Iklan Penaja 1

Rabu, Februari 28, 2018

Musuh Pas bukan Umno, kata Ulama pas

Musuh Pas bukan Umno, kata Mahfodz
iklan penaja : PUSAT JUALAN TONE EXCEL www.tonenilai3.com
Pas kini dilihat bukan lagi menyasarkan Umno sebagai musuh utama mereka sebaliknya sasaran itu telah diubah kepada Parti Amanah Negara (AMANAH).
Ketua Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mahfodz Mohamed mengesahkan, objektif mereka untuk jatuhkan AMANAH di negeri Johor dalam satu ucapan di program Fastaqim 2.5 di negeri itu.
“Kita nak jatuhkan AMANAH yang tidak amanah. Kalau tuan-tuan kalah di Parit Yaani, malulah nak letak mana muka Pas di sini?” ujarnya.
Program Fataaqim 2 Pas yang diadakan di Dun Parti Raja.
Dalam pada itu, Umno yang menjadi musuh tradisi Pas sejak sekian lama tidak dibangkitkan.
Tapak program berada di Dun Parit Raja yang dimenangi Umno tidak langsung disentuh oleh beliau.
Selain itu Pas Johor hanya menyasarkan kemenangan bagi 12 kerusi Dun Johor sahaja dan tidak berminat untuk memerintah negeri Johor.
“Maka kita berusaha sungguh-sungguh untuk menang tiga kali ganda daripada yang kita menang pada PRU13 iaitu 12 Dun (dari 4 Dun) di Johor ini.
“Kita boleh menjadi pembangkang yang kuat, pembangkang yang efektif dan juga boleh jadi ‘king maker’ di negeri Johor ini,” sambung Mahfodz.
Mahfodz juga menyarankan agar ahli Pas berkerja bersungguh-sungguh bagi mencapai matlamat yang dikhendaki oleh partinya.
mdl
Picture

40 ulasan:

  1. menjadikan parti sebagai king maker adalah ibu kepada segala kemunafikan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahdey tu bapak segala munafik..sanggup diliwat oleh dapigs....hehehehe

      Padam
    2. sejahat2 madey,sedang berusaha nak baiki,tapi sipenjual agama bersama sipenyamun yg masih menyamun.

      Padam
    3. Nak baiki labu yang dh rosak ke?....kehkehkeh....baiki la sendiri....kamu yang rosakkannya kamu baiki la sendiri...jgn heret rakyat dengan masalah ini....

      Padam
  2. Ulama pendusta. Rosak agama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Isu fitnah liwat...
      Anwar pendusta atau mahdey pendusta
      Hehehehe

      Isu yg menjadikan macai2 haprak meroyan....
      Standard dan sokongan jatuh angkara isu tersebut....hehehehe

      Padam
  3. Jumpa ular dan ularmak di tengah jalan, ular jangan dipukul bagi dia lalu dan tunduk hormat. Ini ular makan tikus perosak padi. Kekeke. Tapi Ularmak kena pukul cukup-cukup. Dah lunyai hancur berkecai baru dia mengaku terima rasuah 200j dari Umno. Kekeke.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu jumpa ular dan taik....ular jgn dipukul.Ular bagi kat mahdey spy sentuhannya makin berbisa.
      Taik pulak bagi pd macai2 haprak krn mrk layak makan taik.Senang kena klepet...hehehehehehe

      Padam
  4. Memang betul UMNO bukan musuh PAS, blh dikatakan ahli UMNO kebanyakkannya Melayu Islam berbeza dgn Pakatan Harapan yang kebanyakkan ahlinya kafir harbi (baca DAP) dan juga kafir harbi inilah yang menguasai PH sepenuhny.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas parti babi2..haha Pas+IKatan+Gagaasan Sejahtera

      Padam
    2. PANxxx dan pgayR tukang lap taik dapigs dan mahdey....hehehehe

      Padam
  5. Kat Kelantan Husang PAN jadikan PAS sebagai musuh utama dan berUG pulak dgn UMNO...

    Hari-hari fitnah PAS sebagai balasan UGnya dengan UMNO...

    Dah jadi BARUA UMNO pulak ke, jangan lupa pada Tuan Besar DAP. nanti dsempitkan dedak.....kehkehkeh

    BalasPadam
  6. Dulu PKR, PANdir, DAP-Zionist kata musuh utama mereka ialah Madey, pemimpin paling zalim dan diktator, sekarang...ewah...ewah...ewah....dah bercium mulut dengan Madey.....semua ludah dijilat kembali...cakap bohong la pemimpin Haprak ni...tiada pegangan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beruk2 haprak nie suka melihat kelemahan org lain ttp mrk sendiri pon 2x5 dan lebih munafiknya...hehehe
      Sebab itu mrk mudah kena klepet oleh mahdey dan dapigs....hehehe

      Seboknya mrk sampai isu fitnah liwat anwar yg besar tu diremehkan.Apatah lagi derma dan perjanjian sulit pemimpin2 mrk dgn yahudi zionis.
      Macai2 haprak hanya seronok dpt bunga dan taik jer.Standard angguk2 dan senang dipijak kepala mrk oleh situa klepet dan dapigs...hehehe

      Padam
    2. Itu lah realiti sebenar kehidupan golongan yang tiada berpendirian...

      Macam LGBT, lupa dengan kewujudan diri sendiri...kehekhekeh

      Lembut tak apa asal jangan lawan fitrah kewujudan manusia...

      Kami adalah LGBT yang beriman....kahkahkah

      Lebih kurang sama dengan mereka sebenarnya...

      Padam
  7. Makan rasuah pun ularmak masih mengaku beriman? Kekeke. Hancur dah Pas angkara #sumpah jadi abu #pas parti rasuah kekeke.




    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulamak bukan saja beriman malah sentiasa bertaqwa kepada Allah SWT ....

      Yang mengaku beriman tu golongan LGBT yang tidak berpendirian macam mung la......kehkehkeh

      Padam
  8. TAHNIAH KLEPTOKRAT SIAL NAJIB TUN RAZAK DAN ROSMAH MANSOR, ANAK BUAH SIAL BERNAMA JHO LOW TAEK DAH MASUK BERITA DUNIA LAGI NAMPAKNYA. BRAVO MO1!

    https://www.youtube.com/watch?v=7cqDE8K_uMs


    http://abcnews.go.com/International/wireStory/indonesia-seizes-yacht-wanted-us-probe-malaysia-53408544


    https://www.reuters.com/article/us-malaysia-scandal-1mdb-indonesia/indonesia-seizes-luxury-yacht-linked-to-1mdb-investigation-police-idUSKCN1GC155


    https://uk.reuters.com/article/uk-malaysia-scandal-1mdb-indonesia/indonesia-seizes-luxury-yacht-linked-to-1mdb-investigation-police-idUKKCN1GC16C?il=0
    http://www.straitstimes.com/asia/se-asia/indonesia-impounds-luxury-yacht-equanimity-sought-in-1mdb-probe


    https://www.theedgesingapore.com/indonesia-govt-seizes-jho-lows-us260-mil-superyacht-bali

    http://kwsn.com/news/articles/2018/feb/28/indonesia-seizes-luxury-yacht-linked-to-1mdb-investigation-police/


    https://www.seattletimes.com/business/indonesia-seizes-yacht-wanted-by-us-in-probe-of-malaysia/


    EQUANIMITY YANG DIBELI OLEH JHO LOW GUNA DUIT CURI 1MDB DAH KENA RAMPAS DI BALI, INDONESIA. Kleptokrat Sial Najib Tun Razak dan Rosmah Mansor makin dikepung menjelang PRU14. Kekeke. Mana mahu lari KLEPTOKRAT SIAL? Takkan nak pakai macai SIAL yang tak tahu nak spin berita? Kekeke.



    BalasPadam
  9. Dulu audio percakapan manja antara Mat Sabu dan Normah disebarkan oleh UMNO untuk menjatuhkan maruah PAS, kecoh satu Malaysia Mat Sabu dan Normah di Pantai Cahaya Bulan yang ditangkap khalwat, itu adalah angkara fitnah UMNO.

    BalasPadam
  10. Audio percakapan Anwar dan pelacur " China Doll " pun disebarkan oleh UMNO untuk menjatuhkan maruah Anwar, amat keji perbuatan UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan audio lah bahlol...video
      99.99% muka datuk seri anwar bin ibrahim...hehehe

      Satu lagi video dlm youtube...anwar meliwat sambil melancap butuh pasangannya....99.99% muka dan suara siklepet tua mahdey kutty...hehehehe

      Padam
  11. Sekarang isu audio yang dikatakan sebagai suara Nik Abduh yang ambil duit dari UMNO, tapi bukan UMNO yang sebarkan, tugas ni dah diambil alih oleh PAN semata-mata nak bodek supaya UG antara PAN dan UMNO berjaya terutama di Kelantan, kan sama tu peelnya antara PAN dan UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kekeke. AMANAH yang sebar ke? Bukan orang Pas yang sembah dan wala kepada KLEPTOKRAT SIAL Umno ke yang sudah sebar kepada parti lawan? Kekeke. Nik Abduh si bendul ini dah masuk perangkap Umno. Kekekeke. Bila penyembah Umno dalam Pas dapat pecahkan Pas, habislah kerja dia. Sebab kerja penting buang professional dah dibuat Hadi Awang sendiri. Kekekeke. Kena tunggu lagi. Cerita Nik Abduh, Tok Guru dan semua ambil duit Umno belum selesai. Ada banyak lagi part2 yang akan hancurkan terus Pas. Kekeke.



      Padam
    2. Fitnah ni dimuatnaik oleh Ketua Pemuda PAN Kelantan, Hazmi Hassan...ni ke barua UMNO? PAN dan UMNO elok bergabung, buruk akhlak...sama perangai hodoh dan busuk

      Padam
    3. Kekeke. Habis Tontonwi melenting dalam Facebook apa pula sebabnya? Betul ke fitnah? Kekeke. Dalam AJK Pas sekarang tinggal agen2 Umno sahaja. Mereka inilah yang akan tentukan Pas mesti hidup untuk pecah undi, atau hancur berkecai supaya ahli Pas undi parti sembahan mereka - umno. Mana ada yang akan minta undi PH? Lagi hentam PH ada. Kekeke.



      Padam
    4. Prinsip kami mudah je, selagi belum dibuktikan bersalah ianya tetap satu fitnah yang dimainkan oleh makhluk yang tidak bertanggungjawab dan mempunyai akhlak yang buruk.

      Sebagai contoh 1, dalam kes liwat Anwar, selagi penuduh belum gagal membawa 4 saksi yang digariskan didalam Al Quran selagi itu ianya tetap fitnah.

      Contoh 2, kes LGE yang terlibat dengan rasuah banglo murah, selagi mahkamah belum berjaya membuktikannya, ianya tetap fitnah.

      Contoh 3, project terowong dasar laut pun sama, selagi mahkamah belum memutuskan kerajaan Penang rasuah ianya tetap fitnah.

      Dan banyak la lagi kes-kes rasuah dan salahlaku pemimpin PH, kamulah salah seorang penyebar fitnah dan juga amat buruknya akhlak kamu.

      Padam
    5. Kekeke. Akhlak buruk bila USTAD BROKER mengaku TOK GURU ambil duit UMNO. ANA ambil duit UMNO. SEMUA ambil duit UMNO. Kekeke. Lebih buruk lagi, simpan barua UMNO dalam AJK Pas Pusat. Najib dah arahkan supaya USTAD barua Pas dihapuskan tu. Sebab itu barua Umno kena sebar cepat2. Kekeke.




      Padam
    6. Ini pun salah satu fitnah juga, buruk akhlak orang yang suka fitnah lagi2 fitnah pada ulamak.

      Dalam PH ramai makhluk-makhluk yang amat mudah mempercayai fitnah, sebab tu fitnah ni sentiasa menjadi senjata PH dan UMNO.

      Amat mudah sekali, sebagai CONTOH Hazmi Hassan mengupah seseorang atau beliau sendiri yang mencipta audio itu dan memuat naik dalam FB tuduh suara Nik Abduh lepas tu paksa suruh Nik Anduh menafikannya, mudah kan?, ini la fitnah namanya.

      Sepatutnya sipenuduh kena la bawa bukti sekali, biar terang dan jelas, bukan berselindung disebalik fitnah. Buruk akhlaknya, ini kan permainan UMNO dan kenapa PH pula yang ambil alih?

      Padam
    7. Kekeke. Jangan pertahan rasuah macai. Rasuah itu HARAM. Ibarat pertahan makan BABI dan ANJING atau BERZINA DENGAN ISTERI ORANG! Pelik benar macai - bila bukti SUARA dah diberikan - tapi masih minta bukti lagi? Bukankah fitnah itu jika perkara tersebut tidak benar macai? Dah confirm ke Nik Abduh tidak mengaku SUARAnya sendiri? Jika tuan punya badan pun belum berani mahu mengaku atau masih takut nak menafikan, layak ke orang lain nak kata itu adalah "fitnah" sedangkan betul atau tidak tuan punya badan kena keluarlah sebab NAMA, SUARA DAN MUKA NIK ABDUH NIK AZIZ sudah mahsyur terima duit Umno. Malah dipalit juga nama TOK GURU DAN SEMUA AMBIL DUIT UMNO. Jadi tak perlu macai tak ketahuan apa tiba-tiba pula kena tolong jawab ganti TERTUDUH di Facebook atau Blog. Kekeke.



      Padam
    8. Nik Abduh dan Hadi Awang kena doa Kleptokrat Sial Najib Tun Razak menang. Kalau tidak, duit Umno aka duit CURI 1MDB akan mengejar Para Ularmak Pas yang ambil duit Umno. Duit Umno aka DUIT CURI 1MDB yang diambil Ularmak Pas akan buat mereka sengsara sampai anak bini dan mungkin satu keturunan! Kekeke.



      Padam
    9. Kalau nak dimeasure tahap akhlak mung boleh la aku puji sikit cai, bagus kerana mengingatkan aku tentang Rasuah itu HARAM.

      Elok juga ada macai macam mung dalam PH cai, boleh la mung nasihatkan sikit pemimpin PH tu agar mereka jauhi Rasuah, cakap kat mereka Rasuah itu HARAM, bagi nasihat itu bagus tapi biar bertempat.

      Aku tak mempertahankan RASUAH tapi aku mempertahankan prinsip aku je, simple, tidak bersalah selagi belum dibuktikan bersalah, sila bawa bukti yang terang dan jelas.

      Perkara belum jelas bagaimana mung boleh kata itu satu RASUAH? Kan fitnah namanya tu, ingat cai bahaya fitnah.

      Padam
    10. Cai, bahaya bermain dengan fitnah ni, kan kita dah ada satu pengalaman akibat fitnah, sampai sekarang pun masih belum diperbetulkan lagi, bersalah atau difitnah?

      Tinggal 99 hari je lagi maka keluar akan hero reformasi dari penjara Sg Buluh iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim, ini akibat fitnah cai, kesian DSAI dan keluarga.

      Nanti bila keluar dari penjara apakah DSAI akan dilihat sebagai seorang yang telah difitnah atau memang betul neliau seorang peliwat dan akan bergelar sebagai seorang bekas banduan? itu salah satu persepsi rakyat terbanyak.

      Kemana halatuju DSAI? apakah DSAI akan bersama dengan orang yang telah menyebabkan dirinya dan keluarga menanggung malu dan derita akibat fitnah? Apakah DSAI begitu rendah moralnya sehinggakan maruah diri dan keluarga dipijak-pijak disebabkan oleh fitnah?

      Natijahnya besar cai, jangan main dengan fitnah dan aku percaya bahawa mung pun dilanda kebinggungan dengan isu liwat DSAI, dilema sehingga payah untuk memilih kebenaran, itu lah akibat fitnah cai...kesian DSAI dan keluarga.

      Sekarang dah jadi Top Dog PH, Aa'uzubillah.

      Padam
    11. Kekeke. Kes liwat ni macai je suka meroyan. Kekeke. Kalau kempen lucah dan seks masih jadi teras utama kempen be end dan pas, tak ada kepentingan Rakyat diberi perhatian maka parti dinosaur umno - pas akan pupus tak lama lagi. Zaman sudah berubah dan isu yang terkini dan melibatkan mawa depan negara akan menjadi kempen terbaik. Tapi sebagai penyokong PH, memang suka bila macai terpaksa buat propaganda lucah dan seks sebab itu petanda think tanker parti sudah out of date dan tiada idea lagi nak tarik pengundi. Thats why macai meroyan tetapku layan. Kekeke.



      Padam
    12. Nik Abduh hanya menafikan sekeras-kerasnya - entah apa nak nafi pun tak tahu - guna facebook. Tapi tak berani nak keluar suaranya sendiri untuk menafikan sekeras-kerasnya. Kekeke. Kita kena faham bersama-sama kenapa YB tak berani nak bersuara tu. Kekeke. Kalau nafi guna suara, nanti ada pula yang sambung video suara Nik Abduh mengaku ambil duit Umno dan suara Nik Abduh menafikan sekeras-kerasnya ( FB limited edition sahaja). Kekekeke.



      Padam
    13. Inilah akibatnya bermain dengan fitnah cai, mung cabar Nik Abduh muncul dan nafi, bila Nik Anduh dah muncul dan menafikan sekeras-kerasnya mung fitnah lain pula.

      Sudah-sudah la tu cai, cukuplah menipu Allah. muhasabah diri cai, daripada muslim berubah lah menjadi mukmin yang sentiasa mengingati Allah.

      Jangan disajikan makanan harian dengan fitnah gantikah makanan harian dengan zikir dan amal ibadat.

      Padam
    14. Bukan suka meroyan cai, mung tengok sendiri la keadaan DSAI dan keluarga, sehingga tahap yang amat hina yang telah ditanggung oleh DSAI sekeluarga

      Bukan kempen lucah dan seks cai, aku ajak mung jangan bermain dengan fitnah supaya kita tidak tergolong bersama golongan yang dimurkai.

      Akibat fitnah musnah sudah maruah DSAI dan sekeluarga, kesian cai.

      Padam
  12. apa hal PAS sejemaah memerintah Selangor?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penggal ni je...lps pru 14... tiada lagi

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive