Anwar Ibrahim : Kesudian Bersatu sertai PH beri lonjakan sokongan pembangkang

Datuk Seri Anwar Ibrahim Datuk Seri Anwar Ibrahim
Kesudian Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu)menyertai Pakatan Harapan harus dilihat secara positif kerana ia akan mengukuhkan kekuatan pembangkang dalam persediaan menggantikan Barisan Nasional (BN) kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Anwar dalam satu kenyataan hari ini berkata, dalam keadaan di mana Pakatan Harapan dapat mempertahankan prestasi yang dicapai pada Pilihan Raya Umum ke-13 lalu, yang diperlukan kini untuk menukar kerajaan hanyalah sedikit lonjakkan sokongan kepada Pakatan Harapan.
"Saya yakin, InshaAllah, ini akan dapat dicapai memandangkan masalah ekonomi dan skandal berlarutan dalam negara yang belum pernah dialami sebelum ini.
"Ini termasuk skandal seperti 1MDB yang belum dirungkai, serta penyelewengan pengurusan institusi bumiputra seperti Felda, Tabung Haji dan Mara yang saya anggap sebagai satu pengkhianatan kepada bangsa dan negara.
"Apa yang diperlukan sekarang ialah untuk Pakatan Harapan menyegerakan rundingan dengan Bersatu dan semua pihak yang lain yang sealiran serta memantapkan agenda reformasi dan dasar bersama," ujarnya.
Anwar yang juga Ketua Umum PKR itu  buat pertama kali telah menerima kunjungan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad di Mahkamah Persekutuan pada 5 September 2016 lalu selepas 18 tahun kedua pemimpin itu bermusuhan di pentas politik tanahair.
Rentetan itu berlaku pertemuan antara Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali dan Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, apabila Dr Siti Hasmah mengunjungi Dr Wan Azizah di kediamannya di Segambut pada 7 November tahun lalu.
Pada Disember Bersatu telah menandatangi perjanjian kerjasama antara Pakatan Harapan dan terkini pada Selasa lalu, Bersatu mengumumkan kemasukan parti serpihan Umno itu dalam gabungan Pakatan Harapan.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for iklan mudah
Previous
Next Post »

46 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:42 PG delete

Mana wanrosli walataik dan walakontol pencarut pas ni...xkan xdak telor kot.... Smpi skrg pun xda bukti video matsabu tolak hudud tu apa cter.hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:47 PG delete

Hehehe...mamat nie yg nak selongkar skandal kewangan dan salahguna kuasa mahdey kan????
Lawak dgn drama politik pakatan haprak demi mengejar kuasa dan harta dunia nie....ptuiiihhhh

Benar kata seorg kwn...sukar mempercayai pengamal seks bebas atau pelaku maksiat apabila mrk berkata2 krn kebolehan berbohong tersebut perlu ada utk menipu isteri dan anak2 bagi menyelamatkan diri.Kdg2 perangai tersebut akan sebati dlm diri dgn menipu org lain pula...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:50 PG delete

Walataik ni Ckp berpusing2 tp mana video matsabu tolak hudud tu? Penfitnah mau lebong apa lg ni.hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:55 PG delete

Tahniah...berita terkini!!!!
Dgr cerita umno akan bantu pas membentang ruu355 dlm parlimen...

Wakil mufti penang dlm PANtat dan pgayR tak ada ker????
Atau kenyang makan dedak babi sampai tak mampu nak bercakap...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:57 PG delete

Malas nak layan hujah pemakan dedak babi kapir dapigs nie...
Lain kali jangan suka menonton sheikh aljuburi memuki chinadoll...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 12:06 PTG delete

Rasa2nya ada puak lgbt dan pemakan dedak babi kapir dapigs yg mati meroyan mendgr kabar tersebut...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 2:08 PTG delete

Pencarut nk laksana hudud.kahkahkah..meroyan labun apa puak pigs ni.kahkahkah.fitnah matsabu tolak hudud tu mana bukti lagi mau lebong ka. Hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 2:09 PTG delete

Malas nk layan ka atau penakut.kahkahkah.puak2 pigs kan bacol2 belaka.kahjahjahjahjah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 2:15 PTG delete

Hanya org bangang dlm pigs je percaya umno nk sokong hudud. Kalau xcaya tgk jela nt apa jd dgn ruu355 tu.kahkahkah.sian puak walataik ni kena tipu je kejenye nye akibat kebodohan sendiri bila dah kena tipu salahkan dap pula.kahkahkaukaukau

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 2:29 PTG delete

Wanrosli walataik dah xda modal. Kikikiki
Laa.. mana video matsabu tolak hudud tu Wanrosli walataik ? Fitnah macam hadi le tew!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:07 PTG delete

Laa.. mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 7:33 PTG delete

Belum ada ker pemimpin2 Islam PANtat dan pgayR yg secara terbuka menyokong ruu355?
Tak kan korang takut dgn kapir dapigs kot????
Hehehe....terlebih makan dedak babi kerr?????
Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 7:39 PTG delete

Mgkin dia tgh menunggu mimpi jumpa sheikh aljuburi sebanyak 15kali kot..
Skrg jumlah mimpinya cuma 7kali...tggu 8 mimpi lagi..hehehe
Habis ler lubang taik ko...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 8:28 PTG delete

7:39 Sian ko ni mesti makbapak kaki jubur tu pasal lahir ko ikut jubur. Kahkahkay alahai wanrosli kasi jwpn bodoh lg.meh baca lg ni
Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 8:40 PTG delete

Sian wanrosli walataik tanya soalan sama je sbb dah xda modal.kikiikiki.tp xpa sbb kami xjemu2 memberi peringatan kepada manusia sebengap wanrosli nih.meh baca
Laaaaaa bodohnya walakontol wanrosli walataik ni.tu la dulu masa kecik2 mak bapak suruh p sekolah tp malas.bila dah besar jd bodoh salahkan cina pula.kami faham tahap kebodohan dan kebebalan wanrosli. Meh baca lg pelan2 nooo.
Laaa xkan walataik wanrosli sorg pun xreti membaca. Meh baca lg pelan2
Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 10:24 PTG delete

Selagi takde video RM90 juta, hanya PAN je yg masih percaya kat husang musang ni! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:14 PG delete

Samanlah kat mahkamah, setakat nafi mana ada klas.....hahaha....yg ada video pun belit2 menipu...hahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:34 PG delete

Xfaham masih ada manusia sebodoh wanrosli.
Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:45 PG delete

Xfaham masih ada manusia sebodoh wanrosli. Igtkan manusia sebodoh wanrosli walataik dah pupus. Kakakah.apabila kita dh bgtau jwpn tp masih ulang soalan yg sama membuktikan wanrosli walataik semakin membodohkan diri.lagi diulang2 bodoh nama nya wanrosli walataik ni.kahkahkah
Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah.
Kalau xcaya pasni mesti wanrosli walataik ulang lg soalan yg sama xpe tu membuktikan wanrosli walataik semakin bodoh. Kahkahkah.elok pun wanrosli walataik ulang soalan sama byk kali menampakkan betapa bodoh dan bebalnya puak2 walataik PIGS ni.ahahaahahha.adui lawak2

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 2:50 PTG delete

Tak payah maki ala Mat Sabu dan tak payah fitnah ala Husang Musang..

Bagi je video bukti2 RM90 juta .. keh keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 3:18 PTG delete

Tahniah pada penyokong dan pemimpin Pakatun Haprak kerana berjaya diperkudakan dan diperbodohkan oleh Madey yang sememangnya Pakatun Haprak sebenarnya bodoh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 7:49 PTG delete

Ulang lagi. Konfirmla wanrosli makin membodoh kan kan kan.kahkahkahkahkay. Kalo xcaya tgk lepas ni wanrosli walataik akan ulang lagi mengesah kan wanrosli walataik makin membodoh. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 7:51 PTG delete

Ulasan budak tadika mana ni.. Ape xda org bijak ke dlm pas semua bodoh je kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 8:15 PTG delete

Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 8:17 PTG delete

Orang bijak tak kan dapat diperbodohkan oleh Madey, orang bodoh akan mengaku mereka bijak sebenarnya mereka itu bodoh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 8:39 PTG delete

Anon 3:18
Setuju dgn kenyataan tuan...
Selama ini mrk diperbodoh dan diperkudakan oleh kit sial...
Skrg mrk diperbodohkan pula oleh mahdey...kesian kan
Mujur gay tua dah dlm penjara...
Klu tak ada yg masih berguling2 tgh jln raya...

KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 9:53 PTG delete

PA$ dah kena kencing dgn parti penyamun Umno.

KAHKAHKAHKAH

TAKBUR!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 10:23 PTG delete

Sembang lebih tak guna MOHD NASIR.. bak sini video husang kaki fitnah RM90 juta! keh keh.. kerja fitnah je husang sampaikan yg dah takde pun tergamak difitnahnya masuk PAN. Hanya MOHD NASIR yg masih percaya Mat mimpi 15 x ni.. keh keh..

Reply
avatar
antiug
AUTHOR
20 Mac 2017 7:36 PG delete

Woii, hang dok maki wanrosli berpuluh2 kali sampai dah jadi bodoh betul....pi minta maap blk......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 10:08 PG delete

Kesian wanrosli. Org 'bijak' mcm dia korg maki. Cuba baca semua yg dia post. Semuanya 'berfakta' dan 'matang'. Lepas ni aku nak puji dia pulak le.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 10:14 PG delete

Mcm mana Wan rosli? Dah boleh mula terima puji pujian? Utk x reformist pun sepatutnya kita buat benda yg sama. Semua post dia sarat dgn falsafah dan sgt 'akademik'. Langsung 'Tak pernah' dia ni mencarut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:07 PG delete

Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 11:09 PG delete

Mana videonya? Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:09 PG delete

Betul2 bijak ngalahkan kambing.kahakahkah.mmg elok puji sbb lg bijak dr biawak kahjahjahjahjayjahajhajhakahjahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:11 PG delete

Ni lg sekoq bengap.wanrosli dok fitnah matsabu tolak hudud xyah mintak maap la ya.bijak kepala otak kau elok amek taik salat kat muka kau pastu kau telan taik tu sbb taik hadi kan berkat.kahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:11 PG delete

Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 11:24 PG delete

Aiii seronok memaki nampak?

Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:26 PG delete

Aii seronok wanrosli menfitnah nampak??
Kehkeh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 11:38 PG delete

Tak payah menyamar lagi lah Mat Nasir keh keh! Daripada menyamar kan lebih baik Mat Nasir mintak Husang Musang bagi video PAS terima RM 90 juta tu! Keh Keh

Selain itu marilah kita berdoa lagi dan lagi:

Semoga Allah ampunkan dosa kita semua wahai MOHD NASIR! Keh keh..

Juga semoga Allah ampunkan dosa sesiapa yg pernah berkata jika majoriti parti dalam PH menolak hudud, kami tidak akan teragak2 menolak hudud juga!

Astaghfirullah!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 1:19 PTG delete

Aik wanrosli. Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 1:46 PTG delete

Terbukti PAN telah fitnah PAS UG dgn UMNO.. sekarang tanpa rasa malu kena jilat balik la fitnah tu.. syukurlah PAS tak pandai memfitnah... yg pandai fitnah pun dah keluar PAS dan sehingga kini org yg dah meninggal pun dia masih berani memfitnah agar dapat membenarkan fitnahnya! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 2:25 PTG delete

Aiii seronok wanrosli menfitnah nampak??

Kehkeh....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 4:31 PTG delete

Husang kut keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:45 PTG delete

Aik wanrosli. Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Mac 2017 3:29 PG delete

Permintaan awal Tun M utk guna satu logo bersama nampaknya diambil kira oleh PH.. Syabas Tun M! Kita tunggu lepas ni apa lagi yg diminta.. Tungguuuuuu!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Mac 2017 9:00 PG delete

Aik wanrosli. Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng