Hot!! : Hubungan Pas, Umno semakin erat

Zahid berpimpin tangan dengan Tuan Ibrahim selepas selesai seminar antarabangsa mengenai Rohingya di Hotel Marriott, Putrajaya semalam.Zahid berpimpin tangan dengan Tuan Ibrahim selepas selesai seminar antarabangsa mengenai Rohingya di Hotel Marriott, Putrajaya semalam.
Ketika Bersatu mengumumkan penyertaannya ke dalam Pakatan Harapan, hubungan antara Umno dan Pas diperkemaskan lagi menjelang pilihan raya umum ke 14 ini.
Semalam, kedua-dua timbalan presiden Umno dan Pas berpimpin tangan di majlis penutup seminar antarabangsa Rohingya di Hotel Marriott, Putrajaya.
Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi yang membuat ucapan penutup di majlis itu turun dari pentas dengan berpimpin tangan dengan timbalan presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man yang turut menyertai seminar itu.
Dalam majlis itu, Ahmad Zahid Hamidi telah menerima resolusi seminar daripada Presiden Yayasan Amal Malaysia, Hussin Ismail.
Yayasan Amal Malaysia adalah sebuah badan yang terletak di bawah naungan Pas.
Seminar selama tiga itu berlangsung dari 14 hingga 16 Mac 2017 anjuran bersama Kesatuan Ulama Muslim Sedunia, Institut Keselamatan Awam Malaysia (IPSOM), International Federation for Relief & Development (IFRD) dan Yayasan Amal Malaysia.
Pengerusi seminar, Husin Ismail, dalam suatu kenyataan medianya berkata, tema bagi seminar ini adalah “THE PLIGHT OF THE ROHINGYAN: SEARCHING FOR SOLUTIONS” dan ia mencakupi konflik yang dialami oleh etnik Rohingya.
Seminar ini juga dianjurkan bagi memahami sejarah etnik Rohingya, mencari, mengenalpasti masalah yang timbul seterusnya mencadangkan resolusi dan penyelesaian yang sebaiknya bagi meminimakan masalah yang berlaku.
Sebelum ini, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bersama dengan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak duduk sepentas dalam himpunan untuk Rohingya.
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for iklan mudah
Previous
Next Post »

54 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:43 PG delete

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA LATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 10:07 PG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 10:08 PG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 10:10 PG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 11:46 PG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 11:46 PG delete

Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 12:29 PTG delete

Alhamdulillah, bersatu lah Muslimin dengan Imam nya memimpin kearah kebaikan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 4:48 PTG delete

Bersatu merompak harta rakyat

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 6:48 PTG delete

Kalau bersatu dgn DAP dengan imannya juga kah?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:07 PTG delete

Bersatu dgn perompak harta negara dengan iman juga kah?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:15 PTG delete

Merompak tapi masih beriman..

Kalau bersama dap tolak hudud dgn iman kah? Jawab le jangan bg soalan lain pulak.. keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:15 PTG delete

Sepatutnya Jgn layan wanrosli pemfitnah ni. Tanya soalan2 bangang pulak tu. Tapi dlm keadaan ekonomi parah ni, kewujudannya agak menghiburkan jugak. Banyak lg rasanya kebangangan yg akan dipersembahkannya. So, guys, just enjoy yourselves.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 9:21 PTG delete

UMNOBN terima hudud? Bila tu? Share le sikit wanrosli. Tapi bg le dulu video matsabu tu. Ikut tertib wan. Lama dah ni, dah nak raya lg sekali.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:22 PTG delete

Sebagai Muslim sepatutnya kena tegas menyokong hudud. Bukannya tak berani nak jawab macam ni keh keh.. terhibur jugak aku tgk kamu cuba mengelak utk menjawab kerana bimbang DAP akan terluka..

Anyway enjoy your weekend bro.. keh keh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mac 2017 9:24 PTG delete

Tahniah Mat NASIR kerana percayakan alQuran juga. Cuma mintak kamu tlg bgtahu husang musang akan bahaya fitnah tu! Dan kita bagi masa kpd husang utk videokan bukti yg dia ada (kunonnya)..

AlQuran ada menyebut kewajiban melaksanakan hudud. LKS pula ada menyebut kewajiban menolak hudud. Jadi MOHD NASIR boleh tak tolong bgtahu mana satu pilihan PH? Samada beriman kpd alQuran atau LKS?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 10:35 PTG delete

Fitnah lg. Bila LKS kata ada kewajipan menolak hudud? Ada video ke? Tolong le simpan sikit kesyaitanan tu, bila nak berenti buat fitnah ni? Bila pulak UMNOBN kata ada kewajipan terima hudud? Tunjukkan sikit kejantanan tu. Aku janji, Dpt je video matsabu tu, ko tanya le apa pun, aku akan jawab. Setakat ni rasa aku, level KO sesuai dgn x reformist je. Aku pasti sgt ramai kat sini amat ragu akan keberanian KO. Mereka silap sebenarnya. Secara peribadi aku nmpk jelas keberanian KO. Satu je iaitu buat fitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 10:37 PTG delete

LKS bukan saja ingkar perintah Al Quran malah dengan perintah Bible pun kafir ni ingkar, Bible melarang makan babi kafir ni makan jugak, Bible pun ada sebut pencuri kena potang tangan, Bible juga ada menyebut hukum HUDUD mereka boleh ingkar jugak apatah lagi Al Quran. Dengan kitab mereka pun mereka tidak beriman. Selayaknya kafir ni minta mati je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mac 2017 10:48 PTG delete

Bersatu lah dengan Muslimin yang ada imam nya memimpin ke arah kabaikan dan keredhaan Allah swt. Pesan Rasulullah s.a.w.

Tinggalkan golongan-golongan yang meminggir keimanan dan ketakwaan, yang sentiasa diselubungi keburukan.

Pasti akan ada kebaikan selepas keburukan dan pasti ada keburukan selepas kebaikan, bersatu lah dengan golongan Muslimin yang ada imam nya, inilah penyelesaiannya.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 5:55 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:16 PG delete

Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:17 PG delete

Apa bodoh sgt soalan wanrosli ni.p tanya budak tadika lah wanrosli walataik. Kahjahjahjahjahjah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:18 PG delete

Setuju la wanrosli bahawa pas perompak ya.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:21 PG delete

9:15 saje je aku layan wanrosli ni sbb tgk la sendiri kebodohan nya.makin ditanya makin nampak kebodohan nya.elok utk gelak2 terutama weekend. Takyah susah2 kita buat apa tp wanrosli tunjukkan kebodohan puak pas nih.kahkahkahkah
Anyway enjoy your weekend bro.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:24 PG delete

Haje nye bebal mangkok ayun walaunggas ni..
Lks mmgla ingkar al quran sbb dia bukan org islam.cuba wanrosli dgn bible wanrosli ikut ke ajaran bible?yg lebih teruk wanrosli tu ingkar ajaran Allah, Allah kata jgn fitnah tp wanrosli keje buat fitnah... Sekian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 10:49 PG delete

Kami kwn2 wanrosli faham keadaan wanrosli slow nk fhm,membaca pun merangkak2
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:12 PG delete

Bagus sgt umno dan pas berbaik2...
Cukup2lah zaman mahdey yg asyik mengutuk sesama Islam...buat malu dpn bangsa dan agama lain jer..
Ttg ruu pon ada bangsat nak politikkan hingga Islam dipandang rendah oleh kapir dapigs.Apa salahnya kita bersatu dlm bab agama spy kapir dapigs pandang tinggi agama kita.Sekurang2nya yg pemakan dedak babi dlm PANtat pon akan turut dimuliakan oleh "mufti" dan kaliPah kapir dapigs.Biar jadi hamba kapir dapigs selama2nya tetapi tegas dlm menegak syiar agama akan meletakkan tuan2 dihormati.Betul tak???hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:21 PG delete

Laaaaa.pencarut nk ckp soal islam.kahkahkahkah.ini ka contoh islam yg nk kafir pandang tinggi tu. Mencarut 24jam pastu melancap tp nk islam dipandang tinggi.astaga..bodohnya walakontol tp xdpt dibayangkan. Hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:25 PG delete

Wahai pemakan dedak babi kapir dapigs..
Video pas terima rm90juta tu mana?Jangan mati dlm keadaan buat fitnah.Mengata org pandai tapi lupa mcm mamak kerala.
Korang nak percaya husam tugu?Silakan.Lepas nie mimpi apa pulak badut tu nak kelentong...hehehe
Tak sangka dlm dunia nie ada manusia yg sanggup 'bermimpi' utk menagih simpati dan perhatian.Hanya pemakan dedak babi kapir dapigs jer yg mampu mempercayainya.Org lain gerenti muntah hijau...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:29 PG delete

Laaaa xfhm ke aku kata mmg xda video rm90juta tu dan xda sape pun ckp ada video tu.alahai bengap nya walataik ni.ni aku post ulang kali yg ke sejuta.sila baca ya.jgn mls baca nt bodoh pulak salahkan dap.kahkahkahkahkah.
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:31 PG delete

AJK mufti penang dah meroyan nampaknya....hehehe
Relaks la cai...yg penting tiada ketegangan antara 2 parti besar melayu dan Islam.
Klu setakat dgn parti2 kecik pemakan dedak babi kapir dapigs aku tak kesah sgt...hehehe
Kenapa???Mrk menerima fatwa dpd kaliPah dan mufti kapir dapigs...
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:31 PG delete

Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:35 PG delete

AJK mufti penang dan zionis melayu semakin dengki...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 11:37 PG delete

Laaaa.mula lagi menfitnah. Mana Video matsabu tolak hudud tu?????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 1:22 PTG delete

Laa.. mana video RM90 juta tu MOHD NASIR? Fitnah macam husang le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 2:11 PTG delete

Wanrosli walataik dah xda modal. Kikikiki
Laa.. mana video matsabu tolak hudud tu Wanrosli walataik ? Fitnah macam hadi le tew!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 3:10 PTG delete

Suruh lah husang kuasa 10 videokan bukti 90 juta, kalau takde video sebagai bukti bagi lah bukti kalau husang adalah orang yang benar, setakat ni memang fitnah la sama macam PAS UG dengan umno, sampai ke lani pun masih difitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 4:02 PTG delete

Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 4:06 PTG delete

Citer panjang2 tapi masih takde video RM90 juta.. sila mimpi 15x lagi la..keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 7:14 PTG delete

Bodo nate wanrosli ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mac 2017 8:26 PTG delete

Xpa.wanrosli mmg cmtu biut kit sama mcm hadi.kahjahkah.tp meh baca lagi
Pasal video 90juta tu sila baca.jgn malas baca nt jd bodoh salahkan dap pula.
Oleh kerana walaunggas walakontolol walataik pas sekor tu xfhm.aku terpaksa post lg.sila baca ya walataik. Jgn malas membaca nt jd bodoh salahkan cina pulak
Laaaaaa.kan dah kata xda video. Astaga ulang balik.ok xpa kami fhm tahap IQ wanrosli. So kamu ulang balik supaya wanrosli blh membaca perlahan2
Baca pelan2 wanrosli. Kami fhm wanrosli lmbt nk membaca so xfhm isi kandungan. Kami post lg supaya wanrosli blh baca perlahan2
Aku rasa wanrosli ni xreti membaca tu sbb senang kena perbodohkan dek umno. Atau baca br sikit dah tersilap baca xreti baca balik terpaksa merangkak balik baca satu2 huruf...sian jg aku tgk wanrosli ni xreti membaca. So aku post byk kali supaya memudahkan wanrosli membaca. Kalau tertinggal baca blh baca bwh lagi supaya blh baca pelan.xyah laju2 baca pelan2 pun xpa.kami faham dan simpati pd org2 mcm wanrosli wajib dibantu membaca

Wanrosli walataik oooo wanrosli walataik. nape la bengap sgt. Brp kali aku nk ulang.mana ada video rm90juta tu.tak ada dan tak ada sbb xda siapa kata ada video rm90juta. Husang pun xda kata ada bukti video 90juta. Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mac 2017 10:25 PTG delete

Selagi takde video RM90 juta, hanya PAN je yg masih percaya kat husang musang ni! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 11:46 PG delete

Xfaham masih ada manusia sebodoh wanrosli. Igtkan manusia sebodoh wanrosli walataik dah pupus. Kakakah.apabila kita dh bgtau jwpn tp masih ulang soalan yg sama membuktikan wanrosli walataik semakin membodohkan diri.lagi diulang2 bodoh nama nya wanrosli walataik ni.kahkahkah
Kalau xreti baca huruf kecik baca huruf besar ni.XDA VIDEO 90JUTA, XDA XDA DAN XDA XDA DAN XDA XDA VIDEO 90JUTA TUU SBB XDA SAPA KATA ADA VIDEO RM90JUTA TU. Wanrosli buat cerita konon ada video rm90juta tu pastu wanrosli minta vvideotu.kahkahkahkah.kebodohan apakah ini.kahkahkahkah....tp wanrosli ngaku ada video bukti matsabu tolak hudud tu mana bukti video nya??????bertahun dan berjuta kali aku minta....xkan bengap kot xfhm2 soalan lg.kahkahkahkahkah.
Kalau xcaya pasni mesti wanrosli walataik ulang lg soalan yg sama xpe tu membuktikan wanrosli walataik semakin bodoh. Kahkahkah.elok pun wanrosli walataik ulang soalan sama byk kali menampakkan betapa bodoh dan bebalnya puak2 walataik PIGS ni.ahahaahahha.adui lawak2

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 2:51 PTG delete

Tak payah maki ala Mat Sabu dan tak payah fitnah ala Husang Musang..

Bagi je video bukti2 RM90 juta .. keh keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 9:45 PTG delete

Mmg sesuai Umno parti penyamun org melayu dgn parti penyangak jual agama PA$ nak bergabung.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 9:48 PTG delete

Bila lebai2 pondan PA$ nak saman SR atau Husam kes rasuah duit haram 90juta? Walaun sila mimpi 15x lagi la..keh keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mac 2017 9:50 PTG delete

PA$ dah kena kencing dgn parti penyamun Umno.kahkahkahkahak

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mac 2017 10:25 PTG delete

Tak habis lagi ke fitnah UG? Keh keh.. Syukurlah PAS bijak tak berani memfitnah.. mcm husang!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:29 PG delete

Aii seronok wanrosli menfitnah nampak??

Kehkeh

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 1:39 PTG delete

Terbukti PAN fitnah PAS UG dgn UMNO.. sekarang tanpa rasa malu kena jilat balik la fitnah tu.. syukurlah PAS tak pandai memfitnah... yg pandai fitnah pun dah keluar PAS dan sehingga kini org yg dah meninggal pun dia masih berani memfitnah! Keh keh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 2:31 PTG delete

Tak payah maki ala hadi syiah dan tak payah fitnah ala wanrosli walataik ..

Bagi je video bukti2 matsabu tolak hudud .. keh keh keh..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Mac 2017 4:38 PTG delete

Seronok memaki nampak? Keh keh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 5:26 PTG delete

Ikut hadi syiah king maki letew...kehkeh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Mac 2017 11:46 PTG delete

Seronok wanrosli menfitnah nampak???
Kehkeh

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng