Iklan Penaja 1

Sabtu, Mac 31, 2018

Hot!! Gelombang perubahan bergerak dari utara

Perhimnpunan di Guar Chempedak, Alor Setar disertai puluhan ribu peserta.
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Gelombang Pakatan Harapan (PH) kini bergerak dari utara ekoran sambutan hebat pengundi di Kedah dan Perlis terhadap Jelajah Pakatan Harapan (JPH) kelmarin dan malam tadi.
Selepas berjaya menarik puluhan ribu penyokong di Kedah, JPH membuat kejutan lagi di Perlis, negeri yang selama ini kurang cenderung dengan himpunan politik.
Dalam himpunan JPH di Utan Aji malam tadi, ribuan rakyat Perlis menyertai perhimpunan yang dipimpin oleh Tun Dr Mahathir Mohamad dan Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail itu.
Kedua-duanya dinamakan sebagai bakal perdana menteri dan timbalan perdana menteri jika PH menang dalam PRU 14 nanti.
Kajian yang dibuat oleh Institut Darul Ehsan (IDE) berakhir 26 Mac lalu mendapati Kedah akan jatuh ke tangan PH dalam PRU 14 nanti.
Faktor utamanya adalah pengaruh Tun Dr Mahathir dan anaknya Mukhriz, bekas menteri besar Kedah yang diberhentikan oleh BN.
Merdeka Centre pula meramalkan gelombang politik akan berlaku di Kedah.
“Insya Allah gelombang politik akan bergerak dari utara ke selatan,” kata seorang pemerhati politik melihat kepada apa yang berlaku di Kedah kelmarin dan Perlis malam tadi.
Presiden PH, Dr Wan Azizah sendiri terkejut dengan sambutan di Kedah dan Perlis itu.
“Hebat sambutan rakyat Perlis! Gelombang Pakatan Harapan bakal tumbangkan kerajaan GST Barisan Nasional,” tulis beliau dalam Facebooknya.
Semasa JPH di Kedah, beliau menulis “Lautan manusia di Jelajah Pakatan Harapan Kedah sekarang ini. Tahniah rakyat Kedah!”
Politik Perlis yang biasanya sejuk telah panas malam tadi apabila mereka menyertai JPH di Utan Aji.
mdl

Picture

29 ulasan:

  1. Mereka hadir nak tengok siapa loyar buruk dan Ketua KLEPTOKRASI SIAL yang sebenar.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun klepet lah tu...hehehe

      Yg wan jijah pon bahlol duduk sblh tun klepet yg puas mghina lakinya.Dahlah isu fitnah liwat tu msh tergantung tanpa penjelasan khusus dpd tun klepet...nie dia boleh pulak dpd pernah bertangisan kpd comolot dgn tun klepet...jijik lah!!!

      Apa ntah ilmu tun klepet sampai sekor2 sanggup menjilat tapak kaki dan bontotnya...hehehe

      Mgkin dah kenyang kena dedak oleh mantan peeM terkaya di dunia...hehehe

      Padam
    2. huh..Batu Api

      Padam
  2. Hadi dan Najib dah macam kleptokrat sial penyamun pencuri harta benda orang kampung Negeri Pokok Beringin, Badan dan Nyawa. 5 untuk aku Hadi yang lebih Najib kau yang punya. Mana boleh. Itu negeri aku punya. Akhirnya rakyat berjaya juga tangkap pencuri dua ekor ini. Kleptokeat Sial Hadi dan Najib curi duit 1MDB. Ini duit bawa suwey wooo. Kekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun klepet curi wang rakyat tak apa kah cai????hehehehe
      Ada kemungkin ker dia tidak menyamun mcm dulu2 tu jika jd peeM...hehehehe

      Klu dia sendiri pon tak mampu nak jelaskan mana dtg duit membeli 8 buah rmh mewah termasuk di london..canada dan argentina....baik dia jilat bontot kuda2nya....hehehehehe

      Klu tak mampu nak jelaskan...sial memanjang woooooo....hehehehehe

      Padam
    2. Kekeke. Macai nak cuba hiburkan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak yang hilang Equanimity ke chai? Kekeke. Kleptokrat Sial Najib Tun Razak sodih sangat tu. Cuba lagi macai. Jilat Taek Jho Low ke. Kekeke.



      Padam
  3. Nampak yang hadir hanyalah warga 50 an dan warga tua, mana pergi anak muda?

    Ibu bapa mereka gagal untuk meyakinkan anak-anak muda.

    Inilah yang disebutkan Al Quran, anak-anak dan harta benda adalah ujian buat manusia.

    Oleh kerana itu ibu bapa mereka tidak mengikuti kehendak anak-anak mereka.

    Dalam hal ini yang betulnya ialah anak-anak bukannya ibubapa.

    Tahniah anak muda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kekeke. Anak muda tengah cari Jho Low Taek sekarang. Depa nak kerumun macam Ustaz level menantu dan tentera RTI kerumun Agen CIA Nik Abduh. Kekeke. Jaga-jaga semua yang ambil duit Umno. Transaksi duit hangpa dah bocor. BAFIA Najib pada Rafizi dah tak boleh tolong hangpa. Kekeke.



      Padam
    2. Kalau dah terbukti tangkap aje la dan biar mahkamah yang tentukan.

      Macam kes LGE, tangkap dan bicara, tapi belum tentu lagi LGE bersalah.

      Bukan main fitnah macam ni sedara, tak hebat langsung la, macam upin dan ipin.

      Padam
    3. Ana tahu. Ana sumpah enta jadi abu. Kalau jadi abulah. Ana ambil duit Umno. Tok Guru ambil duit Umno. Semua ambil duit Umno. Ana kenal CIA. Enta jangan main, nanti ana telefon CIA. CIA beritahu ana apa Jokowi buat. Sekarang Jokowi tengah intai Villa Kubu, Bali sambil baca komen enta. Kekeke. Ana tahu. Ana tahu. Enta macai. Ini bukan level menantu. Equanimity ana suruh FBI ambil. Pemecah Pas Agen CIA. Kekeke.



      Padam
  4. Macai upahan Kleptokrat Sial Najib Tun Razak kawan Nik Bedoh agen CIA pemecah belah parti Pas. Kekeke. Jilat Taek Jho Low. Selamatkan Riza Aziz. Sorok skandal 1MDB. Kekeke. Equanimity sudah kena rampas FBI dan dalam Report DOJ, ada 4 buah syarikat dimiliki seekor rakyat Malaysia sudah ambil tindakan mahkamah di Indonesia nak halang rampasan Equanimity. Kekeke.

    Siapa agaknya Rakyat Malaysia itu? Apandi Ali ke? Kleptokrat Sial Najib Tun Razak? Kleptokrat Sial Rosmah Mansor? Anak Sial mereka Riza Aziz? Salleh Keruak? Ahmad Maslan? Kekekeke.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama je KLEPTOKRASI SIAL PH dengan BN, sama-sama perasuah BN 71 dan PH 21, dua-dua SIAL....kehkehkeh

      Padam
    2. Sy cdgkan agar tun klepet memgetuai siasatan dan tangkapan kpd jo low dan anak tiri najib tu...hehehehe

      Pembantunya selain dpd fbi atau cia atau george soros...kita masukkan juga macai2 DOJ semalaysia...hehehehe

      Oppsss lupa plak...tun klepet tak mampu bekerja lbh dpd 3 jam sehari.Klu lbh dpd 3 jam...dia akan sakit dan terpaksa berehat selama 3 hari.Jelas tak kompeten....hehehehe

      Apa kata kita lantik husam tugu.Kesungguhannya amat diyakini sehingga meletakkan famili no2 sehingga anak jadi penagih pon dia tak tahu krn kesungguhan dia buat kerja memfitnah...hehehe

      Kebolehan lain ialah dia mampu menyiasat mll mimpi.Makin bnyk dia bermimpi makin hebat gila isimnya...hehehe
      Purata 15 kali atau lebih...hehehehe

      Maka kita angkat husam tugu sebagai penyiasat tambahan sambil tun klepet tukang sorak...hehehehehe

      Padam
    3. Kesian macai. Kekeke. Patutlah meroyan. Macam ini macai kes nak selesai. Tun jadi PM ke 7 yang akan tangkap Kleptokrat Sial Najib Tun Razak, penaung 1MDB, Menteri Kewangan dan PM yang bersubahat Skandal 1MDB sebagai MO1. Makan quinoa 3x sehari di Sungai Buloh. Jho Low dan Anak Sial, Riza Aziz hantar ke penjara Guantanamo. Makan quinoa 1x sehari sampai mati kena kerusi eletrik. Mak Sial Rosmah Mansor akaun Ambank sampai 2j duit curi dan rantai permata pink beli duit curi kena ekstradisi ke US jadi amah Kevin Hart. Tak payah makan sebab obes sangat. Kekeke.



      Padam
    4. Hehehehe...kit sial..anwar..mat sabun yg beriya2 nak tangkap tun klepet atas kesalahan rasuah dan salahguna kuasa semua dah kena klepet...
      Sekor2 dh menjilat tapak kaki dan bontot tun klepet...hehehehe

      Klu penyamun tarbus tu bercadang nak tangkap jho low..najib atau sesiapa pon...teruskan.Jangan hangat2 taik ayam mcm pemimpin2 haprak.
      Buat malu para pengikut jer..
      Buat rakyat meluat jer..
      Hehehehehe....

      Padam
  5. Balasan
    1. Hehehehe...rakyat kata tun klepet dah nyanyuk.Bukan shj nyanyuk...dah mcm org gila meroyan....hehehehe

      Padam
  6. Kekeke. Adik dan anak kandung Kleptokrat Sial Najib Tun Razak sendiri sudah mula kesan transformasi Diktator Sial. Mereka dah mula lari jauh daripada Kleptokrat Sial, Anak Sial dan Puaka. Absolute Power (Cash is King) is Absolute Corruption. Kekeke.



    BalasPadam
  7. tunggu gelombang dr barat ke timur...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lawak cai....hehehehe

      Seorg penyamun tarbus nak berdakwah dpn macai2 haprak dan macai2 DOJ

      Kahkahkahkahkahkahkahkahkah....

      Dah tua oiii...hehehehe
      Bertobatlah dpd menipu rakyat tun klepet oiii....hehehehe

      Errrrr....ko nak tipu macai haprak dan macai DOJ....silakan.

      Hehehehehehehe

      Padam
  8. Pakatan Harapan adalah pengumpul para anti Islam dengan harapan Malaysia dapat diliberalisasikan mengikut acuan penentang Islam.

    Sudah banyak terkumpul suara-suara keantian mereka terhadap Islam sehingga dijadikannya makanan sajian sewaktu dipentas ceramah untuk santapan umum.

    Yang kurang imannya akan diratahnya hidangan yang dihidang oleh para anti Islam, yang beriman akan menilai semua makanan sebelum terjadinya darah dan daging.

    #SELAMATKAN MALAYSIA DARI DILIBERALISASIKAN OLEH PAKATAN HARAPAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hati-hati dengan Islam bawaan puak Khawarij. Islam dengan unsur takfiri daripada puak Khawarij. Mereka guna Al Quran untuk kafirkan umat Islam di seluruh dunia. Sekarang mereka dah mula bertapak di Malaysia dalam Pas dan Umno. Jalur keras dan militan boleh dibaca dalam komen macai mereka.

      Istilah kurang iman, anti Islam, penentang Islam, rosak aqidah liberal kafir harbi kepada umat Islam yang lain. Dengan sesuka hati digunakan tanpa rasa bertanggungjawab.

      Ini cara puak Khawarij yang mencucuk tombak dengan Quran melawan Khalifah. Kononnya mereka sahaja bawa Islam sebenar.

      Akhirnya puak Khawarij yang penuh dendam dan busuk hati ini merosakkan agama dengan pertumpahan darah dan pergaduhan sesama Islam. Waspada dengan isi ucapan mereka yang menggunakan agama untuk menghukum umat Islam mengikut nafsu serakah.




      Padam
    2. Islam agama dakwah. Bukan sekadar menghukum. Tetapi di bawah puak Khawarij kita boleh baca pelbagai ugutan dosa dan neraka yang diucapkan mengikut dalil yang mereka ambil separuh-separuh. Umat Islam yang tidak faham dan mudah dipengaruhi dengan istilah agama dan solekan imej sunnah diperdaya.

      Jika Islam yang penuh dendam, menghukum dan berprasangka seperti puak Khawarij sebar kini, tidak mustahil kita akan hasilkan pengebom berani mati di Kelab Malam seperti berlaku di Bali.

      Ayuh sebarkan Islam dengan berhikmah dan bijaksana. Dakwah dengan kaedah yang Nabi SAW seperti memberi makan kepada pengemis buta yang mencacinya, melepas tebusan yang mengajarkan baca dan tulis kepada anak Islam dan menghormati serta kasih orang yang lebih tua.



      Padam
    3. Khawarij ni ramai ada dalam Haprak, syiah pun ramai, hati2 umat Islam, ikutlah saranan imam Al Shafiee.

      Padam
    4. Hanipa Mydin Kutty tidak puashati kerana menjadikan Azeez diatas mukabumi Allah ni....apa jenis manusia pemimpin macam ni?

      DONT WORRY BE HAPPY.....kahkahkah

      Taubat la Nipah ooiii....kesian kat penyokong kamu yang amat senang diperbodohkan.

      Padam
    5. Dol masuk page dia buat takfiri kau tu. Apa susah macai? Facebook Peguam Pas Dulu. Kekeke.

      Nak tengok macai berani ke tak nak bagi hukum takfiri, bila kena grill dalam court. Kekeke.



      Padam
  9. Islam 821 ajaran CIA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. DONT WORRY BE HAPPY....kahkahkahkah

      Padam
  10. Sian tgk macai umngok melalak

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive