Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Oktober 09, 2018

Lebih baik Mahathir pimpin negara ini, kata Anwar

Lebih baik Mahathir pimpin negara ini, kata Anwar 

iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com

Calon PH di PRK Parlimen Port Dickson, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi memberitahu mengakui Tun Dr Mahathir merupakan individu paling tepat untuk memimpin Malaysia pada masa ini.

Menurut Ketua Umum PKR itu, beliau menyayangi Mahathir yang diibaratkan seperti bapanya.
“Dalam keadaan sekarang lebih baik Tun Mahathir pimpin negara ini. Saya sebut ini dengan ikhlas.

“Saya sayangkan beliau seperti bapa dan pemimpin. Sekarang, saya terima beliau adalah individu terbaik untuk memimpin Malaysia,” katanya ketika berucap di dalam Ceramah Mega Anwar -Mahathir malam tadi.

Bekas Timbalan Perdana Menteri itu berkata dalam nada berseloroh, kehadiran Dr Mahathir ke Port Dickson adalah kerana ‘semaraknya kasih yang terbekam sejak dulu’.
“Sebagai Perdana Menteri, beliau tak pernah datang kempen PRK. Bila dia datang sini, saya rasalah kasih yang terbekam dulu semarak semula.

“Saya tahu dia tegas walaupun nampak selalu senyum dan sikapnya juga keras. Bila dia ambil keputusan, ia selepas mengambil kira pelbagai perkara.

“Untuk semua itu, saya berikan penghormatan saya kepada anda Dr Mahathir,” ujar Anwar lagi di hadapan kira-kira 6,000 orang di Waterfront PD.

mdl

Picture

4 ulasan:

  1. Mahathir kata peliwat tak boleh pimpin negara, kerosakan moral akan bertambah apabila pemimpin sendiri meliwat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemimpin yg berDADDYkasi mcm mahdey tak pedulikan sgt nasib rakyat.Batal projek dan pghujungnya proksi dan kroni yg akan ambil alih.Moral mcm taik...
      Tokong sana sini kata ekonomi negara kukuh...mahdey kata sebaliknya.
      Hidup hanya nak menipu rakyat demi kepuasan individu.Sial hidup korang!!!

      Padam
  2. Mahathir takakan melepaskan jawatannya. kalau Anwar jadi PM, Mahathir dalam kesusahan, segala penyelewengan Mahathir dan keluarga akan dibongkar oleh Anwar. Tuduhan liwat keatasnya amat memalukan Anwar dan keluarga. Nama dan reputasinya sudah tercalar seluruh dunia. Dendam masih membara, sejarah tak boleh dipadamkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Talian politik anwar setakat nyawa2 ikan krn rakan2 reformasi ramai yg memihak kpd manusia yg mrk ingin penjarakan.
      Klu manusia tersebut mampu berdalih dan memberi alasan yg nampak kukuh depan rakyat...hayat politik anwar sebagai pm hanya khayalan.Konon berjanji akan melepaskan jwtn...janji 100hari pon ko khianati dan tak mampu nak tunaikan......hehehehehe
      Jadi tak heran klu impian anwar hanya impian kosong.Siapa antara mrk berdua yg mampu berkata2 bagi meyakinkan rakan dan rakyat????Pikirlah sendiri...hehehe
      Skrg mahdey hanya khuatir jika anwar berpaling tadah dgn membawa rakan2 reformasi yg msh setia menyertai lawan politik mrk utk membentuk kerajaan baru atau membawa usul hilang kepercayaan kpd mahdey.
      Maka dlm tempoh 2 tahun mendatang perlu ada rancangan teliti bagi menguatkan sokongan dan kuasa mrk.Mgkin dlm tempoh 2 tahun musuh dan rakan2 setia mampu berubah hati dgn kekayaan utk mahafiraun terus memjadi maharaja dan melantik anak atau proksi yg mampu tunduk dgn kartel penyamun mrk.
      Skrg dlm 'kekalutan ekonomi'...mahdey telah berusaha membina keta ke3 dan akan tetap diteruskan tanpa bantahan dpd pak2 menteri yg dah mula tunduk dgn kebijaksanaan tutur katanya.
      BANGANG!!!!Proton ko dah bawa lingkup dan skrg cuba mengorek dana dpd glc yg ada wang menimbun utk merealisasikan impian demi DADDYkasi.Tahniah....hehehe

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...