Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, April 29, 2020

4 ulasan:

  1. Sindiran kepada pihak yang hilang kuasa siapa lagi Anwar Aljub..

    skg ke main membela Rohingya, masa PH perintah yg berbonyi suara serak kering kahak payau Tun Mahathir..

    Terkandung dalam artikel bertajuk, “Pendatang Rohingya: Antara agama, kemanusiaan dan politik” yang disiar di lidah Pas, Harakahdaily.

    Kenyataan rasmi Abdul Hadi itu muncul selepas berlarutan kemarahan sebahagian besar rakyat Malaysia ekoran gelombang fitnah di media sosial dalam pelbagai bentuk sama ada teks, video dan rakaman suaraberkaitan pelarian Rohingya.

    Sebelum itu, Ahli Parlimen Marang tersebut membandingkan pendirian Pas dengan Pakatan Harapan (PH) berkenaan isu pelarian Rohingya.

    Abdul Hadi menganggap hanya Tun Dr Mahathir Mohamad bersuara di pentas Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).

    “Pas bersama BN dalam menangani isu pelarian Rohingya, walaupun pada ketika itu Pas berada di petak pembangkang dan BN ada suara tersendiri di atas prinsip agama dan kemanusiaan.

    “Ini tidak sama seperti PH yang hanya kedengaran suara Tun Mahathir keseorangan di mimbar PBB, tetapi PH lebih sibuk menghadapi krisis dalamannya kerana menanti Tun Mahathir meletakkan jawatan,” bidasnya.

    Alahai Anwar Aljub... sekarang kau paling gebang dlm FB... bantu nya jauh skali... klu setakat meroyan dlm FB suma orang boleh buat wahai Aljub..!!

    Juboo lah kauuu ....!!

    BalasPadam
  2. Ini mingkin salah satu cara Aljub dan tuan tokong DAP nya untuk divert isu Pendatang haram China yg tak dapat dikesan hingga kini.... dlm FB aljuburi lansung tak dijawab nya....

    sila jawab dlm FB now....!!

    BalasPadam
  3. Dpd 100% masuk malaysia. 95% tak balik2. Warga china yg ada ic biru perlu ditangani segera. Mrk dtg ramai2 era dapigs menguasai putrajaya.

    BalasPadam
  4. Dari berita TV3 kisah rumah rakyat PRIMA terbengkalai di Port Dickson... mana wakil rakyat dan ahlul Parlimen Port Dickson...

    Dari berita yang tular di media sosial Ahli Parlimen Port Dickson didapat selalu ber FB di media sosial sedangkan rungutan penduduk pembeli di Port Dickson Residensi tidak di pedulikan oleh ahli Parlimen Port Dickson tersebut..!!

    "Setakat ber FB setiap masa babi dikandang mati kebulur tak makan" - skian Karam Sink menyiarkan

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...