LIVE : PIDATO "SELAMATKAN MALAYSIA" - RAUB, PAHANG

Ahli Panel:

Ybhg Mohamad Sabu
Ybhg Dato Arif Sabri
Pn Anfaal Saari
Ybhg Dr Hamzah Jaafar
Cikgu Fariz Musa

KLIK LINK INI

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

 BISNES ONLINE 100%
Previous
Next Post »

28 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
29 April 2016 11:45 PTG delete

Pidato pas pula "selamatkan najib".kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 7:21 PG delete

Pidato PANdir "selamatkan umno" kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 April 2016 7:25 PG delete

Bagus.. sekurang2nya secara tak langsung PAN dah mengaku yg PAN hanya nak selamatkan UMNO.. barulah kini terluah segala isi hati PAN.. hanya org bengap shj yg percaya Tun M nak selamatkan Malaysia berbanding nak selamatkan UMNO.. kalau Tun M nak selamatkan Malaysia, pasti Tun M dulu2 dah lantik KULI ke Tun Musa ke DSAI ke sbg PM.. yg ni pun PAN tak boleh nak fikir lantaran bengap..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 April 2016 7:27 PG delete

Bagus.. sekurang2nya secara tak langsung PAN dah mengaku yg PAN hanya nak selamatkan UMNO.. barulah kini terluah segala isi hati PAN.. hanya org bengap shj yg percaya Tun M nak selamatkan Malaysia berbanding nak selamatkan UMNO.. kalau Tun M nak selamatkan Malaysia, pasti Tun M dulu2 dah lantik KULI ke Tun Musa ke DSAI ke sbg PM.. yg ni pun PAN tak boleh nak fikir lantaran bengap..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 7:53 PG delete

Setuju dengan pendapat An Anonymous, ambe tengok Mike Sabu tidak diperlukan di PRN Sarawak mungkin "sifuu" mengarahkan beliau fokus dengan Deklarasi Rakyat untuk mengukuhkan kedudukan UMNO.

Terbaru di Sarawak di kerusi Pendangan, DAP dari Semenanjung ketika berkempen masih lagi menggunakan logo Pakatan Rakyat, menampilkan logo PAS dan diselang-seli dengan gambar TGHH.

Apakah mereka mengangap Pakatan Rakyat masih wujud atau mereka sengaja berbuat demikian kerana mereka mengangap PANdir hanya sebagai khadam yang tidak perlu ditonjolkan kewujudan mereka?

Langsung tiada kelibat pemimpin dan logo PANdir yang dipamerkan sebaliknya logo PAS, PKR dan DAP diselang-seli dengan gambar TGHH bersama dengan Pakatan Rakyat.

Apakah situasi ini menunjukkan PANdir hanyalah khadam kepada DAP dan apakah mereka masih belum mengiktiraf kewujudan PH? Atau mereka sengaja menggunakan logo PAS untuk menarik minat pengundi?

Malang sungguh nasib yang menimpa mereka, macai2 diperbodohkan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 8:12 PG delete

Kahkahkahkah. Kata org bengap tp wanrosli jelas bengap smpi post 2 kali.kahkahkahkah. Post pun xreti, sekolah mana ni wanrosli. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 8:14 PG delete

Ala lagi bodoh kalau masuk prn sarawak utk kalah.kahkahkahkah. Org masuk utk menang tp pas masuk utk kalah.kahkahkahkah. Apekejenis bangang punya parti xpernah wujud dlm dunia ni parti bodoh mcm pas ni.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 11:47 PG delete

Kahkajkah....kesian macai2....dah mkn dedak?....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 11:50 PG delete

Kahkahkah...kesian macai2 diperbodohkan...itu saja hujah pemakan dedak....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 11:52 PG delete

Nak berpidato kena ada kesabaran nanti habis microfon dilemparnya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 12:45 PTG delete

Lempar microfon xpe lagi.jgn pakai pakaian dewa nk tarik sokongan sarawak sudahla.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 12:45 PTG delete

Lagi bodoh masuk prn sarawak utk kalah.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Mei 2016 7:13 PG delete

Tahu tak kenapa PAN dilarang masuk Sarawak?.. 

Kerana di Semenanjung mengikut rekod mereka banyak buat hal.. antaranya dikhuatiri jika PAN menang sekalipun dibimbangi mereka pada bila2 masa boleh jadi sesumpah dan bertukar parti atas arahan DAP! Malah bukan itu sahaja; mereka juga akan membawa bersama kerusi DUN pd parti baru tanpa BERANI meletak jawatan utk diadakan pilihanraya kecil.. jadi perangai seburuk ini dibimbangi bisa mengganggu atau mempengaruhi keadaan politik yg sedia aman di Sarawak..

Kesimpulannya.. masuk Sarawak nak bertanding pilihanraya KUNUNNYA.. tapi bila tukar parti atas arahan DAP, TAK BERANI plk nak letak jawatan DUN mahupun PARLIMEN bagi bertanding pilihanraya kecil.. tapi bukan main berlagak nak bertanding pilihanraya negeri..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mei 2016 12:00 PTG delete

Ala kopipes. Pemalas punya wanrosli. Xyahla Sibuk2 prn sarawak, pas pun nak kalah.kahkahkahkah.tu sbb adenan xheran masuk la sejuta kali sehari xde hal kalau nak kalah. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Mei 2016 1:52 PTG delete

Kenapa mereka tidak pernah menafikan bhw segala tindakan mereka adalah atas perintah DAP??. Tapi kalau mereka menafikan pun rakyat Sarawak takkan nak percaya penafian mereka kerana tidak sebengap PAN.. dan macam biasa kalau mereka mengakuinya pun mmg kita dah tahu lama...

Sekian.

Yg menurut perintah Tuan Besar,

(Tandatangan)
PAN

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mei 2016 2:01 PTG delete

Ala kopipes. Pemalas punya wanrosli. Xyahla Sibuk2 prn sarawak, pas pun nak kalah.kahkahkahkah.tu sbb adenan xheran masuk la sejuta kali sehari xde hal kalau nak kalah. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Mei 2016 10:25 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Mei 2016 10:27 PTG delete

Sebenarnya aku dah jawab dulu .. tapi tak pe kami faham akan kebengapan PAN yg begitu mudah dijadikan khodam oleh DAP.. simple je jwpnya PAN bengap woi.. PAS akan lawan UMNO hanya dlm mana2 pilihanraya.. dan akan menasihat selain masa pilihanraya.. ada faham PANgap..?

Kami bukan macam PAN yg rela jd khodam DAP samada ketika pilihanraya dan juga ketika selain pilihanraya.. buktinya? Masa pilihanraya PAN tak akan lawan DAP malah PAN hanya akan setuju akan hudud jika DAP juga setuju pada bila2 masa jua..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Mei 2016 10:47 PTG delete

Mana video matsabu tolakhudud?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 Mei 2016 6:58 PG delete

Kenapa mereka tidak pernah menafikan bhw segala tindakan mereka adalah atas perintah DAP??. Tapi kalau mereka menafikan pun rakyat Sarawak takkan nak percaya penafian mereka kerana tidak sebengap PAN.. dan macam biasa kalau mereka mengakuinya pun mmg kita dah tahu lama...

Sekian.

Yg menurut perintah Tuan Besar,

(Tandatangan)
PAN

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 Mei 2016 6:59 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 Mei 2016 7:01 PG delete

Mahathir ada buat statement yg lebih kurang berbunyi:

"Najib mesti letak jawatan sbg PM.. kalau tidak masa PRU14 nanti, Najib akan kalah, BN akan kalah dan UMNO pun akan kalah"

Mujurlah ada PAN yg senantiasa bersiap siaga membantu Tun M bagi mengelakkan UMNO pupus.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Mei 2016 9:48 PG delete

Selamatkan Malaysia sebelum terlambat,kalau sudah terlambat sehingga negara bankrup hancur ekonomi,berpolitik pun sudah xberguna lagi

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
3 Mei 2016 7:13 PTG delete

Selamatkan Malaysia aka UMNO..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Mei 2016 9:22 PTG delete

Kalau wanrosli xblh bezakan Malaysia umno Baik pi sekolah balik la sbb jelas Sgt teramat Amat bodoh,mcm ni ke nk kata Islam,perangai sebijik umno.Hadi Selamatkan najib ape cter LG terang2 jadi barua umno.

Sekian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Mei 2016 11:36 PG delete

macai pan bengap asyk mintak vedio mat sabu tolak hudud bengap malas pulak tu macam lembu kena cucuk hidung satu malaysia dah tahu dah divairalkan cuba tanya mat sabu musti dia senyap sebab dah terlepas cakap. macai pan jangan tunjuk bengap yang dah memang bengap tu sebab org semua dah tahu macai pan bengap. pan dahlah barua dap lepastu khodam umno pulak pandai pan cari makan perjuangan pan asal pas kalah janji umno berkuasa.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 Mei 2016 7:16 PTG delete

11:36.. selama ni PAN tak perasan akan kebengapan sendiri.. dan yg menariknya mereka sangka org lain tak perasan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 11:59 PTG delete

Sudah2 la drama wanrosli komen wanrosli.jijik drama tu.kahKahkahkah.Ala salahkan pan pulak.wanrosli yg kata Ada video tu tetiba xda plak.mana video matsabu tolak hudud????

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes