Iklan Penaja 1

Rabu, April 06, 2016

PANAS!! : UMNOBN PENGECUT KATA PARTI ISLAM (AMANAH)

Kisah Hang Nadim terus berulang kata Mat SabuKisah Hang Nadim terus berulang kata Mat Sabu

Penahanan Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli bagi Presiden Parti Amanah Negara
(AMANAH) hanya satu lagi episod memusnahkan orang cerdik dan pandai bagi membodek
pemerintah yang berlanjutan dalam masyarakat Melayu sehingga hari ini.

Dalam satu kenyataan beliau membangkitkan kisah sejarah dalam masyarakat Melayu
lama.

"Pemerintah Malaysia kini bertindak seperti Singapura dilanggar todak.

"Hang Nadim, seorang pemuda pintar ketika itu telah memberikan pandangan berbeza
dengan hulubalang dan menteri-meteri disekeliling raja," katanya.

Dengan kecerdikan Hang Nadim katanya, beliau ditakuti mengancam kedudukan penguasa
dan pelbagai cara digunakan untuk memusnahkannya.

"Tindakan menangkap dan memusnahkan orang cerdik dan pandai bagi membodek
pemerintah, berlanjutan dalam masyarakat Melayu sehingga hari ini, katanya.

Rafizi Ramli menurutnya sebagai Ahli Parlimen Pandan merangkap Setiausaha Agung
PKR, seorang yang cerdik dan pintar dengan mengkritik berdasarkan fakta dan
membuat penyelidikan namun nampaknya tidak disukai oleh kerajaan Malaysia.

AMANAH tegas beliau mendesak kerajaan Umno-BN menghentikan segera tindakan
pengecut sebegini, kerana orang seperti Rafizi adalah pemimpin harapan rakyat
dan sangat berguna untuk negara pada masa ini dan akan datang.

"Kezaliman kepada Rafizi perlu dihentikan segera kerana ia sangat memalukan negara
dan hanya menjatuhkan martabat Malaysia," katanya.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 

71 ulasan:

  1. Apa pula komen hadi tentang penangkapan rafizi,mesti hadi pun suka sbb hadi sama mcm hamno...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salah tu.hadipesideng pasti kata "bagus tangkapan tu berlandaskan islam,kita harus menangkap org2 yg membongkar kesalahan negara kerana ianya menganggu pembangunan syiar2 islam".kuikuikui

      Padam
    2. Mana kata amanahnya ? Itu parti tak amanah. Sepatutnya mat sabu kena tangkap ngan kit siang. Mat sabu tak mau demokrasi dan kit siang anti melayu dan islam. Kit siang mahu hapuskan bahasa resmi melayu digantikan kpd inggeris. Dia mahu hapuskan hak istimewa melayu dan bumiputra. Dia mahu hapuskan sistem beraja dan jadikan malaysia sebagai negara republik. Kit siang anti hukum islam terutama hudud. Dan banyak lagi kenyataan yg dibuat olehnya....

      Padam
    3. Parti pan adalah parti yg diilhamkan oleh permainan politik umnobn. Sebenarnya dibelakang mat sabu adalah orang2 kuat umno untuk pecahkan PAS. Ada agenda pan dgn umno sebenarnya. Mat sabu bukanlah orang yg amanah. Begitujuga pemimpin2 pan. Mereka tamak dan gila jawatan. Sebab tak dapat jawatan dalam PAS maka mereka dgn kecewa keluar parti. Ini disokong oleh pemimpin2 umno untuk hancurkan PAS. Kolid somad sebenarnya umno totok. Mat sabu selalu berjumpa pemimpin umno secara senyap2.

      Padam
  2. Pada saya walaupun saya bersetuju dgn mat sabu bhw umno/bn pengecut tapi tidaklah sy melihat yg rafizi ini seorg yg cerdik.. kesah rafizi ditangkap sebenarnya hanya mengulangi episod2 penangkapan politik yg lalu termasuklah pemenjaraan terhadap DSAI sendiri..

    Ya, mungkin rafizi boleh dianggap berani tapi tak semestinya bijak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas juga bijak2. Org bijak2 je pakai pakaian dewa nk tarik sokongan cina.kahkahkahkah

      Padam
  3. Okla tu rafizi byk bongkarkan kes kesalahan krjn spt nfc,tabung haji kwsp,ltat...pas ada buka apa2 kes krjn x???nk membodek kerajaan lg ada la.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS turut berbangga dgn tindakan positif rafizi selama ini wpun tetap tidak mengiktiraf kebijakan dlm semua tindakan beliau.. bagaimanapun, tak dinafikan kerana ia ada manfaat utk meraih undi.. sbb tu lah PAS terus bersama PKR dlm Pakatan Rakyat..

      Padam
    2. Kata pkr tolak hudud. Nape nk join pkr lagi??

      Padam
    3. Maaf.. soalan ni tak brp cerdik.. kalau berdasarkan soalan kau tu, macamana plk PAS boleh join Barisan Alternatif dan Pakatan Rakyat sblm ni..?

      Padam
  4. Tapi Hang Nadim tak pernah terfikir pulak strategi seperti Langkah Kajang. Rafizi lagi hebat dari Hang Nadim.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu perumpamaan aje.kalau itu pun wanrosli xfhm toksahla minum susu omega tu lg.

      Padam
  5. itulah mainan politik pemerintah akan gunakan apa jua kuasa yg ada untuk menyekat penentangan terhadapnya. tapi jangan disebabkan itu menjadi modal untuk buat tomahan terhadap tghh dan pas.pas dah berjuang berpuluh tahun menentang umno banyak petubahan telah ada tapi dah pemerintah itu zalim kita merancang tuhan yg menentukan.pan adalah alat untuk memenangankan umno sebab tu umno masih gah dipersada pilotik negara.umno tahu pengaruhnya telah merosot dan pas makin mendapat perhatian oleh ahli umno tapi mereka masih umno cuma mungkin undi protes seperti di terengganu pada 1999 tapi bila dah setabil mareka akan undi umno balik sbb tu pas mahu tumbangkan umno bukan hanya pecat najib. sekiranya najib jatuh umno akan kuat balik dan akan berkuasa selama2nya dan pembangkang gigit jari. tun m seorang yg penuh dengan perancangan untuk menguatkan umno jadi tak hairanlah dia berkata jatuhkan najin untuk kuatkan umno.pikir2kanlah wahai puak anti pas jangan nnt menyesal tak sudah. tak payahlah nak kata tghh nak berug dengan umno msu dah buat keputusan tiada kerjasama dengan umno melainkan bekerjasama untuk islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buka mata besar2 skrg hadi sokong najib hamno. Ada paham x walaon....

      Padam
    2. Kelihatannya komen 2:06 menunjukkan dia sengaja tidak memahami atau tidak memahami atau tidak berupaya memahami tulisan 1:11..

      Apa yg saya boleh komen ialah dia sendiri yg sepatutnya buka mata besar2 setelah ada org bermurah hati mencurahkan pengalaman yg cukup relevan.. saya yakin kalau 2:06 terdiri dr golongan bijak pasti dia akan menerima dgn hati terbuka.. ataupun sekiranya dia tidak dpt menerima kenyataan pun pasti akan ada hujah balas yg bernas sekiranya dia benar2 tergolong kategori bijak..

      Padam
    3. Org bijak2 pas pakai pakaian dewa nk tarik sokongan cina.kahkahkahkah

      Padam
  6. Walaun walakontol, itu je modal kami.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wanrosli ngaku amanah. Sudah2 la tu.g minum susu omega cpt2

      Padam
  7. Fuyoo sndri sudah ngaku oooo kahkahkah..walakontol2...

    BalasPadam
  8. Kahkahkahkah. Walakontol ngaku juga akhirnye. Kahkahkah

    BalasPadam
  9. Walaupun tuan2 gagal memberi hujah2 yg bernas yg mungkin membuatkn saya bisa menyokong PAN, tapi percayalah sy tak akan jemu utk memberi penerangan atau penjelasan setakat mana ilmu yg sy ada..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau setakat hujah swimming pool je tau xyahla smpi minum susu omega. Kahkahkahkah

      Padam
    2. Nampak ramai yg setuju supaya wanrosli jgn minum susu omega lg sbb xnmpk peningkatan pun membazir duit aje beli susu omega byk2. Kahkahkahkah

      Padam
  10. Hudud dgn akta jenayah pun wanrosli xtau nk bezakn,inikan pulak nk berhujah.tu sbb dok ulang2 swimming pool je kejenye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen tuan ni dah berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAN lagi dgn komen yg sebegini..

      Padam
    2. Komen2 wanrosli xmenjawab soalan tu sebab ditanya berulang kali sbb wanrosli sentiasa pusing2 fakta.wanroslihanya ulang2 swimming pool saja.
      saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAS lagi dgn komen yg sebegini..

      Padam
    3. Ala wanrosli kopipes benda yg sama je.nmpk sgt pemalas tu sbb bodoh. Bila kena perbodohkan ngan hamno xngaku plak.dahla malas bodoh pulak tu sombong pulak tu.inikah islam yg dibwk pas?ini bukan cara islam ini cara lebih buruk dan lebih hina dari org kafir.

      Padam
    4. Wanrosli komen smlm sili rujuk pada 6 April 2016 4:53 PTG kata "percayalah tanpa jemu akan memberi penerangan".skrg kata "dh berulang2 kali jwbla,malu pan la"..
      Apa ni wanrosli.. Sepantas kilat uturn??? Mcm ini ke yg boleh percaya???hari ni ckp lain, esok ckp lain...hari ni ckp hudud,esok ckp akta jenayah syariah.nilai sendiri la mana org nk percaya pas.pas je syok sendiri...walakontol2 kesian tgk pemikiran walaon sebegini.bertaubatla sebelum pintu taubat tertutup...

      Padam
  11. Toksahla korg layan malaon tu oi,tgk komen udah tau kejap babi kejap khinzir pulak,kejap hudud pastu tukor akta pulok...yg atas tu lg jelas kejap "tanpa jemu, tetiba jemu pulak ".. Buang mase je korg layan die ni.xda pekdah nye kome oi....mmg pas mcmtu skrg... Biorkanle deme tuh...toksah layan, lagi layan lagi deme ngengade...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xlah layan sgt pun.saje2 je isi masa lapang layan karenah wanrosli, best jgk layan karenah budak2 smbil2 isi masa lapang je.best jg tgk pemikiran/perangai walaon yg ngaku kuat bijak hebat dgn susu omega nya.kahkahkahkah

      Padam
  12. Kasihan PAN..

    Mula2 sibuk dibesar2kannya aura ulamak2 PAN spt mursyidul am dan timbalannya dgn meyakinkan orgramai bhw ulamak mereka tidak sesekali spt ulamak PAS yg asyik degil utk tunduk pd tokong DAP; tidak spt ulamak PAN.. tapi org masih tak nak masuk PAN..
    Kemudian diwar2kan penubuhan PH kononnya dgn adanya aura PKR/DAP, bisa menarik orgramai masuk PAN.. ternyata gagal juga strategi sebegitu..
    Kini mereka menggunakan pula ikon yg mereka dulu beria2 benar menyumpah seranah iaitu Tun M, pun masih lagi org tak nak masuk PAN..

    Sbb tu lah sampai sekarang husam dan mahfuz masih ragu2 utk masuk PAN pabila melihatkan sambutan yg cukup hambar ini.... semoga PAN dpt membuktikan sesuatu pd pilihanraya sarawak nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biarla pas meroyan, budak2 tadika jgn di layan.hujah pun mcm tahik xyah bahas la.g minum susu omega dlu ya kasi hujah yg kuat sikit

      Padam
  13. pan berjuang untuk umno biar betul kan pan mumusuhi umno. untuk tumbangkan umno pan perlu hancurkan pas sb tu pan akan menyerang pas dari dalam dan luar parti. pan memang dah lama hendak menghancurkan pas dari dalam dah gagal kerana dah diketahui oleh tghh sb tu pan akan serang tghh yahudi nak hancurkan islam dng cari melaga2kan ulamak itu yg di ikuti oleh pan. nampak mcm dah nak berjaya tapi tgna dapat kesan gagal dari dlm serang tghh dan membandingkan dng tgna sedangkan masa tgna masih ada dilaga2kan dng tghh begitu perancangan mereka tapi masih tak berhasil sb akar umbi pas berilmu tak mudah dipermainkan. kembali kepada al quran dan hadis nescaya kita akan dilindungi. kita dah akhir zaman fitnah dajjal dah berleluasa jd kuatkan iman bg yg telah terpesong masih belum terlambat kembalilah kepada islam moga allah akan memberi hidayah pada semua umat maknusia didynia ini.amennnnnnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaa.ni kopipes lepas punya. Jgnla malas sgt asyik2 kopipes je.rajinla sikit wanrosli baru otak cergas,kalau dah cergas nt xyah minum susu omega lg tau

      Padam
  14. Penyokong PH memang tolol dan dungu, walupun dah dibagi pencerahan mereka masih lagi tolol dan dungu, kita tahu dan faham pembangkang PH bebas dari rasuah dan itu yang kami mahukan, LGE tidak bersalah selagi belum dibuktikan bersalah, takkan kita pejuang keadilan nak kata LGE memang kaki rasuah selagi belum dibuktikan bersalah, sama je dengan najib. Jangan jadi tolol dan dungu berpanjangan, gunakan akal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulisan pjg tp xda isi.mcm tulisan budak tadika je,wanrosli kena rajin lagi minum susu omega ya biar otak cergas sikit.satu lg,jgn kutuk2 najib ya sbb pesideng backup najib..nt korg xwalak pulak nt mau jatuh kapir masuk neraka nt tu xwalak. Kuikuikui

      Padam
    2. Bercakap pasal bukti,hadi tuduh pkr jual pil kuda tp xda bukti pun?ape cter tu?...ini yg dikatakan "ckp berdeg0r2 tp berak merata geleg0r"..bila tuduh kat ph bukan laju lagi tp nape masih nk kerjasama ngan pkr,kan ke pkr tolak hudud???malu la masih nk bergayut kat pkr selangor... Syoh syohhhhh syohhhhh. Pas Letak jwtn la kat selangor kalau berani..

      Padam
    3. Masalah tu dah lama selesai, mahkamah dah lama dah jatuh hukum TGHH tidak bersalah dan yang menuduh pula terpaksa bayar kos dua kali. Mahkamah suruh bawa bukti tapi bukti tidak ada, terpaksa lah bayar, tu la bila dikatakan dungu tak nak mengaku.

      Padam
    4. Jgn pusing2. Mahkamah kata hadi tetap salah menuduh tanpa bukti jelas...yela pas kan bijak2, org bijak2 je pakai pakaian dewa utk tarik sokongan cina.aje hina btl pas.parti lain pun xhina mcmtu.kahkahkahkah

      Padam
    5. Haje yg biut wanrosli. Hadi yg tuduh, hadi la kena tunjuk bukti.ni hadi tuduh tp yg kena tuduh plak kena cari bukti.hapekejenis manusia wanrosli ni.cth mudah wanrosli tuduh hadi mencuri,tp wanrosli pun xda bukti, saje2 g tuduh dgr ckp2 org tp suruh hadi plak tjuk bukti.haje bijak2 kepala otak wanrosli nih....bfikir guna kepala lutut

      Padam
    6. Itulah kalau dah dungu dan tolol payah nak faham, dah mahkamah dah kata menuduh tanpa bukti jelas, budak tadika pun faham, kalau dah bukti tak jelas itulah fitnah namanya.

