Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Mei 16, 2020

5 ulasan:

  1. Satu ilmu hr ni. Baru faham maksud golongan fasik

    BalasPadam
  2. Eloklah tu edit libat yg dah meninggal dunia. Hormat lah sikit. Jangan jadi fasik.

    BalasPadam
  3. ADALAH DIDAPATI BAHAWA SEKURANG-KURANGNYA TUJUH DARIPADA MEREKA ADALAH PENGANUT KRISTIAN TEGAR, DI MANA SEBAHAGIAN DARIPADA MEREKA DIKETAHUI SEBAGAI TERLIBAT DENGAN AKTIVITI EVANGELISME KRISTIAN,”

    BalasPadam
  4. Apabila DAP bertekak menegaskan bahawa Malaysia adalah Negara Sekular, agenda sebenar mereka terserlah iaitu menghapuskan klausa Islam sebagai agama rasmi negara di dalam perlembagaan. Ini bermakna, keutamaan yang diberikan kepada agama Islam dari segi dakwah, penyebaran serta infrastruktur dan pembangunan akan turut terhapus.

    Secara automatik, agama-agama lain akan mendapat hak sama rata dengan Islam dan gejala murtad tidak lagi dapat dikekang.enar mereka terserlah iaitu menghapuskan klausa Islam sebagai agama rasmi negara di dalam perlembagaan. Ini bermakna, keutamaan yang diberikan kepada agama Islam dari segi dakwah, penyebaran serta infrastruktur dan pembangunan akan turut terhapus.

    BalasPadam
  5. Agenda Kristian DAP, seperti yang telah terdedah, berpusat di Subang Jaya. Kumpulan ‘pendakwah’ atau penipu ini beroperasi dengan cara menghulurkan bantuan sebelum mengumpan sasaran mereka untuk ke gereja. Antara yang telah menjadi mangsa dimurtadkan, mendedahkan bagaimana mereka ‘dipegang’ sehingga merasa terhutang budi dan wajib membayar budi para pendakwah itu dengan memeluk Kristian.

    Puak Kristian ini beroperasi secara tersusun dengan dana disalurkan dari sebuah pusat pentadbiran yang lengkap. Dengan memanggil diri mereka ‘Evangelist’ atau pendakwah, menunjukkan yang mereka bermazhab Protestant iaitu mazhab yang paling banyak melalui reformasi dan mempunyai berbagai-bagai versi serta mengambil sikap berbeza dengan mazhab katholik yang mengiktiraf darjat tertinggi Pope, atau mazhab orthodox yang lebih dekat dengan Kristian asal iaitu agama Nasrani.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...