PANAS : LAGI ULAMAK PAS KENA SEKOLAHKAN..

Zulkefly Mohamad OmarZulkefly Mohamad Omar
Pas khususnya Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pusatnya, Datuk Dr Khairuddin Aman Razali dinasihati agar tidak menjadi 'lebih sudu dari kuah' apabila mengitar semula modal Umno dalam meletakkan kesalahan kepada DAP dalam apa juga isu membabitkan Islam dan orang Melayu.
Pengerusi Amanah Negeri Sembilan Zulkefly Mohamad Omar berkata, dakwaan Khairuddin kononnya Amanah menjadi 'penyapu' dalam membersihkan imej DAP yang didakwa menentang Rang Undang-undang 355 (RUU 355), dan pengarah komunikasi Amanah Khalid Samad turut menentang RUU persendirian ahli parlimen Marang itu jelas berunsur fitnah.
Ini kerana RUU 355 belum dibahaskan di Dewan Rakyat ekoran permohonan ahli parlimen Marang untuk menangguhkan pembentangan walaupun setelah dua kali usul itu dibacakan.
Malah terkini, ujarnya perdana menteri Datuk Seri Najib Razak menyatakan kesediaan kerajaan untuk membentangkan RUU 355 itu.
"Jadi apa sebenarnya peranan Pas selain menjadi tukang sorak dan tukang heboh?" soal beliau.
Beliau turut mempersoalkan tindakan Khairuddin yang sanggup menjelaskan tentang RUU 355 bersama menteri Umno di Britain tetapi gagal melakukan kempen yang serupa kepada kumpulan sasar di negara ini.
Menurut Zulkefly, RUU 355 bukan sahaja dipertikaikan DAP malah parti-parti komponen BN termasuk Umno Sabah dan Parti Pesaka Bumiputra Bersatu (PBB) yang memerintah Sarawak.
"Sepatutnya Khairuddin dan Pas menjelaskan tentang RUU 355 kepada kumpulan-kumpulan sasar di Malaysia khususnya anggota Parlimen dan bukan membuang masa menjelaskan tentang RUU 355 di luar negara," katanya.
Tindakan Khairuddin yang hanya menyalahkan DAP dalam isu ini, jelas beliau hanya mengulangi skrip lama Umno.
"Ketika Pas bersama DAP dalam Pakatan Rakyat, Umno menggelar Pas sebagai 'kuda tunggangan DAP'. Kini apabila Amanah bersama DAP dan PKR dalam Pakatan Harapan, Pas pula mengulangi tuduhan Umno kononnya 'Amanah khadam DAP'.
"Memang sahlah Pas ganti Umno," katanya sinis.
Beliau juga hairan dengan sikap talam dua muka Pas dalam hubungan dengan DAP apabila masih terus menganggotai kerajaan negeri di Selangor bersama DAP dan mahu terus menjalin kerjasama dengan PKR walaupun parti itu turut menjalinkan hubungan dengan DAP.
"Jelas pendirian cacamerba Pas ini mengelirukan," tegas beliau.
Zulkefly juga menegur sikap Pas yang mempersoalkan perlantikan setiausaha agung PKR Datuk Saifuddin Nasution Ismail sebagai penasihat strategi kerajaan Pulau Pinang dengan mendakwa kononnya pemimpin PKR itu akan diperalat DAP bagi menguasai Pakatan Harapan.
"Lupakah Pas bahawa presidennya pernah menawarkan diri menjadi 'penasihat kerajaan' manakala Ketua Dewan Ulamaknya kini menjadi ketua kluster dakwah majlis perundingan Islam yang ditubuhkan kerajaan BN?
"Siapa sebenarnya yang makan dedak?" soal beliau. 
mdl

IKLAN BERBAYAR

Image result for ramai berjaya dengan tone excel
Previous
Next Post »

37 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 10:45 PG delete

Kafir bukan saja DAP, sebut je kafir memang sah anti Islam, beribu tahun dah Allah SWT bagitau pada umat Islam bahawa kafir tidak akan senang dengan Islam dan akan ditentangnya habis-habisan terutamanya DAP.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 11:01 PG delete

Mca mic gerakan????jgn tunjuk bodoh blh x walakontol.. Nt nampak sgt bodohnya.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 11:19 PG delete

Semua kafir macam tu lah bahlol, terutama DAP, sebab DAP parti anak beranak kafir harbi.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 11:26 PG delete

En. tanpa nama,

Siapa kata semua kafir macam tu???

Anak tiri najib razak buat filem lucah tak anti islam ke???

Najib jual beting pengiran ali pada penyembah berhala terbesar di dunia iaitu china tak anti islam ke????

Selamat jadi khadam penyembah berhala terbesar di dunia wahai macai umno pigs yang tongong dan terencat akal!!!

Maklumlah kau reka cerita bahawa filem lucah terlaris di jepun video seks vip malaysia pun orang dah tahu kau menipu!!!

CERITA TAK LOGIK!!!

KAU SENDIRI RASA REKA CERITA KAU TU LOGIK TAK???

KHADAM PENYEMBAH BERHALA TERBESAR DUNIA, HABISLAH UMAT ISLAM DI CHINA DAPAT MANGKUK MACAM KAU DAN PEMIMPIN KAU!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 11:27 PG delete

Munafik lagi teruk dpd kapir woii..janji nk saman dedak 90juta..sampai hari ni x saman..haramm

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 11:55 PG delete

En. Tanpa Nama yang bongok,

Aku terlupa, kau kata Allah SWT beritahu umat islam kafir tidak akan senang dan akan ditentangnya habis-habisan terutama dap.

Surah alquran mana kau baca ni bahlol????

Kalau bukan surah alquran, hadis qudsi mana kau baca???

Kau ni dah teruk, hari tu kau reka fitnah filem seks terlaris di jepun video vip malaysia, sekarang kata-kata Allah pun kau nak reka????

Kau ni nak murtad ke????

Atau kau ni dah ikut syiah tak???

Alquran ada 6 ribu lebih ayat syiah punya alquran ada 17 ribu ayat salah satunya ayat kau tu lah agaknya????

Cuba kau petik ayat mana aku nak tengok kau ni dah jadi syiah perogol umat islam syria ke belum lagi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 1:00 PTG delete

Bahlol, bukan semua orang umno seperti yang kau tuduh tu benggong.

Sebut je kafir memang mereka anti Islam.

Kau bersekongkol dan mengagungkan peliwat dan pemfitnah liwat itulah sebenarnya huru hara yang melanda kau tolol.

Berjuang dengan LGBT baru lah dinamakan Islam, kau dah banyak keliru.

Kau kutuk orang umno dan orang PAS tapi tiba masa rukuk kau rukuk bersama dengan mereka jugak bahlol, kenapa kau tak rukuk saja dengan penyembah berhala?



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 1:09 PTG delete

Kau cari lah sendiri dalam Quran dah banyak Allah SWT menerangkan perihal kafir nih bahlol.

Kalau ilmu tanpa syariat umpama golongan jahiliyah tak perlu la kau nak perbetulkan orang lain.

Aku hairan jugak dengan kau ni bahlol, sampai masa rukuk kau rukuk jugak dengan mereka yang kau sangsikan keislaman mereka.

Kau tiada pendirian, peliwat pun kau sanjung dan yang fitnah meliwat pun kau sanggup melutut, mana satu nih pendirian kau bahlol?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 3:42 PTG delete

Islam ni hak umno dgn pas aje ke..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 5:44 PTG delete

Yang pasti Islam ni bukan untuk penyembah berhala DAP selagi mereka belum mengucap syahadah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 7:13 PTG delete

Islam agama universal walaunta woii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 7:56 PTG delete

Selain dr Pas, itu bukan islam.
Faham

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 8:22 PTG delete

Tanpa nama babi,

Semua orang umno sama ada bersubahat atau bodoh sebab menyokong najib menjual aset malaysia kepada penyembah berhala terbesar dunia iaitu negara china!!!

Kau tu memanglah kafir laknat!!!

Ayat-ayat Allah melarang kau memfitnah dan menuduh orang liwat tanpa saksi dan bukti mana saksi kau????

Woi laknatullah, kafir laknat macam kau memang mereka sendiri fitnah filem lucah terlaris di jepun video vip malaysia!!!

Mana bukti kau????

Hisham Hussien yang diagung-agungkan lgbt tu siapa????

Pemimpin umbo ke pemimpin dap???

Kenapa kau tak sujud dan rukuk bersama penyembah berhala umno di sabah tu???

Orang sembahyang kerana islam lah babi laknat, kalau kau orang umno pun tapi kafir laknat nak buat apa sujud dan rukuk dengan kau???

Babi laknat!!! Kau sama je laknat jual negara pada china!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 8:26 PTG delete

Tanpa nama penyokong umno macai kerja kilang yang bodoh,

Islam tu untuk semua lah babi laknat!!!

Kenapa islam bukan untuk kafir laknat penolak ayat-ayat allah macam kau???

Islam bukan untuk ahli umno yang masih kafir juga ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 8:34 PTG delete

Woi tanpa nama babi kafir laknat syiah,

Cari sendiri kepala babi kau!!!

Kau tunjuk dengan aku mana ayat al-quran yang kau cakap tu???

Babi macam kau memang kuat memfitnah!!!

Kafir laknat macam kau tuduh orang meliwat mereka fitnah kau tak rasa ke kau tu laknatullah???

Kafir laknat macam kau memang layak dilaknat Allah sebagai babi!!!

Umno kan sekarang hamba abdi china penyembah berhala terbesar dunia!!!

Salah satu makanan harian mereka adalah babi!!!

Elok sangatlah hari-hari mereka makan babi macam kau!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 8:35 PTG delete

Nabi Muhammad bukan Pas wahai tanpa nama kafir laknat macam kau!!!

Reply
avatar
kiedentech
AUTHOR
7 Januari 2017 9:14 PTG delete

Sesungguhnya Allah menguasai langit dan bumi dan jika Allah mahu semua orang menjadi islam tentulah ia perkara mudah bagi Allah tetapi tetap juga orang menjadi kafir kerana Allah telah menutup pintu hati mereka, perkara ini banyak di ceritakan dalam al quran, sila rujuk sendiri dan ayat ini lebih banyak daripada cerita tentang hudud, yang penting hati kena bersih dan faham sesiapa yang memilih untuk memperjuangkan islam sebagai cara hidup ganjaran yang amat besar Allah sediakan bagi diri orang itu

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 Januari 2017 9:58 PTG delete

Salam encik kiedentech,

Sebenarnya saya nak tanya semua berkenaan ayat tanpa nama penyokong umno/pas yang bahlol tu.

Dia kata Allah dah beritahu bahawa semua orang kafir anti Islam terutama dap.

Saya nak tanya pendapat semua.

Abu talib bapa saudara nabi tu islam ke kafir???

Dia anti islam tak???

Dia banyak membantu rasulullah mengembangkan ajaran islam!!!

Hal ini diakui rasulullah!!!

Si bahlol tu cakap semua kafir anti islam.

Kalau betul maka rasulullah lah yang salah sebab kata bapa saudara dia yang kafir tu tak anti islam!!!

Kalau salah Allah ni tuhan yang tak mengetahui ke sampai tak tahu abu talib tu banyak membantu islam!!!

Sebab tu kau pergi cakap dengan si tanpa nama babi tu, jangan nak ikut kafir laknat syiah!!!

Ayat alquran main reka sendiri je!!!

Dia tu bahlol pelajaran tak ada cuba berlagak pandai tapi bodoh macam babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 10:13 PTG delete

Tak perlu la kau nak guna ayat-ayat suci Al-Quran dengan aku la bahlol, kalau Madey dan Anwar pun kau gagal nak tafsir di antara mereka ada peliwat dan pencipta fitnah liwat, bahlol.

Masalah itu pun kau tiada pendirian aku nasihatkan kau supaya jauhi lah ayat-ayat Al-Quran sebabnya kau ni bodoh dan bahlol.

Guna ayat Quran hanya untuk memuaskan nafsu serakah tapi pengertiannya jauh sekali. Memang banggang.

Tiada pendirian ni boleh membuatkan diri yang asal jadi lain, mengubah anugerah Allah SWT macam golongan LGBT adalah sesuatu yang amat dimurkai oleh Allah SWT.

Aku tetap rukuk dan sujud dengan saudara semuslim tak kira kat sabah ke penang ke atau selangor, mereka semua menyembah Allah yang maha Esa dan aku tak pernah meragui keislaman mereka, bukan seperti kau bahlol.

Kalau tak reti guna ayat Al Quran boleh saja berguru dengan Ustaz2 atau Tuan Guru PAS, kami ramai yang cerdik pandai agama bukan bahlol macam kamu yang tiada pendirian, peliwat pun kau sanjung dan pencipta fitnah liwat pun kau sanggup melutut, inilah yang dikatan bodoh dan bahlol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 10:31 PTG delete

Bahlol, kalau kau nak sangat ayat-ayat tu kau tanya la Ustaz Ahmad Awang, kan kau pun ada ulamak. Jangan jadi bahlol dan jangan salah guna ayat Al-Quran sebabnya kau ni bodoh dan tiada pendirian.

Kalau kau tak tahu nak beza yang mana satu peliwat dan yang mana satu pencipta fitnah liwat tak perlu la kau nak tunjuk pandai nak tafsir ayat-ayat Al Quran, diantara Madey dan Anwar pun kau tak tahu nak tafsir siapa yang salah inikan pula ayat Quran. Bahlol apakah ini?

Bukan aku yang fitnah la banggang, kan Madey kata Anwar tak boleh jadi pemimpin negara kerana terlibat dengan salah laku yang tidak bermoral iaitu liwat, kau ni bodoh ke apa? kalau nak marah, marah la pada Madey atau kau tanya Anwar tu betul ke beliau meliwat?

Aku nasihatkan kau supaya jangan guna ayat Quran pada sesama muslim, sebabnya kenapa?

Sebab kau bodoh dan tolol, eloknya kau baca ayat-ayat Quran tu pada penyembah berhala dan golongan LGBT, tengok tindak balas mereka macamana? Mesti merah muka mereka.

Atau muka kau yang merah sebab kebahlolan dan ketololan kamu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 10:38 PTG delete

Bukan, Islam bukan untuk semua, Islam hanya untuk mereka yang mengucap syahadah, tanpa mengucap syahadah mereka itu tetap kafir.

Kalau tak tahu dan masih lagi keliru dengan Islam elok lah berguru dengan Ustaz atau Tuan Guru, jangan jadi bodoh dan tolol sepanjang zaman.

Dan jangan berguru dengan golongan LGBT atau kafir harbi DAP nanti akan bertambah bahlol dan kebodohan kamu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 10:41 PTG delete

Kan dah terserlah bahlol kamu, kalau nak sebut nama nabi sekalipun sebutlah SAW dan jangan jadi umat yang kurang ajar, bodoh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Januari 2017 10:49 PTG delete

Takkan cina kafir harbi DAP pun kau sanggup nak samakan dengan bapa saudara Rasulullah SAW, kau ni dah jauh terpesong jangan tersesat pulak.

Belajar lah dengan alim ulamak jangan belajar dengan kafir harbi atau golongan LGBT

Dan lagi satu jangan belajar dengan Madey sebab Madey pun pernah menghina Rasulullah SAW.

Lain kali kalau nak tulis nama baginda SAW tuliskan sekali SAW jangan jadi umat yang kurang ajar, bahlol..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 1:15 PG delete

Woi tanpa nama,

Ayat alquran memang tak perlu kepada kau sebab kau tu kafir laknatullah!!!

Hei kafir, aku peduli apa cerita kau pasal mahathir dan anwar!!!

Budaya umno sial memang macam tu!!! Kalau keluar umno difitnah ada skandal seks!!!!!

Pergi mamposlah kau!!!

Aku ikut nik aziz dan fafzil noor serta banyak ulama lain dan pakar2 undang di serata dunia mengatakan anwar tahanan politik!!!

Yang kau sibuk pasal anwar dan mahathir, ayatollah hadi mereng sial syiah laknatullah kau tak kecoh????

Kau memang sial!!

Kau memang kafir laknat!!!!

Bila masa Allah beritahu semua kafir adalah anti islam terutama dap????

Hei penipu, kau dah reka cerita kata video seks terlaris di jepun video seks vip malaysia, sekarang kau nak memfitnah Allah pula???

Sial punya kafir laknat!!!

Sial punya pengikut hadi syaitan syiah laknatullah pembunuh dan perogol umat islam syria!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 1:20 PG delete

Tanpa nama yang sial,

Rukuk dan sujud kepala hotak kau!!!

Kalau Allah pun kau fitnah, islam apanya kau tu???

Ayat Allah pun kau langgar macam sial, fitnah sana sini, kau nak cakap kau beriman???

Kau tu kafir laknat syiah laknatullah!!!

Syiah reka ayat2 allah, kau pun reka juga!!!

Kau memang sial!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Januari 2017 1:25 PG delete

KAHKAHKAHKAHKAH BONGOK TAHAP MAKSIMA

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 1:26 PG delete

Hei tanpa nama babi,

Tak payah tanya ustaz ahmad awang lah aku tahu kau reka sendiri!!!

Kepala babi kau!!!

Allah pun kau nak fitnah, syaitan hadi sial tu dah rasuk kau ke????

Kau dah jadi syiah ke sampai kau nak reka kata2 Allah????

Kau memang sial!!!!

Kau memang babi!!!!

Umno sial dan babi!!!

Umno perosak bangsa dan negara!!!!

Umno sial hamba abdi kepada penyembah berhala terbesar dunia iaitu china!!!

Kau pun sial merosakkan anak bangsa dan ugama jual bangsa kau kepada china biar jadi hamba abdi!!!

Kau sial!!!!

Sial kau!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 1:34 PG delete

Hei syaitan kafir,

Kau sebut pada aku islam bukan kepada semua kau memang babi kafir!!!!

Hei keparat yang sial, kalau kau tu dah biul, kemaruk masuk syiah, tuduh Allah dah beritahu semua kafir anti islam, memang kau ni kafir laknat!!!

Hadi sial tu ajar kau ke islam tu bukan untuk semua???

Atau kau dah ketasukan syaitan sanggup mereka cipta agama sendiri???

Sial kau ni!!!!

Kau dah tak ada pelajaran, merempat tak ada duit lagi kau fitnah islam!!!!

Kau ni dah tak cukup bodoh lagi ke???

Kau tak cukup lagi ke dilaknat sebagai babi sampai kau masih nak membabikan diri???

Kau ni sial!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 1:39 PG delete

Kaulah lagi babi bodoh,

Wajib ke menyebut saw???

Sebut ayat alquran atau hadis???

Pas tu bukan islam lah!!! Pas tu babi!!!

Faham!!!!

Kau tu sial!!!!

Ayat Allah kau nak reka!!!

Kau tu kafir laknat!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 1:54 PG delete

KAKAHKAHLAHKAHAKKKKTUIII!!!!

Kafir laknat babi syiah laknatullah perogol dan pembunuh umat islam reka ayat allah BODOH JUAL AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KEPADA PENYEMBAH BERHALA TERBESAR DUNIA IAITU CHINA!!!!

SIAL TAHAP MAKSIMA

KAFIR LAKNATULLAH TAHAP MAKSIMA

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Januari 2017 1:54 PG delete

AKHBAR HARAKAH SUKAR DI PEROLEHI SEKARANG KERANA ADANYA CINA2 PARTI DAP KAPIR HARBI LAKNATULLAH TELAH MENYOROKKANNYA UNTUK MENAIKKAN HARGA SERTA MENGAUT KEUNTUNGAN YANG BESAR.....


CUKUP SAMPAI DI SINI, BESOK TAZKIRAH DI SAMBUNG LAGI...
MENGERTI KAMU ANAK ANAK....SEKALIAN.....
FAHAM....
FAHAM ATAU TIDAK....JAWABBBBBB...!!!!
JANGAN TERCENGANG CENGANG.....

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 2:00 PG delete

AKHBAR HARAKAH TAK LAKU PASAL KUAT MEMFITNAH!!!!

KALAU KUAT MEMFITNAH SIAPA NAK BELI????

DAH JADI AKHBAR SIAL WARTAWAN PUN KANTOI TENGOK PORNO!!!

YANG JAGA HARAKAH SEKARANG NASRUDIN HASSAN ATTANTAWI YANG SUKA TENGOK PORNO JUGA!!!

DAH SUKA TENGOK PORNO ULAMA APA MACAM TU??? ULAMA PORNO KE????

LAGIPUN SEKARANG KAN PAS CENDERUNG KEPADA SYIAH LAKNATULLAH PEMBUNUH DAN PEROGOL UMAT ISLAM!!!!

SIAPA BELI HARAKAH SEOLAH-OLAH MENYOKONG ROGOL DAN BUNUH UMAT ISLAM!!!

PAS PARTI PORNO SIAL!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 2:09 PG delete

Yang kafir harbi tu kau!!!

Allah tak beritahu pun kau kau kata allah beritahu, kau fikir Allah tu binatang peliharaan kau ke kau nak buat main????

Alim ulama tu ialah selain hadi mereng sial syiah laknatullah pembunuh dan perogol umat islam!!!

Kau belajar dengan hadi, si sial tu izinkan kau reka cerita allah beritahu tu ke????

Memang kau dan hadi sama2 sial!!!!

Kau sial laknatullah!!!!

Kau kafir laknat penyokong perosak bangsa agama dan negara serta khadam penyembah berhala terbesar di dunia iaitu china!!!

Kau kafir laknatullah!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Januari 2017 10:30 PG delete

Harakah xlaku pun walaun salahkan dap....ajer bangang walaun pas ni..xder walaun yg bijak2 ker....semua bangang jer aku tgk.kahkahkahkah...ops..mmg syarat menjadi walaun mmg kene jd bangang kot.kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 Januari 2017 5:43 PTG delete

Salam en. Di atas,

Dulu waktu harakah kena rampas, kena sita, kena saman dan sebaginya berebut orang beli harakah. Harakah ada di mana2.

Sekarang ahli sendiri taknak beli. Orang fedup dengan pas. Ekor bergelumang tahi. Siapa nak beli???

Kalau tiada orang nak beli siapa nak jual???

Ahli2 dah ramai keluar pas. Yang cerdik dah jadi harum manis. Yang bodoh macam tanpa nama tu malas membaca siapa nak beli???

Ketua pengarang pas sepeti zulkifli sulong sudah tiada. Yang tinggal sampah sarap je.

Orang nak beli ke sampah sarap???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 9:41 PG delete

Harakah dah sebijik utusan.jadi penyebar fitnah.tu sbb xlaku dah nk bankrup....mana walaun walakontol walaunggas senyap terus.....ketaq lutut ka xberani bhujah...hujah lucah jer depa tau...otak letak kat lutut. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 4:48 PTG delete

Elok pun sekolahkan pas...pas mana ada sekolah dulu2 masa belajar malas dpt markat corot pastu mak ayah antar belajar agama senang belajar hafal je xyah pening2 buat kajian2 fikir mcm2.hafal hadis cukuplah....xblh dikaji nt bdosa pulak pendek kata ikut je hafal je sudahlah...sbb tu ulamak2 pas bongok2 belaka....

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ The Geng