      Takkan kesilapan dia memakai pakaian dewa boleh merubah pendirian PAS, itu perkara kecil saja beliau sudah bertaubat, takkan kita nak halalkan laga dada dengan amoi jika kita anggap cucu.

      Padam
    7. TGHH tidak pernah menuduh sesiapa, cuma mereka saja yang terasa pedas lalu mereka melenting. Bukti yang tidak jelas, hilang keyakinan mahkamah dan hilang duit, kerja sia-sia. Tolol dan dungu.

      Padam
    8. Jgnla pusing2 fakta wanrosli. Dlm ceramah2 jelas hadi kata calon pkr jual pil kuda.jgn belit2 wanrosli oi.g minum susu omega kasi bijak sikit.jgnla bangang sangat

      Padam
    9. Kalau bab pas kesalahan kecil aja.kalau kesalahan pan yg kecik pun jd besar,bijak2 walakontol nih..kecil apa tu pakai dewa cina nk tarik sokongan cina.xmalu ke?bukan macai bangang mcm ko ni yg pakai dewa tu tp adun,paham x adun pas yg pakai mcm tu.xrase jijik dan hina ke,kalau macai bangang mcm ko tu pakai dewa cina tu sapa pun xkisah wanrosli oi.pi minum susu omega dulu la kasi bijak sikit,nampak mcm tolol dan dungu plak.Kihkihkih

      Padam
  15. Masalahnya mereka dah ada perlembagaan ke belum?.. Ikatan yg 79 org pun dah ada.. Profesional lah sgt sampai tak mampu buat perlembagaan sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaa.perlembagaan lagi....sia2 ko minum susu omega wanrosli oi...

      Padam
    2. Kahkahkahkah. Ngaku pun ahli ikatan 79 org. Kahkahkahkah. Itu pun on paper je ntah2 5 org aje.kahkahkahkah. Kata pas kuat hebat boboiboy tp bgabung dgn parti xda org,baik bgabung dgn kucing je.kahkahkahkah

      Padam
  16. Mana perlembagaan ni.. tapi nk lawan 13 kerusi.. camana nak jawab nih.. rakyat sarawak nak tanya satu soklan ni je.. boleh ke kita jwb nih??..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perlembagaan dgn swimming pool jeke yg wanrosli. Ciannye minum susu omega dan bertong drum tp hujah perlembagaan dgn swimming pool je tau.sian nye hanya mampu fikir tahap tu je.dahla xtau bezakan akta jenayah syariah dgn hudud,sentiasa uturn pulak tu.sian hadi dpt macai bebal mcm wanrosli nih...

      Padam
    2. Parti tanpa perlembagaan boleh diibaratkan parti yang tidak mempunyai tujuan apa yang hendak diperjuangkan. Umpama lalang. Jawatan dulu yang mustahak, perlembagaan tidak penting.

      Padam
    3. Yeke walaon. Apa pula perlembagaan pas??

      Padam
    4. Lalang masih ok wanrosli tp pas dah jadi tahik,busuk dan membusukkan org lain pula.cian

      Padam
  17. Bagus .. sekurang2nya kini PAN sudah pun mengaku secara terbuka bahawa PAN adalah khadam DAP.. manakala tuduhan pd PAS bhw PAS khadam UMNO hanyalah tuduhan tidak berasas sama sekali memandangkan kini PAS bersama Blok ke 3 bukannya BN!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bgusla hadi sahkan pan bukan khadam bn.. Pas yg khadam bn.kahkahkahka.... Lagi satu jd khadam kristian pulakkkkk.kahkahkahkah

      Padam
    2. Tak logik tuh.. PAS x bersama umno dlm satu pakatan..
      Tapi pan dan dap dlm satu pakatan.. sbb tu pan khadam dap..

      Padam
    3. Blog 3suku ker.kahkahkahkah

      Padam
  18. Pas kn dh jadi pasik n jadi khadam kristian lak kat prn srwak..ckp calon islam tak mbantu tpi mintak iban kristian jdi calon..kn jdi dua khadam..khadam ikatan n kristian.kahkahkahkakah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khadam mana khadam.. pergilah cepat berkhidmat di penang..

      Padam
    2. Khadam tua (Hadi) tengah minum susu omega cicah pil kuda

      Padam
  19. Bagus.. sekurang2nya kini Wan Abdul Rahim (PAN) sudah pun mengaku secara terbuka bahawa PAN adalah khadam DAP.. 

    Manakala tuduhan kpd PAS bhw PAS adalah khadam/orang gaji UMNO hanyalah tuduhan kosong semata2 malah tidak berasas sama sekali memandangkan kini PAS bersama Blok Ke 3 bukannya BN!! Bagaimana pula dgn PAN? Bersama tuan besarnya dlm PH atau tidak?

    Khadam mana khadam?..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulang2 lagi.pemalas btl walaon pas ni.khadam tua (hadi) tengah mencandat sotong sambil mkn sushi

      Padam
  20. Sian pasik meracau racau sejak jadi khadam UMNO nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya dalam kontak perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam DAP (PAN) secara otomatiknya ianya juga khadam UMNO (PAN).. buktinya kedua2 DAP dan UMNO bersepakat menolak PAS.. maka kini ketiga2 entiti ini adalah musuh PAS..

      Padam
    2. Sebenarnya dalam kontak perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam UMNO (PAS) secara otomatiknya ianya juga khadam Syaitan.. buktinya kedua2 Pas dan UMNO bersepakat menolak PAN .. maka kini kedua2 entiti ini adalah musuh PAN...kahkahkahkah

      Padam
  21. FAKTA : 

    PAS - B3
    UMNO - BN
    DAP - PH
    PAN - PH 

    KESIMPULAN : 

    PAS KHODAM UMNO - TAK LOGIK LANGSUNG
    PAN KHODAM DAP - TERAMATLAH LOGIKNYA

    TAHNIAH PAS KERANA BERJAYA MENGELAKKAN DIRI DARI MENJADI KHODAM UMNO MAHUPUN DAP.. ALHAMDULILLAH..

    TAHNIAH PAN KERANA BERJAYA MENJADI KHODAM DAP SEPERTI YG DIIDAMKAN OLEH PARA ULAMAK DAN PROFESIONAL DALAM PARTI.. ALHAMDULILLAH..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas xngaku khodam umno tp chif khadam tua(hadipesideng) sentiasa backup najib.khadam tua mmg setia pd tuannya umpama anjing yg setia pada tuan nya.kahkahkahkah

      Padam
  22. Sekarang diharap anak2 muda yg dah terlanjur sokong PAN dapatlah berpatah balik kerana hanya buang serta membazir masa.. bilamana org muda terpesona dgn konsep islam progresif kononnya tapi rupa2nya islam jenis menolak hudud dan secara otomatiknya meraikan pula LGBT.. jgn buang masa anda wahai anak muda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeke.mana hudud pas.pas kelentong rakyat pasal hudud pa cter.heboh2 satu dunie nk laksana hudud padahal akta syariah je.akta syariah kat semua negeri pun ada banghal oiiii

      Padam
  23. Satu undi utk PAN bermakna
    πŸ‘‰ satu undi utk TGPDR ✔
    πŸ‘‰ satu undi utk DAP ✔
    πŸ‘‰ satu undi utk ISLAM ❌
    πŸ‘‰ satu undi utk HINA ISLAM ✔

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive