Panas!! : Parti Islam Amanah Jawab Tuduhan Jahat Ulama Pas

Mohd Anuar TahirMohd Anuar Tahir
Parti Amanah Negara (Amanah) merupakan sebuah parti Islam dan tidak pernah menjadi alat serta dipergunakan oleh mana-mana parti politik di negara ini.
Setiausaha Agungnya, Anuar Tahir berkata, dakwaan yang mengatakan Amanah merupakan alat kepada DAP adalah berniat jahat dan fitnah semata-mata malah ia turut dianggap sebagai tuduhan tanpa fakta.
“Kami adalah parti Islam yang tak mungkin diperalatkan oleh mana-mana pihak.
“DAP merupakan sebuah parti demokratik yang memperjuangkan nasib rakyat malah mereka juga telah menjadi mangsa tohmahan rasis sejak dari dulul lagi,” katanya seperti dilapor Sinarharian hari ini.
Sebelum ini, Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali mengeluarkan kenyataan dengan mendakwa Amanah diibaratkan seperti ‘penyapu’ berikutan kesungguhan mereka mempertahankan DAP khususnya dalam agenda memperkasakan Rang Undang-undang Pindaan Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 (RUU 355).
Menyentuh mengenai dakwaan itu, Anuar berkata, Amanah telahpun memberi pandangan di Parlimen berhubung pendirian mereka terhadap RUU355 dan segala tuduhan yang dilemparkan tersebut adalah palsu.
“Bila masa kita tentang RUU355?
“RUU355 belum dibentangkan malah hanya baru dibaca di Parlimen dan saya mempersoalkan dakwaan fitnah tanpa bukti tersebut,” katanya.
mdl

IKLAN PENAJA
Image result for ramai berjaya dengan tone excel
Previous
Next Post »

19 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 11:05 PG delete

Jika nak dibandingkan PAN dengan UMNO. Jauh lagi UMNO lebih baik keislamannya.

Kesian Ustaz Ahmad Awang hanya dijadikan alat oleh PANDAP.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
6 Januari 2017 2:51 PTG delete

Salam en. Tanpa nama,

Kau ni dah jadi bodoh ke apa?

Kalau buat filem lucah the wolf of the wall street tu islam ke tak islam?

Dah macam kena laknat allah je kau ni, sampai terlihat jelas kebodohan kau, kau tak sedar2 ke kau tu bodoh???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 3:30 PTG delete

Bukan semua orang umno macam yang kau tuduh tu bahlol, ada ilmu tanpa syariat maka jadi lah lembik macam pondan. Bodoh dan bahlol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 3:38 PTG delete

Solat Jumaat kat mana? Kat Masjid UMNO atau masjid PAS?

Tak tanya imam tu orang UMNO ke orang PAS?

Tak tanya makmun disebelah tu orang UMNO ke orang PAS?

Kamu rukuk dan sujud bersama dengan mereka kan?

Bahlol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 5:25 PTG delete

Ulamak dedak 90juta..bila nk saman..jgn jadi munafik oii

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
6 Januari 2017 5:25 PTG delete

Woi tanpa nama bodoh,

Orang umno kalau bersekongkol dengan pemimpin umno buat filem lucah, kebas duit rakyat, jual negara kat china, tu islam apa tu samdol????

Syariat apa kau cakap???

Yang selalu cakap syariat hakikat tu ajaran sesat je!!!

Syariat kau boleh buat filem lucah ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
6 Januari 2017 5:32 PTG delete

Woi bangang!!!

Solat jumaat ikut parti ke???

Macam tu baik kau cakap kalau kau sembahyang di pulau pinang kau sembahyang masjid dap!!!

Kalau kau sembahyang di selangor kau sembahyang masjid pkr!!!

Saidina umar kata setakat sembahyang tak cukup lagi lah bahlol!!!

Sembahyang kalau merompak duit rakyat, jual malaysia kepada china,buat filem lucah tak gunalah!!!

Orang umno tu sama ada bersubahat kebas duit rakyat atau bodoh tengok je kemungkaran pemimpin umno!!!

Kau ni nak memperbodohkan orang ke nak tunjukkan diri kau bodoh???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
6 Januari 2017 5:49 PTG delete

Tanpa nama yang bahlol,

Parti filem lucah umno kau kata lebih baik daripada amanah dari segi keislamannya???

Kau ni dah mereng eh???

Baguslah, hadi marang kau mereng!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 9:38 PTG delete

Woi bodoh bahlol, bukan semua orang umno macam yang kau tuduh tolol.

Takkan kerana seorang semua orang umno dipersalahkan? Banggang.

Kalau bersekongkol dengan golongan murtad dan LGBT tu barulah islam? itu maksud kau bahlol?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 9:47 PTG delete

Kalau dah keislaman mereka kau ragui buat apa kau rukuk dan sujud dengan mereka, elok kau buat masjid sendiri. Bahlol.

Masjid di Penang umno jugak yang bina sebelum DAP lagi dan yang rukuk dan sujud bukannya penyembah berhala, mereka pun sembah Allah yang maha Esa.

Di Selangor pun sama jugak umno lah yang bina masjid sebelum adanya PKR.

Sama je PH dan UMNO semuanya perompak tapi lagi teruk kalau PH yang memerintah, lagi banyak huru hara.

Kau sebenarnya bodoh dan bahlol, elok saja bina masjid sendiri. Banggang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Januari 2017 9:52 PTG delete

Yer, bahlol, umno lebih baik keislamannya jika nak dibandingkan dengan PAN.

Kalau PH bukan setakat filem lucah, sendiri melucah pun tiada siapa yang nak halang.

Kat Penang tak perlu tengok filem nak melucah kat Penang pelacur melimpah ruah.

Murah ada yang mahal pun ada.

Yang jenis minat kaum sejenis pun berlambak kat Penang, bahlol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 1:01 PG delete

Walakontol kalau bodoh tlg simpan sikitt...naka ckp soal islam konon.balak kelantan rembat smpi nk bunuh org asli lagi mau cakap islam ka walaun..phuiiii.islam pas islam taik......kahkahah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 1:04 PG delete

Walaun bangang..apa bukti kalau ph perintah lg huru hara????setakat cakap bodoh mcm kau tu aku pun boleh..."kalau pas perintah terus kiamat...malaikat terus tiup sangkakala sbb terkejut beruk ulamak bangang mcm pas blh perintah baik malaikat kasi kiamat dulu."kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 1:07 PG delete

Tolong la cari org bijak sikit dlm pas kalau nk berhujah...ni apahal semua macai pas ni bodoh2 belaka..xda fight langsung.....buang masa je layan hujah bebal macai pas mcm hujah budak tadika....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 1:08 PG delete

Umno dah jad Islam sejati islam syumul kusyuk dan tawadhuk setelah menyuap 90 juta kepada pas...sekian...

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 11:04 PG delete

Woi bangang yang tolol,

Kau ni islam apa?

Hadis nabi kata, barangsiapa yang melihat kemungkaran maka hendaklah dia mencegahnya dengan tangan, jika tak mampu, dengan lisan, jika tak mampu dengan hati. Itulah selemah-lemah iman!!!

Kalau kemungkaran depan mata kau orang umno sokong juga, iman apa kau ada???

Kau tak payah cakap dengan aku pasal lgbt la!!! Kau pernah dengar pink triangle ngo berkenaan aids sebenarnya tempat puak-puak lgbt kau berhimpun!!!

Siapa tokoh yang mereka sanjung???

HISHAM HUSSEIN!!!

KAU TAK PERNAH FIKIR KE DIA TU PEMIMPIN DAP KE PEMIMPIN UMNO????

Kau tu bodoh nak mampos.

Reka sendiri bukti video seks terlaris di jepun video vip malaysia.

Siapa yang bodoh sangat nak percaya dengan kau????

Kau cabar aku google bersepah aku cari tak ada pun!!!

Woi bodoh, lain kali kalau nak menipu tu cerdiklah sikit!!!

Lepas tu najib jual harta negara ke china hutang sana sini kau kata bukan semua orang umno macam tu!!!

Orang umno sama asa bersekongkol buat jahat atau bodoh!!!!

Itu je!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 11:11 PG delete

Tanpa nama penyokong umno sial yang bodoh,

Video lucah mana bersepah di penang kau cakap aku???

Video budak perempuan bogel kena pukul ke???

Itu di kelantanlah bahlol!!!

Wilayah persekutuan siapa menterinya??? Dari umno kan???

Bb park tempat lgbt kat mana???

Lorong haji taib kat mana???

Bukit bintang kat mana???

Umno bina gereja di sabah, orang umno yang sembahyang kat situ sembah Allah ke????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 11:18 PG delete

Tanpa nama penyokong umno yang sekarang bersama pigs,

Kau sebutkan pada aku masjid mana yang umno bina sebelum dap???

Sebelum dap gerakanlah bahlol!!!! Bukan umno!!!!

Umno sekarang sedang giat berhutang dan jual harta negara kepada negara china!!!

UMNO SEKARANG KHADAM PENYEMBAH BERHALA TERBESAR DI DUNIA IATU NEGARA CHINA!!!!

WOI KHADAM, KAU TAK MALU KE BETING PENGIRAN ALI DI SARAWAK DAH DIJUAL NAJIB KEPADA CHINA???

ISLAM APA KAU??? KEMUNGKARAN DEPAN MATA KAU TAK CEGAH MALAH SOKONG LAGI!!!

SELAMAT JADI KHADAM PENYEMBAH BERHALA TERBESAR DI DUNIA WAHAI TANPA NAMA MACAI YANG BODOH!!!

Sebelum tu kau dah jadi maxai syiah iran pembunuh umat islam syria!!!!

MEMANG KAU NI MACAI YANG BANGANG!!!

Reply
avatar
Chegu Kamil
AUTHOR
17 Januari 2017 9:58 PTG delete

Kita tunggu dan lihat bagaimana nasib PAN lepas PRU14 nanti

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng