Iklan Penaja 1

Sabtu, April 30, 2016

ALHAMDULILLAH : PARTI ISLAM (AMANAH) MENDAPAT SAMBUTAN BAIK OLEH RAKYAT SARAWAK

Parti Amanah dilihat mendapat sambutan baik daripada rakyat di Sarawak sepanjang kempen Pilihan Raya Negeri ke-11 (PRN11) yang sedang berlangsung.

Di kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Kabong malam tadi misalnya, lebih 300 penduduk setempat mendengar ceramah penerangan Amanah dan kempen untuk calon, Jini Sahini.

Ceramah penerangan dan kempen calon Amanah di Dun Kabong malam tadi menerima sambutan menggalakkanCeramah penerangan dan kempen calon Amanah di Dun Kabong malam tadi menerima sambutan menggalakkan
Ceramah yang menampilkan Ketua Amanah Parlimen Sik, Leman Raja Lawan; penyanyi Aisyah yang kini Pengerusi Awan Parlimen Batu serta Pengerusi Awan Kedah, Dr Rohani di kerusi baharu itu dilihat petunjuk positif kepada kewujudan Amanah di pentas demokrasi yang berdepan calon BN melalui Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB).

Di pekan Kabong itu, Aisyah turut mendendangkan dua lagu berjudul 'Syurga Di Telapak Kaki Ibu' dan 'Bahtera Merdeka'.

Sementara itu di N.42 Semop, calon Amanah, Fadillah Sabali dikatakan menggalas cabaran yang tinggi apabila bertanding di kawasan yang dianggap kubu kuat PBB.

Menurut sumber, keadaan berkenaan menyebabkan Pas, PKR mahupun Dap enggan menuntut kerusi itu memandangkan ketiadaan ahli, penyokong, cawangan atau ranting parti masing-masing.

Calon Amanah Fadillah Sabali diterima baik penduduk tempatanCalon Amanah Fadillah Sabali diterima baik penduduk tempatanNamun, masyarakat setempat yang mempunyai seramai 9,617 pengundi itu tetap menyambut baik kehadiran Fadillah dn jentera pilihan raya Amanah termasuk kempen dari rumah ke rumah.

PRN11 mencatatkan sejarah tersendiri kepada Amanah apabila pertama kali menyertai pilihan raya dengan meletakkan 13 calon bertanding yang kesemuanya terdiri daripada anak tempatan.
Sebanyak tujuh kerusi yang disertai Amanah menyaksikan pertandingan tiga penjuru manakala satu lagi di N.24 Sadong Jaya melibatkan perebutan empat penjuru antara BN-PBB, Pas dan calon Bebas.

Selain Dun Sadong Jaya, Amanah juga pada masa sama bakal berentap dengan Pas di empat kerusi lain iaitu N.07 Samariang, N.16 Muara Ruang, N.27 Sebuyau dan N.29 Beting Maro.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

 BISNES ONLINE 100%

90 ulasan:

  1. Okla tu.Alhamdulillah sambutan AMANAH luar biasa biarpun baru setahun jagung.. Pas xyah sambutan sbb mmg nak kalah kan kan kan.kahkahkahkah

    BalasPadam
  2. Kahkahkah..rakyat Sarawak tidak bodoh mcm macai2 kat sini, mereka cuma mahu mengenali siapa PANdir sebenarnya....kahkahkah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkahkah. Pandir xpandir tgkla pas blh dpt kerusi x nt.kahkahkahkah. Itu jelah yg walakontol tau.melabel pandir lah, fitnah pil kuda lah. Lain apa pun xtau.kahkahkahkah. Yelek Yelek. Kahkahkahkah. Layan beb. Kahkahkahkah

      Padam
    2. Kahkahkah...rakyat Sarawak tahu kerusi PANdir bermakna kerusi DAPig....DAPig adalah PANdir....PANdir adalah DAPig...kahkahkah....

      Padam
    3. Itu aje lah yg pan tau ratib 24jam pandir dapigs. Kata parti islam tp perangai rope syaitan. Kah.pas parti ajaran syaitan. Kahkahkahkah

      Padam
    4. Syaitan masuk prn sarawak nk kalah je xnk menang. Kahkahkahkah

      Padam
    5. 11:56 betul tu rakyat Sarawak xbodoh,rakyat Sarawak masih igt kata2 hadi "org sarawak pakai cawat xreti undi"..

      Padam
    6. Kahkahkah....PANdir adalah DAPig...DAPig adalah PANdir...kahkahkah...macai2 diperbodohkan....kahkahkah

      Padam
    7. Kahkahkah....syaitan tak masuk prn, syaitan hanya masuk dalam hati macai2 PANdir...sebab tulah keluar perkataan syaitan dari mulut macai2 DAPig...kerana syaitan dah bersaranb dalam hati macai2 PANdir....kahkahkah....PANdir adalah DAPig.....kahkahkah

      Padam
    8. Rakyat Sarawak bercawat pun tahu DAPig adalah PANdir dan PANdir adalah DAPig....kahkahkah

      Padam
    9. Yelah walakontol hanya tau pandir dapigs je.kesian ratib 24jam pandir dapigs. Kahkahkahkah

      Padam
    10. Yelah hari2 macai2 PANdir meratib PAS, Hadi, PAS, Hadi, 24 jam PAS Hadi, PAS Hadi, kalau tak ratib PAS Hadi macai2 akan terputus bekalan dedak dari DAPig dan PANdir....DAPig adalah PANdir....kahkahkah...kesian.

      Padam
    11. 2:00 bodo bertingkek tingkek. Kahkahkahkah

      Padam
  3. Ha, ha, ha. Parti Mat Sabu parti islam????? Parti Barua cina Dap adalah. Berpeluk dengan Dap yang sangat anti islam awak kata parti islam? Pemimpin2 yang menyamun hak Pas, parti islam? Tak tahulah islam jenis apa!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dengan XUMNO, berpimpin tangan, berpelukan dan bercium mulut DAPig dan PANdir dengan UMNO/ Mahazalim, Islam mereka ialah Islam yang menghalalkan laga dada dengan amoi, menghalalkan LGBT, memberi semangat kepada kumpulan festival arak, menghalalkan fitnah dan segala macam perkara2 yg bertentangan dengan Islam yang syumul, Islam mereka Islam liberal, rujukan Islam PANdir ialah DAPig bukan Al-Quran dan Al-hadis.

      Padam
    2. Wanrosli tukar nama xumno pulak.kahkahkahkah. Wanrosli ketawalan walakontol wat lawak lagi. Kahkahkahkah. Yeke tp cian pas kan kena tipu lg pasal hudud.kahkahkahkah

      Padam
    3. Yg xtahan tu,wanrosli komen2 balik. Huaghkahkahkahkah.terbaek tuan lawak wanrosli. Kahkahkahkah

      Padam
    4. Tak kira la wan rosli ke, xumno ke, an anoymous ke asalkan mereka bukan macai2 PANdir....kahkahkah...PANdir adalah DAPig....DAPig adalah PANdir....kahkahkah

      Padam
    5. Kahkahkah...yang tak tahan tu macai PANdir komen macai DAPig....kahkahkah...DAPig komen PANdir....PANdir komen DAPig...kahkahkah...kelakau.

      Padam
    6. Kahkahkahkah itu jelah yg walakontol tau.tiap hari 24 ratib2 pan dapigs. Semua salah dapigs. Macaipas2 jenis ni kalau terberak dlm sluo pun salahkan dapigs. Kahkahkahkah

      Padam
    7. 2:03 ngaku wanrosli, an anonymous, xumno org yg sama.kahkahkahkah. Mekacih sahkan perangai busuk buduh pas.kahkahkahkah

      Padam
    8. Kan aku dh cakap wanrosli ke, an anonymous ke, tanpa nama ke....yg pasti mereka bukan macai DAPig, mereka bukan macai PANdir dan mereka bukan bodoh mcm macai2 PANdir.....DAPig adalah PANdir...PANdir adalah DAPig....kahkahkah macai2 PANdir/DAPig bebal sepanjang zaman...kahkahkah.

      Padam
    9. Kahkahkah...macai2 PANdir terberak dlm sluo kerana terlebih mkn dedak DAPig...kahkahkah

      Padam
    10. Kahkahkah...macai2 walakontol terberak dlm sluo kerana terlebih mkn pil kuda cicah susu omega ...Kihkihkih. Yelek.kahkahkahkah. Layan beb.kahkahkahkah

      Padam
    11. Kahkahkahkah. Mekacih sahkan macaipas2 ketawalan walakontol bebal sepanjang zaman.kahkahkahkah. Asalkan bukan macai umno.pas jd macai umno. Kahkahkahkah

      Padam
    12. Ni macaipas2 ketawalan walakontol ni dh mkn pil kuda x.tgk bebal semacam je ni. Kahkahkahkah. Mesti belum mkn kan. Kahkahkahkah. Sila mkn pil kuda dlu tau.kalau abis,mintak kat adipesideng.kahkahkahkah

      Padam
    13. Kahkahkah...DAPig adalah PANdir....PANdir adalah DAPig..kahkahkah

      Padam
    14. Kahkahkah....PANdir dan DAPig bersekedudukan dgn UMNO....macai2 PANdir ditimpa kebodohan.....kahkahkah

      Padam
    15. Kahkahkah...pil kuda tu apa?...kahkahkah...DAPig berpeluk dgn madey....kahkahkah.....matsabu pimpin tangan mukhriz....kahkahkah PANdir bersekedudukan dgn UMNO....macai2 tertipu...kahkahkah...layan beb.

      Padam
    16. Ala walakontol pura2 xtau pil kuda. Kahkahkahkah.

      Padam
  4. Sian macaipas meroyan sbb pas akan kalah prn sarawak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sian macai2 DAPig/PANdir meroyan psl DAPig/lks sudah mengaku kalah....kahkahkah....

      Padam
    2. Laaa bodohnya macaipas2 walakontol ni.pas yg ngaku kalah dah spin plak.btl kata macaipas walakontol mmg bebal sepanjang zaman.kahkahkahkah. Layan beb.kahkahkahkah

      Padam
    3. Ko duduk bawah tempurung memang tak tahu perkembangan, jgn jadi bodoh, lks dah mengaku BN akan bentuk kerajaan selepas PRN nanti, yg spin macai2 yg ditimpa kebodohan berpanjangan....ko ckp je kat DAPig tu tak payah bertanding lagi elok....

      Padam
    4. 9:36 mmgla bebal bangang sepanjang zaman.baca x abis ulasan limkitsiang atau cara baca ikit spin utusan.tula dulu kecik2 xnk belajar, kecik2 xnk mampos, dah besar jd bodoh menyusahkan org.kahkahkahkah

      Padam
  5. Hek Eleleleh. Macaipas2 ketawalan walakontol pemalas betul. Kopipes je kejenye nye patutla buduh. Kahkahkahkah. Minum selori susu omega pun xguna kalo malas kahkahkahkah. Aik.pura2 xkenal pil kuda konon. Kahkahkahkah. Kalau abis minta kat adipesideng.kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah..macai2 DAPig dan PANdir telah ditimpa kebodohan berpanjangan....pil kuda tu untuk kuda ke untuk DAPig atau untuk PANdir?....kahkahkah...macai2 lbh baik korang suruh lks dan matsabu minum 2 lori susu biar mereka tersedar bahawa mereka adalah khadam umno.....kahkahkah....layan beb.

      Padam
    2. Salah tu macaipas ketawalan walakontol. Hadi sediakan pil kuda termasuk pakej susu omega khas utk walakontol pas.kahkahkah. Campur taik adipesideng skit.kahkahkahkah. Yelek yelek.kahkahkahkah layan beb.Kihkihkih

      Padam
  6. Kalau kat slngor pas pakai pakaian dewa nk tarik sokongan cina nt kat sarawak mau hadi pakai cawat nk tarik sokongan rakyat Sarawak. Kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kat slngr PANdir laga dada dengan amoi nanti kat Sarawak mau matsabu laga punggung pulak....kahkahkah.....macai2.

      Padam
    2. Tahu tak kenapa PAN dilarang masuk Sarawak?.. 

      Kerana di Semenanjung mengikut rekod mereka banyak buat hal.. antaranya dikhuatiri jika PAN menang sekalipun dibimbangi mereka pada bila2 masa boleh jadi sesumpah dan bertukar parti atas arahan DAP! Malah bukan itu sahaja; mereka juga akan membawa bersama kerusi DUN pd parti baru tanpa BERANI meletak jawatan utk diadakan pilihanraya kecil.. jadi perangai seburuk ini dibimbangi bisa mengganggu atau mempengaruhi keadaan politik yg sedia aman di Sarawak..

      Kesimpulannya.. masuk Sarawak nak bertanding pilihanraya KUNUNNYA.. tapi bila tukar parti atas arahan DAP, TAK BERANI plk nak letak jawatan DUN mahupun PARLIMEN bagi bertanding pilihanraya kecil.. tapi bukan main berlagak nak bertanding pilihanraya negeri..phuii..

      Padam
    3. Setuju dengan An Anonymous, tabiat sesumpah ni dimana bumi dipijak disitulah mereka akan menyumpah diri mereka supaya bertukar atas arahan DAPig.

      Tabiat inil menjelaskan parti PANdir sesumpah tiada pendirian, tiada pegangan,
      tiada matlamat dan tiada kekuatannya sendiri. Kriteria yang diperlukan segalanya ada pada sesumpah yang melayakkan diri mereka digelar KHADAM.

      Padam
    4. Tahu x sbb pas dbenarkan masuk sarawak. Sbb parti macai bn saja blh masuk sarawak termasuk la pas sbb pas masuk bkn nk kalah prn kan kan kan.kahkahkahkah. Pas xda kesan kat bn sarawak, umpama tahik je tu sbb adenan xkesah pas nak masuk srwk ke x ke tahik xde kesan pd bn sarawak. Kahkahkahkah

      Padam
    5. Kahkahkahkah. Wanrosli komen2 wanrosli lagi. Kahkahkahkah. Aduyaiiiiiii

      Padam
    6. "Setuju"...kahkahkah. Dulu gune "terbaek Tuan ".kahkahkahkah. Wanrosli2 p la minum susu omega byk2.

      Padam
    7. DAPig pun blh masuk Sarawak, macai2 PANdir kena faham apa yg DAPig luahkan, BN akan bentuk kerajaan, DAPig msk hanya nk bertanding, DAPig dh tahu akan kalah, macai2 PANdir jgn marahkan DAPig pulak...kahkahkah.

      Padam
    8. Kahkahkah...macai PANdir komen macai DAPig.....kahkahkah

      Padam
    9. Setuju ke terbaek ke itulah betapa kami berhujah mempunyai fakta bukan berhujah dengan kahkahkah.....kahkahkah....kahkahkah...itulah hujah pemuja PANdir dan DAPig....dah dapat dedak bulan ni?...kahkahkah

      Padam
    10. Kalah kalah hujah2 pan dapigs aje bebudak tadika pun blh tulis.ops.mmg macaipas ketawalan walakontol otak tahap budak2 tadika aje.kahkahkahkah

      Padam
    11. Kahkahkahkah. Budak2 tadika pun masuk lawan lari utk menang tp pas masuk prn sarawak utk kalah.kahkahkahkah. Macaipas2 ketawalan walakontol Lg buduh dr bdk tadika.kahkahkahkah

      Padam
    12. Kahkahkah.....PANdir ke DAPig?...kahkahkah

      Padam
    13. Kahkahkah......yg mana buduh DAPig ke PANdir?....kahkahkah

      Padam
    14. Pan dapigs masuk prn sarawak utk menang, tp pas utk kalah.kahkahkahkah. Buduh terlampau2 pas ni.kahkahkahkah

      Padam
    15. Kahkahkah..DAPig tak buduh PANdir yang buduh sebenarnya....dah tahu kalah takyah bertanding la....kahkahkah....

      Padam
    16. Kahkahkahkah. Pas yg btanding utk kalah,apehal tuduh pan plak.mmg buduh giler pas ni.kahkahkahkah

      Padam
  7. Ada seorang ahli PANdir telah mengistiharkan dirinya tidak lagi PANdir sebaliknya beliau memilih DAPig dan meninggalkan PANdir.

    Beliau tidak boleh bersama PANdir kerana PANdir samapai ke hari ini pun masih tiada perlembagaan, menumpang perlembagaan DAPig, oleh kerana itulah beliau membuat keputusan lebih baik bersama DAPig dari hidup menumpang dan menjadi sesumpah.

    Mengapa beliau pada awalnya memilih PAS, kemudian jadi sesumpah bersama PANdir tidak sampai setahun akhirnya beliau memilih DAPig.

    Siapakah beliau dan kenapa beliau menolak PANdir dan memilih DAPig?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yela sbb pas nk jadi punaisihat najib. Kahkahkahkah pandir ke pandai ke xnk jd barua najib.kahkahkahkah

      Padam
    2. Jawapan yg tidak tepat, kenapa dari PANdir bertukar menjadi DAPig?

      Padam
    3. 12:57 macaipas2 ketawalan walakontol terlebih bangang sbb terlebih minum susu omega cicah pil kuda.kahkahkahkah

      Padam
    4. Jawab dulu soklan kenapa asalnya PANdir berubah menjadi DAPig? Soklan paling mudah macai2 PANdir tak boleh nak jawab....kahkahkahkah

      Padam
    5. Sng je sbb pan xnk jadi punaisihat najib.kahkahkahkah. Jwb plak kenapa pas nk jadi punaisihat najib?kahkahkahkah

      Padam
    6. Kenapa mereka tidak pernah menafikan bhw segala tindakan mereka adalah atas perintah DAP??. Tapi kalau mereka menafikan pun rakyat Sarawak takkan nak percaya penafian mereka kerana tidak sebengap PAN.. dan macam biasa kalau mereka mengakuinya pun mmg kita dah tahu lama...

      Sekian.

      Yg menurut perintah Tuan Besar,

      (Tandatangan)
      PAN

      Padam
    7. Setuju dgn 12:37..

      Kalau dah tak de perlembagaan = bengap = KHODAM..

      Padam
    8. Wanrosli xjwb lagi,knp hadi nk jadi penasihat najib???? Jgn pusing2 mcm isu mat sabu.oh ya.mana video matsabu tolak hudud?????!

      Padam
    9. Jawaban kpd soalan kenapa dulu PANdir sekarang lompat jd DAPig pertamanya ialah:

      PANdir kekurangan dedak untuk dibahagikan kepada segala jenis sesumpah hanya mengharapkan dedak dari DAPig.

      " Mana dedak aku " tanya bekas PANdir kepada raja PANdir atau raja segala sesumpah.

      " Kami tidak mempunyai cukup bekalan dedak mcmna nak bagi kat kamu, elok kamu terus saja lompat jd DAPig semua bekalan dari DAPig " jawab raja sesumpah.

      " Baiklah kalau macam tu sia-sia saja aku jadi PANdir lbh baik aku lompat terus kepada DAPig " kata bekas PANdir.

      Itu baru satu sebab mengapa dulu PANdir sekarang jd DAPig. Ada lagi.

      Kahkahkah....kahkahkah....kahkahakh

      Padam
    10. Ala dah jwb td,jgnla bebal sgt macaipas2 ketawalan walakontol, mana jwpn pas plak, nape hadi beria2 nk jadi penasihat najib????

      Padam
    11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    12. Sebenarnya aku dah jawab dulu .. tapi tak pe kami faham akan kebengapan PAN yg begitu mudah dijadikan khodam oleh DAP.. simple je jwpnya PAN bengap woi.. PAS akan lawan UMNO hanya dlm mana2 pilihanraya.. dan akan menasihat selain masa pilihanraya.. ada faham PANgap..?

      Kami bukan macam PAN yg rela jd khodam DAP samada ketika pilihanraya dan juga ketika selain pilihanraya.. buktinya? Masa pilihanraya PAN tak akan lawan DAP malah PAN hanya akan setuju akan hudud jika DAP juga setuju pada bila2 masa jua..

      Padam
    13. Jawab dulu mana video matsabu tolak hudud.xyah pusing2

      Padam
  8. Pas jdi pasik pe crita?...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sbb pas mabuk pil kuda cicah susu omega campur sikit taik adipesideng. Kahkahkahkah

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Kenapa mereka tidak pernah menafikan bhw segala tindakan mereka adalah atas perintah DAP??. Tapi kalau mereka menafikan pun rakyat Sarawak takkan nak percaya penafian mereka kerana tidak sebengap PAN.. dan macam biasa kalau mereka mengakuinya pun mmg kita dah tahu lama... 

      Sekian.

      Yg menurut perintah Tuan Besar,

      (Tandatangan)
      PAN

      Padam
    4. Ala wanrosli soalan lama xjwb lagi,mana video matsabu tolak hudud???soalan lama xjwb Lagi mau fitnah Lagi aaa.apa Pas Ni jadi penfitnah ni

      Padam
    5. Mahathir ada buat statement yg lebih kurang berbunyi:

      "Najib mesti letak jawatan sbg PM.. kalau tidak masa PRU14 nanti, Najib akan kalah, BN akan kalah dan UMNO pun akan kalah"

      Mujurlah ada PAN yg senantiasa bersiap siaga membantu Tun M bagi mengelakkan UMNO pupus.

      Padam
    6. Hadi lagi jelas membantu najib

      Padam
    7. Benar... utk mengekalkan najib agar menjahanamkan lagi UMNO terutama di mata ahli2 UMNO keseluruhannya..

      Bukannya... utk mengekalkan pemimpin UMNO sbg pengganti najib yg akan memulihkan kembali UMNO terutama di mata rakyat keseluruhannya..

      Padam
    8. Mengekalkan umno sampai negara bankrup muflis kilang2 tutup,Rakyat semua tiada pekerjaan tiada mknn tiada sumber ekonomi hancur semua Baru nk bertindak???

      Padam
    9. Itu lah Pas punya strategy bongok tgu negara hancur Baru terkebil kebil nk bertindak.

      Padam
    10. Ikatan dah keluar kenyataan bhw jika majoriti rakyat sokong hudud mereka pun bersetuju.. tidak spt DAP yg tetap menolak hudud di kelantan walaupun majoriti rakyat kelantan menyokong hudud.. dan kalau PH sepakat menolak hudud PAN pun ikut sama.. Jadi mana yg lebih baik? Ikut majoriti sokong hudud (IKATAN) atau ikut majoriti tolak hudud (PAN)?

      Padam
    11. Xda pun ikatan kata mcmtu.ikatan kata hudud Bincang kemudian.nape hadi x tegaskan ikatan kena sokong hudud???hadi pun takut Ngan ikatan ke??kahKahkahkah

      Padam
    12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    13. Memalukan PAN.. org nak berpolitik dia pun nak berpolitik.. tapi tak tahu gapo satu.. diharap sudah2lah malukan PAN dgn tahap rendah politik sebegini.. lain kali kalau nak tanya tu biarlah nampak mcm PAN dah buat homework dgn mengikuti perkembangan terkini.. mujurlah aku tak masuk PAN.. buat malu company jer..

      Padam
    14. Company balak Pas ke.kahKahkahkah.membalak haram bersama ulamak Pas.kahKahkahkah

      Padam
    15. 'Bijak' sungguh komen balas PAN... mewakili kedangkalan sebuah parti yg biasanya masih belum punyai perlembagaan..

      Padam
    16. Mmgla bijak perlembagaan Pas membalak bersama ulamak

      Padam
    17. Kurang2 ada jgk perlembagaan utk ditunjukkan pd pengundi atau bakal ahli.. agak2nya kan Husam nak jatuhkan tak maruah dia dgn join parti yg takde perlembagaan?

      Padam
    18. Kalau perlembagaan Pas tu buduh buat hapa,kahKahkahkah.

      Padam
    19. Sebenarnya PAN ni ada perlembagaan ke idak?

      Padam
    20. Perlembagaan lagi.alahai otak wanrosli pusing2 situ jele.swimming pool xnk Tanya dah ke.kahKahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive