Iklan Penaja 1

Sabtu, Mei 12, 2018

Mufti Wilayah Persekutuan ucap tahniah kepada Tun M sebagai PM Ke-7

Mufti Wilayah Persekutuan ucap tahniah kepada Tun M sebagai PM Ke-7
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Mufti Wilayah Persekutuan (WP), Datuk Dr. Zukifli Mohamad al-Bakri berkata, beliau selaku Mufti WP mewakili seluruh warga Pejabat Mufti WP mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada YAB Tun Dr. Mahathir Mohamad atas pelantikan sebagai Perdana Menteri yang ke-7.
Kata beliau, memandangkan musim Pilihan Raya Umum sudah tamat, sudah sampai masanya semua pemimpin yang telah dipilih bersatu hati dan bekerjasama menggalas tugas yang diamanahkan dengan bijaksana.
“Semoga kepimpinan baharu Malaysia memperoleh rahmat, berkat, hidayah dan berada dalam lembayung redha Allah SWT.
“Kami akan terus memberikan kerjasama yang terbaik bagi manfaat umat Islam di Wilayah Persekutuan dan umumnya seluruh rakyat Malaysia,” tulis beliau dalam Facebooknya semalam.
Dr, Zulkifli memetik kata-kata Fudhail bin ‘Iyadh:
“Seandainya aku mempunyai doa yang mustajab, aku akan jadikannya sebagai doa untuk pemerintah.”
Ingatlah ucapan Nabi Sulaiman alaihissalam tatkala dianugerahkan-Nya kerajaan yang agung,
“Ini ialah dari limpah kurnia Tuhanku, untuk mengujiku adakah aku bersyukur atau aku tidak mengenangkan nikmat pemberianNya. Dan (sebenarnya) sesiapa yang bersyukur maka faedah syukurnya itu hanyalah terpulang kepada dirinya sendiri, dan sesiapa yang tidak bersyukur (maka tidaklah menjadi hal kepada Allah), kerana sesungguhnya Tuhanku Maha
Kaya, lagi Maha Pemurah”. [Surat An-Naml 40]
Beliau turut berharap rakyat Malaysia menzahirkan kesyukuran ini dengan memanjatkan pujian kepada Allah yang Maha Berkuasa.
mdl

Picture

21 ulasan:

  1. Aku pun tak tahu apa punya strategilah PAS ni.

    King maker konon!!! Sekarang apa king yang kau ada??? Nak lompat pergi gabung dengan BN dalam parlimen tak cukup kerusi. Nak dapat Kedah pun kantoi. Sekarang nak jadi katak dengan tiga kerusi dun Perak pun tak boleh!!!

    Kau merancang, Allah merancang, Allah sebaik-baik perancang tau!!!

    Patutlah Pakatan Rakyat dulu Allah tangguhkan kemenangan. Allah nak bersihkan dari pemimpin-pemimpin kaki makan duit haram hahahaha!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Muka macam Razman berangan nak jadi MB? Kerusi 3 ketul nak meroyan MB. MB FB yang meroyan boleh jadi. Kekeke. Umno pun getik nak buat dia jadi MB. Terus lari masuk PH. Tak sanggup. Kekeke.

      Padam
  2. Kalau kita sebagai manusia.. ada fikiran dan perasaan..tuang presiden takkan keluar kenyataan melalui setiausaha pas.. kerajaan perpaduan tanpa pembangkang.. kes negeri perak.. sbb parti pak lebai...3 kerusi..lepas tu di sambut dgn pesuruhjaya perak.. biar pas jadi menteri besar..razman lagilah muka tak malu...agaknya memang hukum alam.. dr pimpinan atas.. sampai walaun2 bawahan..tgh mengalami..sindrom tahun kebodohan..sbb kebodohan di serta muka tak tahu malu..amat malang bg parti pak lebai..nak tgk episod kerajaan kelantan dan tgganu..najib boleh pecah rahsia..hendak bayar gaji kakitangan kerajaan negeri kelantan mintak bantuan pusat..lepas ni apalah nasib kerajaan kelantan.. sebelum pru.. terutama nik amar..memperlekehkan Tun M..terima jelah nasibnya nanti..
    Tun M psikologi parti pak lebai..dr tahun lepas.. kes mamali di dendang.. nak pru tun m mintak maaf dr keluarga mangsa mamali..bersorak parti pak lebai.tanda tun m mengalah. Rupanya di blog2 keluar cerita kutipan sumbangan mangsa berjuta2 ringgit mangsa mamali lesap tanpa di kesan. parti pak lebai tak tahu.. kesannya balik pd parti pak lebai sendiri..bodoh piang betul pimpinan parti pak lebai.. kena psikologi dgn tun m.

    BalasPadam
  3. Tahniah menteri kabinet yg baru dilantik!!!
    Mat sabun sebgai menteri pertahanan
    Gone end sbg menteri kewangan
    Mudin sbg menteri kdn

    Kenapa abg mat sabun tiada dlm pc tadi???
    Ada yg kata bhs inggerisnya msh lemah takut malu menjwb dpn wartawan asing...hehehehe
    Hrp ia fake news...hehehehe

    Asalkan kewangan bukan tun klepet...hehehehe
    Biar dia jd menteri tolOL yg akan mghapuskan TOLol di negara kita...hehehehe

    Klu tak..gelaran BAPAK SEGALA TOLol akan kekal selama2nya...hehehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Abg mat xde dlm pc..lu tgk pc mana ni broo..pc najib resign ke??bangang..!!!

      Padam
    2. Errr...yg nampak wktu pengumuman live tadi saipudin..gone end..tun klepet dan muhdin.
      Yg berdiri blkg2 tu cuma amoi tua jer aku kenal...hehehehe

      Yg mjwb soalan reporters tadi ialah tun klepet n 1 soalan utk gone end..
      Tak perasan abg mat sabun tadi..hehehehe
      Dan kenapa tpm tak bersama dlm pngumuman penting itu?
      Dan kenapa rapiji tak berpuashati???

      Anyway..tahniah dgn abg mat sabun.Jgn bagi dia pegang bom tangan waktu ceramah...nanti dia baling mcm baling mic pulak....hehehehehe

      Padam
    3. Lupa pulak...kenapa tpm wan jijah tak dijemput masa perlantikan menteri kwgn..pertahanan dan kdn?????
      Pelik kan????

      Dah lah guna logo pgayR waktu pru tapi nak lantik kementerian yg menjadi tumpuan rakyat...tpm tak dijemput.Takkan lah alasan tun klepet yg kouta tpm dah diberi kpd pgayR maka dia tak layak ikut meeting menentukan kementerian hangat nie??!!!
      22tahun dah selalu salahguna kuasa.Takkan dah bertaubat pon msh salahguna kuasa...ish ish ish

      Macai nobody...tlg jawab jap...hehehehe

      Padam
  4. Ehem...dgr cerita rapiji aka langkah kejang tak puas hati dgn kabinet yg diumum tun klepet wlpun pgayR dpt bnyk kerusi?
    Adakah tun klepet boneka kpd dapigs dan PANxxx atau mrk bertiga mmg dh berpakat atau kawtim yg kaw2 punye...hehehehe
    Dgr desas desus mp2 bn akan dipujuk menyertai parti bunga utk menguatkan kuasa veto tun klepet dlm haprak???

    Aih...kita tggu dan lihat drama seterusnya.Wan jijah dah bersusah payah nak suaminya diampunkan utk jd peeM ke8.
    Adakah akan berjaya????
    Hehehehehe...keja utk rakyat ker kerja utk harta peribadi.

    Majlis org tua 5 org itu pon semuanya adalah kroni dan proksi tun klepet...apa cerita???!!!!!
    Apa nak jadi!!!!hehehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak tanya..best x jadi pembangkang??

      Baru 3 hari broo..kipidap..tlg improve lagi ye..need more practise..

      Kah kah kah..

      Padam
    2. Mmg seronok..cai
      Hehehehehehe....
      Bukan selalu dpt peluang mgkritik badut2....hehehehehe
      Selasa depan..anwar akan dibebaskan.Dia bnyk tahu cerita2 gelap tun klepet.Tak mgkin waris anwar melupakan azab kutukan dan hinaan tun klepet trhdp mrk.
      Tak sabar tengok pak sheikh jadi peeM ke8.Harap janji ditunaikan krn sukar memerintah klu 2 musuh utama msh ada silence war dlm diri mrk...hehehehe

      Tolong ingatkan tun klepet jgn lupa hapus dan musnahkan TOLol spt dijanjikan....hehehehehe
      Jgn hanya pandai berjanji...
      Belum jauh perjalanan dah kena TOLol...hehehehe
      Tak sabar melihat haprak mghapuskannya.Klu haprak mampu...5 tahun akan dtg akan undi dan sukarela berkempen utk haprak....hehehehe
      Janji suci aku utk korang cai...

      Klu takkkk...ingat tol...ingatlah BAPAK TOLol...

      KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

      Padam
    3. Kipidap macai fakenews. Hati kering macam ini kita mahu. Kekeke. Jenis hati tisu dah tak akan komen. Kipidap. Dongibab. Kekeke.



      Padam
  5. Syabas Tun M kerana berjaya mengabungkan PH dengan umno, bertahun-tahun PH meratib PAS nak bergabung dengan umno, alih-alih PH yang bergabung.

    Hebat Tun M, teruskan strategi anda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kekeke. Kelantan dan Terengganu konpom Kerajaan Perpaduang UG. Kekeke. Cuma Umno tak jadi Exco, jadi tuan penasihat macam tugas MP Marang. Kekeke.



      Padam
  6. tunggu sehingga siasat 1mdb selesai bro.. kalu 90 juta tu sahih dr fulus curi 1mdb, x lama la negeri2 pak lobai malang nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ikut giliran, mula dengan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan keluarga Sial MO1. Lepas ini, semua Tuan Haji, Profesor, Dr., Tuan Guru yang terima duit Umno pandailah tolong bayar balik ikut jumlah dicuri. Tak susah sebab Kleptokrat Sial punya money trail tak padam punya. Kekeke. Ansuran sampai mampus pun ok dengan bunga 6% ikut kadar GST pencuri. Kekeke.



      Padam
    2. Senarai nama yang mengaku terima duit misteri.

      Kleptokrat Sial Najib Tun Razak 2.6b

      Ahmad Maslan 2j

      Shahrir Samad 1j

      Nik Abduh 2j

      Dr Zuhdi dan 3 Lebai Ganu 2.5j



      Padam
    3. Kes terowong bgamana pulak????
      Atau terselamat krn tun klepet bapak salahguna kuasa?????
      Ehemmm...hehehehehe

      Padam
  7. Ada otai reformasi tanya aku kenapa tun klepet lantik gone end yg msh ada kes mhkamh sbg finance minister???
    Adakah salahguna kuasa atau BAPAK HAKIM MAHKAMAH msh berlaku slps era 22tahun???
    Cuma bertanya..jgn marah yer
    Takut jadi bahan bualan rakyat jer cai...hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang menang banyak kerusi patut mendapat mandat menentukan kabinet.

      Padam
  8. Tak sabar TOLol dihapuskan...hehehehe
    Hrp BAPAK TolOL tak menipu...tak sabar pusing2 1malaya dgn minyak murah...hehehehe

    BalasPadam
  9. Kahkahkah! Najib dah jatuh ditimpa tangga digelek pula dengan steamroll dan disiram lagi minyak panas. Tak cukup terus ditendang muka dan celah kepitnya dan ditikam pula jantung dan otak dengan pisau rambo. Inilah hukuman salahguna kuasa paling dahsyat. Dikurung dalam rumah besar menunggu hari ke penjara Sungai Buloh satu keluarga! Kahkahkah! One happy jailed Najib's family.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive