Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Mei 05, 2020

4 ulasan:

  1. Anwar meletakkan dua syarat penting sekiranya Bersatu ingin kembali ke pangkuan PH,

    Yang pertama, keputusan Bersatu mestilah keputusan sebulat suara dari satu parti iaitu Bersatu.

    Agak agak ucapan boboi tu Anwar terima lah kannn dan Bang Non dari awal lagi dah bagi signal no more lidah bercabang kali ini... makin terdesak atok kali ini... ilmu kelentong penipu fitnah lidah bercabang dah abis suma dah digunakan atok.. kikikiki

    Ertinya, tiada kelompok Tun M mahu bersama PH, manakala kelompok Muhyidin masih setia dengan pengkhianatan. Makna kata Bang Non mahu satu suara ajer suara atok atau suara jidin...

    makin berserabut atok makin kelu lidah bercabang nak main game... kikikiki

    Keputusan mestilah dari Bersatu bukannya kelompok.

    Bang Non siang2 lagi dah cakap nak suara atok atau jidin.. ilmu fitnah lidah bercabang dah abis dikeluarkan... kikikikiki..

    Yang Kedua, Bersatu mesti terima prinsip dan dasar perjuangan PH terutamanya di dalam merealisasikan reform dan menentang rasuah di dalam negara ini. Selain itu, Bersatu diingatkan agar tidak lagi mengulangi kesilapan besar yang telah mereka lakukan sehingga tumbangnya sebuah kerajaan mandat rakyat....

    Bang Non bagi paku buah palo dia sekali gus... Susah atok nak main game lepas ni selepas tertebuk muko sendri.. harap Straits Times Singapork , WSJ, DOJ Media Soros rakyat dah tahu fitnah atok... atok makin kelemasan kali ini... hujung nyawa anakcucu makin kepanasan.. padan muko kau..!! kikiki

    Takkan Bang Non nak kena game sampai 3 kali melampau lah tuu.. kikikikiki

    BalasPadam
  2. Alfatihah

    Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Salam takziah kepada ahli keluarga, semoga tabah menghadapi ujian ini,” kata Wan Rosdy.

    Abu Bakar pernah dilantik sebagai exco Hal Ehwal Peneroka dalam pentadbiran kerajaan Pahang di bawah kepemimpinan Menteri Besar Adnan Yaakob, antara 2013 hingga 2018.

    Pada Pilihan Raya Umum ke-14, Abu Bakar mempertahankan kerusi DUN Chini yang disandangnya dalam saingan 3 penjuru dengan majoriti 4,622 undi apabila mendapat undi 10,027.

    Dalam pertembungan itu, beliau menewaskan wakil PAS, Muhd Fadhil Noor Abdul Karim yang memperoleh 5,405 undi dan calon Pakatan Harapan diwakili PKR, Mohamad Razali Ithnain yang mendapat 1,065 undi.

    Beliau menjadi wakil rakyat DUN Chini sejak 2004.

    DUN Chini berada di bawah Parlimen Pekan yang diwakili bekas perdana menteri Najib Razak@Bossku

    Pastikan Sejarah PRK di Tg Piai berulang kembali di Chini. Malu apa bossku..!!

    Inalillah..

    BalasPadam
  3. instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
    twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
    E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


    salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
    Kontak Aplikasi pinjaman besar

    E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
    Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

    BalasPadam
  4. Aku dah naik menyampah melihat muka nuar nie!!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...