Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, April 09, 2018

Panas!! Adun Pas Selangor sertai PKR

Adun Pas sertai PKR
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pas, Mohd Khairuddin Othman telah meninggalkan parti itu untuk menyertai PKR dan dijangka mempertahankan kerusi beliau untuk parti barunya.
Selaku calon Pas dahulu, Khairuddin menang Dun Paya Jaras dalam cubaan kedua beliau, mendapat 14.3 peratus majoriti undi menewaskan calon BN. Kemasukan beliau ke dalam PKR disahkan malam tadi dalam suatu ceramah di Sungai Buloh.
Timbalan Presiden PKR Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menerima borang keanggotaan beliau dan menjelaskan Khairuddin sebagai seorang ‘kawan yang dihormati’.
“Sesiapapun yang yakin dengan perjuangan Pakatan Harapan, sesiapa yang berhasrat mengutamakan agenda reformasi, kami mengalu-alukan mereka bersama Pakatan Harapan,” kata Azmin seperti dilapor Malaysiakini.
mdl
Picture

8 ulasan:

  1. Semoga PKR memilihnya menjadi calon di Dun Paya Jaras. Kalau dia masih kekal dalam PAS, dia sudah tidak berpeluang mengekalkan kemenangan di kerusi tersebut kerana Pas sedari awal lagi telah membuang namanya sebagai calon, malah telah memecatnya dari jawatan SU Perhubungan walaupun baru empat bulan dilantik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mengaku shjlah pas TAKLEH menang di selangor.

      Padam
    2. JOM UNDI PH.


      TANGKAP MO1. TANGKAP JHO LOW TAEK.



      Padam
  2. Bekas adun dewa cina, dulu korang kutuk dia, sekarang dah masuk Haprak diampunkan kesalahan lalu oleh Haprak, lps pru14 nanti najib pulak akan masuk Haprak untuk mensucikan kesalahan 1MDB...kehkehkeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. TERIMALAH HAKIKAT,PAS sudah kembali ka zaman 80'an,penuh dgn "EGO''TAMAK''DIA JER YG BETUL',parti syok sendiri!hanya berligar geng2 dia shj.

      Padam
    2. Kekeke. YB yang bakal makan dedak Umno kita wajib sembelih awal. Pangkah hanya YB yang takkan makan dedak. Raya dah dekat. Lauk berperisa YB makan dedak curi 1MDB adalah lauk terbaik. Umno - Pas masak rendang daging cicah ketupat curi 1MDB. Kekeke.



      Padam
  3. 34. “Eric” TAN Kim Loong (“TAN”) is a Malaysian national and an associate of LOW. He also served as a proxy for LOW in numerous financial transactions. He was the stated beneficial owner of several bank accounts into which misappropriated 1MDB funds were transferred.

    BalasPadam
  4. Syabas Khairuddin anda adalah penyebab Haprak di Paya Jaras kucar-kacir...kehkehkeh

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...