 ditubuhkan.
"Senario tersebut berulang lagi sekarang. Parti Pas yang memerintah Kelantan berkonflik berat sehuingga tertubuhnya Amanah," katanya.
Beliau turut melontarkan soalan sama ada Umno-BN atau Pakatan Harapan dan Amanah yang akan menggantikan Pas di Kelantan.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for banner iklan auto tone excel
Previous
Next Post »

61 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 12:23 PTG delete

Mana wanroslimatnasir ni.xkan nangis kot.xkira la nangis ka apa ka mana video matsabu tolak hudud tu wanroslimatnasir oi.kahkahkah... Sah mesti wanroslimatnasir kasi alasan bodoh lg lepas ni.xcaya tgkla kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 2:42 PTG delete

Klu blog dh pro haprak...fitnah dah sebhagian dpdnya.Jadi tak heran dgn tulisan admin yg terlupa dgn cercaan dlm ceramah PANtat..pgayR dan kapir dapigs.Belum lagi ceramah dpd mahapenyamun si mamak kerala yg mentohmah 24/7 sedangkan zaman dia dulu lebih rm300billion wang rakyat hilang percuma.
Syukurlah si pendubur dan pemuki dah bermastautin dlm jel..klu tak mmg berguling2 pengikutnya atas jln raya skrg...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:43 PTG delete

Wahai pencarut. Ckp byk xguna dok kata matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya?????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 5:51 PTG delete

Apahal semua caipigs ni bacul semua.sekor pun xda yg berani ke.bertahun aku mintak video matsabu tolak hudud mana bukti nya?????? Memalukan btlla semua caipigs bacul2 belaka.kehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 6:02 PTG delete

Woi hamba abdi kapir dapigs bangang!!!.Ckp byk xguna dok kata pas dpt rm90juta tu mana bukti videonya?????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 6:42 PTG delete

Sapa plak kata yg ada video rm90juta tu????wahai caipigs.... Aku xkata pun ada video 90juta tuh....ape ke bengong org xkata ada video pastu mintak video.... Lainla macaipas kata ada bukti Kukuh video matsabu tolak hudud tu mana bukti nya??????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 6:58 PTG delete

Bagilah video RM90 juta.. lembam betul MOHD NASIR ni Keh Keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 7:01 PTG delete

Tunjuklah bukti wahai hamba abdi kapir dapigs oiiii!!!!!
Tu jer hujah korang???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 7:05 PTG delete

Banyak mkn babi yg kapir dapigs kasi nie buat dia jadi lembam.Dahlah lembam...bangang pulak tu!!!
Kena cucuk sikit dh meroyan...jenis senang kena kencing.Patut pon layak jd hamba kapir dapigs dulu kini dan selamanya....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 8:17 PTG delete

Mencarut. Tiada kualiti.mentaliti lemah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 9:46 PTG delete

Bukan mencarut tapi sekadar berbahasa kasar kerana membalas segala carutan barua DAP!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mac 2017 9:53 PTG delete

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 10:21 PTG delete

Itu pendapat agus je, rakyat kelantan nakkan pemimpin yang jujur tak kira la PAS ke? UMNO ke? PAN ke?, ada iman dan berilmu agama tinggi lagi ditambah dengan takwa itulah pilihan rakyat kelantan. Agus mana reti perkara ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 10:37 PTG delete

Pendapat agus sama je dengan pendapat pemimpin haprak , ceramah PAS hilang seri dan penuh cercaan tu yang cerca sah sah dari haprak, apa punya professor macam ni.

Admin ni pandai-pandai tambah gula sebab pendapat agus tu tawar sangat, sama je pendapat agus dengan pemimpin haprak iaitu PERPADUAN, kalau dengan umno tu bukan perpaduan itu UG, kalau dengan haprak baru dikira perpaduan, cittttt poraaaahhh la lu agus. Buang masa je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:05 PTG delete

Bukti apa nya wahai hamba abdi Pigs?apa bengap sgt xfhm soalan aku ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:06 PTG delete

Wanroslimatnasir bodo tara mana ni?siapa yg kata ada video 90juta tu????kalo nk kalih tajuk cer bijak sikit.jgnla tunjuk bodoh sgt.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:07 PTG delete

Cer bgtau apa yg carutan barua dap tu?xdak modal ker wanroslimatnasirdangkal.kahkahkah.mana video matsabu tolak hudud tu????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:09 PTG delete

Bertaubatlah wahai wanroslimatnasir dangkal sebelum nyawa dihujung halkum.berhentilah mbuat fitnah nt dh mati dosa dibawa kedalam kubur...,aku.hanya memhingatkanje

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:11 PTG delete

Takwa ape nye pigs oi...cer tunjuk apa contoh takwa kelantan? Pelacur pun ofer seks pada adun pkr tu di kelantan amende takwa nyer. Balak kena sebat, org asli kena tangkap ape takwa nye wanroslimatnasirdangkal oi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:13 PTG delete

Belah la lu macai pigs@babi.....video matsabu tolak hudud pun xda lagi mau lebong. Kahkahkahkahjah...ckp kencang tp smpi skrg xberani saman Sarawak report dan husam.khakahkahkah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:15 PTG delete

Apahal wanroslimatnasirdangkal dan macaipigs ni smpi skrg xda bukti video matsabu tolak hudud tu ......telor mana telur. Kahjahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:44 PTG delete

Tu pelacur dari Penang....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:50 PTG delete

Kahkahkah.kelakarla cara wanroslimatnasir ni.

1.ntah sapa2 matnasir tetiba kata aku matnasir.oleh kerana wanrosli suka nama matnasir maka aku gabungkan terus nama jadi wanroslimatnasir. Kahkahkah

2.Xda sapa2 sebut ada bukti video 90juta,husang kuasa 10 pun xda sebut ada bukti video tetiba kalih minta video 90juta.alahai.xdpt dibayangkan betapa bengap dan bebalnya wanroslimatnasir nih
Di ulangi.XDA SAPA2 SEBUT ADA VIDEO 90JUTA tetiba minta bukti video 90juta. alahai. Aku xdpt bygkan tahap kebebalan wanroslimatnasir ni.cth mudah hadi kata pil kuda tp tetiba wanroslimatnasir kata pil chik katek aun.kahkahkahjah....jwpn aku mmg xda la video 90juta sbb xda sapapun kata ada video tu.kahkahkah.konon wanroslimatnasir nk balas isu video matsabu tu la tp malangnya cara nya terlalu bodoh dah keji memalukan je.cam budak tadika je caranya....Tp smpi skrg xda bukti video matsabu tolak hudud..... Btl la wanroslimatnasir fitnah matsabu kan!????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mac 2017 11:59 PTG delete

Pelacur dr penang tp menetap di Negeri serambi mekah.khakhakah....laaaa napa kasi jwpn terlalu bodoh ni walataik... Jwpn anda menjelaskan anda terlalu bodoh. Xkanla pelacur dr penang nk dtg kelantan. Alahai kalau bodoh jgnla tunjuk ni kan dah nampak caipigs terlalu bodoh yg xdpt dibayangkan. Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mac 2017 4:59 PG delete

1. Tak payah menyamar lagi lah Mat Nasir Keh Keh! Daripada menyamar kan lebih baik Mat Nasir mintak Husang Musang bagi video PAS terima RM 90 juta tu! Keh Keh

2. Bagi je video PAS terima RM90 juta tu Mat Nasir! Lembam lah Mat Nasir ni Keh Keh!

3. Ada ke nama Mat sabu disebut dalam doa aku tu Mat Nasir lembam oi? Jawab le jawab Keh Keh!

4. Maka dgn itu marilah kita berdoa lagi dan lagi:

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti (DAP dan PKR) dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga! Astaghfirullah!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mac 2017 5:19 PG delete

Tentang bab tuduhan si islam menyokong si kafir menolak hudud itu sudahpun aku ulang beberapa kali. Tapi aku tak kisah utk ulang siar lagi. Ianya berbunyi begini (ini versi yg lebih mudah utk difahami oleh PAN) :

"Apakah beza antara si kafir yg menolak hudud dgn si islam yg menyokong si kafir itu?"

Kalau dah faham soalan tu kira baguslah kerana ianya bukan tuduhan yg memerlukan bukti tetapi hanya sekadar soalan yg memerlukan jawaban MOHD NASIR keh keh!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 9:31 PG delete

Keh keh keh, lps tu belit. Mana video mat sabu tu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 10:13 PG delete

Mmgla video xda.xda sapa kata pun ada video 90juta tu.aja bebal wanroslimatnasir nih.kahkahjah.mana video matsabu tolak hudud tu???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 10:16 PG delete

Yela.oleh sbb wanroslimatnasir suke nama matnasir aku ngaku jeler nama aku matnasir wlpun nama sebenar aku bukan matnasir tp sbb aku nk gembirakan wanroslimatnasir kahkahkah. Yela aku ngaku la aku matnasir abg aku m nsir, adik aku nasir wahab,adik lg sorg nasir bilal khan.kahkahkahjahjah. Tp mana video matsabu tolak hudud tu??? ??kahkahkahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 10:19 PG delete

Point no 3. Tu wanroslimatnasir kata xda sebut nama matsabu dlm doa????ape bende wanroslimatnasir merapu ni.org xtanya hal doa pun ape ke bengong wanroslimatnasir ni.khahkahkah.org tanye mana video matsabu tolak hudud tu?????? Dn org igtkan fitnah tu dosa besar. Insaflah wanroslimatnasir sbl nyawa dihujung halkum .

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 10:49 PG delete

Wanrosli mmg bangang. Jgn gabungkan dgn Mohd nasir. Dua makhluk berbeza. Wan berbelit2 Mohd Nasir direct.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 11:03 PG delete

Betul tu. Sbb tu wanrosli diam je Bila nama dia digabungkan dgn Mohd Nasir dgn harapan akan tersorok sikit belitan2 dia. Spesis wanrosli ni kalau jelir lidah tentu kita terkejut. Akan bertanya kita 'dia ni biawak ke ular?'

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 11:36 PG delete

Ooooo ok2 sory2 igtkan wanrosli tu hantam nama sape2 nama mat nasir... Lepas ni aku x gabungkan nama wanrosli dan mat nasir tu....Sori2 ya bro....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 11:40 PG delete

Hahahahaha. Mslhnya wanrosli ni belitan nya terlalu bodoh.... Xda sape2 kata ada bukti yg kes 90juta tu tetiba minta video bukti kes 90juta tu.tidak ke belitan menunjukkan wanrosli bangang namanya tu.. Kahkahkah ...tp ok jgk ada wanrosli dlm ni sng kita nk balun... Kebangangan nya amat terserlah...kalau xda wanrosli muram plak rasanya.hahahahahahha..jgn mare wanrosli anda jd bahan kutuk je.nasibla sape suruh jd bodoh. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 12:07 PTG delete

Satgi wanrosli akan hantar 'Semoga Allah ampunkan dosa kita semua'
Dalam hal ni yg buat fitnah dia, buat mcm2 cerita pun dia. Kalih2 dia cuba buat mcm kita ni pun pemfitnah mcm dia.
Cybertrooper sial.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 2:39 PTG delete

Mmgla sbb wanrosli dah xtau nk pusing fakta kut mana pun dia kalah. Dh terang2 die fitnah tp x ngaku.apa lagi dia nk pusing cerita buat cerita bodoh pula.mcmla org bodoh sgt mcm walakontol2 pas.hahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 3:41 PTG delete

Lawaklah melihat kebebalan dan kelembaman hamba abdi kapir dapigs apabaila kena provoke sikit. Patutlah ada yg sanggup mati berguling2 tgh jln raya..rempuh pagar polis..berkhemah tgh pdg dgn bukan muhrim dan paling malang kena kencing oleh pemimpin2 haprak yg hanya perati dari hotel 5bintang melihat kedunguan pengikut2nya.
Udah2 ler wahai hamba abdi kapir dapigs oiii.Sebagai org Islam aku sokong penuh ruu355 tak kesah parti mana nak usulkan.Klu ada hamba abdi kapir dapigs yg terpaksa menolak ruu angkara arahan "mufti" dan kaliPah kapir dapigs...aku maafkan krn sedar korang akan kebulur tanpa dedak babi dpd mrk...hehehe

X-Reformis 98

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 7:02 PTG delete

Langsung tak berasas. Logik? Tak payah cerita le. Mcm ni idea yg ko ada x reformist? Dangkal dan ke laut. Akan jadi bodoh le kita kalau berbahas dgn manusia otak level mcm ni. Apa ko ingat dgn maki hamun, mencarut tu, ko nmpk Hebat? Smpi satu tahap bila dah terkepung mamat ni akan cakap, "ikut suka aku le" dan diikuti dgn carutan yg agaknya mmg zikir dia anak beranak. Sori bro, your IQ level doesn't suit to be here. I have been only reading rubbish, illogical points, hearsay n stupidity from u. Basuh mulut tu, busuk, byk sgt mencarut. Penyakit keturunan ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 7:37 PTG delete

Elehhh...bhs ko bagus sgt ker??
Kena sikit dh sentap...
Mcm gay tua jer perangai...
Kena sikit dh nak saman...
Tapi disaran bersumpah laknat...takut nak mampus!!!!
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mac 2017 8:10 PTG delete

Mintak MOHD NASIR tolong jawab:

Apakah bezanya antara si kafir yg tolak hudud dan si muslim yg menyokong si kafir itu?

Kalau tak boleh jawab sila bagi video PAS RM90 juta! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mac 2017 9:55 PTG delete

Kan dah mencarut. Gay tua bagai. Ko tahu ke hukum sumpah laknat. Risau KO yg bodoh ni Nnt kena laknat. Kalau Wan rosli bersumpah laknat yg dia Tak pernah kata Ada video mat sabu tolak hudud, maka terlepas le Dia? Bodoh tak boleh di ajar.
Mohd Nasir, abaikan apa saja permintaan wanrosLIAR selagi dia tak bg video matsabu tu. Pemfitnah mmg begitu. Tak pernah berani bertanggungjawab. Lg sekali, aku tetap yakin yg Dia ni sebenarnya cybertrooper UMNO. Seburuk buruk perangai ahli PAS yg aku kenal Tak Ada yg Mcm ni.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mac 2017 6:18 PG delete

Tok sah nak menyamar lagi lah MOHD NASIR! Org dah tahu taktik kamu nak mengaburi mata.. di hujung tahun 90an boleh la bro!

Mintak je video kenyataan pemimpin PAS yg terlibat tu dari Husang barulah org boleh bertindak samada nak saman atau tidak! Mat Nasir tak nak ke tengok kredibiliti Husang akan bertambah kalau ada video. Sekarang ni org susah nak percaya Husang lah Mat Nasir. Hari tu kata anak arwah nik Aziz masuk PAN, lepas tu kata cawangan PAS kg laut terbubar, lepas tu pulak tak berani berdebat dgn ustaz Nasarudin Daud, tu belum lagi kata arwah akan masuk PAN juga dan mimpi2 15x.

Senang je Mat Nasir.. suruh Husang tu videokan apa saja bukti yg dia ada barulah kredibel sikit. Org PAN je yg percaya pada Husang sekarang ni!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mac 2017 8:41 PG delete

Maknanya husam memfitnah sebagaimana dia memfitnah arwah TGNA akan masuk PAN jika masih hidup! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mac 2017 9:06 PG delete

Kahkahkahkah.korang tgkla ayat bodoh wanrosli walataik ni.kahkahkah.tp xda pun video matsabu tolak hudud tu????? Kahkahjahjahjah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 5:10 PG delete

Bagus sekurang2nya MOHD NASIR percayakan juga hadis2 dan mungkin husang musang boleh ambil iktibar kerana FITNAH RM90 juta, FITNAH anak arwah TGNA dan FITNAH arwah TGNA itu sendiri nak masuk PAN, FITNAH mimpikan arwah TGNA sebanyak 15 kali, FITNAH PAS balun balak, FITNAH PAS UG dgn UMNO dan lagi dan lagi..

Dari sudut lain pula, agak2 MOHD NASIR nak tunjukkan jugak tak ayat2 al Quran mengenai sikap mengambil kafirun sebagai pemimpin?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 8:15 PG delete

La mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:48 PG delete

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA LATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:25 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:29 PG delete

Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:08 PTG delete

Laa.. tapi mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 8:31 PTG delete

Pasal video tu meh baca ni
Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 10:25 PTG delete

Selagi takde video RM90 juta, hanya PAN je yg masih percaya kat husang musang ni! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:48 PG delete

Xfaham masih ada manusia sebodoh wanrosli. Igtkan manusia sebodoh wanrosli walataik dah pupus. Kakakah.apabila kita dh bgtau jwpn tp masih ulang soalan yg sama membuktikan wanrosli walataik semakin membodohkan diri.lagi diulang2 bodoh nama nya wanrosli walataik ni.kahkahkah
Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah.
Kalau xcaya pasni mesti wanrosli walataik ulang lg soalan yg sama xpe tu membuktikan wanrosli walataik semakin bodoh. Kahkahkah.elok pun wanrosli walataik ulang soalan sama byk kali menampakkan betapa bodoh dan bebalnya puak2 walataik PIGS ni.ahahaahahha.adui lawak2

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 2:52 PTG delete

Tak payah maki ala Mat Sabu dan tak payah fitnah ala Husang Musang..

Bagi je video bukti2 RM90 juta .. keh keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 7:58 PTG delete

Terima kasih wanrosli walataik mengesahkan macaipas semua bodoh2 belaka.kahkahkahjahjah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 10:27 PTG delete

Sembang lebih tak guna MOHD NASIR.. bak sini video husang kaki fitnah RM90 juta! keh keh.. kerja fitnah je husang sampaikan yg dah takde pun tergamak difitnahnya masuk PAN. Hanya MOHD NASIR yg masih percaya Mat mimpi 15 x ni.. keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 5:29 PTG delete

Wanrosli fitnah letew... Ikut hadi pil kuda letew.... Kehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:47 PTG delete

Hadi syiah kot..keh keh

Reply
avatar
Jeman
AUTHOR
16 April 2017 3:56 PG delete

wanrosli ni agen JASA, xpyh lyn.. cybertropper seko ni merata blok pembangjang dia dtg.. lebong mcm pnyokong PAS smpi sudah geng walaunta igt ramai sokong carut marut ni.. tgk2 geng umno jgk.. puii

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng